Is ook geweldigquote:
Die was gaafquote:
Was dat niet iets met bier, Lingens Blond?quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:44 schreef Lkw het volgende:
O jee, nu moet ik denken aan die geweldige reclame met dat paard dat zich losrukte uit een span. Met fantastische dramatische muziek eronder. Welke was dat ook al weer?!
Neenee, volgens mij was hij van een verzekeringsmaatschappij, maar ik kan 'm ff niet vinden..quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Was dat niet iets met bier, Lingens Blond?
kook niequote:Op maandag 11 augustus 2008 03:29 schreef Sno0ze het volgende:
In je moeders linnenkast, staat ineens een rare kwast
Yogho yogho
'r Valt een eikel uit een boom, en die lijkt sprekend op je oom
Yogho yogho
En een lama zonder kind, laat ineens een harde wind
Yogho yogho
Kan 'm niet op YouTube vinden
Dat is nu al 'n klassiekerquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:34 schreef Manono het volgende:
dit is er 1 van nu, ik lig iedere keer in een deuk
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ook een classic!quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:34 schreef TJDoornbos het volgende:
NeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNe
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:34 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Van de Lotto vond ik ook deze heel erg briljant. Leuke invalshoek.
quote:
Geweldig!!! Effe tvptje, strakkies thuis meezoeken naar Bepquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:31 schreef Remqo het volgende:
Een klassieker die ik niet kan vinden is van: Yes, het cadeautje voor bij de koffie.
Fred kijkt naar datingvideo's, eerst komt een blonde snol voorbij, dan komt een tuthola voorbij "Ik hou van puzzelen en misschien ben jij het laatste stukje" en dan plots de buurvrouw "Dag fred, flapdrol, ik heb moeten lachen om die video's hopelijk doen Beppie en de kinderen dat ook!"
Andere klassiekers:
Candarel
Heineken
Delta Lloyd
Snickers
Centraal Beheer
Grutjes, zoeken op "ochtendhumeurtje levert toch echt:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:04 schreef Brammie1 het volgende:
ik mis nog wel 2 reclames die ik niet kan vinden op youtube: die van Hougaerdse Das (Gadverpielekes!) en die van Veilig Verkeer Nederland (met allerlei onveilige situaties met zo'n voice over (Het ochtend humeurtje))
thanks!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grutjes, zoeken op "ochtendhumeurtje levert toch echt:
Om deze reclame vond ik dat gore King Corn brood overheerlijk.quote:
Die zijn echt legendarischquote:
Fantastische reclame.quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:34 schreef TJDoornbos het volgende:
NeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNe
Inderdaad. Schandalig dat ie geen Gouden Loekie heeft gekregenquote:Op donderdag 4 september 2008 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Fantastische reclame.
All time favorite.
Deze blijft ook geweldig.
"Jaha, hij staat daar."
amstel!quote:Op woensdag 10 september 2008 13:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geweldig topic Tong. Reclames zijn vaak kut, maar als je zo achter elkaar het topic doorleest zijn er in de loop van de jaren een hoop fantastische reclames bedacht. Rolo is zooo geniaal, echt geweldig
En ook de Amstel Bier reclames zijn super. Als de CL-wedstrijd weer eens tegenviel, had je altijd de reclames nog om naar uit te kijken
Afscheid nemenquote:
ik weet het!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:45 schreef RSie het volgende:
ik loop al een tijdej met een reclamedeuntje in mijn hoofd maar kom er niet meer op welke reclame dit was.
in het liedje zongen ze "one for you, one for me"
Ik zat zelf met die Bavariareclame in mijn hoofd, die biosreclame waarbij je allerlei merken voorbij ziet komen in een bar.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
ik weet het!
het was iig van melkunie
verder weet ik t niet
En één melk!quote:
Ik weet welke je bedoelt, nare reclame vond ik datquote:Op maandag 22 september 2008 21:11 schreef dollce het volgende:
er was vroeger een reclame, van een jongetje die met zn zusje in de duinen aan het vliegeren is en dan rent die met die vlieger de weg op en dan wordt die aangereden door een auto, was van VVN ik weet nog dat ik dat vroeger altijd een hele indrukwekkende reclame vond.
weet niet of er mensen zijn die deze reclame nog herinneren. was rond 95 denk ik
daar had ik nog een grote poster van.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:37 schreef TLC het volgende:
Een van de weinige dingen die ik niet kan vinden op het Internet ;
de SIRE reclames met Andre van Duin als vuurwerkpijl.
Werd in de donkere dagen uitgezonden
Van Centraal vind ik deze nog altijd de leukste:quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 21:56 schreef Soul79 het volgende:
Waar blijft die goeie ouwe BADEDAS reclame?![]()
Die meisjes onder de douche bezorgden mij mn natte droom
Edit: al gevonden
in 1990/91 was er ook een reclame campagne met o.a Seal en Tatjana Simicquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:37 schreef TLC het volgende:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:37 schreef TLC het volgende:
quote:
Geen idee?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:33 schreef J_TM het volgende:
[..]
En waar kennen we deze koks nog meer van ?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:04 schreef Brammie1 het volgende:
ik mis nog wel 2 reclames die ik niet kan vinden op youtube: die van Hougaerdse Das (Gadverpielekes!) en die van Veilig Verkeer Nederland (met allerlei onveilige situaties met zo'n voice over (Het ochtend humeurtje))
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:31 schreef Remqo het volgende:
Een klassieker die ik niet kan vinden is van: Yes, het cadeautje voor bij de koffie.
Fred kijkt naar datingvideo's, eerst komt een blonde snol voorbij, dan komt een tuthola voorbij "Ik hou van puzzelen en misschien ben jij het laatste stukje" en dan plots de buurvrouw "Dag fred, flapdrol, ik heb moeten lachen om die video's hopelijk doen Beppie en de kinderen dat ook!"
quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 21:11 schreef dollce het volgende:
er was vroeger een reclame, van een jongetje die met zn zusje in de duinen aan het vliegeren is en dan rent die met die vlieger de weg op en dan wordt die aangereden door een auto, was van VVN ik weet nog dat ik dat vroeger altijd een hele indrukwekkende reclame vond.
weet niet of er mensen zijn die deze reclame nog herinneren. was rond 95 denk ik
Ow man. Wat heb ik daar om in een scheur gelegen.quote:
Die?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:23 schreef Damaru het volgende:
geweldige topic!
ik vind die reclame met marco borsato en snoop doggy dogg leuk
doemaardiemaar!
Jaren '80? ik kom uit '89 en kan die reclame van de vlieger echt goed herinneren. Bah vond ik altijd een enge reclame. Nu nog steedsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef massy het volgende:
[..]
Net als deze trouwens, ook indrukwekkend
"What can i get for you pimpin!"quote:
In hetzelfde jaar waarschuwde Pieter Lutz om voorzichtiger om te gaan met de aarde "want reservebolletjes zoals hier, die hebben we niet".quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:25 schreef J_TM het volgende:
Party like it's 1991; wie kent deze Postbus 51-spotjes nog ?
(Tegen een oogvormig figuur): "Zit jij televisie te kijken zonder kijk- en luistergeld te betalen; je weet toch dat je daar een behoorlijke boete voor kan krijgen ? (Als de wiedeweerga naar het postkantoor en het aangifteformulier invullen) Vooruit, het is geen kijkdag .... Zie je wel, dat kijkt toch veel lekkerder".
Frits Lambrechts: "Dit is geen gewone bouwvakker, dit is een stoere bouwvakker. Hij tilt veel te zwaar, draagt nooit een doorwerkpak, nooit een helm. Eigenlijk is stoer nogal stom, (lol) zo stom als een heipaal. Je weet hoe je werk anders kan, doe het dan".
En dan deze, met een goede vriend van neef Rik.
"Kijk daar heb je Theo, hij gaat sigaren halen".
Theo (op weg naar de auto): "Zo, ik ga eens een lekker sigaartje halen".
(Auto weigert)
Theo: "Wat is dat ? Ik ben nog wel altijd de baas".
"Nou, de baas de baas ?".
Theo: "Happen naar de baas ?"
"Ja 't is nogal een beest, zo'n wagen".
Theo: "Okee, ik ga wel lopen; maar jij blijft hier ("Heel goed Theo") rustig wachten tot ik terugkom ("Die auto kan toch best een daggie zonder jou").
Hij heeft ook andere spotjes op z'n naam staan waaronder deze uit 1984: "xaja, tiw fo neortic".quote:Op donderdag 16 september 2010 21:17 schreef J_TM het volgende:
LUST JE OOK EEN CHOCOTOET ?
Die zingende drummer met dat blauwe petje maakte in de late jaren 70/vroege jaren 80 reclame voor het toetjesmerk Jolly (later Jacky).
Dat zat vroeger ook op mijn bammetje.quote:
Ehm... staat die niet hierboven? Of is het een andere in dezelfde serie?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:44 schreef Prego het volgende:
ik mis die reclame nog van het energiebedrijf: "wij hebben zelfs de spouwmuur geisoleerd". was dat ook met Loes Luca? ik kan hem op YT niet vinden
het is een andere in dezelfde seriequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:23 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ehm... staat die niet hierboven? Of is het een andere in dezelfde serie?
Ik kan pindakaas niet uitstaan maar die reclame is idd super.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |