Is ook geweldigquote:
Die was gaafquote:
Was dat niet iets met bier, Lingens Blond?quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:44 schreef Lkw het volgende:
O jee, nu moet ik denken aan die geweldige reclame met dat paard dat zich losrukte uit een span. Met fantastische dramatische muziek eronder. Welke was dat ook al weer?!
Neenee, volgens mij was hij van een verzekeringsmaatschappij, maar ik kan 'm ff niet vinden..quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Was dat niet iets met bier, Lingens Blond?
kook niequote:Op maandag 11 augustus 2008 03:29 schreef Sno0ze het volgende:
In je moeders linnenkast, staat ineens een rare kwast
Yogho yogho
'r Valt een eikel uit een boom, en die lijkt sprekend op je oom
Yogho yogho
En een lama zonder kind, laat ineens een harde wind
Yogho yogho
Kan 'm niet op YouTube vinden
Dat is nu al 'n klassiekerquote:Op maandag 11 augustus 2008 03:34 schreef Manono het volgende:
dit is er 1 van nu, ik lig iedere keer in een deuk
quote:Op maandag 11 augustus 2008 03:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ook een classic!quote:Op maandag 11 augustus 2008 07:34 schreef TJDoornbos het volgende:
NeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNeNe
quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:34 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Van de Lotto vond ik ook deze heel erg briljant. Leuke invalshoek.
quote:
Geweldig!!! Effe tvptje, strakkies thuis meezoeken naar Bepquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:31 schreef Remqo het volgende:
Een klassieker die ik niet kan vinden is van: Yes, het cadeautje voor bij de koffie.
Fred kijkt naar datingvideo's, eerst komt een blonde snol voorbij, dan komt een tuthola voorbij "Ik hou van puzzelen en misschien ben jij het laatste stukje" en dan plots de buurvrouw "Dag fred, flapdrol, ik heb moeten lachen om die video's hopelijk doen Beppie en de kinderen dat ook!"
Andere klassiekers:
Candarel
Heineken
Delta Lloyd
Snickers
Centraal Beheer
Grutjes, zoeken op "ochtendhumeurtje levert toch echt:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:04 schreef Brammie1 het volgende:
ik mis nog wel 2 reclames die ik niet kan vinden op youtube: die van Hougaerdse Das (Gadverpielekes!) en die van Veilig Verkeer Nederland (met allerlei onveilige situaties met zo'n voice over (Het ochtend humeurtje))
thanks!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grutjes, zoeken op "ochtendhumeurtje levert toch echt:
Om deze reclame vond ik dat gore King Corn brood overheerlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |