abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68219330
veel symptomen van fip heeft hij. maar ze zeiden ook dat de uitslag valsnegatief kon zijn. daar gaan we maar niet vanuit.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 21-04-2009 07:32:46 ]
pi_68220060
Oh ferrari Heel veel sterkte ermee!
pi_68227305
We hopen vandaag de uitslag over FIP binnen te krijgen. Ik heb hem net toch ook maar wat kattenmelk gegeven. Hij in nu wel wakker maar speelt niet mee met Fire. En als hij geen FIP heeft wil ik hem toch heel grondig laten nakijken en eventueel laten observeren door een DA om te kijken wat het dan kan zijn. Op dit moment heeft hij nog steeds geen kat van nog geen jaar waardig bestaan. Onze Zorro vertoont op dit moment wel heel erg rebels gedrag. Volgende week heb ik 14dagen vrijj (mei vakantie) dan kan ik Zorro alle aandacht geven die hij wilt. Blijft hij dan toch dit gedrag vertonen dan mag hij even gaan logeren bij mijn ouders. Hun huis kent hij heel goed en hun katten ook en de tuin doet hopelijk wonderen voor hem. Wij willen absoluut niet dat Zorro en Fire hier ook onder lijden.
pi_68229294
Ik dacht altijd dat katjes uit een cattery op deze zaken getest werden voor ze het nest verlieten. Tenminste... dat heb ik begrepen van een kennis van me die Somali's fokt.
In ieder geval worden de ouders getest op zaken die ze kunnen doorgeven aan hun kroost. Nou kun je zo'n hartafwijking niet zien aankomen en fip staat geloof ik ook los van genetica. Maar wat een pech en arm arm Snowybeessie. Zo zielig om hem zo te zien. Op die foto kan ik dat inderdaad wel zien. Hij kijkt echt suffig en moe.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  † In Memoriam † dinsdag 21 april 2009 @ 10:28:25 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_68229862
Nou wat sneu zeg.. en dan dat bleke neusje op die laatste foto.. sterkte er mee!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 21 april 2009 @ 10:29:49 #131
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_68229899
Sterkte idd!
Wel een mooie poes!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_68232091
Volgens de fokster zijn de ouders getest. Maar die hartafwijking is hartstikke erfelijk en het lijkt me stug dat een van zijn ouders en of broers of zussen niets hebben. Ik verdenk ze er stiekem van dat Snowy zijn vader niet de rode kater is die ze hebben maar de witte en wit op wit geeft problemen. Heeft Snowy altijd al wel een wat bleker neusje maar zijn neusje is nu echt te bleek. Hij ligt nu al weer uren in zijn paal en ik wijk niet uit de buurt van mijn telefoon. Ben toevallig vrij vandaag.
pi_68233247
Hoe waren de andere kittens uit zijn nestje dan? Gaven die ook aanleiding om te denken dat die rooie niet de vader was? Nou ja.... een poes kan van meerdere katers tegelijk zwanger raken. Dat is hier bij Purrr's kindjes wel overduidelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_68240130
Hij had nog een wit en een blauw broertje en een schildpad zusje.
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:15:31 #135
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68241244
Een blauwe Coon? Dat mag toch helemaal niet?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68241895
Wat balen zeg, voor Snowy. Op die foto ziet ie er idd een beetje mottig uit...
Ik hoop dat je snel weet wat het is en dat je er dan wat aan kan doen. Maar met die hartafwijking erbij zullen alle ziektes wel heftiger zijn dan anders...?
Veel succes ermee!
Kleur buiten de lijntjes.
pi_68248312
blauw=grijs ze noemen het blauw maar ik vind het grijs. Ik dacht dat een coon alle kleuren mocht hebben. morgen hebben we een afspraak bij de da horen we wat meer
  dinsdag 21 april 2009 @ 20:47:54 #138
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_68250867
Arme Snowy...

Nog geen uitslag dus?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_68251041
nee niks
we gaan zo zijn temperatuur nog een keer opnemen kijken of hij nog koorts heeft. Maar ik vind dat zo zielig om te doen
pi_68283697
Wij zijn vandaag weer naar de DA geweest. De uitslag van FIP was nog niet binnen. We zijn wel door verwezen naar een 2e lijns centrum. Morgen maken we een afspraak. De DA weet het nl niet en ze hoopt dat hier de oorzaak wel achterhaald kan worden.
  woensdag 22 april 2009 @ 23:20:48 #141
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_68288694

Moet je naar Wilhelminaoord?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_68292788
Naar Oisterwijk
pi_68426589
De uitslag van het 3e bloedonderzoek is binnen en Snowy heeft FIP morgen moeten we toch nog naar de internist om te kijken of de diarree een andere oorzaak heeft. Net nu we weer een beetje hoop begonnen te krijgen, krijgen we deze uitslag binnen. Ik ben deze week gelukkig zo goed als vrij dus kan hem fllink vertroetelen.
pi_68426944
Arme Snowy, denk je alles te hebben gehad, komt dit er nog bij.

* krabbelt Snowy achter z'n oortjes*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_68434704
Arme Snowy

Hoe nu verder? Wat is de verwachting?
♥ scars make us who we are ♥
pi_68435124
Morgen gaan we naar de katteninternist en daar vraag ik meteen wat we nu het beste kunnen doen. Het is ongenezelijk hij zal niet jaren meer leven.
  † In Memoriam † maandag 27 april 2009 @ 20:57:05 #147
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_68436695

*knuffelt Snowy en ferrari_rood
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_68438438
Bedankt voor alle steun posts. Ik moet zo de etensbakjes wegzetten want hij moet morgen nuchter zijn. Vanacht mag hij mee naar bed. En morgen hoop ik wat meer duidelijkheid te hebben voor Snowy en ons.
  maandag 27 april 2009 @ 21:41:10 #149
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68438695

Wat ontzettend droevig. Heel veel sterkte!

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68439283
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')