in 1990/91 was er ook een reclame campagne met o.a Seal en Tatjana Simicquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:37 schreef TLC het volgende:
Een van de weinige dingen die ik niet kan vinden op het Internet ;
de SIRE reclames met Andre van Duin als vuurwerkpijl.
Werd in de donkere dagen uitgezonden
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:37 schreef TLC het volgende:
Een van de weinige dingen die ik niet kan vinden op het Internet ;
de SIRE reclames met Andre van Duin als vuurwerkpijl.
Werd in de donkere dagen uitgezonden
quote:
Geen idee?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:33 schreef J_TM het volgende:
[..]
En waar kennen we deze koks nog meer van ?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:04 schreef Brammie1 het volgende:
ik mis nog wel 2 reclames die ik niet kan vinden op youtube: die van Hougaerdse Das (Gadverpielekes!) en die van Veilig Verkeer Nederland (met allerlei onveilige situaties met zo'n voice over (Het ochtend humeurtje))
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:31 schreef Remqo het volgende:
Een klassieker die ik niet kan vinden is van: Yes, het cadeautje voor bij de koffie.
Fred kijkt naar datingvideo's, eerst komt een blonde snol voorbij, dan komt een tuthola voorbij "Ik hou van puzzelen en misschien ben jij het laatste stukje" en dan plots de buurvrouw "Dag fred, flapdrol, ik heb moeten lachen om die video's hopelijk doen Beppie en de kinderen dat ook!"
quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 21:11 schreef dollce het volgende:
er was vroeger een reclame, van een jongetje die met zn zusje in de duinen aan het vliegeren is en dan rent die met die vlieger de weg op en dan wordt die aangereden door een auto, was van VVN ik weet nog dat ik dat vroeger altijd een hele indrukwekkende reclame vond.
weet niet of er mensen zijn die deze reclame nog herinneren. was rond 95 denk ik
Ow man. Wat heb ik daar om in een scheur gelegen.quote:
Die?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:23 schreef Damaru het volgende:
geweldige topic!
ik vind die reclame met marco borsato en snoop doggy dogg leuk
doemaardiemaar!
Jaren '80? ik kom uit '89 en kan die reclame van de vlieger echt goed herinneren. Bah vond ik altijd een enge reclame. Nu nog steedsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:27 schreef massy het volgende:
[..]
Net als deze trouwens, ook indrukwekkend
"What can i get for you pimpin!"quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |