abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60729928

as zaterdag mogen we dit portret ophalen.
Hij gaat dan Zorro en Fire gezelschap houden. Vooral Fire vindt het leuk hopen wij en Zorro krijgt dan misschien wat meer rust

Zorro

Fire
Dan is ons gezin wel compleet met betrekking tot dieren.

[ Bericht 27% gewijzigd door F_r op 11-08-2008 15:40:12 ]
  maandag 11 augustus 2008 @ 12:43:57 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_60730018
vet beest.
pi_60730134
Ik dacht aan die kutmascotte van het IFAW
pi_60730582
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 12:43 schreef Armageddon het volgende:
vet beest.
pi_60730597
ik zeg>

maar hij is cute!
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:06:54 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_60730615
Gefeliciteerd. Katje kijkt wel boos.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_60730987
Ik vind eerder ondeugend.
Zijn ogen zijn verschillend van kleur
Toen we gingen kijken was dat nog niet. Bij de 1e foto's die we ervan zagen dachten wij dat hij scheel keek
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:28:41 #8
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_60731230
Komt het verschil niet gewoon door de flits van de camera?
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:34:28 #9
2964 Armageddon
pi_60731371
Nee, je kan zien dat die kat twee kleren ogen heeft op de foto.
pi_60731612
odded eye noemen ze dat.
Dit is een foto van zijn broertje die heeft het niet.
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:44:02 #11
2964 Armageddon
pi_60731634
kleuren bedoel ik
pi_60733750
ag gossie wel erg cute foto, nu wil ik dr ook 1 :p
pi_60735964
wat een prachtig stel zo!
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_60736759
Aanvalluuuh wat een snoeppie
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_60744526
Wat een gaaf beessie!
pi_60745047
Ondeugend katje om te zien. Leuk. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_60759767
Gefeliciteerd
pi_60928587
Hey hallo... waar blijven die pussypics nou?
Snowy is er inmiddels toch al wel?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_60928680
zie hieronder de foto's

[ Bericht 84% gewijzigd door F_r op 18-08-2008 18:47:22 ]
pi_60930310

Fire vindt het toch wel interessant.

ZZZZZ

Een sporttas slaapt ook heerlijk

Met zijn 3-en eten. Fire lijkt wel erg groot terwijl wij die altijd kleine noemen omdat we hem zo klein vinden.
pi_60931111
een katten-buffet!
pi_60931838
Hoeveel weken is Snowy nu?
Hij is bepaald niet klein vergeleken bij de volwassen katten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_60932323
12 weken maar het zijn alle 3 maine coons.
Ik denk dat het beeld wat vertekend hij is net iets groter dan mijn hand onderarm en weegt 1,3 kilo
Vergelijking:
Zorro rond de 6
Fire 5,5

[ Bericht 46% gewijzigd door F_r op 19-08-2008 18:27:33 ]
pi_60943504
geweldig gezicht zo, die 3 types!
pi_60944282
awww
pi_60959194
coons zijn sowieso
Mijn droom ....ooit. Heb nu allemaal HTK katten en Merlijn, waarvan men zei dat hij deels coon was. Maar ooit, als ik financieel rijk ben koop ik een Maincoon kitten. Liefst grijs/bruin cypers.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:19:13 #27
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60959386
OMG!!!!!
Wat een gekkie-poes

Alledrie mannetjes?
Ik ben flieft...heel erg flieft. Ook op je andere katten trouwens. Wat is Fire prachtig zeg
pi_60959546
alle 3 katers
Fire is idd erg mooi getekend. Maar ik vind het toch belangrijk dat ze lief zijn.

Dit was mijn 1e coon Ramses. Hier was hij al heel erg ziek. Heb jammer genoeg weinig digitalefoto's van hem.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:33:14 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60959714
Prachtig

Ik ben jaloers
Helaas zal ik nog heel wat moeten koken, zuigen en poetsen voor ik nummer drie mag verwelkomen
pi_60959850
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:33 schreef SHE het volgende:
Prachtig

Ik ben jaloers
Helaas zal ik nog heel wat moeten koken, zuigen en poetsen voor ik nummer drie mag verwelkomen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:43:46 #31
163650 Greys
pi_60959944
Wat een schatjes! Die eerste foto is echt hilarisch!

Ik zal wel een zeikerd zijn, maar pas je op met al die losse snoeren onder dat bureau... Ik las hier laatst een heel akelig topic over op Fok en die kat had het niet overleefd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60961323
Dat had ook gelezen heb vriendlief die opdracht ook al gegeven.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:39:24 #33
163650 Greys
pi_60961365
Top!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61033782
foto update:

Spelen met Fire opper coon Zorro houdt het van een afstandje wel goed in de gaten

Nog klein he

De krabpaal is toch wel interessant

Inmiddels weegt Snowy al 1404gram hij groeit dus goed, is erg speels en gebruikt mij voor levend springkussen en klimpaal.
Hij vindt het ook niet eerlijk dat hij nog niet overal bij kan waar de rest wel bij kan en kan dan erg gaan piepen.
Van de week schrok ik me rot hij viel van de kast. Ik hoor nu al mensen zeggen hoe kan hij nou op de kast. Hij kan vanaf de trap zo de kast oplopen. Gelukkig had hij niks en hopelijk heeft hij ervan geleerd.
Weet iemand waar ik een groeicurve voor kittens kan vinden? Bij de enige die ik vond mocht hij maar 800gram wegen op dit moment volgens mij klopt dat niet.
Morgen gaan we even voor een check up naar de DA wil toch zeker weten dat alles goed is.
pi_61038114
Maine Coon kittens hebben een andere groeicurve dan normale. Ze worden groter, groeien langer door en wegen vanaf het begin af aan al meer geloof ik. Probeer het eens op sites van fokkers of rasverenigingen?
pi_61045550
Tsja, ik heb een noortje en een sibeertje hier lopen.. Met 13 weken waren ze beide meer dan 1 kilo. Bij een half jaar was de sibeer 2,9 en de noor (klein dikkertje hoor) 3,2. De sibeer is nu 9 maanden en weegt nu 4 kg.

Beide volgens de fokkers niet echt lichtgewichten, maar ze zijn zeer zeker niet te dik. Vooral de sibeer groeit wat onregelmatiger, sommige weken vliegt het er aan en andere weken staat hij stil..

Achter op de RC zakken van kitten staat wel een indicatie van gewicht van kittens per maand zo ongeveer. Ze zaten bij steeds tegen de bovengrens aan.
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_61045569
Beide zijn katers btw, waarbij de noor helemaal een stevig kereltje is. De sibeer is ook wat minder gedrongen en ziet er ook slanker uit.
pi_61053632
Geen idee hoe een sibeer eruit ziet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61059066
http://faruq-ash.slide.com

De cream-kleurige is de sibeer, ons Faruqje

Een sibeer heeft een meer rond hoofd met bolle wangen, de noor een smaller hoofd met spitse kin en de coons hebben een meer breed hoofd.
De oren van een sibeer zijn rond, de noor meer puntig evenals de coon.
Ze zijn wat langer van postuur dan een noor, die zijn wat compacter.
Verder lijken ze wel veel op elkaar, alleen de coon is nog een slag groter dan noor en sibeer.

Ik vind zowel een coon, noor als sibeer erg geweldige katten.

[ Bericht 27% gewijzigd door LekkerApart op 23-08-2008 09:05:59 ]
pi_61060477
had al het een en ander opgezocht. Google is my friend
Gave katten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61061669
ah wat een sweetie. Wij hebben bewust (nou ja ik 9jaar geleden) voor een coon gekozen mede door het karakter het zijn erg lieve sociale beesten. En van een Noorse boskat hoor je toch vaak dat ze minder sociaal en lief zijn. Of dit echt is weet ik niet heb ze nooit gehad.
pi_61062318
Zo lief om te zien hoe Fire nu al met Snowy speelt terwijl die er net is.

Hier heb ik een huis vol met HTK katten. Alleen Merlijn is deels raskat. In het asiel zeiden ze dat hij half Maincoon zou zijn, maar daar lijkt het echt echt niet op.
Hij is langharig met de kraag en de pluimen tussen zijn nogal lange tenen, maar klein en met de karakterkenmerken van de Ragdoll. (het zich zo laten vallen in je armen, gehecht aan een persoon, maar ook aanhankelijk naar anderen, veel kletsen, het zich helemaal naar jouw lijf voegen. Daarnaast uiterlijke kenmerken die erop lijken. Iets stompere snoet met een brede neus, wat is het nou? lilac point, maar dan net niet helemaal, de mittens)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:15:39 #43
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_61062426
Wat een prachtige katten
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_61066354
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 12:32 schreef ferrari_rood het volgende:
ah wat een sweetie. Wij hebben bewust (nou ja ik 9jaar geleden) voor een coon gekozen mede door het karakter het zijn erg lieve sociale beesten. En van een Noorse boskat hoor je toch vaak dat ze minder sociaal en lief zijn. Of dit echt is weet ik niet heb ze nooit gehad.
Nee hoor Het is een gigantische kroelkat (de noor) die ergggggg graag bij je op schoot ligt om te aaien, knuffelen of te borstelen (en ook bij alle visite). De sibeer vindt visite niet zo bijzonder, dat is namelijk meer een kat die zich echt hecht aan zijn baasjes. Wij kunnen alles met hem (en hij ligt graag op onze schouders/nek) maar visite hoeeft hem niet op te pakken en te denken dat ie dan lang blijft.

Alle katten uit de cattery van ons noortje zijn ook geweldige kroeldieren, behalve eentje die wat meer op zichzelf is. Maar dat houdt je altijd natuurlijk.

Maar coons zijn ook erg leuk Zo'n helemaal zwarte vind ik ook wel gaaf (en de andere twee eigenlijk ook, kiezen is soms moeilijk)
pi_61066381
haha, toffe kat
No Guts, No Glory
pi_61081319
Ik ben in mijn zoektocht de meest rare kleur combinaties tegen gekomen. I kwilde absoluut geen classic tabby omdat ik dat niet mooi vind. Maarja smaken verschillen nu gelukkig eenmaal.

Snowy is wel een beetje ziekjes gisteren bij de DA geweest meneer heeft last van een ontstoken oogje. We moeten nu 6x per dag smeren.
pi_61081913
Rotklusje is dat. Gedoe met gekookt water en zo, en dan het smeren.
Zo zie je trouwens maar hoe smaken kunnen verschillen. Een classic tabby vind ik dus het mooiste wat er is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61083322
Het precies in het onderste ookzakje. gelukkig is meneer nog niet zo sterk maar ik moet wel raak mikken met de zalf.

Fire speelt idd al erg met Snowy Zorro zo af en toe. Maarja Zorro is nooit zo speels geweest en vindt zichzelf al heel erg oud (4jr valt dus best mee)
pi_61085520
Wat een schitterende beesten, en zo leuk die verschillende kleuren.
pi_61085651
Vind de combinatie zo mooi, 3 van die specifieke kleuren en uitstralingen, echt een schitterend stelletje bij elkaar.
overigens heb bij 1 van mijn katten ook eens een ontstoken oogje gehad en daar juist geen zalfjes bij gedaan, maar alleen paar keer per dag schoongemaakt met gekookt water (wattenschijfje) was toen vrij snel weer over en poes vond dat goed te doen.

(maar dat komt omdat ik altijd bang ben dat poes het er af gaat vegen en vervolgens binnen krijgt)
pi_61089148
Dit moest van DA er zit ook antibiotica in omdat ze bang zijn dat het een lichte vorm van niesziekte is (reactie op de entig)
Ik stop het echt in zijn oog kost idd wat moeite maar eruit vegen gaat dan bijna niet.
  zondag 24 augustus 2008 @ 17:57:18 #52
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_61089456
Katten vieze beesten!
pi_61090222
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:57 schreef First het volgende:
Katten vieze beesten!
en dat kom je hier even melden
Jij bent vast de leukste thuis
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_61090327
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 17:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Dit moest van DA er zit ook antibiotica in omdat ze bang zijn dat het een lichte vorm van niesziekte is (reactie op de entig)
Ik stop het echt in zijn oog kost idd wat moeite maar eruit vegen gaat dan bijna niet.
Ik denk dat die medicijnen wel zo zijn gemaakt, dat het niet schadelijk is als de kat er iets van binnen krijgt.
Mijn kat zat ook lekker haar koppetje te wassen vlak nadat we het oormijt medicijn in haar oren hadden gespoten.
pi_61115845
Main coontjes...
Wij hebben al besloten dat over 20 jaar als onze katten vredig na 25 jaar leven inslapen, er dan ook main coontjes komen. (en ik smokkel een sphynxje binnen )
pi_61121134

Snowy en Zorro.
Zorro lag eerst in "zijn" stoel Snowy klom erbij. Echt springen kan hij nog niet. Zorro blies 2x keer en keek van wat kom jij doen???
Snowy keek een keer van ja en ben niet bang en kroop dicht tegen hem aan. Zorro keek toen van nou ja oke dan het is omdat het moet.
pi_61121882
Priceless, als het dan moet
pi_61141603
Hij weegt alweer 1540 gram komt ongeveer 30gram per dag aan.
Zijn oogje is nog zo zo wel wat minder rood maar nog wel behoorlijk. Kijk morgen ochtend hoe het er dan uit ziet en bel anders de DA nog een keer.
Hij speelt nog steeds behoorlijk en gebruikt mij nog steeds om in te klimmen hebben de andere katten nooit gedaan dus moet er erg aan wennen. Ook wel hij absoluut zijn kitten voer niet eten ook niet gemengd met ons voer.
pi_61263916
Wat een leuk stel!

Een witte coon, odd-eyed is volgens mij wel heel bijzonder, of niet?
Fire is trouwens prachtig Ligt Snowy ook al in de ribben van jullie woning zoals Fire? (ik meen me te herinneren dat Zorro dat niet doet)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61266387
Ik zal vanavond even een foto update maken waar Snowy ook in een rib zit. (hij klimt er via de hor in wat niet mag)
Zorro ligt er ook wel in maar niet zo vaak en "hangerig" als Fire.
pi_61270937

Hang Snowy

Ook mee computeren

Verstoppen

Spelen nadat hij gewassen was. (meneer maakt zichzelf nog niet zo goed schoon bij zijn kont)

Zijn andere oogje is inmiddels ook behoorlijk rood en ontstoken dus nu mag hij in beide ogen zalf.

[ Bericht 6% gewijzigd door F_r op 31-08-2008 18:35:39 ]
pi_61278086
Oh het wordt al een lekkere pluizebol
pi_61398921
Straks weer naar de DA zijn ogen blijven tranen en hij niest er nu ook bij.
pi_61671391
Even een kleine foto update

Zoek Snowy

Als je niet mee hoeft naar de DA ligt het natuurlijk heerlijk. Helaas voor hem moest hij wel mee nog nooit zo makkelijk een kat mee gekregen naar de DA.
Zijn ogen zijn gelukkig weer helemaal in orde.
pi_62755238
Tijd voor een foto update
Meneer groiet erg hard is al aardig op weg om even groot als Fire te worden.
Hij bromt en blaast nu naar Fire omdat deze zijn propje aluminium folie heeft afgepakt. Voor de rest kunnen ze het prima samen vinden. Hij is laatst een weekje uit logeren geweest omdat we opnieuw gingen verven zucht lekkages en hij was al in de grondverf gaan liggen dus hier blijven was geen optie hij vond de tuin bij mijn ouders helemaal geweldig en werd goed in de gaten gehouden door Fire en Zorro. Mijn ouders waren de week ervoor op vakantie dus hij had al kennis gemaakt met Amigo hier. Hij snapte er alleen niets van dat hij als enige aan het brommen en blazen was tegen die grote, dikke enge indringer. Vriend lief ging hem de 1e nacht maar halen hij zat helemaal te bibberen van angst boven in de krabpaal. En maar brommen en blazen tegen Amigo en Zorro en Fire maar kijken van wat doe jij nu toch raar??? en Snowy keek echt zo van help mij toch eens die indringer te verjagen. Na 2 dagen was het goed en renden ze met zijn 3-en het huis door onder toeziend oog van Zorro.
Op medisch gebied gaat het redelijk hij loopt een beetje mank met zijn rechter voorpootje maar rent en speelt nog als een dolle stier dus qua pijn valt het wel mee denk ik.

Of het nu echt lekker ligt???

In gevecht met de drinkfontein hoe komt hij toch altijd zo nat? Zo dus

Wat is daar??

zzzzzz

Tikkie jij bent hem
Zo dat was het voor vandaag met de update

[ Bericht 2% gewijzigd door F_r op 28-10-2008 19:29:59 ]
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:39:07 #66
202348 Susi
Temple of Love
pi_62758824
Mooie kleur heeft hij, gelukkig dat het beter gaat met de oogjes
pi_63478836
Bij deze even een foto update.
Snowy had toch weer last van zijn oogjes en de rest nieste ook dus allemaal hopelijk voor het laatst aan de antibiotica. Aan zijn gedrag is het niet te merken dat hij niet lekker is. Hij zit echt in de kitten puperteit en is af en toe best vervelend. Zorro zucht er dan maar eens bij en kijkt van moet dit echt? Alle speeltjes zijn ook voor Snowy vindt hij de rest krijgt de kans niet.
Hij is inmiddels even groot als Fire en weegt 4kilo ziet er nu naar uit dat hij behoorlijk groot wordt.

Hij is net als de rest dol op water en kijkt bij Zorro en Fire hoe hij water moet scheppen zo dus.
pi_63504402
Snowy heeft inderdaad wel wat weg van Stroevel. Ze hebben allebei zo'n prachtige pluimstaart. En gek op water Snowy is alleen wel een stuk groter
Hoe oud is ie nu?
Kleur buiten de lijntjes.
pi_63507774
rond de 5mnd maar het is ook een kater he en een maine coon
Fire is gewoon erg klein en ook Zorro blinkt niet uit in grootheid ben benieuwd of hij Ramses gaat evenaren die was nl erg groot en woog 10kilo Fire 5,5 en zorro 6,6
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 november 2008 @ 16:51:34 #70
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63511038
Awww.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_63511347
Hebben? Hij is wel vreselijk ondeugend. Hem opvoeden lukt echt niet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 november 2008 @ 17:00:01 #72
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63511368
Hebben, .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:09:59 #73
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_63511640
Misschien kun je de volgende keer de foto's wat minder groot op het forum zetten?? Het is gruwelijk llastig om steeds te moeten scrollen. Het forum kan maar een breedte van 610 pixels aan.

Of je zet er de maat bij in, dus zo:

[img=610 ] url van de foto [/url]
Maar dan zonder spaties bij de haakjes

Verder zijn het drie enorm mooie katten! En wat apart met dat oog.
Het is een prachtig stel wat je daar hebt!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_63512231
Bij mij rezised die ze automatisch. Ik heb bij het uploaden ook standaard verkleinen geselecteerd. een keer vernieuwen kan ook helpen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 november 2008 @ 18:57:39 #75
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_63514650
Hier zijn ze ook goed.
pi_63540116
Dat is fijn dacht even dat alleen mijn computer ze verkleinde omdat ik ze ook heb upgeload.
Er stond net een nieuwe doos en ze weten hoe snel ze daar in moeten gaan kloten. Fire heeft gewonnen hij ligt er nu in.
pi_63849447
Nog wat foto's van onze puber
Helaas beginnen zijn ogen na de laatste antibiotica kuur weer vies te worden. Ik zie een antibiotica kuur voor de tigste keer niet echt zitten hij is ook niet ziek. Iemand misschien nog ideeën? Voor de rest gaat alles goed met hem hij is erg ondeugend en heeft er voor gezorgd dat Zorro nu met een kapje omloopt en dat mijn keukenmachine gesloopt is. Hij dacht dat hij wel boven op de afzuigkap mocht klauteren dat ging dus niet zo goed.

we moeten de trap nog bekleden ik weet het.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 08-12-2008 18:32:18 ]
  maandag 8 december 2008 @ 13:47:20 #78
105263 Litso
Interlectueel.
pi_63849875
Wat een leuke foto's steeds
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  † In Memoriam † dinsdag 9 december 2008 @ 11:09:10 #79
7074 moussy
kuttekop
pi_63873358
Mooi is ie hoor

Misschien kan je Supranettes gebruiken tegen de prutoogjes.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63881527
Kan supranettes ook voor katten?
Gisteren bij thuis komst stond de DA op het antwoordapparaat dus ik terug gebeld ze wilde weten hoe het met Snowy was. Zij vertelde mij dat het ook een astmatische aandoening kan zijn en dat lijkt in het begin erg op niesziekte. Snowy is namelijk absoluut niet ziek ik moet nu de oogzalf die ik nog heb 14dagen gebruiken om te zien of hij niet toevallig "gewoon" een oogontsteking heeft. Is dit niet het geval dan krijgt hij homeopatische pillen om zijn weerstand te verbeteren. Teveel medicijnen is nl helemaal niet goed voor zo'n jonge kat. De andere patient kan ipv vecht/speel wondjes ook een allergie hebben dus die moet extra in de gaten gehouden worden. het wondje ziet er nu goed uit morgen mag het kapje af. Ik ga nu weer even vechten met Snowy om zalf in zijn ogen te doen. Hij wordt niet alleen groot maar ook erg sterk.
pi_63881584
Hij wordt echt groot!
pi_63882376
Hij is Fire zo goed als voorbij ik maak me alleen wel erg veel zorgen om zijn ogen en krijg een beetje een dejavu idee. Ramses groeide ook zo snel maar die werd helaas maar 4 bij zijn castratie mocht hij in 1e instantie niet geholpen worden omdat hij zo hijgde uiteindelijk is hij aan een longaandoening overleden.
  † In Memoriam † dinsdag 9 december 2008 @ 17:49:18 #83
7074 moussy
kuttekop
pi_63884002
Ja hoor, vieze oogjes bij hond of kat maak ik gewoon schoon met die supranettes, leg het anders even voor bij je DA zo te lezen heb je er goed contact mee. Bij onze beesten (en kinderen werkt het iig goed.
pi_63889068
Zijn jullie volwassen Maine Coons ook zo ondeugend? Die van ons van 10 mnd breekt de boel af en toe af. Moest hem vandaag al weer een paar keer uit de kast halen.
pi_63890461
De volwassen niet. Zorro is uiterst rustig en nu best wel ziek dus nog een kat waar ik me druk om maak. Fire is al wat ondeugender maar vergeleken met Snowy ontzettend braaf. Ramses daarin tegen was als volwassen kat (tot 3jr daarna werd hij ziek) behoorlijk ondeugend hij verveelde zich erg snel en dat werd luid en duidelijk kenbaar gemaakt. Hij moest en zal zijn energie kwijt kunnen. Dus dat verschilt toch wel per kat. Ramses maakte alles open waar zijn pluimpje in lag zelfs de bar hij was erg sterk. De kat van mijn zus (heilige birmaan) gaat echt in elke kast of la liggen ze gooit er niets uit maar het ligt zeker lekker veilig.
pi_63930329
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef n0a het volgende:
Zijn jullie volwassen Maine Coons ook zo ondeugend? Die van ons van 10 mnd breekt de boel af en toe af. Moest hem vandaag al weer een paar keer uit de kast halen.
Ligt ook erg aan de opvoeding hoor. De kat van mijn tante is deels Maine Coon (geen echte raskat) en die is super ondeugend: eet uit de pan van het fornuis ( ) en loopt zo bij andere mensen binnen, hangt in de gordijnen etc. Maar mijn tante verwent hem veel te veel en verbiedt hem eigenlijk niks. Dat is wel een belangrijke factor.

Zijn zusje Mini, die ik nog steeds heb (de kat van mijn tante is afkomstig uit een nestje van mijn Sasha), heb ik daarentegen heel strak opgevoed, en zij is eigenlijk helemaal niet meer ondeugend. Wel erg nieuwsgierig en speels.

Beide katten zijn trouwens wel enorm aanhankelijk en superlief
pi_63930654
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:32 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ligt ook erg aan de opvoeding hoor. De kat van mijn tante is deels Maine Coon (geen echte raskat) en die is super ondeugend: eet uit de pan van het fornuis ( ) en loopt zo bij andere mensen binnen, hangt in de gordijnen etc. Maar mijn tante verwent hem veel te veel en verbiedt hem eigenlijk niks. Dat is wel een belangrijke factor.

Zijn zusje Mini, die ik nog steeds heb (de kat van mijn tante is afkomstig uit een nestje van mijn Sasha), heb ik daarentegen heel strak opgevoed, en zij is eigenlijk helemaal niet meer ondeugend. Wel erg nieuwsgierig en speels.

Beide katten zijn trouwens wel enorm aanhankelijk en superlief
Hij mag hier niet op de terraria en hij mag geen dingen uit de kast graaien. Helaas zijn we daar niet echt succesvol in. Enige wat wel redelijk lukt is dat hij niet in de keuken mag. Verbaal helpt het niet bij de kast en voordat je er bij bent is hij al weer weg gestuift.

Heb wel het idee dat hij altijd wel een ondeugd is geweest. Bij de cattery ook al. Toch sloopt hij wel minder en knaagt niet overal meer aan.

Hij is ook erg aanhankelijk maar ligt liever op m'n voeten dan op schoot, daar moet hij niks van hebben. Terwijl hij op bed wel regelmatig op me ligt.
pi_63930707
Gisteren is vriendlief nog met zorro en Snowy naar de DA geweest. In 1e instantie eigenlijk voor Zorro omdat ik merkte dat het echt niet goed ging hij was al 500gram afgevallen en kwam echt zielig bij je liggen. De DA dacht aan schurft of een allergie. Net een mailtje gehad geen schurft misschien een schimmel hij heeft gisteren nog een spuit gekregen en volgens vriend lief was hij vanmorgen al een stuk vrolijker ik ben nl nog niet thuis geweest Volgende week moet hij terug voor controle en eventueel wordt er dan een uitgebreide schimmel kweek gemaakt. Meteen even naar Snowy zijn ogen laten kijken er was een dierenarts of assistene in opleiding aanwezig en Snowy vond die aandacht maar wat prachtig. Zij zei ow een witte en 2 verschillende kleuren ogen wat mooi. En Snowy ging er eens goed voor liggen hoezo dol op aandacht?. hij moet nu 2x per dag a minimaal 60 dagen een pilletje voor zijn weerstand. Arme Snowy en arme armen van ons. Ook meteen even laten vragen over de supranettes zoals hier boven beschreven dit kon geen kwaad dus waar zijn deze te koop?
pi_63931502
Veel sterkte met Zorro en Snowy. Altijd naar als de "kindjes" ziek zijn.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 14:04:15 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_63932730
de supranettes kan je geoon bij de drogist kopen.

Wat vervelend voor Snowy, wat zegt de fokker er van?
pi_63954498
Bedankt voor de info ga ze vanavond maar eens zoeken. Ik heb nog geen contact gehad met de fokker dit omdat wij daar niet het beste gevoel bij hadden. Ze wilde hem veel eerder meegeven dan eigenlijk mocht.
pi_63970881
moussy bij welke drogist?? hier bij geen een (etos/kruidvat en trekpleister)
  † In Memoriam † maandag 15 december 2008 @ 13:15:28 #93
7074 moussy
kuttekop
pi_64029221
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
moussy bij welke drogist?? hier bij geen een (etos/kruidvat en trekpleister)
Ik kocht ze altijd bij de DA drogist, nu al een tijdje niet nodig gehad.. en anders de apotheek?
pi_64034010
Gevonden bij de pour vous. Hij vond het niet echt prettig maarja ben nog een beetje boos op hem. De kerstboom lag vannacht om. En ze keken alle 3 heel onschuldig jaja hij valt van zelf om. Net zat hij weer het water bakje achter de koelkast leeg te scheppen. Ik heb al tegen hem gedreigd dat ik hem naar mijn ouders breng. En het vervelende is hij leer Fire dit soort dingen nu ook. Die zat al 3x op het aanrecht doet hij anders nooit. Zucht iemand interesse in een witte coon?
pi_64065529
foto's

pi_64774788
Foto's

Liggen op de verwarming

Interessant die foto haakjes

Mag het niet?

Hebbes!!

Aha het koord van de camera hebbes

Medische update:
Ben net weer met hem naar de DA geweest. Ze denken toch dat hij astmatisch is. Zo'n idee had ik ookal omdat hij net zo klinkt al wanneer ik het benauwd heb. Hij groeit wel goed hij weegt inmiddels 5,1 kilo het ziet er naar uit dat hij volgende de DA heel groot gaat worden. Als hij over ongeveer een half jaar gecastreerd wordt moet er ook echt van zijn hart gemaakt worden vanwege zijn hartruis. Al met al geen echt gezonde kat wat me behoorlijk veel zorgen baart.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 08-01-2009 14:26:30 ]
pi_64809936
Snowy is een prachtig beest. En wat is hij reusachtig! Dat hij nu al 5,1 kg weegt joh!
Balen dat hij niet zo'n goede gezondheid heeft. Misschien ook omdat ie zo groot is? Succes er mee in ieder geval!
Kleur buiten de lijntjes.
pi_64810518
De DA assistente zei je ziet hem gewoon groeien. Hij is ook nog niet in verhouding zijn staart is ontzettend lang. Ik denk wel dat snel groeien invloed heeft op zijn gezondheid Ramses had dat ook. Fire daarin tegen is klein en stevig en heeft nooit ergens last van. Gisteren ook een laserlampje meegenomen bij de DA dat vonden ze mateloos interessant zelf Zorro ging er achteraan. Toen ik stopte keken Fire en Snowy echt naar elkaar zo van heb jij het?? Ze bleven constant bij elkaar in de buurt misschien had de ander het stiekem toch.
pi_65800092

Snowy wil ook mee rummicubben.

mauw

volgende week hebben we een afspraak bij DA om te kijken wat er met Snowy en zijn gezondheid kunnen doen. Op het moment dat wij stoppen met doxycycline komen de klachten weer terug. De DA opperde accupuntuur iemand hier ervaring mee?
  dinsdag 24 februari 2009 @ 02:17:32 #100
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_66396463
ohh wat een lieverd
ik hoop dqt het verder good met zn gezonheid zal gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')