Ik wel (als ik tenminste in de juiste bui ben)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het klinkt somber, maar dat valt reuze mee... als ik in een kledingwinkel sta ga ik standaard niet kijken bij de rood/geel/bruin/blauwe shirtjes... ik hou er gewoon niet van
Krijg je de 30e zo'n bui?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wel (als ik tenminste in de juiste bui ben)
Omdat er maar 1 zo gek is om daarvoor helemaal naar Eindhoven te gaan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:18 schreef MisterO het volgende:
Hee Bart waarom ga jij eigenlijk niet mee naar de meeting?
1. Ik ben niet de enige! sam en zakje komen uit Rdam, das toch ook wel een beetje verquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1. Omdat er maar 1 zo gek is om daarvoor helemaal naar Eindhoven te gaan?
2. En ik moet werken, als ik vrij was had ik willen verhuizen. (3. en heb geen slaapplek daar...)
Haha beetje ver? dat valt best mee... Nachtnet of zo toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
1. Ik ben niet de enige! sam en zakje komen uit Rdam, das toch ook wel een beetje ver![]()
2. Neem je gewoon vrij.
3. Slaapplaats is altijd te regelen.
Dus je komt! Jeeej
Which means you'll party all night longquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heel misschien ben ik er ook als E'zo promohomo.
Je kan toch vrij vragen een paar week vantevoren? maargoed, jammer dat je niet komt!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar ik kan echt niet zomaar vrij nemenDat werkt echt niet bij ons...
Dat moet je bij ons minimaal 4 weken van te voren aanvragenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je kan toch vrij vragen een paar week vantevoren? maargoed, jammer dat je niet komt!
Ik had graag advies gekregen over mn Ikea meubelen
Joepiequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heel misschien ben ik er ook als E'zo promohomo.
?lolquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Joepie![]()
want ik heb je altijd al eens de hand willen schudden
als ik uitga naar zo'n party ben ik altijd een beetje extra dus ik denk broek met veel scheuren, strak t shirt of bloes, boots enzoietsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Krijg je de 30e zo'n bui?ik ga dan toch voor de 'sombere' look hoor
Als Ik kom, kom ik uit London dat is ook wel een beetje verquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
1. Ik ben niet de enige! sam en zakje komen uit Rdam, das toch ook wel een beetje ver![]()
2. Neem je gewoon vrij.
3. Slaapplaats is altijd te regelen.
Dus je komt! Jeeej
pas daar maar mee op in Eindhoven. Voor je het weet dringen er allemaal handen via die scheuren je broek binnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als ik uitga naar zo'n party ben ik altijd een beetje extra dus ik denk broek met veel scheuren, strak t shirt of bloes, boots enzoiets
Dat is toch juist de bedoelingquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas daar maar mee op in Eindhoven. Voor je het weet dringen er allemaal handen via die scheuren je broek binnen
Goed, goed... met jou?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:53 schreef Cairon het volgende:
Hey PJOrourke...hoe issie?
Gebeurt zonder scheuren ook wel. Maar Friso is braaf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:33 schreef Stroekie het volgende:
pas daar maar mee op in Eindhoven. Voor je het weet dringen er allemaal handen via die scheuren je broek binnen
ja dingen zoals die door MisterO op de foto zijn vastgelegd tijdens 4play in de Exit in Amsterdam vinden niet plaats in Effenaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gebeurt zonder scheuren ook wel. Maar Friso is braaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |