Waarom dat spel niet op de PC?quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ikw as dus laatst in de winkel en kon geen spel vinden
En ik wil Football manager op de ps3
Seriously, hoe kan Ted Price niet dubbel liggen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.thebitbag.com/(...)rom-insomniac-games/
[ afbeelding ]
Check het interview![]()
![]()
In mijn laatste post van het vorige topic vertelde ik dat:quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Check het interview![]()
![]()
Man de presentator is echt genius.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Check het interview![]()
![]()
You see that shit...That's crazy right herequote:Op maandag 11 augustus 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Man de presentator is echt genius.![]()
![]()
http://www.thebitbag.com/(...)yneux-about-fable-2/
Vanaf 32.44![]()
![]()
Uhuquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:04 schreef Blackninjadude het volgende:
[..]
You see that shit...That's crazy right here
Hij gaat helemaal crazy om R2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Wat is een xbox?quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:49 schreef SuperFruitig het volgende:
XBOX 4 LIFE
quote:
Beter nog om te huren, je speelt hem in 5 uurtjes uit, en de replay-waarde is niet erg groot.quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:30 schreef Chocobo het volgende:
Is Heavenly Sword het waard voor die platinum prijs? De reviews zijn niet lovend ofzo om het zomaar te zeggen. Wie heeft HS gespeeld?
zullen we doen, als jij weg bent komen alle vette games uit en uiteraard volop nieuwsquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:12 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoi en doei, tot over een paar weken. Beloven jullie me dat jullie dan bij topic #150 zitten?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:30 schreef PDOA het volgende:
Ik vind het aanbod voor de PS3 tot op heden niet echt geweldig.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:59 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik vind mensen die alleen met smilies kunnen reageren ook sukkels, btw.
Voor die 21 euro bij play.com kun je moeilijk een miskoop doen..quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:30 schreef Chocobo het volgende:
Is Heavenly Sword het waard voor die platinum prijs? De reviews zijn niet lovend ofzo om het zomaar te zeggen. Wie heeft HS gespeeld?
Hij is best okay, tis vooral leuk om te zien wat ze voor het gevechtssysteem hebben bedacht (ook al is het niet helemaal goed uitgewerkt). Verder zijn de puzzels wat simpel en is de eindbaas kut, maar ik vond het toch wel een 7 waard. 21 euro bij Play is een perfecte prijs voor de game.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Voor die 21 euro bij play.com kun je moeilijk een miskoop doen..
Maar het blijft een matige titel..
Leuk om te spelen.. maar in 5 uur uit te spelen, waarvan 30~45 minuten de eindbaas is...
Ik vind er geen reet aan. Het is gewoon een soort screensaver.... en je kan de vissen laten schrikken.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:28 schreef Gamedemon het volgende:
Iemand ervaring met die PS Eye games die online staan?
Ik heb zo'n cam maar nog geen games.. is dat aquarium wat?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:59 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik vind mensen die alleen met smilies kunnen reageren ook sukkels, btw.
dat, daarom heb ik het ook gemistquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:58 schreef Deviant1nl het volgende:
Hele ochtend topic zoeken in subfilter van playstation en er nu pas achter komen dat die filter niet ingesteld is ':')
Hier nog 1.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:30 schreef PDOA het volgende:
Ik vind het aanbod voor de PS3 tot op heden niet echt geweldig.
Hier nog 1.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Hier nog 1.
Even wachten tot er wat echt leuke titels opkomen.
Tot nu toe zijn het veelal 13 in een dozijn spellen of spellen die je beter op een goede pc kan spelen!
Precies, over een jaartje heb ik vast wel een aantal games gekochtquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hier nog 1.
Maar dat komt wel goed denk ik zo
Mja het schijnt dat als je deze pre-ordert dat het bedrag (35¤) er niet bij komt te staan. Dus goed in de gaten houden en wat screens opslaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:31 schreef Sackboy het volgende:
Brothers in Arms voor ¤35 te preorderen bij de Intertoys![]()
http://www.intertoys.nl/e(...)/Product/View/553168
Je kan het altijd proberen
Gister al gedaan ja. Laten we hopen dat het geen fout is. Mooi bedragje zoquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:31 schreef Sackboy het volgende:
In de bevestigingsmail staat wel gewoon 35euro hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:46 schreef Govinda het volgende:
[..]
Mja het schijnt dat als je deze pre-ordert dat het bedrag (35¤) er niet bij komt te staan. Dus goed in de gaten houden en wat screens opslaan
En voor de 360 versie betaal je gewoon de volle mep.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:31 schreef Sackboy het volgende:
Mooi om te lezen, PJE is echtquote:Nieuws | 11 augustus 2008 - Dylan Cuthbert, Executive Producer bij Q-games, maakte bekend dat PixelJunk Monsters binnenkort een nieuwe patch krijgt waardoor het mogelijk zal zijn om tussen verschillende moeilijkheidsgraden te kiezen. Enkele gamers vonden dat de titel iets te moeilijk was en schreven een open e-mail naar Cuthbert. Wel zal je online ranking geschrapt worden naarmate je welke moeilijkheidsgraad gebruikt. Dit om het voor iedereen leuk en eerlijk te houden.
Cuthbert hint ook naar een soort van nieuwe gamemodi die toegevoegd zal worden aan PixelJunk Eden door middel van een toekomstig uitbreidingspakket. Hij vindt zelf dat de gameplay van Eden te veel plezier levert voor maar één gamemodus. Wanneer de patch voor PixelJunk Monsters en de uitbreiding voor PixelJunk Eden verschijnen, is nog niet bekend gemaakt.
Dat kan kloppen, want die bevestiging stond alleen in de mails van gisteren. De site is aangepast en vandaag krijgen de bestellers geen 35euro bevestiging meer in de mail.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:21 schreef merino het volgende:
[..]
In de bevestigingsmail staat wel gewoon 35euro hoor
Hahaha ja als de zon schijnt is het niet te doen, helemaal niet als je af en toe je flashlight uit moet doen om niet op te vallenquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
@ Govinda
ik zit inmiddels in chapter 3 , maar ik speel alleen s'avonds anders zie ik helemaal geen fuck
Lekker vaag allemaal dan. Heb ik nog iets aan die bevestiging dan of niet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:54 schreef Govinda het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, want die bevestiging stond alleen in de mails van gisteren. De site is aangepast en vandaag krijgen de bestellers geen 35euro bevestiging meer in de mail.
Ik denk dat de mensen die gisteren besteld hebben gewoon geluk hebben gehad.quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:30 schreef merino het volgende:
[..]
Lekker vaag allemaal dan. Heb ik nog iets aan die bevestiging dan of niet?
Dat ze het straks voor 35e aan me moeten verkopen omdat ze het voor 35e bevestigd hebben via de mail?
maar op de site staat het nog steeds hetzelfde. Je zou zeggen dat ze dat dan ook veranderd hadden als het echt een fout is. Maar die email zou dus voldoende bewijs moeten zijn?quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:03 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die gisteren besteld hebben gewoon geluk hebben gehad.
Jij hebt bewijs dat je het spel voor dat bedrag hebt besteld.
Over het algemeen zijn ze niet echt zo goed hoor. Trials of Topoq is wel geinig om eens te spelen en Eye of Judgment is erg leuk als je van dat soort games houdtquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:43 schreef Gamedemon het volgende:
Iemand anders die ervaring heeft met PS eye games?
Ik had op de vorige pagina Tori emaki als tip gehad.. zijn er nog andere leuke?
Kan bijna geen reviews vinden op internet
Nouja, als tip.... ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:43 schreef Gamedemon het volgende:
Iemand anders die ervaring heeft met PS eye games?
Ik had op de vorige pagina Tori emaki als tip gehad.. zijn er nog andere leuke?
Kan bijna geen reviews vinden op internet
quote:Dead Rising naar de PlayStation 3?
Met Dead Rising scoorde Capcom een grote hit, in deze Xbox 360 game moet de speler een winkelcentrum verkennen en de aanwezige zombies verslaan. Nu komt de game ook naar de Wii.
De PlayStation 3 wordt bij deze pret overgeslagen, maar Capcom's John Diamonon hint nu naar Dead Rising pret op de PlayStation 3. Op de officiële PlayStation Blog hield hij een kleine QA sessie over Bionic Commando Rearmed en enkele andere Capcom projecten. Iemand vroeg hem of Dead Rising ook naar de PS3 kwam, waarna hij antwoordde dat we het laatste van Dead Rising nog niet gezien hebben. Later vertelde hij dat hij niets bevestigde, gewoon hoopte, maar mogelijk was dat enkel om zijn baan te beschermen. Mogelijk zien we Dead Rising of een ander Dead Rising deel op de PS3.
T/m 20quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Uncharted
Zit nu in chapter 16 trouwens. Hoeveel chapters heb ik nog te gaan?
Ik had al even research gedaan maar het zijn er 23?quote:
quote:In 23 uitgebreide chapters kun je je zo rond de vijftien uur vermaken met deze game.
Het zijn er 23 inderdaad, maar rond de 15 uur is een beetje overdreven, in acht uur speel je hem uit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik had al even research gedaan maar het zijn er 23?
[..]
Bij mij zijn het er toch echt 22 hoorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 01:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik had al even research gedaan maar het zijn er 23?
[..]
Ik zit nu al op 275 pogingenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:28 schreef Deviant1nl het volgende:
En dan die moeilijke trophy nog met die bommen
Linkquote:This is the hardest Trophy in the game. The point of this Trophy is not to collect 15 bombs, but to have 15 bombs total. There are many reasons why this is so difficult. Firstly, you must be frugal with your bombs. You can ONLY use them to get more bombs. You spend one bomb to earn two, which means you cannot use your bombs on enemies. The general strategy will be to trail bomb ships when you see them, and only explode them when you absolutely must. DO NOT use bombs against enemies and rocks. You will simply have to dodge them. You'll want to follow bomb ships for as long as possible, because if you're lucky, you'll be fortunate enough to have another one spawn next to it. If you can destroy two ships with one bomb, you'll be making this much easier on yourself. Just like in Close Encounters, you'll want to make very small, deliberate movements.
wow helderziend??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:07 schreef Fallen het volgende:
@ Biertank: Hebben ze een Linksys WRT54G?
Die heeft problemen met de Media Server optie, die optie uitzetten 'verhelpt' het probleem.
Je kan een aantal dingen doen:quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:17 schreef biertank het volgende:
[..]
wow helderziend??
top man, dank je wel! ga ik proberen.
Ze zijn dus allemaal rukquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nouja, als tip.... ?![]()
Ik zei dat die wat minder ruk was dan die Aquasomething screensaver...
JAAAA BIJ LBPquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:55 schreef Mindstate het volgende:
Je bedoelt de PlayStation Eye? Ik verwacht dat je daar nog wel wat aan gaat hebben.
Maar goed dat ik de PS eye niet heb aangeschaft. Ik heb m'n lesje wel geleerd na de Xbox Live Vision camquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze zijn dus allemaal ruk
Camera voor niks gekocht dus
Ik denk niet dat je die kostuums na kan maken, dat zou belachelijke naaierij zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:05 schreef disjfa het volgende:
Die kostuums zijn toch binnen 10 minuten nagemaakt als die game verkocht gaat worden. Maar het is dik saai dat je maar een van de 5 krijgt. Dan mag je dus lekker 5 rpe-orders gaan plaatsen wil het iets toevoegen.
Dan niet
Dat is het stomme, de Close Encounters Trophy had ik in 28xquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:24 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik vond gister nog wel een guide om het enigszins slim aan te pakken maar dan nog blijft het lastig.
[..]
Link
Dus jij denkt geen character customizationquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:28 schreef Govinda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die kostuums na kan maken, dat zou belachelijke naaierij zijn.
Natuurlijk wel char customization, maar daar zitten niet de uit 4 delen bestaande outfits van de preorders bij, anders zou het hele principe van preorderen teniet worden gedaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus jij denkt geen character customizationDan zou ik de video`s een keer terugkijken
Waar besteld en voor hoeveel?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:46 schreef Jovatov het volgende:
Afgelopen donderdag een wittedual shock besteld en vandaag alweer binnen
Toen dat ding net uit was zag je nog wel eens wat leuke Eye toy dingen voorbij komen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik de PS eye niet heb aangeschaft. Ik heb m'n lesje wel geleerd na de Xbox Live Vision cam
Ja dat gebeurt me ook te vaak, of laatst dan, had iemand een (heel realisctische) alien pop voor de cam gezet, ik echt zo wtfquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:22 schreef disjfa het volgende:
Was het niet zo dat die cams gemaakt waren om je billen te tonen als je iemand crashte in burnout paradise
Nu je het zegt. ik moet meteen weer aan Fliepke denkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:22 schreef disjfa het volgende:
Was het niet zo dat die cams gemaakt waren om je billen te tonen als je iemand crashte in burnout paradise
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. ik moet meteen weer aan Fliepke denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |