StinkTinuzzTalpaquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meldtopic te grote webicons
Misschien staat 't daar.
Waar men zich druk over kan maken..quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meldtopic te grote webicons
Misschien staat 't daar.
Met plezierquote:
Men klikt op de avatar, eigenschappen en kijkt dan naar de filesize.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:49 schreef noekje het volgende:
Hoe weten ze dat eigenlijk dat die te groot is?
Daar hebben ze verraders voor.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:49 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat ze op Eigenschappen drukken, dan zie je hoeveel KB dat ding is.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:49 schreef noekje het volgende:
Met de réchtermuisknop, we hebben niet allemaal een appel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Men klikt op de avatar, eigenschappen en kijkt dan naar de filesize.
Dat doen dus écht mensen? Wowzá!quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Men klikt op de avatar, eigenschappen en kijkt dan naar de filesize.
Leuke hobby, mèn wat kinderachtig.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:52 schreef mazaru het volgende:
Daar hebben ze verraders voor.
Mensen die de hele dag op avatars lopen te klikken om te kijken hoe groot ze zijn. En zijn ze over de limiet, dan gaan ze naar dat NSB-topic om het te melden
Waarom nou weer "dus dat" eronder?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op Eigenschappen drukken, dan zie je hoeveel KB dat ding is.
Dus dat.
dan is het CTRL+klik, en anders koopt de appelaar maar een mighty mouse en als ze toch bezig zijn nog een granny smith.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Met de réchtermuisknop, we hebben niet allemaal een appel.
Trieste lui.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke hobby, mèn wat kinderachtig.
Anoniéme TR's daarentegen, komt behoorlijk in de buurt.quote:
Kan dat?! Nee toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Anoniéme TR's daarentegen, komt behoorlijk in de buurt.
Omdat Dementor het ook al zei.quote:
Dát soort lui zouden ze dus moeten bannen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Trieste lui.
Van dat soort mensen krijg ik altijd een vieze smaak in mijn mond.
Vroeger had je er ook altijd wel eentje in de klas zitten.
"Meester!!! Hij/zij heeft dat gedaan!! Dat mag niet he meester?"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |