quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:49 schreef samjustme het volgende:
[..]
ben je dan een dark room liefhebber
Neequote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan was het mooi gelijk verdeelt tussen jullie
maar je bent toch niet in Berlijn naar de Friseur gegaan ???????
als kaalgeschoren daar de standaard is, ga ik voorlopig niet naar Berlijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeIk merkte dat mijn lange blonde krullen erg opvielen tussen de kaalgeschoren mannen en dat sommigen daar erg van gecharmeerd waren.
De gayscene in Berlijn is voor een hele groot inderdaad heel hard. Gespierde grote mannen, stoppelbaardjes, kaalgeschoren kop, veel leer. Zijn genoeg andere tenten hoor. GMF was erg gemengd, meer voor de trendy hip & chique. Jonger publiek daar ook, en met haarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als kaalgeschoren daar de standaard is, ga ik voorlopig niet naar Berlijn
1 plaatje zegt meer dan 1.000 woorden, dus schiet eens op met die foto'squote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De gayscene in Berlijn is voor een hele groot inderdaad heel hard. Gespierde grote mannen, stoppelbaardjes, kaalgeschoren kop, veel leer. Zijn genoeg andere tenten hoor. GMF was erg gemengd, meer voor de trendy hip & chique. Jonger publiek daar ook, en met haarDaar ben ik Jérémy leren kennen (grote bos bruine Mika krullen). Diego was meer van het eerste soort
Zonder leer hoor!
Er zaten toch foto's onder die post?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 plaatje zegt meer dan 1.000 woorden, dus schiet eens op met die foto's![]()
heb je geen losse USB kabel die past ?, of moet ik dat ook maar voor je gaan regelen zoals ik dat voor je Lindo gedaan heb?
Is dit de nieuwe trend, foto's maken van je "slachtoffers" mmmmquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De gayscene in Berlijn is voor een hele groot inderdaad heel hard. Gespierde grote mannen, stoppelbaardjes, kaalgeschoren kop, veel leer. Zijn genoeg andere tenten hoor. GMF was erg gemengd, meer voor de trendy hip & chique. Jonger publiek daar ook, en met haarDaar ben ik Jérémy leren kennen (grote bos bruine Mika krullen). Diego was meer van het eerste soort
Zonder leer hoor!
Wanneer ga jij poseren?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe trend, foto's maken van je "slachtoffers" mmmm
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:06 schreef wonderer het volgende:
Je ziet er wel anders uit met die krullen...
Ja dat is er echt heel heel veel. Grote brede mannen, leer, spieren, sex. Overal. Nichten zoals we die in NL kennen zijn daar echt een uitzondering lijkt 't wel.quote:Misschien moet ik ook maar eens naar Berlijn. Leer en spieren...
Ik had zowel Holocaust en Reichstach nog niet gezien. Eerste was er toen nog niet, 2e stond een rij tot over het grasveld toen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:13 schreef Stroekie het volgende:
@ Ang3l
gave foto's
en toch weer toeristische dingen gedaan zoals weer naar Holocaust en weer naar Reichstag![]()
Die laaste heb ik in de schermering gedaan, is erg gaaf dat je dan overal het licht in de omgeving ziet branden
Alweer. Ik heb wel een paar foto's die ik nadat ik dit weekend een kabeltje heb gehaald van mijn mem cards op mijn laptop geplaats alleen heb ik nog geen werkend internet met dat dingquote:
Seeing is believing, dus die moeten dan allemaal mee 30 augquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:15 schreef Nuno_G het volgende:
Trouwens zag wel dat wanneer ik foto's had in een zwembroek, het altijd hetzelfde blauwe ding is, terwijl ik toch nog wel 5 andere heb
Hij lijkt wel 14quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
James uit High School Musical : Get In The Picture is zó'n schatjeen 17
![]()
Ja ik vind het wel mooi. Moet er alleen zelf niet aan denken om het te moeten wassen en kammen steedsquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]I know. Like it?
[..]
Ja dat is er echt heel heel veel. Grote brede mannen, leer, spieren, sex. Overal. Nichten zoals we die in NL kennen zijn daar echt een uitzondering lijkt 't wel.
Kale koppen welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:19 schreef MisterO het volgende:
Leuke foto's ang3l! maar mij zie je dus niet gauw in Berlijn verschijnen als ze daar van leer houden![]()
Ik kan niet snappen dat mensen dat en kale koppengeil mooi vinden.
I don't!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:21 schreef MisterO het volgende:
Hij lijkt wel 14didnt know you liked them that way
oh wait I did![]()
Wanneer heb je dan voor mij geposeerd als verovering?quote:
Berlijn is groot genoeg dat je daar geen last van hoeft te hebbenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:19 schreef MisterO het volgende:
Leuke foto's ang3l! maar mij zie je dus niet gauw in Berlijn verschijnen als ze daar van leer houden![]()
Ik kan niet snappen dat mensen dat en kale koppengeil mooi vinden.
net de finale gekekenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I don't!
Ik vind m alleen keischattig en hij zingt goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |