Klinkt als een normaal weekend hier dan, alhoewel het hier meestal limited is tot Engels, Spaans, Portugees en soms NL meestal gen duits en Frans.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, ja is ook. Hij vroeg al wanneer ik terugkwam: Volgend weekend? Nee Lowlands. Volgende maand? Nee, Barcelona. *treurige blik* Volgend jaar?
Moest trouwens erg aan jou denken met de gesprekken. Al die talen door elkaarAl hadden we Nederlands verwisseld met Engels, Portugees met Frans en Spaans met Duits.
Oh maar dan kan ik dus met een gerust hart in oktober mee met jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, we hadden 't nu wel gevondne na ff zoeken en een Stroekblundertje. Nou ja, van Rik dan he, niet van mijBRian ze aan de telefoon een beetje onverstaanbaar dat het in het Shark-gebouw was. Toen Rik dat zei vroeg ik al "Moet dat niet het SharP gebouw zijn:?" en wees naar een hoog kantoorpand in de verte met het logo van SHARP erop. "Neeee, echt Shark, bij Alexanderplatz."
Dus wij heel Alexanderplatz rondgelopen op zoek naar ene haaienbarGevraagd aan mensen die er niets van snapten. "Shark? No, there's no bar called Shark here." Totdat ik gwoon vroeg naar een gay-feest genaamd GMF. "Ooow yeah, that's in the new Weekend Club, over there, the SHARP-building".
Toen ik later in m'n eentje terug moest van Prenzlauerberg naar de Weekend-club (![]()
) had ik het zo gevonden
Ja zullen we hem vragen of hij 30 aug ook naar Eindhoven komtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Klinkt als een normaal weekend hier dan, alhoewel het hier meestal limited is tot Engels, Spaans, Portugees en soms NL meestal gen duits en Frans.![]()
Hij kan toch ook bij jou op bezoek komen
Kan ja. Maybe. Weeknie.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
Hij kan toch ook bij jou op bezoek komen
Ja, vandaag tas uitrusten, uitpakken, inpakken, pap op bezoek (quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:19 schreef Cybart het volgende:
Ang3l's back...for like some hours....
heb je hem niet uitgenodigdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ja. Maybe. Weeknie.
Diego was toevallig wel in NL met de gaypride. Moest flyeren voor de GMF waar ie werkt. "I went to zie... uh... regggguliers dwaaarssjtraat?" Ja die ja
hectisch leven is wel leuk, geef maar toequote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vandaag tas uitrusten, uitpakken, inpakken, pap op bezoek (). Eefje op bezoek (
), vroeg slapen en morgen weer naar lowlands.
Neequote:
en hoe was Berghain dan, want daar heb ik nog niets over gehoord ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeEn ik ben ook niet bij hem blijven slapen na een hele lieve smekende blik en kussen. Ik wilde Rik niet alleen naar het hostel terug laten gaan, vond ie niet zo fijn namelijk. Ook al baalde ie flink, hij kon 't wel waarderen dat ik me niet liet overhalen. "You're a good friend".
dus het was een vluggertje tussen het feesten doorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeEn ik ben ook niet bij hem blijven slapen na een hele lieve smekende blik en kussen. Ik wilde Rik niet alleen naar het hostel terug laten gaan, vond ie niet zo fijn namelijk. Ook al baalde ie flink, hij kon 't wel waarderen dat ik me niet liet overhalen. "You're a good friend".
Aangezien Ellen Alien draaide was de rij blijkbaarnog langer dan normaal hoorden we. We waren om 3:15 daar en om 5:00 mochten we naar binnen. En dat was echt mochten, want er werden wel degelijk a la Studio 54 mensen na 2u wachten uit de rij gestuurd met "Sorry... no..."quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe was Berghain dan, want daar heb ik nog niets over gehoord ?
Brian zei dat het sloot om 4:00 en het was op dat moment 3:00. Dus ik had Rik beloofd om 4:00 terug te zijn. Jérémy zei al dat er geen club in Berlijn bestaat die al om 4:00 sluit maar ik vond het lullig omdat ik ;'t beloofd had dus nam het zeker voor het onzekere. Taxi heen, en daarna op de taxi teruggezet. Vervolgens inderdaad nog tot half 6 doorgefeestquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dus het was een vluggertje tussen het feesten door
Daar kan toch niemand mijn vleugels zien!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
angel ben je ook nog in de darkroom geweest
Oh, je hebt ons nog niet alles opgebiecht ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Brian zei dat het sloot om 4:00 en het was op dat moment 3:00. Dus ik had Rik beloofd om 4:00 terug te zijn. Jérémy zei al dat er geen club in Berlijn bestaat die al om 4:00 sluit maar ik vond het lullig omdat ik ;'t beloofd had dus nam het zeker voor het onzekere. Taxi heen, en daarna op de taxi teruggezet. Vervolgens inderdaad nog tot half 6 doorgefeesthad ik dus toch langer in z'n armen kunnen liggen.....
Brian & Steven waren van Rikquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh, je hebt ons nog niet alles opgebiecht ?![]()
want naast Diego en Jeremy was er ook nog een Brian in het spel ?
Goed zoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar kan toch niemand mijn vleugels zien!
Dan was het mooi gelijk verdeelt tussen julliequote:
ben je dan een dark room liefhebberquote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:07 schreef Nuno_G het volgende:
angel ben je ook nog in de darkroom geweest
dank u!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ctrl f
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |