quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bijna dan hehquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:28 schreef Dementor het volgende:
Je zou toch bijna medelijden krijgen met diegenen die er over 4 uurtjes alweer uit moeten om zo om 8 uur de supermarkt weer open te gooien.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
waarbij ik mijn tegenspeler de coulissen in getieft heb. Ik leefde me nogal in![]()
Eigenlijk was ik naar dat nummertje op zoek......arme tegenspelerquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Moest gelijk denken aan onderstaand nummertje wat ik ook weer bij een musical op school heb gedaan (I'm a musical sucker
) waarbij ik mijn tegenspeler de coulissen in getieft heb. Ik leefde me nogal in
![]()
Ja goed, die double U was nergens te bekennen natuurlijk maarjaquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik naar dat nummertje op zoek......arme tegenspeler
Maar ehm, hoe was het in de Efteling maandag jongstleden?
Gelukkig, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja goed, die double U was nergens te bekennen natuurlijk maarjaVerder een goeie dag gehad
Nee, minimaleme mag daar nog niet inquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:40 schreef Dementor het volgende:
Morwen, ben je in de Vliegende Hollander geweest?
Ik moet nog gaan, maar van wat ik heb gezien en gehoord is het leuk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, minimaleme mag daar nog niet inMaar schijnt goed te zijn heh
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen![]()
Doeeeeg !!!!
Hij is uitgebreid schijnbaar, in het begin nog donkerder of iets. Ik ga voornamelijk voor de droomvlucht, fata morgana en de piranhaquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan, maar van wat ik heb gezien en gehoord is het leuk.
Ik ga stiekem puur voor het gevoel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij is uitgebreid schijnbaar, in het begin nog donkerder of iets. Ik ga voornamelijk voor de droomvlucht, fata morgana en de piranha
Idd, kan ik ook niet zo goed tegen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 05:55 schreef Manu82 het volgende:
Word een beetje erg moe van de Phelps mania
Mmmm, ik moest er 3 uur na jouw bericht al uit om de supermarkt hier open te gooienquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:28 schreef Dementor het volgende:
Je zou toch bijna medelijden krijgen met diegenen die er over 4 uurtjes alweer uit moeten om zo om 8 uur de supermarkt weer open te gooien.
Heb je weer naast de wc geslapen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:50 schreef PeterNB het volgende:
Goedenmorgen....................
Jezus wat ben ik brak
[..]
Mmmm, ik moest er 3 uur na jouw bericht al uit om de supermarkt hier open te gooien
Nee ik werd zelfs een uur voor de wekker wakker. Ging allemaal prima, totdat ik op dequote:
Mogguhhhquote:Op maandag 11 augustus 2008 07:50 schreef PeterNB het volgende:
Goedenmorgen....................
Jezus wat ben ik brak
[..]
Mmmm, ik moest er 3 uur na jouw bericht al uit om de supermarkt hier open te gooien
Neuh, ben vrij vroeg gaan slapen, was kapot gisteren en ben altijd vroeg wakker en daarbij is het ook nog leuk met de OS op de achtergrondquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heeft iedereen maar een paar uurtjes geslapen ofzo?
Heeeej LSquote:Op maandag 11 augustus 2008 08:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mogguhhh
Heeft iedereen maar een paar uurtjes geslapen ofzo?
Ook Noekje goodmorning !!quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:22 schreef noekje het volgende:
Nou, heb er zin an vandaag!
Morning.
tvp voor op het werk straks.
Ik was paar weken geleden geweest, DVH was oké, maar niet onwijs spannend ofzo. Ik vond het juist heel snel voorbij gaan. Mijn favo blijft toch lekker de Python!quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:44 schreef Dementor het volgende:
Ik moet nog gaan, maar van wat ik heb gezien en gehoord is het leuk.
Ja, boe-fucking-hoe.quote:
Ja, ik moest ook wel even slikken. En het is stil hier joh!quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, boe-fucking-hoe.Ik vond ze zo zielig vanmorgen. Diep in slaap enzo. Vannacht zei ik nog tegen meneer Noek, dat 5 dagen gewoon teveel is. Of ze niet gewoon 3 dagen naar school kunnen? Hij dacht van niet, ik dacht van wel en zo was er weer een uur verstreken.
Ik vond het als kind zijnde altijd wel heul spannend, nieuwe juf of meester, ander klaslokaal...quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:23 schreef Smash-it het volgende:
Hallo, eerste dag na de zomervakantie is toch altijd leuk op de baissschool?! Op de middelbare school trouwens ook. Dus ik denk dat jullie het een stuk erger vinden dan de kids in question, haha!
Ik zat op de basisschool altijd in het zelfde lokaal, met dezelfde meester en die zag ik dan de heule vakantie ook nogquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vond het als kind zijnde altijd wel heul spannend, nieuwe juf of meester, ander klaslokaal...
Ja, precies. Nieuwe boekjes en verse schriftjes, nieuwe indeling van wie zit naast wie. Och jeetje, wat een nostalgie zo op de vroege maandagmorgen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:24 schreef Juud79 het volgende:
Ik vond het als kind zijnde altijd wel heul spannend, nieuwe juf of meester, ander klaslokaal...
Had dat alleen op middelbare school, maar dan was ik ook altijd zo handig om te laat te komenquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, precies. Nieuwe boekjes en verse schriftjes, nieuwe indeling van wie zit naast wie. Och jeetje, wat een nostalgie zo op de vroege maandagmorgen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, het is huisvrouwendag vandaag
?
Het zou kunnen ja.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]ze kunnen eindelijk weer gaan schoonmaken
Hier idem.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vond het altijd stomvervelend.![]()
Mijn boys waren ook niet overenthousiast. Maar ja, wat moet dat moet hè.
Oh echt? Spannend! Succes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Goed dat je het zegt. ik moet nog even bellen. Heb een baan gevonden waar ik wel op (naar??? aan???!) wil solliciteren
![]()
Ff kijken of zij dat ook nuttig vinden.
Succesquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Goed dat je het zegt. ik moet nog even bellen. Heb een baan gevonden waar ik wel op (naar??? aan???!) wil solliciteren
![]()
Een werkkamp in het park. Allemaal Alberto's of hoe zit dat? Schoffelen ze?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:05 schreef Manu82 het volgende:
Hier is nog gewoon zo'n werkkamp in het park, dus neem aan dat ze hier nog vakantie hebben
S7... nuttig, nuttig kom op het is maar werkquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Of ik me de moeite misschien maar beter kan besparen bedoelde ik meerquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:09 schreef Desii het volgende:
[..]
S7... nuttig, nuttig kom op het is maar werk
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Of ik me de moeite misschien maar beter kan besparen bedoelde ik meer
Nee, zo'n kinderkamp geloof ik, waar ze allemaal dingen bouwenquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Een werkkamp in het park. Allemaal Alberto's of hoe zit dat? Schoffelen ze?
Altijd proberen denk ik dan. Niet geschoten is altijd mis enzo geloof ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee joh.... was een grapje, die waarschijnlijk helemaal niet grappig is.. maar thats mequote:Op maandag 11 augustus 2008 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is dat ding waar die nu op ligt het bankje of de brancard???quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
Een man neukt een bankje en verliest bijna zijn piemel. Wat een toestanden toch weer. Al dat nieuwerwetse gedoe, ik vind het niks.
[ afbeelding ]
Dat is het slachtoffer. Hij is later wel met brancard afgevoerd. Arm bankje!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:21 schreef Desii het volgende:
[..]
is dat ding waar die nu op ligt het bankje of de brancard???
Misschien een inkopper maar: WTF!quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:18 schreef noekje het volgende:
Een man neukt een bankje en verliest bijna zijn piemel. Wat een toestanden toch weer. Al dat nieuwerwetse gedoe, ik vind het niks.
[ afbeelding ]
Als je zo'n baan wil moet je daar toch juist enthousiast van worden, of mis ik watquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Nah, moet het nog even zien. De moed zakt me alweer in de schoenen.![]()
Het is een baan als sociaal verpleegkundige, Preventie en voorlichting voor 4 tot 19 jarigen. Staat er een nummer in de vacaturetekst met een naam van iemand. Ik denk, heel naief, dat dit dan een rechtstreeks nummer is. Kom ik in zo'n menu. Bij vragen over sexueel overdraagbare aandoeningen toets 1.
Jeuj....
dus.
Vanmiddag nog maar eens proberen. Gezondheidszorg hè, mevrouw was in overleg.
Als ik een vacature zou maken met daarbij een nummer om nadere informatie over de vacature zou ik niet het algemene informatienummer doen nee. Maar een rechtstreeks toestelnummer. Het wijst wat mij betreft op een slechte voorbereiding ofzo. Weet niet. Weer zo typisch gezondheidszorg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je zo'n baan wil moet je daar toch juist enthousiast van worden, of mis ik wat?
das ouwerwetsquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
"heeft u een moment, ik verbind u even door"
Ja, de vriendelijke bankmedewerkermeneer stuurt me direct een nieuwe toe. Zei ie.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:, gelukkig zijn die dingen graties
.
Wat een watjes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:04 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
En een tip: internetbankier-apparaatjes kunnen niet, ik herháál niet tegen een sloot koffie. Ook niet tegen cappuccino.
September.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:06 schreef noekje het volgende:
Wat een watjes.
Wanneer begint het nieuwe tv seizoen eigenlijk weer?
fail.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:10 schreef noekje het volgende:
Wat lief! Jullie zijn natuurlijk druk aan het googlen voor me.![]()
Jullie laten me gewoon het topic doden en nu moet ik zelf zoeken.
Ik werk! Ik hou van kleren en dingen. Daar moet ik voor werken. Mijn ouders hebben een jaar geleden het zakgeld afgeschaft!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoef jij niet schoon te maken, het is wel huisvrouwdag he.
September? Dat duurt nog heel lang.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
September.
Alhoewel die nieuwe Net5 serie Pushing Daisies waar ik erg benieuwd naar ben, volgens mij al volgende week start.
Zo. Nog maar een glas cappuccino. Dan mijn boek uitlezen, boodschappen doen, aan ander boek beginnen, misschien nog even een filmpje kijken, een keertje écht koken en vakantiedrinken met een vriend.
Mijn zwager (gewoon twee hele jaren ouder dan ikquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik werk! Ik hou van kleren en dingen. Daar moet ik voor werken. Mijn ouders hebben een jaar geleden het zakgeld afgeschaft!
Ik wil ook wel poetsen. Ik kom hier voor mijn rust maar deze rust is killing me. Niemand hier, zelfs de kapsalon hiernaast is dicht. Baas op vakantie. Alles is eigenlijk al klaar. En nu??quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn zwager (gewoon twee hele jaren ouder dan ik) krijgt nog elke maand geld van zijn ouders Fucking 500 euro!!!
![]()
En wil geen kinderen, want dat is zo duur en kost tijd enzo![]()
Ik denk ik fleur je even op.![]()
Heb al drie keukenkastjes uitgesopt en opgeruimd.Ik ben goed bezig!
Vermaak jezelf, net als je tegen je kiddo's zegt als ze zich vervelenquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:18 schreef noekje het volgende:
En nu??
Ja, ik ben toch hier! Jullie zijn ook al zo verdomde rustig. En nu?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vermaak jezelf, net als je tegen je kiddo's zegt als ze zich vervelen.
Kom je bij mij poetsen?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:18 schreef noekje het volgende:
Ik wil ook wel poetsen. Ik kom hier voor mijn rust maar deze rust is killing me. Niemand hier, zelfs de kapsalon hiernaast is dicht. Baas op vakantie. Alles is eigenlijk al klaar. En nu??
36 of 37 wil ik afwezenquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe oud is je zwager?
Tsja, ik kan wel zeggen dat ik hier nog rustig in m'n badjas zit op de dag voor m'n 2weekse vakantie maar dat werkt ook niet echt motiverendquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:20 schreef noekje het volgende:
Ja, ik ben toch hier! Jullie zijn ook al zo verdomde rustig. En nu?
Ja leuk! Alleen die haag hè? Kunnen we daar niet gewoon iets van canvas plaatsen. Dat zag ik gisteren, was een linkje van Gert. Godmejaar!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kom je bij mij poetsen?
Dan lig ik op de bank en zeg ik zo: 'noekje, lieverd, die dvd's moeten nog afgestofd en kun je mijn cd's ook even op alfabtische volgorde zetten en als je toch bezig bent, doe mij nog een kopje koffie en kom dan gezellig even een peukje met me roken.'
En jij dan zo van 'Ja leuk Cc, maar ik ga eerst nog even je badkamer een sopje geven, je gras maaien, onkruid wieden en een nieuwe coniferenhaag plaatsen.'
Dat zou leuk en gezellig zijn hè? Nou!
Prima! Je hebt groen licht om zo'n canvasding te plaatsen. Met een waterval, svp.quote:
Plaatje dan maar,quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:26 schreef noekje het volgende:
Ga maar weg, Pietje. Ik leef wel door zonder jou!
Hopla en kijk je uit vandaag!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:33 schreef Dementor het volgende:
Hoepla, een goedemorgen!
Doe es!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet ik goed om mij heen gaan kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |