Maakte me al zorgenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, hij is niet beeldvullend
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
[..]
1 Streepje staat toch voor ontvangst. Dat heeft toch niks met snelheid te maken?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat momenteel over techniek hè, dus het vizier zal wel enigszins naar boven zijn gericht.
Pestkopquote:
Ja, maar het is denk ik vanwege gebrek aan bandbreedte dat men hier opeens op dat soort dingen gaat letten. En dat lijkt dan weer uitstel van executie, de pijp moet groter.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:19 schreef Juud79 het volgende:
Het klopt wel, ik had vorige week op vakantie maar 1 streepje internet ipv de normale 5 streepjes. Rete traag dus, dan vertragen als die ava's het nog eens extra...
Users gaan over het algemeen pas ergens over klagen als ze er zelf last van hebben he.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar het is denk ik vanwege gebrek aan bandbreedte dat men hier opeens op dat soort dingen gaat letten. En dat lijkt dan weer uitstel van executie, de pijp moet groter.
Ja dat is waar, maar dat doen ze dan meestal elders, niet zo slim, maar wel een feitquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Users gaan over het algemeen pas ergens over klagen als ze er zelf last van hebben he.
Precies.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik dat andere verhaaltje erbij zou quoten wel ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |