quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:33 schreef SHE het volgende:
Prachtig![]()
Ik ben jaloers
Helaas zal ik nog heel wat moeten koken, zuigen en poetsen voor ik nummer drie mag verwelkomen
Nee hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:32 schreef ferrari_rood het volgende:
ah wat een sweetie. Wij hebben bewust (nou ja ik 9jaar geleden) voor een coon gekozen mede door het karakter het zijn erg lieve sociale beesten. En van een Noorse boskat hoor je toch vaak dat ze minder sociaal en lief zijn. Of dit echt is weet ik niet heb ze nooit gehad.
quote:
Ik denk dat die medicijnen wel zo zijn gemaakt, dat het niet schadelijk is als de kat er iets van binnen krijgt.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Dit moest van DA er zit ook antibiotica in omdat ze bang zijn dat het een lichte vorm van niesziekte is (reactie op de entig)
Ik stop het echt in zijn oog kost idd wat moeite maar eruit vegen gaat dan bijna niet.
Ligt ook erg aan de opvoeding hoor. De kat van mijn tante is deels Maine Coon (geen echte raskat) en die is super ondeugend: eet uit de pan van het fornuis (quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef n0a het volgende:
Zijn jullie volwassen Maine Coons ook zo ondeugend? Die van ons van 10 mnd breekt de boel af en toe af. Moest hem vandaag al weer een paar keer uit de kast halen.
Hij mag hier niet op de terraria en hij mag geen dingen uit de kast graaien. Helaas zijn we daar niet echt succesvol in. Enige wat wel redelijk lukt is dat hij niet in de keuken mag. Verbaal helpt het niet bij de kast en voordat je er bij bent is hij al weer weg gestuift.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ligt ook erg aan de opvoeding hoor. De kat van mijn tante is deels Maine Coon (geen echte raskat) en die is super ondeugend: eet uit de pan van het fornuis () en loopt zo bij andere mensen binnen, hangt in de gordijnen etc. Maar mijn tante verwent hem veel te veel en verbiedt hem eigenlijk niks. Dat is wel een belangrijke factor.
Zijn zusje Mini, die ik nog steeds heb (de kat van mijn tante is afkomstig uit een nestje van mijn Sasha), heb ik daarentegen heel strak opgevoed, en zij is eigenlijk helemaal niet meer ondeugend. Wel erg nieuwsgierig en speels.
Beide katten zijn trouwens wel enorm aanhankelijk en superlief
Ik kocht ze altijd bij de DA drogist, nu al een tijdje niet nodig gehad.. en anders de apotheek?quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:43 schreef ferrari_rood het volgende:
moussy bij welke drogist?? hier bij geen een (etos/kruidvat en trekpleister)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |