en gevonden ? Maar je schatz komt alweer naar NL op bezoek ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En uitermate onhandig omdat ik morgen men zushe moet ophalen vanaf de luchthaven in Duitsland... fuck fuck fuck...
en nu weer wachten tot komend weekend voordat je je lief in je armen kan sluiten ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:56 schreef PJORourke het volgende:
Partir, c'est mourir un peu.
Ja en daarom komt R binnenkort om me weer tot leven te brengenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:56 schreef PJORourke het volgende:
Goed nieuws dus dat hij binnenkort weer de oversteek over het water voor je gaat makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja en daarom komt R binnenkort om me weer tot leven te brengen![]()
Goedemorgen![]()
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Goed nieuws dus dat hij binnenkort weer de oversteek over het water voor je gaat maken
ik denk wel goed, want ze hebben nog amper tijd/zin om hier in H nog posten te makenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
jaaaaaa
En hoe is het met Sam en PJO eigenlijk ?
neequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:36 schreef Stroekie het volgende:
@ Nuno
is dat pay as you go nu al aangelosten/operationeel ?
D'r staat vista op dat ding?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
neeMaar had geen tijd gisteren om er wat aan te doen. Snap het ook niet, als ik de usb modem aansluit dan krijg ik een of andere bios error. Windows Vista
*Hug*quote:
Hey PJOrourke...hoe issie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:56 schreef PJORourke het volgende:
Kun je dit even uitleggenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:46 schreef Cairon het volgende:
oh Nuno jij malle oude pooh-beer
Yep ding is pas een paar maanden oud dus dat kwam standaard meequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
D'r staat vista op dat ding?
ja nee, dan kan ik je niet helpen, da's te nieuwerwets voor me
Wanneer komt ie?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja en daarom komt R binnenkort om me weer tot leven te brengen![]()
Goedemorgen![]()
Nou nee dus, ik denk dat het kwam omdat ik drie riemen waarvan 2 met metalen punten droeg.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:31 schreef DennisMoore het volgende:
Die paar kilo moet zo'n ding toch wel kunnen hebben?
weet ik nog niet binnenkort, hij belde gisteravond dat ie tickets zou regelenquote:
wat voor outfit en ga je nog uit in de Rotterdamse scene ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:30 schreef Zakje het volgende:
Ik heb gisteren een nieuwe outfit gekocht speciaal voor de 30e, helaas ging ik daarna op mijn skullcandy zitten, en die is nu naar de filistijnen
.
Een hele leuke verticaal gestreepte stretch-skinny jeans ( zwart/grijs) waarin mijn benen echt heel lang en dun lijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 12:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
wat voor outfit en ga je nog uit in de Rotterdamse scene ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |