abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:34:52 #201
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_68950755
He bah...
Ik hoop dat de operatie evt iets zou kunnen betekenen voor Snowy!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 12 mei 2009 @ 19:38:37 #202
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68950883
Wat een sneuigheid

En wat een moeilijke beslissingen...

Heel veel sterkte
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68951941
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:38 schreef ElisaB het volgende:
Wat een sneuigheid

En wat een moeilijke beslissingen...

Heel veel sterkte
Dat dus.

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 12 mei 2009 @ 21:36:36 #204
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_68955258
Arme Snowy...en arme fr

I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_68961287
Nog maar weer eens heel veel sterkte
♥ scars make us who we are ♥
pi_68968463
Veel sterkte. Arme snowy. Ik weet hoe pijn het doet als je "baby" zo ziek is.
*knuf*
pi_68974033
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:10 schreef ferrari_rood het volgende:
hoe is het met stroevel?
Met Stroevel gaat het prima. Al moet ik eerlijk zeggen dat we met haar al meer gezondheidsproblemen hebben gehad dan met Doortje. Maar dat komt vast meer door haar slechte start (gevonden toen ze 4 dgn oud was) dan haar vachtkleur. Denk ik...
Stroevel heeft pas weer blaasgruis gehad (3e keer ) en nu eten de dames allebei CD-voer (nadat Stroevel eerst een tijd SD-voer heeft gehad om de blaasgruis weg te krijgen). Voor Stroevel zorgt dit ervoor dat de blaasgruis niet terug komt, en Doortje eet voor het gemak mee. En het is voor haar ook niet slecht natuurlijk om voer met minder zout e.d. te eten, gezien haar leeftijd van bijna 8.
En afgelopen week heeft Stroevel een paar dagen met een 'lampenkap' op d'r hoofd gelopen. Ze had een klein schrammetje aan d'r achterpoot dat ze maar open bleef maken. Dus even de lampenkap erop (awww...). Er zit nu weer meer haar overheen, dus blijft ze er gelukkig weer vanaf.
En dat schrammetje kwam weer van het bezoekje aan de trimmer, omdat ze in d'r liezen nogal flinke klitten in d'r vacht had (en het is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, dus borstelen is niet zo makkelijk).
En gisteren kwam ze nog zeiknat binnen na een plons in de vijver van de buurvrouw

Dus al met al best wel wat gedoe met die witte poezenmeid, maar gelukkig allemaal relatief kleine probleempjes. Ik vind het echt balen voor je dat het met Snowy niet goed gaat. Ik duim voor 'm!
Kleur buiten de lijntjes.
pi_68976458
Bedankt wederom voor alle steun. We willen echt alles voor Snowy doen als er maar een geringe kans op herstel aanwezig is. Wij blijven wel realistisch en willen absoluut niet dat hij verder lijdt. Ik ben nog aan het wachten op de reactie van de katteninternist. Denk dat ze pas morgen reageert dan werkt ze weer.

Snowy krijgt nu ook overal klitten maar ik vind kammen nu zo zielig dus dat doe ik maar niet.
pi_68977401
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Bedankt wederom voor alle steun. We willen echt alles voor Snowy doen als er maar een geringe kans op herstel aanwezig is. Wij blijven wel realistisch en willen absoluut niet dat hij verder lijdt. Ik ben nog aan het wachten op de reactie van de katteninternist. Denk dat ze pas morgen reageert dan werkt ze weer.

Snowy krijgt nu ook overal klitten maar ik vind kammen nu zo zielig dus dat doe ik maar niet.
Moeilijke afwegingen zijn dat altijd. Je wilt het beste voor je beestje maar je achteraf ook niet schuldig voelen dat je te weinig gedaan hebt, of dat je juist teveel met hem hebt rondgesleept.
Hopelijk kom je er samen met de professionals aan uit wat de beste behandeling is. En luister naar je eigen gevoel en kijk naar Snowy. Die kan zelf ook aangeven wanneer hij er klaar mee is en wanneer nog niet.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_68981084
Ik hoop zo dat ik die beslissing niet hoef te maken. Heb het 1x eerder gemoeten en ik denk nu nog had ik niet nog dit of dat kunnen doen? Ik hoop zo dat er kansen zijn met een operatie. Een schuld gevoel zal ik toch wel houden. Ik zei gisteren nog ik wilde zo graag een witte en nu hebben we zoveel verdriet ik dram nooit meer mijn zin door. Maar ja dan hadden we de leuke tijd met Snow en de leuke tijd die nog in het verschiet ligt ook niet mee gemaakt
pi_68982113
Ik zou 'm wel kammen hoor ferrari... klitten zijn ook niet lekker voor 'm. Doe 't desnoods met zo'n zachte borstel. Da's bijna net als aaien
Kleur buiten de lijntjes.
pi_68986903
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop zo dat ik die beslissing niet hoef te maken. Heb het 1x eerder gemoeten en ik denk nu nog had ik niet nog dit of dat kunnen doen? Ik hoop zo dat er kansen zijn met een operatie. Een schuld gevoel zal ik toch wel houden. Ik zei gisteren nog ik wilde zo graag een witte en nu hebben we zoveel verdriet ik dram nooit meer mijn zin door. Maar ja dan hadden we de leuke tijd met Snow en de leuke tijd die nog in het verschiet ligt ook niet mee gemaakt
En dan had iemand anders Snowy gehad, die misschien niet alles voor hem zou doen zoals jullie dat doen. Ik denk dat Snowy het heel fijn bij jullie heeft, zo te lezen willen jullie wat het beste is voor het beestje, no matter what. Meer kan je niet doen
pi_68987976
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Snowy was er hoe dan ook al. Of hij nu bij jullie ging wonen of bij iemand anders. Ik denk dat hij in deze situatie niet in een warmer nestje terecht had kunnen komen. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen over het feit dat hij nu ziek is. Daar kun jij helemaal niks aan doen. Integendeel: jij doet alles wat je kunt om hem zo gezond mogelijk te krijgen.

Enne... als je ooit weer die moeilijke beslissing moet nemen dan kun je dat wel hoor. Weet ik zeker. Gewoon, omdat je zoveel van Snowy houdt.
pi_69012061
mijn vriend heeft vandaag contact gehad met de internist. Er moest eerst toch nog bloed geprikt worden, om te kijken of zijn bloedwaardes verandert zijn. Dit kan bij onze eigen DA en hopelijk vandaag nog. Aan de hand van de waarders is het dus wel of geen operatie. Sinds hij geen diazepam meer krijgt is de diarree ook minder.
pi_69029482
Snowy wordt maandag geopereerd als zijn bloedwaardes stabiel zijn of beter geworden zijn. Ze gaan dan in zijn buik en darmen kijken en hopelijk vinden ze dan iets. Ik kan hem helaas niet wegbrengen omdat ik moet werken en zelfs niet ophalen. Gelukkig kan mijn vriend wat later beginnen en eerder stoppen. Mijn vader is stand by als er iets aan de hand is. Nog even spannend dus en ga hem nog maar extra verwennen.
pi_69030288
Geef hem maar een lekkere krabbel achter z'n oortjes van mij. Sterkte maandag!
pi_69032198
Veel sterkte voor jullie en Snowy maandag!
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:34:23 #218
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_69036497
Spannend fr...op zich wel een goed teken dat ze een operatie aandurven met hem.

*duimt
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 14 mei 2009 @ 22:38:26 #219
195113 Pyjama
Gestreept, niet gestipt
pi_69036724
Oeh, wat een spanning moet dat geven. Veel sterkte!
Toeval is toeval
  donderdag 14 mei 2009 @ 23:15:19 #220
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_69039310
Wat spannend!
*duimt ook*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_69177532
Mijn vriend brengt Snowy straks weer naar de DA waar hij vandaag dan toch echt geopereerd gaat worden. Ik heb aangegeven dat ze mij alleen moeten bellen als hij tijdens de ok overlijd. Ik bel ze anders zelf in mijn pauze om te horen hoe het gegaan is en wat ze gevonden hebben. Vond het afscheid vanmorgen wel moeilijk en hij was gisteren ook best boos op ons. Hij had heel de dag bij de DA gezeten om uiteindelijk pas vandaag te gaan opereren. Hopelijk heb ik hem vanavond weer bij me en is de toekomst rooskleurig
pi_69177665
Vandaag dient er dus echt heel erg geduimd te worden.
Veel sterkte en moge dat telefoontje uitblijven en dat Snowy maar een heel oude kat mag worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_69177951
*duimduimduim*
  dinsdag 19 mei 2009 @ 08:39:49 #224
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_69178165
Ik ga keihard duimen voor Snowy!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_69181244
Ja, ik zal ook heel hard duimen. Ook voor jou, dat je je een beetje fijn kan voelen vandaag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')