Ben je alweer terug dan???quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:00 schreef Ang3l het volgende:
GoedBerlijn was echt super! Ik heb nu al heimwee
(naar plaatsen en mensen....)
Ik wil alleen mijn telefoonrekening niet zien deze maand
Berlijnse jongens die je telefoonnummer vragen
Nou... nee... want dan had ie wle in Eindhoven of omstreken gewoon i.p.v. in fucking Prenzlauerberg Berlinquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:02 schreef MisterO het volgende:
Heb je de man van je dromen gevonden?
klinkt als dat je volgende keer best zonder Spartacus op pad kanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Diego (Spanjaard uit Kreuzberg Berlin):
Hi little angel! Nice profileI hope you returned well @ home, today & also tomorrow. Was nice with you! Hope see u soon! XXX (=kisses not pics) your wild devil
Jérémy (Fransman uit Prenzlauerberg Berlin):
Bonjour. Hope you had a nice evening yesterday. Call me if you come back to Berlin, we never know... a bientot. Jeremy.
Needless to say... ik heb me ENORM vermaakt in Berlijn!
Oei wie is de slet hier nouquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Hi little angel! Nice profileI hope you returned well @ home, today & also tomorrow. Was nice with you! Hope see u soon! XXX (=kisses not pics) your wild devil
Bonjour. Hope you had a nice evening yesterday. Call me if you come back to Berlin, we never know... a bientot. Jeremy.
Ola bonito taz bomquote:
2 in 1 weekend hee dat is wel heel lang geledenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet dus toch volgen
Ja toen ik hem die Spartacus ging brengen maakte ik nog grappen over het aan de haak slaan van een Wolfgang of zo, maar hij komt weer fransoosjes en Spanjooltjes tegenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
2 in 1 weekend hee dat is wel heel lang geledenMaar het zijn gelukkig wel weer zuidelijke types
verbaast me dat je na zoveel sjans nog steeds single bentquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Single zijn en sjans hebben niks met elkaar te makenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
verbaast me dat je na zoveel sjans nog steeds single bent
nah voor sletten idd niks met elkaar te makenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Single zijn en sjans hebben niks met elkaar te maken
Ja die heeft wel geholpen hoor.... om ons te laten verdwalenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt als dat je volgende keer best zonder Spartacus op pad kan
Hola lindoquote:
Ja we moesten er ook erg om lachen. De mensen die we ontmoet hadden waren Frans, Spaans, Amerikaans, Schots, Oostenrijks, Canadees, Philipijns .... ik denk dat we gewoon niet zo van Duitsers houdenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja toen ik hem die Spartacus ging brengen maakte ik nog grappen over het aan de haak slaan van een Wolfgang of zo, maar hij komt weer fransoosjes en Spanjooltjes tegen
Heel veelquote:
Waar blijven de foto's?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die heeft wel geholpen hoor.... om ons te laten verdwalenGMF zit bv niet meer in Café Moskou. Stonden we daar voor een half afgebvroken Moskoutje! Gelukkig had Rik de dag ervoor in Berghain een jongen leren kennen en zijn tel.nr. gekregen en hij wist ons te vertellen dat het verhuisd was naar de Weekend Club op Alexanderplatz.
Wow...... in een kantoorpand, op de 12e, de 15e en het dak. Een beetje zoals Club 11 in Amsterdam, met de lift naar de dansvloer toe en zo. Je keek over heel Berlijn uitEn daar was dus een hele erge lieve schattige (op de verloren jongen van de Buurvrouw lijkende) franse jongen.
Ohhww..... hij was ècht heel leuk .....
Dat wordt een lange afstandsrelatie voor jou ook danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die heeft wel geholpen hoor.... om ons te laten verdwalenGMF zit bv niet meer in Café Moskou. Stonden we daar voor een half afgebvroken Moskoutje! Gelukkig had Rik de dag ervoor in Berghain een jongen leren kennen en zijn tel.nr. gekregen en hij wist ons te vertellen dat het verhuisd was naar de Weekend Club op Alexanderplatz.
Wow...... in een kantoorpand, op de 12e, de 15e en het dak. Een beetje zoals Club 11 in Amsterdam, met de lift naar de dansvloer toe en zo. Je keek over heel Berlijn uitEn daar was dus een hele erge lieve schattige (op de verloren jongen van de Buurvrouw lijkende) franse jongen.
En ben je nog in de winkel van Bruno geweest om te controleren of in het exemplaar 2008 de info van GMF nu wel klopt ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien mijn toestel het begeven heeft had ik dat van pap en mam geleend..... alleen de kabel niet. Maar die komt ie vanmiddag brengen, dus vanavond vast wel wat foto'squote:
Nee, we hadden 't nu wel gevondne na ff zoeken en een Stroekblundertje. Nou ja, van Rik dan he, niet van mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En ben je nog in de winkel van Bruno geweest om te controleren of in het exemplaar 2008 de info van GMF nu wel klopt ?
Haha, ja is ook. Hij vroeg al wanneer ik terugkwam: Volgend weekend? Nee Lowlands. Volgende maand? Nee, Barcelona. *treurige blik* Volgend jaar?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat wordt een lange afstandsrelatie voor jou ook dan
Klinkt als een normaal weekend hier dan, alhoewel het hier meestal limited is tot Engels, Spaans, Portugees en soms NL meestal gen duits en Frans.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, ja is ook. Hij vroeg al wanneer ik terugkwam: Volgend weekend? Nee Lowlands. Volgende maand? Nee, Barcelona. *treurige blik* Volgend jaar?
Moest trouwens erg aan jou denken met de gesprekken. Al die talen door elkaarAl hadden we Nederlands verwisseld met Engels, Portugees met Frans en Spaans met Duits.
Oh maar dan kan ik dus met een gerust hart in oktober mee met jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, we hadden 't nu wel gevondne na ff zoeken en een Stroekblundertje. Nou ja, van Rik dan he, niet van mijBRian ze aan de telefoon een beetje onverstaanbaar dat het in het Shark-gebouw was. Toen Rik dat zei vroeg ik al "Moet dat niet het SharP gebouw zijn:?" en wees naar een hoog kantoorpand in de verte met het logo van SHARP erop. "Neeee, echt Shark, bij Alexanderplatz."
Dus wij heel Alexanderplatz rondgelopen op zoek naar ene haaienbarGevraagd aan mensen die er niets van snapten. "Shark? No, there's no bar called Shark here." Totdat ik gwoon vroeg naar een gay-feest genaamd GMF. "Ooow yeah, that's in the new Weekend Club, over there, the SHARP-building".
Toen ik later in m'n eentje terug moest van Prenzlauerberg naar de Weekend-club (![]()
) had ik het zo gevonden
Ja zullen we hem vragen of hij 30 aug ook naar Eindhoven komtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Klinkt als een normaal weekend hier dan, alhoewel het hier meestal limited is tot Engels, Spaans, Portugees en soms NL meestal gen duits en Frans.![]()
Hij kan toch ook bij jou op bezoek komen
Kan ja. Maybe. Weeknie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
Hij kan toch ook bij jou op bezoek komen
Ja, vandaag tas uitrusten, uitpakken, inpakken, pap op bezoek (quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Cybart het volgende:
Ang3l's back...for like some hours....
heb je hem niet uitgenodigdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ja. Maybe. Weeknie.
Diego was toevallig wel in NL met de gaypride. Moest flyeren voor de GMF waar ie werkt. "I went to zie... uh... regggguliers dwaaarssjtraat?" Ja die ja
hectisch leven is wel leuk, geef maar toequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vandaag tas uitrusten, uitpakken, inpakken, pap op bezoek (). Eefje op bezoek (
), vroeg slapen en morgen weer naar lowlands.
Neequote:
en hoe was Berghain dan, want daar heb ik nog niets over gehoord ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeEn ik ben ook niet bij hem blijven slapen na een hele lieve smekende blik en kussen. Ik wilde Rik niet alleen naar het hostel terug laten gaan, vond ie niet zo fijn namelijk. Ook al baalde ie flink, hij kon 't wel waarderen dat ik me niet liet overhalen. "You're a good friend".
dus het was een vluggertje tussen het feesten doorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeEn ik ben ook niet bij hem blijven slapen na een hele lieve smekende blik en kussen. Ik wilde Rik niet alleen naar het hostel terug laten gaan, vond ie niet zo fijn namelijk. Ook al baalde ie flink, hij kon 't wel waarderen dat ik me niet liet overhalen. "You're a good friend".
Aangezien Ellen Alien draaide was de rij blijkbaarnog langer dan normaal hoorden we. We waren om 3:15 daar en om 5:00 mochten we naar binnen. En dat was echt mochten, want er werden wel degelijk a la Studio 54 mensen na 2u wachten uit de rij gestuurd met "Sorry... no..."quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe was Berghain dan, want daar heb ik nog niets over gehoord ?
Brian zei dat het sloot om 4:00 en het was op dat moment 3:00. Dus ik had Rik beloofd om 4:00 terug te zijn. Jérémy zei al dat er geen club in Berlijn bestaat die al om 4:00 sluit maar ik vond het lullig omdat ik ;'t beloofd had dus nam het zeker voor het onzekere. Taxi heen, en daarna op de taxi teruggezet. Vervolgens inderdaad nog tot half 6 doorgefeestquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dus het was een vluggertje tussen het feesten door
Daar kan toch niemand mijn vleugels zien!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
angel ben je ook nog in de darkroom geweest
Oh, je hebt ons nog niet alles opgebiecht ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brian zei dat het sloot om 4:00 en het was op dat moment 3:00. Dus ik had Rik beloofd om 4:00 terug te zijn. Jérémy zei al dat er geen club in Berlijn bestaat die al om 4:00 sluit maar ik vond het lullig omdat ik ;'t beloofd had dus nam het zeker voor het onzekere. Taxi heen, en daarna op de taxi teruggezet. Vervolgens inderdaad nog tot half 6 doorgefeesthad ik dus toch langer in z'n armen kunnen liggen.....
Brian & Steven waren van Rikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, je hebt ons nog niet alles opgebiecht ?![]()
want naast Diego en Jeremy was er ook nog een Brian in het spel ?
Goed zoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kan toch niemand mijn vleugels zien!
Dan was het mooi gelijk verdeelt tussen julliequote:
ben je dan een dark room liefhebberquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
angel ben je ook nog in de darkroom geweest
dank u!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ctrl f
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
ben je dan een dark room liefhebber
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan was het mooi gelijk verdeelt tussen jullie
maar je bent toch niet in Berlijn naar de Friseur gegaan ???????
als kaalgeschoren daar de standaard is, ga ik voorlopig niet naar Berlijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeIk merkte dat mijn lange blonde krullen erg opvielen tussen de kaalgeschoren mannen en dat sommigen daar erg van gecharmeerd waren.
De gayscene in Berlijn is voor een hele groot inderdaad heel hard. Gespierde grote mannen, stoppelbaardjes, kaalgeschoren kop, veel leer. Zijn genoeg andere tenten hoor. GMF was erg gemengd, meer voor de trendy hip & chique. Jonger publiek daar ook, en met haarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als kaalgeschoren daar de standaard is, ga ik voorlopig niet naar Berlijn
1 plaatje zegt meer dan 1.000 woorden, dus schiet eens op met die foto'squote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De gayscene in Berlijn is voor een hele groot inderdaad heel hard. Gespierde grote mannen, stoppelbaardjes, kaalgeschoren kop, veel leer. Zijn genoeg andere tenten hoor. GMF was erg gemengd, meer voor de trendy hip & chique. Jonger publiek daar ook, en met haarDaar ben ik Jérémy leren kennen (grote bos bruine Mika krullen). Diego was meer van het eerste soort
Zonder leer hoor!
Er zaten toch foto's onder die post?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 plaatje zegt meer dan 1.000 woorden, dus schiet eens op met die foto's![]()
heb je geen losse USB kabel die past ?, of moet ik dat ook maar voor je gaan regelen zoals ik dat voor je Lindo gedaan heb?
Is dit de nieuwe trend, foto's maken van je "slachtoffers" mmmmquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De gayscene in Berlijn is voor een hele groot inderdaad heel hard. Gespierde grote mannen, stoppelbaardjes, kaalgeschoren kop, veel leer. Zijn genoeg andere tenten hoor. GMF was erg gemengd, meer voor de trendy hip & chique. Jonger publiek daar ook, en met haarDaar ben ik Jérémy leren kennen (grote bos bruine Mika krullen). Diego was meer van het eerste soort
Zonder leer hoor!
Wanneer ga jij poseren?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe trend, foto's maken van je "slachtoffers" mmmm
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef wonderer het volgende:
Je ziet er wel anders uit met die krullen...
Ja dat is er echt heel heel veel. Grote brede mannen, leer, spieren, sex. Overal. Nichten zoals we die in NL kennen zijn daar echt een uitzondering lijkt 't wel.quote:Misschien moet ik ook maar eens naar Berlijn. Leer en spieren...
Ik had zowel Holocaust en Reichstach nog niet gezien. Eerste was er toen nog niet, 2e stond een rij tot over het grasveld toen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:13 schreef Stroekie het volgende:
@ Ang3l
gave foto's
en toch weer toeristische dingen gedaan zoals weer naar Holocaust en weer naar Reichstag![]()
Die laaste heb ik in de schermering gedaan, is erg gaaf dat je dan overal het licht in de omgeving ziet branden
Alweer. Ik heb wel een paar foto's die ik nadat ik dit weekend een kabeltje heb gehaald van mijn mem cards op mijn laptop geplaats alleen heb ik nog geen werkend internet met dat dingquote:
Seeing is believing, dus die moeten dan allemaal mee 30 augquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:15 schreef Nuno_G het volgende:
Trouwens zag wel dat wanneer ik foto's had in een zwembroek, het altijd hetzelfde blauwe ding is, terwijl ik toch nog wel 5 andere heb
Hij lijkt wel 14quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
James uit High School Musical : Get In The Picture is zó'n schatjeen 17
![]()
Ja ik vind het wel mooi. Moet er alleen zelf niet aan denken om het te moeten wassen en kammen steedsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]I know. Like it?
[..]
Ja dat is er echt heel heel veel. Grote brede mannen, leer, spieren, sex. Overal. Nichten zoals we die in NL kennen zijn daar echt een uitzondering lijkt 't wel.
Kale koppen welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:19 schreef MisterO het volgende:
Leuke foto's ang3l! maar mij zie je dus niet gauw in Berlijn verschijnen als ze daar van leer houden![]()
Ik kan niet snappen dat mensen dat en kale koppengeil mooi vinden.
I don't!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:21 schreef MisterO het volgende:
Hij lijkt wel 14didnt know you liked them that way
oh wait I did![]()
Wanneer heb je dan voor mij geposeerd als verovering?quote:
Berlijn is groot genoeg dat je daar geen last van hoeft te hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:19 schreef MisterO het volgende:
Leuke foto's ang3l! maar mij zie je dus niet gauw in Berlijn verschijnen als ze daar van leer houden![]()
net de finale gekekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I don't!
Ik vind m alleen keischattig en hij zingt goed.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kale koppen welleer niet. Nou ja, leren jas dan,.
En er is echt nog wel genoeg buiten dat hoor
Qua uitgaan heeft 't voor mij tot nu toe iedere stad doen verbleken.
Ach ik vind Archie ook keischattigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I don't!
Ik vind m alleen keischattig en hij zingt goed.
hear hearquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:19 schreef MisterO het volgende:
Doe mij maar gewoon mensen met haar op hun hoofd:')quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kale koppen welleer niet. Nou ja, leren jas dan,.
En er is echt nog wel genoeg buiten dat hoor
Qua uitgaan heeft 't voor mij tot nu toe iedere stad doen verbleken.
In Keulen waren ze heel lief en schattig en best wel cutequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon mensen met haar![]()
En hoe zijn de Duitse jongens dan? aangezien je weinig met hun om bent gegaan
Die ene Duitse voetballer heeft ook wel wat.. Podolski!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In Keulen waren ze heel lief en schattig en best wel cute![]()
![]()
Ik zei toch ook "tot nu toe"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog nooit in Lisboa geweest
Dat zijn de Duitse jongens, nou ja, meer de mannen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon mensen met haar op hun hoofd:')
En hoe zijn de Duitse jongens dan? aangezien je weinig met hun om bent gegaan...
Oh nie die giechel van Archie vind ik zó irritant!quote:
Hip en trendy moet ik hebben... en leuk, en typisch nederlands. Daar hou ik vanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn de Duitse jongens, nou ja, meer de mannen.
Duitse jongens waren gewoon... mja... net als hier eigenlijk. Al werd al wel vaak gezegd dat de Nederlandse jongens toch echt wel heel erg mooi waren (slijmerds). Beetje punky, beetje retro, beetje hip & trendy. Gewoon. Leuk.
Ik vind dat juist zo schattig he!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nie die giechel van Archie vind ik zó irritant!
Ik niet zo. Dat gedoe met die trends en dan meer tijd besteden aan hoe je er uitziet in een club i.p.v. lol hebben in een clubquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hip en trendy moet ik hebben... en leuk, en typisch nederlands. Daar hou ik van
Typisch nederlands als dat inhoudt die kleinburgelijke instelling dat alles een beetje hetzelfde moet zijn danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hip en trendy moet ik hebben... en leuk, en typisch nederlands. Daar hou ik van
Ik associeer hip en trendy niet meteen met gedrag. Ik had het meer over het uiterlijk..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet zo. Dat gedoe met die trends en dan meer tijd besteden aan hoe je er uitziet in een club i.p.v. lol hebben in een clubStaan ze daar hardstikke hip & trendy te wezen maar bewegen kunnen ze voor geen meter meer want dan gaat alles in de war. Geef mij maar de kruising tussen de nonchalant stoere schattige en toch wel een beetje hippe jongen die zijn kleding draagt omdat ie 't fijn en mooi vindt en niet omdat het nu de trend is
Exactly. Helaas gaan hip & trendy vaak samen met een evenaans aangetrokken en gestylde dosis verwijfdheid en egoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Typisch nederlands als dat inhoudt die kleinburgelijke instelling dat alles een beetje hetzelfde moet zijn dan![]()
Ook de instelling van de nichtjes soms daar isVind ze roddelkrengen meestal
Die ego's ja en ook maar niet bereid om buiten hun grenzen te gaan. Heb zelfs een keer gehad dat iemand mij porbeerde te versieren en we raakten in gesprek, toen vroeg ie hoe oud ik was. Ik vertelde het hem en hij zei van dat is jammer te oud voor mij. pfff hij was zelf iets van 24 en hij begon met flirtenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Exactly. Helaas gaan hip & trendy vaak samen met een evenaans aangetrokken en gestylde dosis verwijfdheid en egoUitzonderingen daargelaten die dan natuurlijk erg leuk zijn meteen
zorg je wel voor voldoende rainproof materiaal, want de vooruitzichten zijn wel waardeloosquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:56 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, tas uitgepakt en nu weer aan het inpakken.
Ik ga echt zo dood neervallen maandagmiddag als ik weer thuis kom.
Niet dood neervallenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:56 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, tas uitgepakt en nu weer aan het inpakken.
Ik ga echt zo dood neervallen maandagmiddag als ik weer thuis kom.
Nou oke, vooruit, alleen figuurlik gesproken dan. Ik heb gelukkig de hele maandag en dinsdag nog vrijquote:
Heb je een beetje mijn engelenlokken aan ze laten zien?quote:De dames van het secretariaat vonden je trouwens ook "bonitinho"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |