Jij moet je benen juist niet dun laten lijken lijkt mijquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Een hele leuke verticaal gestreepte stretch-skinny jeans ( zwart/grijs) waarin mijn benen echt heel lang en dun lijken, daarop een wit shirtje met allemaal doodshoofdjes, zwarte allstars met bathroom wall print, dezelfde print als mijn tas. Verschillende bandjes, en ik denk dat ik mijn zwarte shuttershades erbij draag + een nieuwe skullcandy om mijn nek.
Er zijn 3 soort van vaste plekken en daar ligt et niet...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je moet dat soort dingen ook op een vaste plek neerleggen
Als je je mobiel kwijtraakt is het zo handig, dan kun je er gewoon naartoe bellen en je vindt hem meteen. Jammer dat dat niet mogelijk is bij een paspoortquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er zijn 3 soort van vaste plekken en daar ligt et niet...
Whahaha neej joh...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en gevonden ? Maar je schatz komt alweer naar NL op bezoek ?
Hmm, ze gaan de jazzy/pop kant op dus met hun nieuwe plaat? Ik moet eraan wennen..quote:
wat is jouw ding dan welquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij moet je benen juist niet dun laten lijken lijkt mijmaar verder ga je dus voor het zwart-witte thema
nou, ik ben benieuwd.. wat je beschrijft is totaal niet mn ding, maar misschien staat het jou wel
Niet al te strakke broeken, beetje baggy mag wel zolang mn kont een beetje normaal uit blijft zienquote:
Tenzij de batterij van je telefoon leeg isquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:21 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je je mobiel kwijtraakt is het zo handig, dan kun je er gewoon naartoe bellen en je vindt hem meteen. Jammer dat dat niet mogelijk is bij een paspoort
het is een cover he?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:21 schreef MisterO het volgende:
Hmm, ze gaan de jazzy/pop kant op dus met hun nieuwe plaat? Ik moet eraan wennen..
Oh? van wie dan? en wordt het de 1e single?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
het is een cover he?
En ik vind m
vandaar ook het woord alweerquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Whahaha neej joh...
Ik moet men zusje ophalen van 't vliegveld... Men 'schatz' is afgelopen weekend verhuisd en is nu naar Kaapstad...
wat is de jouwe ?quote:
Dat ligt aan de dag, uur, hoe ik me voel, de zon en allerlei andere factoren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:39 schreef samjustme het volgende:
[..]
wat is de jouwe ?
Ik ben nu helemaal in stropdassen, blousjes, nette broeken en schoenen
wel een beetje somber he, alleen donkere kleurenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Niet al te strakke broeken, beetje baggy mag wel zolang mn kont een beetje normaal uit blijft zienwel strakke shirtjes, maar niet al te strak. Geen blousjes, die staan mij niet
Shirtjes dus. v hals of ronde hals. Wit, zwart, donker groen, grijs zijn een beetje mijn kleuren als je in mn kast kijkt. En de shirtjes mogen geen overweldigend veel print op hebben, dan wordt het chaotisch. Beetje moeilijk uit te leggen
En qua schoenen ben ik van de sneakers. Sokken zwart of grijs. en de riem matcht met de schoen
genoeg info of niet?
zeikwijfquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat ligt aan de dag, uur, hoe ik me voel, de zon en allerlei andere factoren.
Ik vind dit nog steeds die rauwheid hebben. Het is wel een andere soort rauw maar dat heeft ook met Amelle te maken denk ik.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:50 schreef Jerruh het volgende:
Ik mis die rauwe kant van de sugababes, die ze houden met round round, freak like me en hole in the head.
Dit is de eerste single ja! En een cover van een commercial vorig jaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:32 schreef MisterO het volgende:
Oh? van wie dan? en wordt het de 1e single?
Bitchquote:
Ooow maar hij is straks regelmatig in Nederland volgens mij...quote:
klinkt allemaal heel vervelend, hij moet ZIJN paspoort maar goed bewarenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow maar hij is straks regelmatig in Nederland volgens mij...
In Delft zit het IKEA Concept Center. Belangrijk onderdeel van zijn tak van het bedrijf.
Maar hij moet ook minstens 2x per jaar naar Saudi Arabie, Koeweit, Israel, Maleisie, de Verenigde Arabische Emiraten, enzovoort, enzovoort
Het klinkt somber, maar dat valt reuze mee... als ik in een kledingwinkel sta ga ik standaard niet kijken bij de rood/geel/bruin/blauwe shirtjes... ik hou er gewoon niet vanquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wel een beetje somber he, alleen donkere kleuren
zeg... das flauw...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt allemaal heel vervelend, hij moet ZIJN paspoort maar goed bewaren
Ik wel (als ik tenminste in de juiste bui ben)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het klinkt somber, maar dat valt reuze mee... als ik in een kledingwinkel sta ga ik standaard niet kijken bij de rood/geel/bruin/blauwe shirtjes... ik hou er gewoon niet van
Krijg je de 30e zo'n bui?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wel (als ik tenminste in de juiste bui ben)
Omdat er maar 1 zo gek is om daarvoor helemaal naar Eindhoven te gaan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:18 schreef MisterO het volgende:
Hee Bart waarom ga jij eigenlijk niet mee naar de meeting?
1. Ik ben niet de enige! sam en zakje komen uit Rdam, das toch ook wel een beetje verquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
1. Omdat er maar 1 zo gek is om daarvoor helemaal naar Eindhoven te gaan?
2. En ik moet werken, als ik vrij was had ik willen verhuizen. (3. en heb geen slaapplek daar...)
Haha beetje ver? dat valt best mee... Nachtnet of zo toch?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
1. Ik ben niet de enige! sam en zakje komen uit Rdam, das toch ook wel een beetje ver![]()
2. Neem je gewoon vrij.
3. Slaapplaats is altijd te regelen.
Dus je komt! Jeeej
Which means you'll party all night longquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heel misschien ben ik er ook als E'zo promohomo.
Je kan toch vrij vragen een paar week vantevoren? maargoed, jammer dat je niet komt!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar ik kan echt niet zomaar vrij nemenDat werkt echt niet bij ons...
Dat moet je bij ons minimaal 4 weken van te voren aanvragenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je kan toch vrij vragen een paar week vantevoren? maargoed, jammer dat je niet komt!
Ik had graag advies gekregen over mn Ikea meubelen
Joepiequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heel misschien ben ik er ook als E'zo promohomo.
?lolquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Joepie![]()
want ik heb je altijd al eens de hand willen schudden
als ik uitga naar zo'n party ben ik altijd een beetje extra dus ik denk broek met veel scheuren, strak t shirt of bloes, boots enzoietsquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Krijg je de 30e zo'n bui?ik ga dan toch voor de 'sombere' look hoor
Als Ik kom, kom ik uit London dat is ook wel een beetje verquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
1. Ik ben niet de enige! sam en zakje komen uit Rdam, das toch ook wel een beetje ver![]()
2. Neem je gewoon vrij.
3. Slaapplaats is altijd te regelen.
Dus je komt! Jeeej
pas daar maar mee op in Eindhoven. Voor je het weet dringen er allemaal handen via die scheuren je broek binnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als ik uitga naar zo'n party ben ik altijd een beetje extra dus ik denk broek met veel scheuren, strak t shirt of bloes, boots enzoiets
Dat is toch juist de bedoelingquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas daar maar mee op in Eindhoven. Voor je het weet dringen er allemaal handen via die scheuren je broek binnen
Goed, goed... met jou?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:53 schreef Cairon het volgende:
Hey PJOrourke...hoe issie?
Gebeurt zonder scheuren ook wel. Maar Friso is braaf.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:33 schreef Stroekie het volgende:
pas daar maar mee op in Eindhoven. Voor je het weet dringen er allemaal handen via die scheuren je broek binnen
ja dingen zoals die door MisterO op de foto zijn vastgelegd tijdens 4play in de Exit in Amsterdam vinden niet plaats in Effenaarquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gebeurt zonder scheuren ook wel. Maar Friso is braaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |