Doe es!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet ik goed om mij heen gaan kijken?
En dan moet je doorzetten he?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo. Ey mogge Dementor.![]()
Middelste was gezellig bij opa en oma logeren. Nu heeft opa een loods voor zijn tracktorcollectie gebouwd. van 1,50 bij 50 en dan 50 hoog. Ik denk, opruimerig als ik ben, die til ik even naar boven. Was niet een goed idee. Kwam ik halverwege de trap achter.
Dan ga ik gewoon nog een keer he.quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik was paar weken geleden geweest, DVH was oké, maar niet onwijs spannend ofzo. Ik vond het juist heel snel voorbij gaan. Mijn favo blijft toch lekker de Python!
Daarom is het de bedoeling dat je om de paar maanden gaat klagen dat dat kreng stuk is en krijg je een nieuwequote:Op maandag 11 augustus 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
En een tip: internetbankier-apparaatjes kunnen niet, ik herháál niet tegen een sloot koffie. Ook niet tegen cappuccino.
Ik heb er gewoon drie in huis, je kan nu eenmaal niet zonder zo'n ding en ik raak wel eens dingen kwijt...quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daarom is het de bedoeling dat je om de paar maanden gaat klagen dat dat kreng stuk is en krijg je een nieuwe
Ik heb er inmiddels geloof ik 5. Eerste keer in buitenland ging dat kreng ook stuk en wilden ze hem niet opsturen. Dus kon ik alles telefonisch/skype regelenquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon drie in huis, je kan nu eenmaal niet zonder zo'n ding en ik raak wel eens dingen kwijt...
Ik weet dat Fan, Kahaarin en LS aanwezig waren. Ben ik iemand vergeten?quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:06 schreef Disana het volgende:
Wie heeft er allemaal met Jaap en Huub gesproken in Peters radioshow van eerverleden vrijdag? We staan er gloeiend op![]()
http://www.youtube.com/results?search_query=king+jaap+fok+radio&search_type=&aq=f
LekkerSimpel en ik zaten ook nog bij Huub. Maar wie er bij Jaap belde weet ik niet meer.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet dat Fan, Kahaarin en LS aanwezig waren. Ben ik iemand vergeten?
Tiet veur een pafke.
Saan, hoe dannn?!quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
LekkerSimpel en ik zaten ook nog bij Huub. Maar wie er bij Jaap belde weet ik niet meer.
Arme Peter, hij wilde niet opgenomen worden, nu staat hij op YouTube... en ook nog als fok radio
Ik ontken alles!quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:18 schreef beequeen het volgende:
Ik weet dat Fan, Kahaarin en LS aanwezig waren. Ben ik iemand vergeten?
Tiet veur een pafke.
Volgens mij was NMNS aanwezig bij het gesprek van Jaap.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:23 schreef Disana het volgende:
LekkerSimpel en ik zaten ook nog bij Huub. Maar wie er bij Jaap belde weet ik niet meer.
Arme Peter, hij wilde niet opgenomen worden, nu staat hij op YouTube... en ook nog als fok radio
Ik heb echt geen idee wie die dgk1en2 is. Het kan heel goed een Nowliver zijn. In elk geval heeft h/zij wel alles opgenomen, want de gesprekken beginnen keurig aan het begin.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Saan, hoe dannn?!![]()
[..]
Ik ontken alles!![]()
![]()
Doe met je mee, van de schrik.....![]()
Goedemiddag all trouwens.![]()
Het is wel lekker buiten, niet te heet en weinig wind, zonnetje begint nu pogingen te doen, momentje zal ff voor je kijken, brb. !quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie die dgk1en2 is. Het kan heel goed een Nowliver zijn. In elk geval heeft h/zij wel alles opgenomen, want de gesprekken beginnen keurig aan het begin.
Is het echt zo'n goede middag? Ik vind het maar matig hoor als ik naar buiten kijk.
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/quote:Verwachting tot morgen middernacht
maandag 11 augustus en dinsdag 12 augustus 2008
Wolkenvelden, ook nu en dan zon en een enkele bui.
Bewolking bepaalt het weerbeeld vandaag, maar de zon laat zich nu en dan ook zien (momenteel vooral in het zuidoosten en oosten van het land). Verder vallen er vooral in het westen en noorden enkele buien, maar ook elders kunnen vanmiddag een paar buien voorkomen. Het wordt ongeveer 21 graden. De zuidwestenwind is matig, kracht 3 tot 4, aan de kust vrij krachtig, 5. Komende nacht zijn er eerst nog een paar opklaringen. Bij een zwakke zuid- tot zuidoostenwind koelt het af naar ongeveer 14 graden. In de loop van de nacht wordt de bewolking dikker en dinsdagochtend volgt van het zuiden uit regen. In de middag klaart het van het zuidwesten uit op, maar er kan dan nog wel een bui ontstaan. De middagtemperatuur ligt rond 20 graden. De wind draait overdag van zuidoost naar zuidwest en neemt tegen de middag toe tot matig of vrij krachtig, 4 tot 5 Bft, aan de kust naar krachtig, 6 en in de avond mogelijk tot hard 7 Bft.
Dus we krijgen een hoop wind, ja daar zit ik op te wachtenquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:43 schreef kahaarin het volgende:
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Geen buien in elk geval,
[..]
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
[ afbeelding ]
Met de regen blijkt het mee te vallen volgens buienradar, er zit heel weinig, kleine buitjes misschien.
Oeh beterschap!quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:47 schreef loisie het volgende:
Yo..................heb erntisgs iets.......................ben zaterdg naar de eerste hulp geweest en het ziet er niet goed uit............galblaasproblemen, veel pijn, hoop me me snel te melden
Oh jee, dat was zeker schrikken. Is het iets dat te verhelpen is? Ik hoop het wel voor je.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:47 schreef loisie het volgende:
Yo..................heb erntisgs iets.......................ben zaterdg naar de eerste hulp geweest en het ziet er niet goed uit............galblaasproblemen, veel pijn, hoop me me snel te melden
Oeh, da's niet zo mooi, galstenen oid? Veel sterkte en beterschap meissie.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:47 schreef loisie het volgende:
Welterusten tot later en als je wat weet doe je dan een update? Zal aan je denken.quote:
Ehm, Saantje, wij gaan vanaf zaterdag 10 dagen camperen op Ameland....van mij mag het zo blijven...quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus we krijgen een hoop wind, ja daar zit ik op te wachtenZoals het nu is, is het nog wel aardig, je zou zelfs nog buiten kunnen zitten.
Ja maar, ik maak het weer niet, geef ze zelf een account hier, kunnen ze het zelf bijhouden.quote:Eigenlijk moeten mijn katten jou hier zelf maar eens gaan lezen... ik word er zo moe van dat ze beginnen te klagen als ik je voorspellingen van buitjes voorlees.
beterschap ... hopelijk komt het allemaal weer goedquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:53 schreef loisie het volgende:
thank, duik nu het bed in
Mogguh Dementor....quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:07 schreef Dementor het volgende:
Goedendag NMNS.
Sow....ik ben nogal duffig, kan wel een liter gebruikenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:12 schreef Desii het volgende:
[..]
je ziet er nog wat slaperig uit....... mok extreem sterke koffie komt eraan
Oh lekker, naar een eiland. Nee dan moet het niet te warm zijn maar ook niet veel minder dan dit... laat staan dat de regen bij bakken uit de hemel valt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, Saantje, wij gaan vanaf zaterdag 10 dagen camperen op Ameland....van mij mag het zo blijven...![]()
[..]
Ja maar, ik maak het weer niet, geef ze zelf een account hier, kunnen ze het zelf bijhouden.
Ik kan het wel doen, de PDA gaat mee, dan moet ik wel een seintje krijgen wanneer het begint of Peter moet mijn mobiel bellen, ik zoek ook daar het weer wel uit hoor,quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh lekker, naar een eiland. Nee dan moet het niet te warm zijn maar ook niet veel minder dan dit... laat staan dat de regen bij bakken uit de hemel valt.
Hee, dan moeten we de vrijdag daarop ook je weerpraatje missen. Nou dan moet beequeen het maar doen
Post nummer 122 op deze pag, ik had Saantje al een weerbericht gedaan, ik denk dat jij dat ook wel mag lezen van d'r.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, ik word verwend hier....![]()
Kahaarin, wat gaan we doen vandaag, kunnen we buitenactiviteiten ontplooien of zeg je "Blijf lekker in je nest"
quote:"Het moet wel een pprofessional zijn geweest," vertelt hij in de Dominon Post. "De afbeelding is indrukwekkend."
Jawel da's spannend, een live report van hoe jij de zee in waaitquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kan het wel doen, de PDA gaat mee, dan moet ik wel een seintje krijgen wanneer het begint of Peter moet mijn mobiel bellen, ik zoek ook daar het weer wel uit hoor,![]()
![]()
Live streams kan het gebakkie niet aan maar ik wil best een weerpraatje op locatie doen, het strand of zo?Als ik daar dan niet wegwaai......
Hihi!quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:20 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)Simpson__.html?p=4,2
Gniffel
quote:
Geen groter vermaak dan leedvermaak?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel da's spannend, een live report van hoe jij de zee in waait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |