quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bijna dan hehquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:28 schreef Dementor het volgende:
Je zou toch bijna medelijden krijgen met diegenen die er over 4 uurtjes alweer uit moeten om zo om 8 uur de supermarkt weer open te gooien.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
waarbij ik mijn tegenspeler de coulissen in getieft heb. Ik leefde me nogal in![]()
Eigenlijk was ik naar dat nummertje op zoek......arme tegenspelerquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Moest gelijk denken aan onderstaand nummertje wat ik ook weer bij een musical op school heb gedaan (I'm a musical sucker
) waarbij ik mijn tegenspeler de coulissen in getieft heb. Ik leefde me nogal in
![]()
Ja goed, die double U was nergens te bekennen natuurlijk maarjaquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik naar dat nummertje op zoek......arme tegenspeler
Maar ehm, hoe was het in de Efteling maandag jongstleden?
Gelukkig, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja goed, die double U was nergens te bekennen natuurlijk maarjaVerder een goeie dag gehad
Nee, minimaleme mag daar nog niet inquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:40 schreef Dementor het volgende:
Morwen, ben je in de Vliegende Hollander geweest?
Ik moet nog gaan, maar van wat ik heb gezien en gehoord is het leuk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, minimaleme mag daar nog niet inMaar schijnt goed te zijn heh
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen![]()
Doeeeeg !!!!
Hij is uitgebreid schijnbaar, in het begin nog donkerder of iets. Ik ga voornamelijk voor de droomvlucht, fata morgana en de piranhaquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan, maar van wat ik heb gezien en gehoord is het leuk.
Ik ga stiekem puur voor het gevoel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij is uitgebreid schijnbaar, in het begin nog donkerder of iets. Ik ga voornamelijk voor de droomvlucht, fata morgana en de piranha
Idd, kan ik ook niet zo goed tegen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 05:55 schreef Manu82 het volgende:
Word een beetje erg moe van de Phelps mania
Mmmm, ik moest er 3 uur na jouw bericht al uit om de supermarkt hier open te gooienquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:28 schreef Dementor het volgende:
Je zou toch bijna medelijden krijgen met diegenen die er over 4 uurtjes alweer uit moeten om zo om 8 uur de supermarkt weer open te gooien.
Heb je weer naast de wc geslapen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:50 schreef PeterNB het volgende:
Goedenmorgen....................
Jezus wat ben ik brak
[..]
Mmmm, ik moest er 3 uur na jouw bericht al uit om de supermarkt hier open te gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |