quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kale koppen welleer niet. Nou ja, leren jas dan,.
En er is echt nog wel genoeg buiten dat hoor
Qua uitgaan heeft 't voor mij tot nu toe iedere stad doen verbleken.
Ach ik vind Archie ook keischattigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I don't!
Ik vind m alleen keischattig en hij zingt goed.
hear hearquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:19 schreef MisterO het volgende:
Leuke foto's ang3l! maar mij zie je dus niet gauw in Berlijn verschijnen als ze daar van leer houden![]()
Ik kan niet snappen dat mensen dat en kale koppengeil mooi vinden.
Doe mij maar gewoon mensen met haar op hun hoofd:')quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kale koppen welleer niet. Nou ja, leren jas dan,.
En er is echt nog wel genoeg buiten dat hoor
Qua uitgaan heeft 't voor mij tot nu toe iedere stad doen verbleken.
In Keulen waren ze heel lief en schattig en best wel cutequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon mensen met haar![]()
En hoe zijn de Duitse jongens dan? aangezien je weinig met hun om bent gegaan
Die ene Duitse voetballer heeft ook wel wat.. Podolski!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In Keulen waren ze heel lief en schattig en best wel cute![]()
![]()
Ik zei toch ook "tot nu toe"quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog nooit in Lisboa geweest
Dat zijn de Duitse jongens, nou ja, meer de mannen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon mensen met haar op hun hoofd:')
En hoe zijn de Duitse jongens dan? aangezien je weinig met hun om bent gegaan...
Oh nie die giechel van Archie vind ik zó irritant!quote:
Hip en trendy moet ik hebben... en leuk, en typisch nederlands. Daar hou ik vanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn de Duitse jongens, nou ja, meer de mannen.
Duitse jongens waren gewoon... mja... net als hier eigenlijk. Al werd al wel vaak gezegd dat de Nederlandse jongens toch echt wel heel erg mooi waren (slijmerds). Beetje punky, beetje retro, beetje hip & trendy. Gewoon. Leuk.
Ik vind dat juist zo schattig he!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nie die giechel van Archie vind ik zó irritant!
Ik niet zo. Dat gedoe met die trends en dan meer tijd besteden aan hoe je er uitziet in een club i.p.v. lol hebben in een clubquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hip en trendy moet ik hebben... en leuk, en typisch nederlands. Daar hou ik van
Typisch nederlands als dat inhoudt die kleinburgelijke instelling dat alles een beetje hetzelfde moet zijn danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hip en trendy moet ik hebben... en leuk, en typisch nederlands. Daar hou ik van
Ik associeer hip en trendy niet meteen met gedrag. Ik had het meer over het uiterlijk..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet zo. Dat gedoe met die trends en dan meer tijd besteden aan hoe je er uitziet in een club i.p.v. lol hebben in een clubStaan ze daar hardstikke hip & trendy te wezen maar bewegen kunnen ze voor geen meter meer want dan gaat alles in de war. Geef mij maar de kruising tussen de nonchalant stoere schattige en toch wel een beetje hippe jongen die zijn kleding draagt omdat ie 't fijn en mooi vindt en niet omdat het nu de trend is
Exactly. Helaas gaan hip & trendy vaak samen met een evenaans aangetrokken en gestylde dosis verwijfdheid en egoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Typisch nederlands als dat inhoudt die kleinburgelijke instelling dat alles een beetje hetzelfde moet zijn dan![]()
Ook de instelling van de nichtjes soms daar isVind ze roddelkrengen meestal
Die ego's ja en ook maar niet bereid om buiten hun grenzen te gaan. Heb zelfs een keer gehad dat iemand mij porbeerde te versieren en we raakten in gesprek, toen vroeg ie hoe oud ik was. Ik vertelde het hem en hij zei van dat is jammer te oud voor mij. pfff hij was zelf iets van 24 en hij begon met flirtenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Exactly. Helaas gaan hip & trendy vaak samen met een evenaans aangetrokken en gestylde dosis verwijfdheid en egoUitzonderingen daargelaten die dan natuurlijk erg leuk zijn meteen
zorg je wel voor voldoende rainproof materiaal, want de vooruitzichten zijn wel waardeloosquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:56 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, tas uitgepakt en nu weer aan het inpakken.
Ik ga echt zo dood neervallen maandagmiddag als ik weer thuis kom.
Niet dood neervallenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:56 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, tas uitgepakt en nu weer aan het inpakken.
Ik ga echt zo dood neervallen maandagmiddag als ik weer thuis kom.
Nou oke, vooruit, alleen figuurlik gesproken dan. Ik heb gelukkig de hele maandag en dinsdag nog vrijquote:
Heb je een beetje mijn engelenlokken aan ze laten zien?quote:De dames van het secretariaat vonden je trouwens ook "bonitinho"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |