Ben je alweer terug dan???quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:00 schreef Ang3l het volgende:
GoedBerlijn was echt super! Ik heb nu al heimwee
(naar plaatsen en mensen....)
Ik wil alleen mijn telefoonrekening niet zien deze maand
Berlijnse jongens die je telefoonnummer vragen
Nou... nee... want dan had ie wle in Eindhoven of omstreken gewoon i.p.v. in fucking Prenzlauerberg Berlinquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:02 schreef MisterO het volgende:
Heb je de man van je dromen gevonden?
klinkt als dat je volgende keer best zonder Spartacus op pad kanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Diego (Spanjaard uit Kreuzberg Berlin):
Hi little angel! Nice profileI hope you returned well @ home, today & also tomorrow. Was nice with you! Hope see u soon! XXX (=kisses not pics) your wild devil
Jérémy (Fransman uit Prenzlauerberg Berlin):
Bonjour. Hope you had a nice evening yesterday. Call me if you come back to Berlin, we never know... a bientot. Jeremy.
Needless to say... ik heb me ENORM vermaakt in Berlijn!
Oei wie is de slet hier nouquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Hi little angel! Nice profileI hope you returned well @ home, today & also tomorrow. Was nice with you! Hope see u soon! XXX (=kisses not pics) your wild devil
Bonjour. Hope you had a nice evening yesterday. Call me if you come back to Berlin, we never know... a bientot. Jeremy.
Ola bonito taz bomquote:
2 in 1 weekend hee dat is wel heel lang geledenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet dus toch volgen
Ja toen ik hem die Spartacus ging brengen maakte ik nog grappen over het aan de haak slaan van een Wolfgang of zo, maar hij komt weer fransoosjes en Spanjooltjes tegenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
2 in 1 weekend hee dat is wel heel lang geledenMaar het zijn gelukkig wel weer zuidelijke types
verbaast me dat je na zoveel sjans nog steeds single bentquote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Single zijn en sjans hebben niks met elkaar te makenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
verbaast me dat je na zoveel sjans nog steeds single bent
nah voor sletten idd niks met elkaar te makenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Single zijn en sjans hebben niks met elkaar te maken
Ja die heeft wel geholpen hoor.... om ons te laten verdwalenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klinkt als dat je volgende keer best zonder Spartacus op pad kan
Hola lindoquote:
Ja we moesten er ook erg om lachen. De mensen die we ontmoet hadden waren Frans, Spaans, Amerikaans, Schots, Oostenrijks, Canadees, Philipijns .... ik denk dat we gewoon niet zo van Duitsers houdenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja toen ik hem die Spartacus ging brengen maakte ik nog grappen over het aan de haak slaan van een Wolfgang of zo, maar hij komt weer fransoosjes en Spanjooltjes tegen
Heel veelquote:
Waar blijven de foto's?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die heeft wel geholpen hoor.... om ons te laten verdwalenGMF zit bv niet meer in Café Moskou. Stonden we daar voor een half afgebvroken Moskoutje! Gelukkig had Rik de dag ervoor in Berghain een jongen leren kennen en zijn tel.nr. gekregen en hij wist ons te vertellen dat het verhuisd was naar de Weekend Club op Alexanderplatz.
Wow...... in een kantoorpand, op de 12e, de 15e en het dak. Een beetje zoals Club 11 in Amsterdam, met de lift naar de dansvloer toe en zo. Je keek over heel Berlijn uitEn daar was dus een hele erge lieve schattige (op de verloren jongen van de Buurvrouw lijkende) franse jongen.
Ohhww..... hij was ècht heel leuk .....
Dat wordt een lange afstandsrelatie voor jou ook danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die heeft wel geholpen hoor.... om ons te laten verdwalenGMF zit bv niet meer in Café Moskou. Stonden we daar voor een half afgebvroken Moskoutje! Gelukkig had Rik de dag ervoor in Berghain een jongen leren kennen en zijn tel.nr. gekregen en hij wist ons te vertellen dat het verhuisd was naar de Weekend Club op Alexanderplatz.
Wow...... in een kantoorpand, op de 12e, de 15e en het dak. Een beetje zoals Club 11 in Amsterdam, met de lift naar de dansvloer toe en zo. Je keek over heel Berlijn uitEn daar was dus een hele erge lieve schattige (op de verloren jongen van de Buurvrouw lijkende) franse jongen.
En ben je nog in de winkel van Bruno geweest om te controleren of in het exemplaar 2008 de info van GMF nu wel klopt ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien mijn toestel het begeven heeft had ik dat van pap en mam geleend..... alleen de kabel niet. Maar die komt ie vanmiddag brengen, dus vanavond vast wel wat foto'squote:
Nee, we hadden 't nu wel gevondne na ff zoeken en een Stroekblundertje. Nou ja, van Rik dan he, niet van mijquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En ben je nog in de winkel van Bruno geweest om te controleren of in het exemplaar 2008 de info van GMF nu wel klopt ?
Haha, ja is ook. Hij vroeg al wanneer ik terugkwam: Volgend weekend? Nee Lowlands. Volgende maand? Nee, Barcelona. *treurige blik* Volgend jaar?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dat wordt een lange afstandsrelatie voor jou ook dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |