quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bijna dan hehquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:28 schreef Dementor het volgende:
Je zou toch bijna medelijden krijgen met diegenen die er over 4 uurtjes alweer uit moeten om zo om 8 uur de supermarkt weer open te gooien.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
waarbij ik mijn tegenspeler de coulissen in getieft heb. Ik leefde me nogal in![]()
Eigenlijk was ik naar dat nummertje op zoek......arme tegenspelerquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Moest gelijk denken aan onderstaand nummertje wat ik ook weer bij een musical op school heb gedaan (I'm a musical sucker
) waarbij ik mijn tegenspeler de coulissen in getieft heb. Ik leefde me nogal in
![]()
Ja goed, die double U was nergens te bekennen natuurlijk maarjaquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik naar dat nummertje op zoek......arme tegenspeler
Maar ehm, hoe was het in de Efteling maandag jongstleden?
Gelukkig, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja goed, die double U was nergens te bekennen natuurlijk maarjaVerder een goeie dag gehad
Nee, minimaleme mag daar nog niet inquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:40 schreef Dementor het volgende:
Morwen, ben je in de Vliegende Hollander geweest?
Ik moet nog gaan, maar van wat ik heb gezien en gehoord is het leuk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, minimaleme mag daar nog niet inMaar schijnt goed te zijn heh
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen![]()
Doeeeeg !!!!
Hij is uitgebreid schijnbaar, in het begin nog donkerder of iets. Ik ga voornamelijk voor de droomvlucht, fata morgana en de piranhaquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan, maar van wat ik heb gezien en gehoord is het leuk.
Ik ga stiekem puur voor het gevoel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij is uitgebreid schijnbaar, in het begin nog donkerder of iets. Ik ga voornamelijk voor de droomvlucht, fata morgana en de piranha
Idd, kan ik ook niet zo goed tegen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 05:55 schreef Manu82 het volgende:
Word een beetje erg moe van de Phelps mania
Mmmm, ik moest er 3 uur na jouw bericht al uit om de supermarkt hier open te gooienquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:28 schreef Dementor het volgende:
Je zou toch bijna medelijden krijgen met diegenen die er over 4 uurtjes alweer uit moeten om zo om 8 uur de supermarkt weer open te gooien.
Heb je weer naast de wc geslapen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:50 schreef PeterNB het volgende:
Goedenmorgen....................
Jezus wat ben ik brak
[..]
Mmmm, ik moest er 3 uur na jouw bericht al uit om de supermarkt hier open te gooien
Nee ik werd zelfs een uur voor de wekker wakker. Ging allemaal prima, totdat ik op dequote:
Mogguhhhquote:Op maandag 11 augustus 2008 07:50 schreef PeterNB het volgende:
Goedenmorgen....................
Jezus wat ben ik brak
[..]
Mmmm, ik moest er 3 uur na jouw bericht al uit om de supermarkt hier open te gooien
Neuh, ben vrij vroeg gaan slapen, was kapot gisteren en ben altijd vroeg wakker en daarbij is het ook nog leuk met de OS op de achtergrondquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft iedereen maar een paar uurtjes geslapen ofzo?
Heeeej LSquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mogguhhh
Heeft iedereen maar een paar uurtjes geslapen ofzo?
Ook Noekje goodmorning !!quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:22 schreef noekje het volgende:
Nou, heb er zin an vandaag!
Morning.
tvp voor op het werk straks.
Ik was paar weken geleden geweest, DVH was oké, maar niet onwijs spannend ofzo. Ik vond het juist heel snel voorbij gaan. Mijn favo blijft toch lekker de Python!quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:44 schreef Dementor het volgende:
Ik moet nog gaan, maar van wat ik heb gezien en gehoord is het leuk.
Ja, boe-fucking-hoe.quote:
Ja, ik moest ook wel even slikken. En het is stil hier joh!quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, boe-fucking-hoe.Ik vond ze zo zielig vanmorgen. Diep in slaap enzo. Vannacht zei ik nog tegen meneer Noek, dat 5 dagen gewoon teveel is. Of ze niet gewoon 3 dagen naar school kunnen? Hij dacht van niet, ik dacht van wel en zo was er weer een uur verstreken.
Ik vond het als kind zijnde altijd wel heul spannend, nieuwe juf of meester, ander klaslokaal...quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:23 schreef Smash-it het volgende:
Hallo, eerste dag na de zomervakantie is toch altijd leuk op de baissschool?! Op de middelbare school trouwens ook. Dus ik denk dat jullie het een stuk erger vinden dan de kids in question, haha!
Ik zat op de basisschool altijd in het zelfde lokaal, met dezelfde meester en die zag ik dan de heule vakantie ook nogquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vond het als kind zijnde altijd wel heul spannend, nieuwe juf of meester, ander klaslokaal...
Ja, precies. Nieuwe boekjes en verse schriftjes, nieuwe indeling van wie zit naast wie. Och jeetje, wat een nostalgie zo op de vroege maandagmorgen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:24 schreef Juud79 het volgende:
Ik vond het als kind zijnde altijd wel heul spannend, nieuwe juf of meester, ander klaslokaal...
Had dat alleen op middelbare school, maar dan was ik ook altijd zo handig om te laat te komenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, precies. Nieuwe boekjes en verse schriftjes, nieuwe indeling van wie zit naast wie. Och jeetje, wat een nostalgie zo op de vroege maandagmorgen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, het is huisvrouwendag vandaag
?
Het zou kunnen ja.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]ze kunnen eindelijk weer gaan schoonmaken
Hier idem.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vond het altijd stomvervelend.![]()
Mijn boys waren ook niet overenthousiast. Maar ja, wat moet dat moet hč.
Oh echt? Spannend! Succes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Goed dat je het zegt. ik moet nog even bellen. Heb een baan gevonden waar ik wel op (naar??? aan???!) wil solliciteren
![]()
Ff kijken of zij dat ook nuttig vinden.
Succesquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Goed dat je het zegt. ik moet nog even bellen. Heb een baan gevonden waar ik wel op (naar??? aan???!) wil solliciteren
![]()
Een werkkamp in het park. Allemaal Alberto's of hoe zit dat? Schoffelen ze?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:05 schreef Manu82 het volgende:
Hier is nog gewoon zo'n werkkamp in het park, dus neem aan dat ze hier nog vakantie hebben
S7... nuttig, nuttig kom op het is maar werkquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Of ik me de moeite misschien maar beter kan besparen bedoelde ik meerquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:09 schreef Desii het volgende:
[..]
S7... nuttig, nuttig kom op het is maar werk
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Of ik me de moeite misschien maar beter kan besparen bedoelde ik meer
Nee, zo'n kinderkamp geloof ik, waar ze allemaal dingen bouwenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Een werkkamp in het park. Allemaal Alberto's of hoe zit dat? Schoffelen ze?
Altijd proberen denk ik dan. Niet geschoten is altijd mis enzo geloof ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee joh.... was een grapje, die waarschijnlijk helemaal niet grappig is.. maar thats mequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is dat ding waar die nu op ligt het bankje of de brancard???quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
Een man neukt een bankje en verliest bijna zijn piemel. Wat een toestanden toch weer. Al dat nieuwerwetse gedoe, ik vind het niks.
[ afbeelding ]
Dat is het slachtoffer. Hij is later wel met brancard afgevoerd. Arm bankje!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:21 schreef Desii het volgende:
[..]
is dat ding waar die nu op ligt het bankje of de brancard???
Misschien een inkopper maar: WTF!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
Een man neukt een bankje en verliest bijna zijn piemel. Wat een toestanden toch weer. Al dat nieuwerwetse gedoe, ik vind het niks.
[ afbeelding ]
Als je zo'n baan wil moet je daar toch juist enthousiast van worden, of mis ik watquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Nah, moet het nog even zien. De moed zakt me alweer in de schoenen.![]()
Het is een baan als sociaal verpleegkundige, Preventie en voorlichting voor 4 tot 19 jarigen. Staat er een nummer in de vacaturetekst met een naam van iemand. Ik denk, heel naief, dat dit dan een rechtstreeks nummer is. Kom ik in zo'n menu. Bij vragen over sexueel overdraagbare aandoeningen toets 1.
Jeuj....
dus.
Vanmiddag nog maar eens proberen. Gezondheidszorg hč, mevrouw was in overleg.
Als ik een vacature zou maken met daarbij een nummer om nadere informatie over de vacature zou ik niet het algemene informatienummer doen nee. Maar een rechtstreeks toestelnummer. Het wijst wat mij betreft op een slechte voorbereiding ofzo. Weet niet. Weer zo typisch gezondheidszorg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je zo'n baan wil moet je daar toch juist enthousiast van worden, of mis ik wat?
das ouwerwetsquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
"heeft u een moment, ik verbind u even door"
Ja, de vriendelijke bankmedewerkermeneer stuurt me direct een nieuwe toe. Zei ie.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:, gelukkig zijn die dingen graties
.
Wat een watjes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
En een tip: internetbankier-apparaatjes kunnen niet, ik herháál niet tegen een sloot koffie. Ook niet tegen cappuccino.
September.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:06 schreef noekje het volgende:
Wat een watjes.
Wanneer begint het nieuwe tv seizoen eigenlijk weer?
fail.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:10 schreef noekje het volgende:
Wat lief! Jullie zijn natuurlijk druk aan het googlen voor me.![]()
Jullie laten me gewoon het topic doden en nu moet ik zelf zoeken.
Ik werk! Ik hou van kleren en dingen. Daar moet ik voor werken. Mijn ouders hebben een jaar geleden het zakgeld afgeschaft!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoef jij niet schoon te maken, het is wel huisvrouwdag he.
September? Dat duurt nog heel lang.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
September.
Alhoewel die nieuwe Net5 serie Pushing Daisies waar ik erg benieuwd naar ben, volgens mij al volgende week start.
Zo. Nog maar een glas cappuccino. Dan mijn boek uitlezen, boodschappen doen, aan ander boek beginnen, misschien nog even een filmpje kijken, een keertje écht koken en vakantiedrinken met een vriend.
Mijn zwager (gewoon twee hele jaren ouder dan ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik werk! Ik hou van kleren en dingen. Daar moet ik voor werken. Mijn ouders hebben een jaar geleden het zakgeld afgeschaft!
Ik wil ook wel poetsen. Ik kom hier voor mijn rust maar deze rust is killing me. Niemand hier, zelfs de kapsalon hiernaast is dicht. Baas op vakantie. Alles is eigenlijk al klaar. En nu??quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn zwager (gewoon twee hele jaren ouder dan ik) krijgt nog elke maand geld van zijn ouders Fucking 500 euro!!!
![]()
En wil geen kinderen, want dat is zo duur en kost tijd enzo![]()
Ik denk ik fleur je even op.![]()
Heb al drie keukenkastjes uitgesopt en opgeruimd.Ik ben goed bezig!
Vermaak jezelf, net als je tegen je kiddo's zegt als ze zich vervelenquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:18 schreef noekje het volgende:
En nu??
Ja, ik ben toch hier! Jullie zijn ook al zo verdomde rustig. En nu?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vermaak jezelf, net als je tegen je kiddo's zegt als ze zich vervelen.
Kom je bij mij poetsen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:18 schreef noekje het volgende:
Ik wil ook wel poetsen. Ik kom hier voor mijn rust maar deze rust is killing me. Niemand hier, zelfs de kapsalon hiernaast is dicht. Baas op vakantie. Alles is eigenlijk al klaar. En nu??
36 of 37 wil ik afwezenquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe oud is je zwager?
Tsja, ik kan wel zeggen dat ik hier nog rustig in m'n badjas zit op de dag voor m'n 2weekse vakantie maar dat werkt ook niet echt motiverendquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
Ja, ik ben toch hier! Jullie zijn ook al zo verdomde rustig. En nu?
Ja leuk! Alleen die haag hč? Kunnen we daar niet gewoon iets van canvas plaatsen. Dat zag ik gisteren, was een linkje van Gert. Godmejaar!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom je bij mij poetsen?
Dan lig ik op de bank en zeg ik zo: 'noekje, lieverd, die dvd's moeten nog afgestofd en kun je mijn cd's ook even op alfabtische volgorde zetten en als je toch bezig bent, doe mij nog een kopje koffie en kom dan gezellig even een peukje met me roken.'
En jij dan zo van 'Ja leuk Cc, maar ik ga eerst nog even je badkamer een sopje geven, je gras maaien, onkruid wieden en een nieuwe coniferenhaag plaatsen.'
Dat zou leuk en gezellig zijn hč? Nou!
Prima! Je hebt groen licht om zo'n canvasding te plaatsen. Met een waterval, svp.quote:
Plaatje dan maar,quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:26 schreef noekje het volgende:
Ga maar weg, Pietje. Ik leef wel door zonder jou!
Hopla en kijk je uit vandaag!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:33 schreef Dementor het volgende:
Hoepla, een goedemorgen!
Doe es!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet ik goed om mij heen gaan kijken?
En dan moet je doorzetten he?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo. Ey mogge Dementor.![]()
Middelste was gezellig bij opa en oma logeren. Nu heeft opa een loods voor zijn tracktorcollectie gebouwd. van 1,50 bij 50 en dan 50 hoog. Ik denk, opruimerig als ik ben, die til ik even naar boven. Was niet een goed idee. Kwam ik halverwege de trap achter.
Dan ga ik gewoon nog een keer he.quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik was paar weken geleden geweest, DVH was oké, maar niet onwijs spannend ofzo. Ik vond het juist heel snel voorbij gaan. Mijn favo blijft toch lekker de Python!
Daarom is het de bedoeling dat je om de paar maanden gaat klagen dat dat kreng stuk is en krijg je een nieuwequote:Op maandag 11 augustus 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
En een tip: internetbankier-apparaatjes kunnen niet, ik herháál niet tegen een sloot koffie. Ook niet tegen cappuccino.
Ik heb er gewoon drie in huis, je kan nu eenmaal niet zonder zo'n ding en ik raak wel eens dingen kwijt...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daarom is het de bedoeling dat je om de paar maanden gaat klagen dat dat kreng stuk is en krijg je een nieuwe
Ik heb er inmiddels geloof ik 5. Eerste keer in buitenland ging dat kreng ook stuk en wilden ze hem niet opsturen. Dus kon ik alles telefonisch/skype regelenquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon drie in huis, je kan nu eenmaal niet zonder zo'n ding en ik raak wel eens dingen kwijt...
Ik weet dat Fan, Kahaarin en LS aanwezig waren. Ben ik iemand vergeten?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:06 schreef Disana het volgende:
Wie heeft er allemaal met Jaap en Huub gesproken in Peters radioshow van eerverleden vrijdag? We staan er gloeiend op![]()
http://www.youtube.com/results?search_query=king+jaap+fok+radio&search_type=&aq=f
LekkerSimpel en ik zaten ook nog bij Huub. Maar wie er bij Jaap belde weet ik niet meer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet dat Fan, Kahaarin en LS aanwezig waren. Ben ik iemand vergeten?
Tiet veur een pafke.
Saan, hoe dannn?!quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
LekkerSimpel en ik zaten ook nog bij Huub. Maar wie er bij Jaap belde weet ik niet meer.
Arme Peter, hij wilde niet opgenomen worden, nu staat hij op YouTube... en ook nog als fok radio
Ik ontken alles!quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:18 schreef beequeen het volgende:
Ik weet dat Fan, Kahaarin en LS aanwezig waren. Ben ik iemand vergeten?
Tiet veur een pafke.
Volgens mij was NMNS aanwezig bij het gesprek van Jaap.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:23 schreef Disana het volgende:
LekkerSimpel en ik zaten ook nog bij Huub. Maar wie er bij Jaap belde weet ik niet meer.
Arme Peter, hij wilde niet opgenomen worden, nu staat hij op YouTube... en ook nog als fok radio
Ik heb echt geen idee wie die dgk1en2 is. Het kan heel goed een Nowliver zijn. In elk geval heeft h/zij wel alles opgenomen, want de gesprekken beginnen keurig aan het begin.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Saan, hoe dannn?!![]()
[..]
Ik ontken alles!![]()
![]()
Doe met je mee, van de schrik.....![]()
Goedemiddag all trouwens.![]()
Het is wel lekker buiten, niet te heet en weinig wind, zonnetje begint nu pogingen te doen, momentje zal ff voor je kijken, brb. !quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie die dgk1en2 is. Het kan heel goed een Nowliver zijn. In elk geval heeft h/zij wel alles opgenomen, want de gesprekken beginnen keurig aan het begin.
Is het echt zo'n goede middag? Ik vind het maar matig hoor als ik naar buiten kijk.
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Verwachting tot morgen middernacht
maandag 11 augustus en dinsdag 12 augustus 2008
Wolkenvelden, ook nu en dan zon en een enkele bui.
Bewolking bepaalt het weerbeeld vandaag, maar de zon laat zich nu en dan ook zien (momenteel vooral in het zuidoosten en oosten van het land). Verder vallen er vooral in het westen en noorden enkele buien, maar ook elders kunnen vanmiddag een paar buien voorkomen. Het wordt ongeveer 21 graden. De zuidwestenwind is matig, kracht 3 tot 4, aan de kust vrij krachtig, 5. Komende nacht zijn er eerst nog een paar opklaringen. Bij een zwakke zuid- tot zuidoostenwind koelt het af naar ongeveer 14 graden. In de loop van de nacht wordt de bewolking dikker en dinsdagochtend volgt van het zuiden uit regen. In de middag klaart het van het zuidwesten uit op, maar er kan dan nog wel een bui ontstaan. De middagtemperatuur ligt rond 20 graden. De wind draait overdag van zuidoost naar zuidwest en neemt tegen de middag toe tot matig of vrij krachtig, 4 tot 5 Bft, aan de kust naar krachtig, 6 en in de avond mogelijk tot hard 7 Bft.
Dus we krijgen een hoop wind, ja daar zit ik op te wachtenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:43 schreef kahaarin het volgende:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Geen buien in elk geval,
[..]
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
[ afbeelding ]
Met de regen blijkt het mee te vallen volgens buienradar, er zit heel weinig, kleine buitjes misschien.
Oeh beterschap!quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:47 schreef loisie het volgende:
Yo..................heb erntisgs iets.......................ben zaterdg naar de eerste hulp geweest en het ziet er niet goed uit............galblaasproblemen, veel pijn, hoop me me snel te melden
Oh jee, dat was zeker schrikken. Is het iets dat te verhelpen is? Ik hoop het wel voor je.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:47 schreef loisie het volgende:
Yo..................heb erntisgs iets.......................ben zaterdg naar de eerste hulp geweest en het ziet er niet goed uit............galblaasproblemen, veel pijn, hoop me me snel te melden
Oeh, da's niet zo mooi, galstenen oid? Veel sterkte en beterschap meissie.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:47 schreef loisie het volgende:
Welterusten tot later en als je wat weet doe je dan een update? Zal aan je denken.quote:
Ehm, Saantje, wij gaan vanaf zaterdag 10 dagen camperen op Ameland....van mij mag het zo blijven...quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus we krijgen een hoop wind, ja daar zit ik op te wachtenZoals het nu is, is het nog wel aardig, je zou zelfs nog buiten kunnen zitten.
Ja maar, ik maak het weer niet, geef ze zelf een account hier, kunnen ze het zelf bijhouden.quote:Eigenlijk moeten mijn katten jou hier zelf maar eens gaan lezen... ik word er zo moe van dat ze beginnen te klagen als ik je voorspellingen van buitjes voorlees.
beterschap ... hopelijk komt het allemaal weer goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:53 schreef loisie het volgende:
thank, duik nu het bed in
Mogguh Dementor....quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:07 schreef Dementor het volgende:
Goedendag NMNS.
Sow....ik ben nogal duffig, kan wel een liter gebruikenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:12 schreef Desii het volgende:
[..]
je ziet er nog wat slaperig uit....... mok extreem sterke koffie komt eraan
Oh lekker, naar een eiland. Nee dan moet het niet te warm zijn maar ook niet veel minder dan dit... laat staan dat de regen bij bakken uit de hemel valt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, Saantje, wij gaan vanaf zaterdag 10 dagen camperen op Ameland....van mij mag het zo blijven...![]()
[..]
Ja maar, ik maak het weer niet, geef ze zelf een account hier, kunnen ze het zelf bijhouden.
Ik kan het wel doen, de PDA gaat mee, dan moet ik wel een seintje krijgen wanneer het begint of Peter moet mijn mobiel bellen, ik zoek ook daar het weer wel uit hoor,quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh lekker, naar een eiland. Nee dan moet het niet te warm zijn maar ook niet veel minder dan dit... laat staan dat de regen bij bakken uit de hemel valt.
Hee, dan moeten we de vrijdag daarop ook je weerpraatje missen. Nou dan moet beequeen het maar doen
Post nummer 122 op deze pag, ik had Saantje al een weerbericht gedaan, ik denk dat jij dat ook wel mag lezen van d'r.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, ik word verwend hier....![]()
Kahaarin, wat gaan we doen vandaag, kunnen we buitenactiviteiten ontplooien of zeg je "Blijf lekker in je nest"
quote:"Het moet wel een pprofessional zijn geweest," vertelt hij in de Dominon Post. "De afbeelding is indrukwekkend."
Jawel da's spannend, een live report van hoe jij de zee in waaitquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kan het wel doen, de PDA gaat mee, dan moet ik wel een seintje krijgen wanneer het begint of Peter moet mijn mobiel bellen, ik zoek ook daar het weer wel uit hoor,![]()
![]()
Live streams kan het gebakkie niet aan maar ik wil best een weerpraatje op locatie doen, het strand of zo?Als ik daar dan niet wegwaai......
Hihi!quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:20 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Simpson__.html?p=4,2
Gniffel
quote:
Geen groter vermaak dan leedvermaak?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel da's spannend, een live report van hoe jij de zee in waait
StinkTinuzzTalpaquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meldtopic te grote webicons
Misschien staat 't daar.
Waar men zich druk over kan maken..quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meldtopic te grote webicons
Misschien staat 't daar.
Met plezierquote:
Men klikt op de avatar, eigenschappen en kijkt dan naar de filesize.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:49 schreef noekje het volgende:
Hoe weten ze dat eigenlijk dat die te groot is?
Daar hebben ze verraders voor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:49 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat ze op Eigenschappen drukken, dan zie je hoeveel KB dat ding is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:49 schreef noekje het volgende:
Met de réchtermuisknop, we hebben niet allemaal een appel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Men klikt op de avatar, eigenschappen en kijkt dan naar de filesize.
Dat doen dus écht mensen? Wowzá!quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Men klikt op de avatar, eigenschappen en kijkt dan naar de filesize.
Leuke hobby, mčn wat kinderachtig.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:52 schreef mazaru het volgende:
Daar hebben ze verraders voor.
Mensen die de hele dag op avatars lopen te klikken om te kijken hoe groot ze zijn. En zijn ze over de limiet, dan gaan ze naar dat NSB-topic om het te melden
Waarom nou weer "dus dat" eronder?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op Eigenschappen drukken, dan zie je hoeveel KB dat ding is.
Dus dat.
dan is het CTRL+klik, en anders koopt de appelaar maar een mighty mouse en als ze toch bezig zijn nog een granny smith.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Met de réchtermuisknop, we hebben niet allemaal een appel.
Trieste lui.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke hobby, mčn wat kinderachtig.
Anoniéme TR's daarentegen, komt behoorlijk in de buurt.quote:
Kan dat?! Nee toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Anoniéme TR's daarentegen, komt behoorlijk in de buurt.
Omdat Dementor het ook al zei.quote:
Dát soort lui zouden ze dus moeten bannen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Trieste lui.
Van dat soort mensen krijg ik altijd een vieze smaak in mijn mond.
Vroeger had je er ook altijd wel eentje in de klas zitten.
"Meester!!! Hij/zij heeft dat gedaan!! Dat mag niet he meester?"
![]()
Zo leer je altijd weer watquote:
Dan verwijdert een FA de ava, of hij wordt verkleind en dan merk je er niks vanquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:55 schreef noekje het volgende:
Maar als die te groot is, wat gebeurt er dan?
Kom er maar in Mazaru.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:55 schreef noekje het volgende:
Maar als die te groot is, wat gebeurt er dan?
Neehee, dat kan écht.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo leer je altijd weer wat![]()
niet toch hč, zeg dat het een grap is.....![]()
Kijk zelf maar: http://forum.fok.nl/fok/report_topic/1185343quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo leer je altijd weer wat![]()
niet toch hč, zeg dat het een grap is.....![]()
Dus de handel wordt vertraagd door te grote ava's?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, iedereen loopt wel te kankeren als FOK! traag is. Dit kan een van de factoren zijn en daar wordt aan gedaan, daarnaast zijn er regels die niet eens moeilijk zijn om op te volgen. Er is wel wat voor te zeggen.
[/moraalriddermodus]
Tuurlijk, het zal geen minuten extra duren maar als de boel al traag is kan 't wel storend zijn. Alle info moet gedownload worden, ava's zijn daar 1 vanquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:01 schreef noekje het volgende:
Dus de handel wordt vertraagd door te grote ava's?
het blijft jammer hč. Ik bedoel, als je wil klagen doe het dan met je vizier omhoog.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk zelf maar: http://forum.fok.nl/fok/report_topic/1185343
En dan ligt het ook nog eens aan de client-kant. Want FOK! zelf, cq applicatie en database, kan als een zonnetje draaien terwijl die externe ava's dan toch voor traag ladende pagina's zorgen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tuurlijk, het zal geen minuten extra duren maar als de boel al traag is kan 't wel storend zijn. Alle info moet gedownload worden, ava's zijn daar 1 van.
Aw, breng de bonus maar naar mij. Mag jij de airmiles houden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het blijft jammer hč. Ik bedoel, als je wil klagen doe het dan met je vizier omhoog.![]()
Enniewees, ik ga mijn boys maar weer eens ophalen. Het is weer zover. En wedden dat ik ook nog drie bonuskinderen krijg
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het blijft jammer hč. Ik bedoel, als je wil klagen doe het dan met je vizier omhoog.![]()
Enniewees, ik ga mijn boys maar weer eens ophalen. Het is weer zover. En wedden dat ik ook nog drie bonuskinderen krijg
Jeetje, ik kom hier voor de broodnodige ontspanning jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Dementor het volgende:
Ik denk niet dat de te grote avatars van bepaalde users zo'n grote rol spelen.
Het is toch vaak de database die een time out geeft of een error.
Als een pagina eenmaal begint met inladen zou de tekst al moeten verschijnen en pas later de avatars, kortom je zou al iets moeten kunnen zien/lezen.
In dit geval is dat dus niet zo.
Stop the techtalk.![]()
Jij download hemquote:
Sorry.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:13 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jeetje, ik kom hier voor de broodnodige ontspanning ja
Het gaat momenteel over techniek hč, dus het vizier zal wel enigszins naar boven zijn gericht.quote:
1 Streepje staat toch voor ontvangst. Dat heeft toch niks met snelheid te maken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:19 schreef Juud79 het volgende:
Het klopt wel, ik had vorige week op vakantie maar 1 streepje internet ipv de normale 5 streepjes. Rete traag dus, dan vertragen als die ava's het nog eens extra...
Maakte me al zorgenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, hij is niet beeldvullend
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
[..]
1 Streepje staat toch voor ontvangst. Dat heeft toch niks met snelheid te maken?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat momenteel over techniek hč, dus het vizier zal wel enigszins naar boven zijn gericht.
Pestkopquote:
Ja, maar het is denk ik vanwege gebrek aan bandbreedte dat men hier opeens op dat soort dingen gaat letten. En dat lijkt dan weer uitstel van executie, de pijp moet groter.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:19 schreef Juud79 het volgende:
Het klopt wel, ik had vorige week op vakantie maar 1 streepje internet ipv de normale 5 streepjes. Rete traag dus, dan vertragen als die ava's het nog eens extra...
Users gaan over het algemeen pas ergens over klagen als ze er zelf last van hebben he.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar het is denk ik vanwege gebrek aan bandbreedte dat men hier opeens op dat soort dingen gaat letten. En dat lijkt dan weer uitstel van executie, de pijp moet groter.
Ja dat is waar, maar dat doen ze dan meestal elders, niet zo slim, maar wel een feitquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Users gaan over het algemeen pas ergens over klagen als ze er zelf last van hebben he.
Precies.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik dat andere verhaaltje erbij zou quoten wel ja.
't Gaat gebeuren? Las er vanmorgen iets over en ik dacht eigenlijk dat je iets heel anders wildequote:Op maandag 11 augustus 2008 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is bij één bonuskind gebleven maar wel een leuke, met krulletjesen idd iemand die mijn middelste als bonus heeft (succes ermee
)
ff sollicitatiebrief maken.
Oh gelukkig, ik dacht al, beequeen gaat me toch niet inhalen... want dan hernoem ik mijn kat hoor!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent mijn allessie !![]()
Waar is assshoelace?
Heet ze nu al Lotte, ipv Lotje?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht al, beequeen gaat me toch niet inhalen... want dan hernoem ik mijn kat hoor!!
Lotte doet het trouwens zó goed, echt een wonder zoals die ten goede is veranderd.
Dat klopt. Gedeeltelijk. Ik wilde alleen de gezondheidszorg in als consultatiebureau verpleegkundige. Dit is ongeveer hetzelfde. De zorg ná het consultatiebureau. Als het niets is stop ik er ook zo weer mee. Maar ik heb wel een voet tussen de deur en de mogelijkheid om tzt wél op het bureau te kunnen werken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Gaat gebeuren? Las er vanmorgen iets over en ik dacht eigenlijk dat je iets heel anders wilde
Tip: gebruik in geen geval een zin in de trant van "stop maar met zoeken, want hier ben IK"quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is bij één bonuskind gebleven maar wel een leuke, met krulletjesen idd iemand die mijn middelste als bonus heeft (succes ermee
)
ff sollicitatiebrief maken.
Mooi, in ieder geval, als je aangenomen wordt, een baan, centjes extra, leuke dingen kopen, etc.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat klopt. Gedeeltelijk. Ik wilde alleen de gezondheidszorg in als consultatiebureau verpleegkundige. Dit is ongeveer hetzelfde. De zorg ná het consultatiebureau. Als het niets is stop ik er ook zo weer mee. Maar ik heb wel een voet tussen de deur en de mogelijkheid om tzt wél op het bureau te kunnen werken.
Tja, ruimt zichzelf op hequote:Op maandag 11 augustus 2008 15:52 schreef Dementor het volgende:
http://www.nu.nl/news/169(...)nt_in_Amsterdam.html
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Tip: gebruik in geen geval een zin in de trant van "stop maar met zoeken, want hier ben IK"
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Tip: gebruik in geen geval een zin in de trant van "stop maar met zoeken, want hier ben IK"
Gaan jullie samen solliciteren? Gezellig.quote:
Hoe oud is wilgo eigenlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:52 schreef Dementor het volgende:
http://www.nu.nl/news/169(...)nt_in_Amsterdam.html
Die zin van "stop maar met zoeken" is klassiek. Die is zó fout dat ie haast weer kán. Haast hč.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
spreek je uit ervaring? Volgens mij is sollicitatiebrieven lezen hilarisch...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moderators proberen stroomstootwapen uit
Uitgegeven: 10 augustus 2008 20:00
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2008 00:05
DEN HAAG - De moderatorteams van FOK! houden eind dit jaar, begin volgend jaar een proef met stroomstootwapens, ook wel bekend onder de merknaam Taser. Dat heeft een woordvoerder van FOK! bevestigd naar aanleiding van berichtgeving hierover van RTV Rijnmond.
Het wapen is niet onomstreden. Zo was er kritiek van mensenrechtenorganisatie Amnesty International. "Daarom is er uitvoerig onderzoek gedaan en wordt nu eerst een proef gehouden", zegt de woordvoerder van FOK!
Letsel
Volgens hem levert een 'schot' met het stroomstootwapen minder letsel op dan een ban die nu gebruikt wordt of een bash.
"Je wilt iemand uitschakelen op een manier waarbij je zo min mogelijk letsel toebrengt. Zowel bij de verdachte als bij omstanders en de leden van het moderator-team."
Verlamd
Wanneer een verdachte wordt beschoten met het stroomstootwapen raken de spieren tijdelijk verlamd waardoor de verdachte omvalt en het toetsenbord niet meer gebruikt kan worden.
De proef met het wapen zal een jaar duren. Daarna wordt bekeken of de Taser tot de definitieve uitrusting van de moderator-teams gaat behoren.
Sommigen hebben ook de neiging om hele lappen tekst te schrijven. Volgens mij worden die brieven ook standaard aan de kant gelegd, teveel leesvoer en teveel werk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk ook een beetje af van waarop je solliciteert, maar een vuistregel is, dat je in een sollicitatiebrief vooral niet "grappig" moet willen zijn. Althans, als je niet wil dat je beoogde carričrre in een zeer vroegtijdig stadium de nek wordt omgedraaid.
Heb je die laserzooi al geprobeerd?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:01 schreef mazaru het volgende:
Ik ben er weer
Even langs de dokter geweest voor een receptje anti-rookpillen.
Stoppen met roken is een dure zaak. Dat kostte me even ¤100,-. En twee weken geleden ook al ¤50,-
Is ook afhankelijk hoe de vacature is opgesteld. Soms kan je wel grappig zijn. En ze ook wijzen op taalfouten in hun vacature. Zeker als ze om accuratesse vragen. Dat heb ik een keer gedaan en kreeg meteen een sollicitatiegesprek.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zin van "stop maar met zoeken" is klassiek. Die is zó fout dat ie haast weer kán. Haast hč.
Ik had destijds een studieboek waarin ook op het schrijven van sollicitatiebrieven werd ingegaan. Daar stonden wel meer voorbeelden van hoe het niét moet.
Het hangt natuurlijk ook een beetje af van waarop je solliciteert, maar een vuistregel is, dat je in een sollicitatiebrief vooral niet "grappig" moet willen zijn. Althans, als je niet wil dat je beoogde carričrre in een zeer vroegtijdig stadium de nek wordt omgedraaid.
*dubbellig*quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
DEN HAAG - De moderatorteams van FOK! houden eind dit jaar, begin volgend jaar een proef met stroomstootwapens, ook wel bekend onder de merknaam Taser. Dat heeft een woordvoerder van FOK! bevestigd naar aanleiding van berichtgeving hierover van RTV Rijnmond.
Het wapen is niet onomstreden. Zo was er kritiek van mensenrechtenorganisatie Amnesty International. "Daarom is er uitvoerig onderzoek gedaan en wordt nu eerst een proef gehouden", zegt de woordvoerder van FOK!
Letsel
Volgens hem levert een 'schot' met het stroomstootwapen minder letsel op dan een ban die nu gebruikt wordt of een bash.
"Je wilt iemand uitschakelen op een manier waarbij je zo min mogelijk letsel toebrengt. Zowel bij de verdachte als bij omstanders en de leden van het moderator-team."
Verlamd
Wanneer een verdachte wordt beschoten met het stroomstootwapen raken de spieren tijdelijk verlamd waardoor de verdachte omvalt en het toetsenbord niet meer gebruikt kan worden.
De proef met het wapen zal een jaar duren. Daarna wordt bekeken of de Taser tot de definitieve uitrusting van de moderator-teams gaat behoren.
Ik wel, al voor minimaal ¤ 1.500,- euro, 't helpt niets. Ik doe nu wel voorzichtig als ik die guns in de verte zie.....quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je die laserzooi al geprobeerd?
Damn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, al voor minimaal ¤ 1.500,- euro, 't helpt niets. Ik doe nu wel voorzichtig als ik die guns in de verte zie.....
Was een geintjuh...ik denk dat ik in 20 jaar hooguit de helft heb mogen ontvangen aan snelheidsovertredingen.quote:
Oh zo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was een geintjuh...ik denk dat ik in 20 jaar hooguit de helft heb mogen ontvangen aan snelheidsovertredingen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oi....niet de enthousiast hč, zo leuk wassie nu ook weer niet
Teasing without the p...quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Shut up, ik ben melig. Heb zo'n grappige dag vandaag
![]()
En nee, ik ga het niet vertellen!
Wil het ook helemaal niet weten....quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Shut up, ik ben melig. Heb zo'n grappige dag vandaag
![]()
En nee, ik ga het niet vertellen!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, het is begonnen.![]()
[ afbeelding ]
Bron: GS.
Is dat in het eggie? Wat eng zeg, brrrrr.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil het ook helemaal niet weten....![]()
vertel es?![]()
Dat is Dementor's zwarte gat na het eten van chiliquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat in het eggie? Wat eng zeg, brrrrr.
Nee, maar dat klinkt nog duurderquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je die laserzooi al geprobeerd?
Ja!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat in het eggie? Wat eng zeg, brrrrr.
Ik vraag me dan af: Hoe filmen ze zoiets ?quote:
Ze hebben het ooit gevolgd via een telescoop en later geanimeerd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af: Hoe filmen ze zoiets ?![]()
En nogmaals, doodeng.
Ah, op die fiets. Het ziet er behoorlijk indrukwekkend uit zeg. Floep, ineens ben je verdwenen, hoe dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:31 schreef Dementor het volgende:
Ze hebben het ooit gevolgd via een telescoop en later geanimeerd.
Ja hoe dan en waarheenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Het ziet er behoorlijk indrukwekkend uit zeg. Floep, ineens ben je verdwenen, hoe dan?
If only..quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
DEN HAAG - De moderatorteams van FOK! houden eind dit jaar, begin volgend jaar een proef met stroomstootwapens, ook wel bekend onder de merknaam Taser.
Tsja, that's the question hč?quote:
Ja, dan worden ze dus mobiel en zichtbaar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, that's the question hč?
Hier begrijp ik dan weer helemaal niks van. Als die gasten dit lezen nemen ze toch inmiddellijk de benen als het idd om Maddie gaat?
Televaag.
Nee, meer een,'Hadden we dat vroegah maar in mijn tijd!'quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou gelijk weer blauw worden?
Hoe is het eigenlijk, drie dagen na G(ermany)-Day....hoe voelt 'tquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, meer een,'Hadden we dat vroegah maar in mijn tijd!'
Hihi Vroeger.
Ja, goed. Heel rustig eigenlijk. Helemaal zen en chill. Vandaag is er al een hypotheekdude gebeld en de makelaar. Er zijn dus al stappen genomen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk, drie dagen na G(ermany)-Day....hoe voelt 't
Dus jullie gaan echt de Siegfriedlinie doorbreken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, goed. Heel rustig eigenlijk. Helemaal zen en chill. Vandaag is er al een hypotheekdude gebeld en de makelaar. Er zijn dus al stappen genomen.
We willen het wel heel graag maar er moeten nog wel dingen duidelijk en geregeld worden. Eerst nog een bouwtechnisch rapport laten opmaken enzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus jullie gaan echt de Siegfriedlinie doorbreken?
Daar gaat je rustige nazomer......quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:51 schreef noekje het volgende:
[..]
We willen het wel heel graag maar er moeten nog wel dingen duidelijk en geregeld worden. Eerst nog een bouwtechnisch rapport laten opmaken enzo.
Ik hoop er eigenlijk voor de zomer te zijn. Er hoeft eigenlijk maar heel weinig te gebeuren, alleen ander behang en dat mag iemand doen die daar voor heeft geleerd. Zo rond mei, leek me wel tof.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar gaat je rustige nazomer......![]()
Maar wel lekker een grote tuin met natuurlijk straks een mooie kikkerpoel en eigen slachtvee erin te grazen
Oeh april/mei in Duitsland.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop er eigenlijk al voor de zomer te zijn. Er hoeft eigenlijk maar heel weinig te gebeuren, alleen ander behang en dat mag iemand doen die daar voor heeft geleerd. Zo rond mei, leek me wel tof.
Ik hoop eigenlijk dat zij daar nog even wil blijven zitten. Dan hebben we ook de tijd om ons huis te verkopen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh, ik dacht dat het de komende maanden al ging plaatsvinden....
Positief blijven Noek, komt vast helemaal goed!quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat zij daar nog even wil blijven zitten. Dan hebben we ook de tijd om ons huis te verkopen.
Vreselijk, dat vind ik echt afschuwelijk. Vorig appartement waren we in een week kwijt, 2 gegadigden. Dat zal nu wel anders zijn. Ah ja, en dan nog. Het kan nog steeds stuk lopen. Misschien verzakken de muren wel ofzo.![]()
Ja, nu ga ik écht.
Geen paniek, gemiddelde verkooptijd is iets van zes maanden nu. Neem je genoeg met iets minder geld dan moet het lukken binnen vier maanden. Alles sal reg komquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat zij daar nog even wil blijven zitten. Dan hebben we ook de tijd om ons huis te verkopen.
Vreselijk, dat vind ik echt afschuwelijk. Vorig appartement waren we in een week kwijt, 2 gegadigden. Dat zal nu wel anders zijn. Ah ja, en dan nog. Het kan nog steeds stuk lopen. Misschien verzakken de muren wel ofzo.![]()
Ja, nu ga ik écht.
Je hoort mij toch niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
* PeterNB doet oordopjes in.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |