Maakte me al zorgenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, hij is niet beeldvullend
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
[..]
1 Streepje staat toch voor ontvangst. Dat heeft toch niks met snelheid te maken?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat momenteel over techniek hè, dus het vizier zal wel enigszins naar boven zijn gericht.
Pestkopquote:
Ja, maar het is denk ik vanwege gebrek aan bandbreedte dat men hier opeens op dat soort dingen gaat letten. En dat lijkt dan weer uitstel van executie, de pijp moet groter.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:19 schreef Juud79 het volgende:
Het klopt wel, ik had vorige week op vakantie maar 1 streepje internet ipv de normale 5 streepjes. Rete traag dus, dan vertragen als die ava's het nog eens extra...
Users gaan over het algemeen pas ergens over klagen als ze er zelf last van hebben he.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar het is denk ik vanwege gebrek aan bandbreedte dat men hier opeens op dat soort dingen gaat letten. En dat lijkt dan weer uitstel van executie, de pijp moet groter.
Ja dat is waar, maar dat doen ze dan meestal elders, niet zo slim, maar wel een feitquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Users gaan over het algemeen pas ergens over klagen als ze er zelf last van hebben he.
Precies.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik dat andere verhaaltje erbij zou quoten wel ja.
't Gaat gebeuren? Las er vanmorgen iets over en ik dacht eigenlijk dat je iets heel anders wildequote:Op maandag 11 augustus 2008 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is bij één bonuskind gebleven maar wel een leuke, met krulletjesen idd iemand die mijn middelste als bonus heeft (succes ermee
)
ff sollicitatiebrief maken.
Oh gelukkig, ik dacht al, beequeen gaat me toch niet inhalen... want dan hernoem ik mijn kat hoor!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent mijn allessie !![]()
Waar is assshoelace?
Heet ze nu al Lotte, ipv Lotje?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht al, beequeen gaat me toch niet inhalen... want dan hernoem ik mijn kat hoor!!
Lotte doet het trouwens zó goed, echt een wonder zoals die ten goede is veranderd.
Dat klopt. Gedeeltelijk. Ik wilde alleen de gezondheidszorg in als consultatiebureau verpleegkundige. Dit is ongeveer hetzelfde. De zorg ná het consultatiebureau. Als het niets is stop ik er ook zo weer mee. Maar ik heb wel een voet tussen de deur en de mogelijkheid om tzt wél op het bureau te kunnen werken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Gaat gebeuren? Las er vanmorgen iets over en ik dacht eigenlijk dat je iets heel anders wilde
Tip: gebruik in geen geval een zin in de trant van "stop maar met zoeken, want hier ben IK"quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is bij één bonuskind gebleven maar wel een leuke, met krulletjesen idd iemand die mijn middelste als bonus heeft (succes ermee
)
ff sollicitatiebrief maken.
Mooi, in ieder geval, als je aangenomen wordt, een baan, centjes extra, leuke dingen kopen, etc.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat klopt. Gedeeltelijk. Ik wilde alleen de gezondheidszorg in als consultatiebureau verpleegkundige. Dit is ongeveer hetzelfde. De zorg ná het consultatiebureau. Als het niets is stop ik er ook zo weer mee. Maar ik heb wel een voet tussen de deur en de mogelijkheid om tzt wél op het bureau te kunnen werken.
Tja, ruimt zichzelf op hequote:Op maandag 11 augustus 2008 15:52 schreef Dementor het volgende:
http://www.nu.nl/news/169(...)nt_in_Amsterdam.html
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Tip: gebruik in geen geval een zin in de trant van "stop maar met zoeken, want hier ben IK"
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Tip: gebruik in geen geval een zin in de trant van "stop maar met zoeken, want hier ben IK"
Gaan jullie samen solliciteren? Gezellig.quote:
Hoe oud is wilgo eigenlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:52 schreef Dementor het volgende:
http://www.nu.nl/news/169(...)nt_in_Amsterdam.html
Die zin van "stop maar met zoeken" is klassiek. Die is zó fout dat ie haast weer kán. Haast hè.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
spreek je uit ervaring? Volgens mij is sollicitatiebrieven lezen hilarisch...
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Moderators proberen stroomstootwapen uit
Uitgegeven: 10 augustus 2008 20:00
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2008 00:05
DEN HAAG - De moderatorteams van FOK! houden eind dit jaar, begin volgend jaar een proef met stroomstootwapens, ook wel bekend onder de merknaam Taser. Dat heeft een woordvoerder van FOK! bevestigd naar aanleiding van berichtgeving hierover van RTV Rijnmond.
Het wapen is niet onomstreden. Zo was er kritiek van mensenrechtenorganisatie Amnesty International. "Daarom is er uitvoerig onderzoek gedaan en wordt nu eerst een proef gehouden", zegt de woordvoerder van FOK!
Letsel
Volgens hem levert een 'schot' met het stroomstootwapen minder letsel op dan een ban die nu gebruikt wordt of een bash.
"Je wilt iemand uitschakelen op een manier waarbij je zo min mogelijk letsel toebrengt. Zowel bij de verdachte als bij omstanders en de leden van het moderator-team."
Verlamd
Wanneer een verdachte wordt beschoten met het stroomstootwapen raken de spieren tijdelijk verlamd waardoor de verdachte omvalt en het toetsenbord niet meer gebruikt kan worden.
De proef met het wapen zal een jaar duren. Daarna wordt bekeken of de Taser tot de definitieve uitrusting van de moderator-teams gaat behoren.
Sommigen hebben ook de neiging om hele lappen tekst te schrijven. Volgens mij worden die brieven ook standaard aan de kant gelegd, teveel leesvoer en teveel werk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Het hangt natuurlijk ook een beetje af van waarop je solliciteert, maar een vuistregel is, dat je in een sollicitatiebrief vooral niet "grappig" moet willen zijn. Althans, als je niet wil dat je beoogde carrièrre in een zeer vroegtijdig stadium de nek wordt omgedraaid.
Heb je die laserzooi al geprobeerd?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:01 schreef mazaru het volgende:
Ik ben er weer
Even langs de dokter geweest voor een receptje anti-rookpillen.
Stoppen met roken is een dure zaak. Dat kostte me even ¤100,-. En twee weken geleden ook al ¤50,-
Is ook afhankelijk hoe de vacature is opgesteld. Soms kan je wel grappig zijn. En ze ook wijzen op taalfouten in hun vacature. Zeker als ze om accuratesse vragen. Dat heb ik een keer gedaan en kreeg meteen een sollicitatiegesprek.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zin van "stop maar met zoeken" is klassiek. Die is zó fout dat ie haast weer kán. Haast hè.
Ik had destijds een studieboek waarin ook op het schrijven van sollicitatiebrieven werd ingegaan. Daar stonden wel meer voorbeelden van hoe het niét moet.
Het hangt natuurlijk ook een beetje af van waarop je solliciteert, maar een vuistregel is, dat je in een sollicitatiebrief vooral niet "grappig" moet willen zijn. Althans, als je niet wil dat je beoogde carrièrre in een zeer vroegtijdig stadium de nek wordt omgedraaid.
*dubbellig*quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
DEN HAAG - De moderatorteams van FOK! houden eind dit jaar, begin volgend jaar een proef met stroomstootwapens, ook wel bekend onder de merknaam Taser. Dat heeft een woordvoerder van FOK! bevestigd naar aanleiding van berichtgeving hierover van RTV Rijnmond.
Het wapen is niet onomstreden. Zo was er kritiek van mensenrechtenorganisatie Amnesty International. "Daarom is er uitvoerig onderzoek gedaan en wordt nu eerst een proef gehouden", zegt de woordvoerder van FOK!
Letsel
Volgens hem levert een 'schot' met het stroomstootwapen minder letsel op dan een ban die nu gebruikt wordt of een bash.
"Je wilt iemand uitschakelen op een manier waarbij je zo min mogelijk letsel toebrengt. Zowel bij de verdachte als bij omstanders en de leden van het moderator-team."
Verlamd
Wanneer een verdachte wordt beschoten met het stroomstootwapen raken de spieren tijdelijk verlamd waardoor de verdachte omvalt en het toetsenbord niet meer gebruikt kan worden.
De proef met het wapen zal een jaar duren. Daarna wordt bekeken of de Taser tot de definitieve uitrusting van de moderator-teams gaat behoren.
Ik wel, al voor minimaal ¤ 1.500,- euro, 't helpt niets. Ik doe nu wel voorzichtig als ik die guns in de verte zie.....quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je die laserzooi al geprobeerd?
Damn.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wel, al voor minimaal ¤ 1.500,- euro, 't helpt niets. Ik doe nu wel voorzichtig als ik die guns in de verte zie.....
Was een geintjuh...ik denk dat ik in 20 jaar hooguit de helft heb mogen ontvangen aan snelheidsovertredingen.quote:
Oh zo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Was een geintjuh...ik denk dat ik in 20 jaar hooguit de helft heb mogen ontvangen aan snelheidsovertredingen.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oi....niet de enthousiast hè, zo leuk wassie nu ook weer niet
Teasing without the p...quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Shut up, ik ben melig. Heb zo'n grappige dag vandaag
![]()
En nee, ik ga het niet vertellen!
Wil het ook helemaal niet weten....quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Shut up, ik ben melig. Heb zo'n grappige dag vandaag
![]()
En nee, ik ga het niet vertellen!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:22 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, het is begonnen.![]()
[ afbeelding ]
Bron: GS.
Is dat in het eggie? Wat eng zeg, brrrrr.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wil het ook helemaal niet weten....![]()
vertel es?![]()
Dat is Dementor's zwarte gat na het eten van chiliquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat in het eggie? Wat eng zeg, brrrrr.
Nee, maar dat klinkt nog duurderquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je die laserzooi al geprobeerd?
Ja!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat in het eggie? Wat eng zeg, brrrrr.
Ik vraag me dan af: Hoe filmen ze zoiets ?quote:
Ze hebben het ooit gevolgd via een telescoop en later geanimeerd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af: Hoe filmen ze zoiets ?![]()
En nogmaals, doodeng.
Ah, op die fiets. Het ziet er behoorlijk indrukwekkend uit zeg. Floep, ineens ben je verdwenen, hoe dan?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:31 schreef Dementor het volgende:
Ze hebben het ooit gevolgd via een telescoop en later geanimeerd.
Ja hoe dan en waarheenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Het ziet er behoorlijk indrukwekkend uit zeg. Floep, ineens ben je verdwenen, hoe dan?
If only..quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
DEN HAAG - De moderatorteams van FOK! houden eind dit jaar, begin volgend jaar een proef met stroomstootwapens, ook wel bekend onder de merknaam Taser.
Tsja, that's the question hè?quote:
Ja, dan worden ze dus mobiel en zichtbaar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, that's the question hè?
Hier begrijp ik dan weer helemaal niks van. Als die gasten dit lezen nemen ze toch inmiddellijk de benen als het idd om Maddie gaat?
Televaag.
Nee, meer een,'Hadden we dat vroegah maar in mijn tijd!'quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou gelijk weer blauw worden?
Hoe is het eigenlijk, drie dagen na G(ermany)-Day....hoe voelt 'tquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, meer een,'Hadden we dat vroegah maar in mijn tijd!'
Hihi Vroeger.
Ja, goed. Heel rustig eigenlijk. Helemaal zen en chill. Vandaag is er al een hypotheekdude gebeld en de makelaar. Er zijn dus al stappen genomen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk, drie dagen na G(ermany)-Day....hoe voelt 't
Dus jullie gaan echt de Siegfriedlinie doorbreken?quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, goed. Heel rustig eigenlijk. Helemaal zen en chill. Vandaag is er al een hypotheekdude gebeld en de makelaar. Er zijn dus al stappen genomen.
We willen het wel heel graag maar er moeten nog wel dingen duidelijk en geregeld worden. Eerst nog een bouwtechnisch rapport laten opmaken enzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus jullie gaan echt de Siegfriedlinie doorbreken?
Daar gaat je rustige nazomer......quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:51 schreef noekje het volgende:
[..]
We willen het wel heel graag maar er moeten nog wel dingen duidelijk en geregeld worden. Eerst nog een bouwtechnisch rapport laten opmaken enzo.
Ik hoop er eigenlijk voor de zomer te zijn. Er hoeft eigenlijk maar heel weinig te gebeuren, alleen ander behang en dat mag iemand doen die daar voor heeft geleerd. Zo rond mei, leek me wel tof.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar gaat je rustige nazomer......![]()
Maar wel lekker een grote tuin met natuurlijk straks een mooie kikkerpoel en eigen slachtvee erin te grazen
Oeh april/mei in Duitsland.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop er eigenlijk al voor de zomer te zijn. Er hoeft eigenlijk maar heel weinig te gebeuren, alleen ander behang en dat mag iemand doen die daar voor heeft geleerd. Zo rond mei, leek me wel tof.
Ik hoop eigenlijk dat zij daar nog even wil blijven zitten. Dan hebben we ook de tijd om ons huis te verkopen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh, ik dacht dat het de komende maanden al ging plaatsvinden....
Positief blijven Noek, komt vast helemaal goed!quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat zij daar nog even wil blijven zitten. Dan hebben we ook de tijd om ons huis te verkopen.
Vreselijk, dat vind ik echt afschuwelijk. Vorig appartement waren we in een week kwijt, 2 gegadigden. Dat zal nu wel anders zijn. Ah ja, en dan nog. Het kan nog steeds stuk lopen. Misschien verzakken de muren wel ofzo.![]()
Ja, nu ga ik écht.
Geen paniek, gemiddelde verkooptijd is iets van zes maanden nu. Neem je genoeg met iets minder geld dan moet het lukken binnen vier maanden. Alles sal reg komquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat zij daar nog even wil blijven zitten. Dan hebben we ook de tijd om ons huis te verkopen.
Vreselijk, dat vind ik echt afschuwelijk. Vorig appartement waren we in een week kwijt, 2 gegadigden. Dat zal nu wel anders zijn. Ah ja, en dan nog. Het kan nog steeds stuk lopen. Misschien verzakken de muren wel ofzo.![]()
Ja, nu ga ik écht.
Je hoort mij toch niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:16 schreef PeterNB het volgende:
[..]
* PeterNB doet oordopjes in.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |