abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 augustus 2008 @ 16:08:47 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60708266

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60708269
FiPo
PS4 online: micro_nl
pi_60708543
hoi
pi_60709004
Appstore natuurlijk .. Cydia

TVP.
pi_60709132
Soylent

Het is natuurlijk grote onzin wat je zegt. Jij bent echt tot nu toe de enige van wie ik het weet dat hier last van heeft. Heb al meerdere dingen gekocht daar bij de iTunes store en geen last van gehad. Dat je nu die waarschuwing geeft is natuurlijke grote onzin.
  zondag 10 augustus 2008 @ 16:44:07 #6
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60709170
iPhone.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 10 augustus 2008 @ 16:45:43 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60709202
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:42 schreef RHCPeter het volgende:
Soylent

Het is natuurlijk grote onzin wat je zegt. Jij bent echt tot nu toe de enige van wie ik het weet dat hier last van heeft. Heb al meerdere dingen gekocht daar bij de iTunes store en geen last van gehad. Dat je nu die waarschuwing geeft is natuurlijke grote onzin.
Lieve Peter, ik weet niet wat jij leest maar ik zeg ook niet dat het bij iedereen gebeurt Hier zijn nog wat meer mensen die hun apps kwijt waren, als het je om aantallen gaat.

Als jij wil betalen voor DRM-shit die je library verneukt moet je dat toch doen, ik zou het mensen afraden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 10 augustus 2008 @ 16:58:25 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60709488
Overigens kocht ik een track van Timbaland Misschien dat het daar aan heeft gelegen?
pi_60709843
zeg, even een vraagje over de iPod functie. Ik ben nu muziek aan het luisteren, tijdens het surfen. Is het niet zo dat de knoppen om de muziek mee te bedienen ook zichtbaar zouden moeten zijn tijdens andere applicaties? Ik zie alleen een blauw driehoekje die aangeeft dat de muziek speelt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2008 17:14:10 ]
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:27:57 #10
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60710135
iPhone . App Store . Cydia . Installer .
2000 light years from home
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:28:24 #11
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60710151
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
zeg, even een vraagje over de iPod functie. Ik ben nu muziek aan het luisteren, tijdens het surfen. Is het niet zo dat de knoppen om de muziek mee te bedienen ook zichtbaar zouden moeten zijn tijdens andere applicaties? Ik zie alleen een blauw driehoekje die aangeeft dat de muziek speelt.
HOME BUTTON DOUBLE TAPS IT.
pi_60710442
Cydia natuurlijk.

Ik heb mijn ifeun ook maar eens geupdate naar 2.0.1. Was al weer even geleden maar wat een verschil zeg. In het begin was het een paar uur zenuwachtig gepiel met terminal commands. Nu is het werkelijk maar een paar keer clicken.

Gaat als een speer.
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:49:48 #13
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60710584
Krijg 10000x "file doesn't exist" bij Installer 4 elke keer als ik packages probeer te bekijken .
pi_60710753
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 17:28 schreef Merkie het volgende:

[..]

HOME BUTTON DOUBLE TAPS IT.
Ah, dat moest ik nog even instellen in het daarvoor bestemde menu. Gevonden. Dank u.
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:58:07 #15
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_60710772
all

FW 2.0.1 met installer Cydia en App store....

why not do it all
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:59:27 #16
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60710806
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 17:49 schreef Merkie het volgende:
Krijg 10000x "file doesn't exist" bij Installer 4 elke keer als ik packages probeer te bekijken .
Ja ik ook. Helemaal gek wordt je er van
pi_60710833
Is er al mogelijk om te upgraden naar 2.0 met wat hack0rz ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_60710875
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 17:49 schreef Merkie het volgende:
MENSEN GEBRUIK GEEN INSTALLER ALS JE GEEN FILE DOESN'T EXIST MELDINGEN WILT KRIJGEN!!!!11111

...zou soylent zeggen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:14:36 #19
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60711132
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:02 schreef Jarno het volgende:

[..]

MENSEN GEBRUIK GEEN INSTALLER ALS JE GEEN FILE DOESN'T EXIST MELDINGEN WILT KRIJGEN!!!!11111

...zou soylent zeggen.
Ik werd net een beetje bang van je geschreeuw .
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:22:53 #20
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60711297
Appstore én Cydia zou ik zeggen... Ik ben heus de beroerdste niet. Vanmiddag jailbreakje gedaan met WinPwn én firmware 2.0.1. Draait als een tierelier. Beetje aan het spelen geweest met Customize en Winterboard 8)
pi_60711618
Voor de mensen die weten waar ik het over heb:

Kan iemand even bij "/Applications/Installer.app" kunnen kijken, en dan wat het Octaal (rechtermuisknop op het bestand --> eigenschappen) is van "Installer" en "Scythe"?

Had daar zitten pielen omdat ik niks kon installeren via Installer, maar nu werkt het nog minder goed.
Dus als iemand zou kunnen kijken wat de standaard octalen voor die 2 bestanden zijn, alvast bedankt.
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:48:10 #22
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60711794
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:39 schreef ZigoSOS het volgende:
Voor de mensen die weten waar ik het over heb:

Kan iemand even bij "/Applications/Installer.app" kunnen kijken, en dan wat het Octaal (rechtermuisknop op het bestand --> eigenschappen) is van "Installer" en "Scythe"?

Had daar zitten pielen omdat ik niks kon installeren via Installer, maar nu werkt het nog minder goed.
Dus als iemand zou kunnen kijken wat de standaard octalen voor die 2 bestanden zijn, alvast bedankt.
755 van Installer.app.
pi_60711865
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:48 schreef Merkie het volgende:

[..]

755 van Installer.app.
Hm daar staat ie nu ook op. 755 is niet standaard van Installer.app, ik weet zeker dat ik deze namelijk dus verandert heb (naar 755) en hierna kreeg ik foutmeldingen in Installer.app.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:02:54 #24
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60712098
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:00 schreef Roi het volgende:
Is er al mogelijk om te upgraden naar 2.0 met wat hack0rz ?
Ik zit al op 2.0.1 met mijn oude iPhone, weet niet wat je bedoelt verder ?
pi_60712232
is er een app voor 2.0.1 beschikbaar om dat tering "auto aanvullen" uit te schakelen?

via installer had je die simpele app "KB", maar die is dus nog niet beschikbaar in Cydia. Ik kan wel een plist gaan editten maar dit lijkt me toch wel handiger.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:13:11 #26
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60712309
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:09 schreef jpjedi het volgende:
is er een app voor 2.0.1 beschikbaar om dat tering "auto aanvullen" uit te schakelen?

via installer had je die simpele app "KB", maar die is dus nog niet beschikbaar in Cydia. Ik kan wel een plist gaan editten maar dit lijkt me toch wel handiger.
Askb via Cydia installeren. Moet je wel de iphone-notes.de source installeren (staat in Cydia).
pi_60712592
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:51 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Hm daar staat ie nu ook op. 755 is niet standaard van Installer.app, ik weet zeker dat ik deze namelijk dus verandert heb (naar 755) en hierna kreeg ik foutmeldingen in Installer.app.
Al gevonden.
Installer.app was 4755, Scythe 755
pi_60712832
iPhone
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:42:19 #29
3185 Adelante
To let it go now
pi_60712994
Die invisble shield was hier niet echt een succes, voorkant plakken prima, achterkant en hoeken plakken resulteerde bijna in een worp tegen de muur
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60713025
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:13 schreef Merkie het volgende:

[..]

Askb via Cydia installeren. Moet je wel de iphone-notes.de source installeren (staat in Cydia).
Thanks!

Got it
pi_60713411
Zijn er uberhaubt apps via cydia/installer die echt de moeite waard zijn ?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_60713629
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:42 schreef Adelante het volgende:
Die invisble shield was hier niet echt een succes, voorkant plakken prima, achterkant en hoeken plakken resulteerde bijna in een worp tegen de muur
Ik ga het niet eens proberen op de achterkant. Lijkt me inderdaad een kutklus. Al zie ik dat het logo achterop nu al minieme krasjes heeft .
pi_60714531
Dat Palringo... dan moet dus iedereen aanmelden bij die site om te kunnen msn-en? JE kunt niet je hotmail contacten importeren ofzo?
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:38:37 #34
53267 TC03
pi_60714567
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:57 schreef znarch het volgende:
Zijn er uberhaubt apps via cydia/installer die echt de moeite waard zijn ?
Mxtube!
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:38:58 #35
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60714571
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:37 schreef jpjedi het volgende:
Dat Palringo... dan moet dus iedereen aanmelden bij die site om te kunnen msn-en? JE kunt niet je hotmail contacten importeren ofzo?
Wel. Je kan in het eerste tabblad gewoon MSN toevoegen .
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:14:39 #36
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60715704
Winpwned en SSH erop gezet Ging makkelijk! Wel per ongeluk de 2.0 firmware genomen, dus nu mag ik 't nog een keer doen
pi_60720137
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:37 schreef jpjedi het volgende:
Hey!,
Ben jij niet diegene die ook op modelbouwforum zit?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:47:48 #38
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_60722124
ivp
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_60723711
Gisteren even een hip bescherm hoesje gekocht!

om de eerste krasjes op de achterkant te verbergen
pi_60724050
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:32 schreef Flepke het volgende:

[..]

Hey!,
Ben jij niet diegene die ook op modelbouwforum zit?
  maandag 11 augustus 2008 @ 08:34:55 #41
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_60724904
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 03:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gisteren even een hip bescherm hoesje gekocht!

om de eerste krasjes op de achterkant te verbergen
Krastie echt zó snel? Bij normaal gebruik (dus niet gooien, schuiven et cetera) zou er toch niks aan de hand mogen zijn?
pi_60725828
tvp enzo
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_60727288
iTVP
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:30:32 #44
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60728196
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 08:34 schreef arneaux het volgende:

[..]

Krastie echt zó snel? Bij normaal gebruik (dus niet gooien, schuiven et cetera) zou er toch niks aan de hand mogen zijn?
Bij normaal gebruik valt het me alles mee zelfs. Ik gebruik een iPod-sok als beschermhoesje atm en dat gaat eigenlijk prima...
  maandag 11 augustus 2008 @ 12:26:40 #45
215011 Placenta
eating your placenta
pi_60729652
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  maandag 11 augustus 2008 @ 12:43:46 #46
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60730010
Deze link is ook handig: nu kan ik eindelijk Last.FM en Pandora installeren

http://www.iphoneclub.nl/(...)reditcard/#more-9979
pi_60730271
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 04:02 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Waarom zijn trouwens alle modelbouwtopics op fok dood?
Maar even ontopic,
Waar zou ik het goedkoopste de oude ifeun op de kop kunnen tikken?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
  maandag 11 augustus 2008 @ 13:21:21 #48
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60731015
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 08:34 schreef arneaux het volgende:

[..]

De achterkant krast wel. De voorkant is wonderbaarlijk genoeg redelijk resistent...
pi_60732433
TerugVindiPhone
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_60740708
tvp
pi_60741212
Het mannetje van de T-Mobile zei dat 'ie morgen misschien binnen komt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_60744918
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Skv het volgende:
Het mannetje van de T-Mobile zei dat 'ie morgen misschien binnen komt.
Wat een eikels bij T-mobile, 2 dagen voordat die van mij binnen kwam zeiden ze dat ik gewoon rekening moest houden met 6 weken!
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:51:14 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60745051
Collega van me die hem woensdag had besteld bij T-mobile had vandaag al de phone binnen
pi_60745094
tvp-tje
pi_60751949
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:51 schreef soylent het volgende:
Collega van me die hem woensdag had besteld bij T-mobile had vandaag al de phone binnen
De lul.
Welke versie?
pi_60752170
Pfrt, ik kan Papijump niet meer wegleggen .

Het is wel even wennen dat de accu niet zo lang meegaat, Het is wel begrijpelijk, gezien de heavy use die het ding ondergaat, maar toch.
pi_60752550
Vreemd genoeg slurpt mijn toestel de batterij ook leeg sinds ik van 1.1.4 naar 2.0.1 gegaan ben

Voorheen deed ik met EDGE "uit" ongeveer 3 dagen met de batterij en met EDGE "aan" een dag. (e-mail ophalen elk uur)

Nu is hij met EDGE aan leeg aan het einde van de middag maar ik heb het nog niet geprobeerd met een dag "uit"
pi_60755700
Whoew, op My T-mobile kun je eindelijk het juiste telefoontype (iphone 3G) aangeven!!!
Nu nog de tegoeden weergeven, en het komt allemaal goed!
pi_60756038
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:33 schreef sunmoonstar het volgende:
!!
Nu nog de tegoeden weergeven
En fatsoenlijke 3G dekking.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_60765235
Hoe kom je trouwens het snelst aan een dock voor de iphone ?

edit: liefst een online shop dus
pi_60765262
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef znarch het volgende:
Hoe kom je trouwens het snelst aan een dock voor de iphone ?
Via de Apple store, hij staat op 24h leveringsklaar op het moment.
pi_60765412
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

¤ 25,00

Verzenddatum: 4-6 werkdagen

+ dat hij daar redelijk duur is ntuuk
pi_60765645
Godverdomme, die eikels zeiden gisteren dat ze vandaag een lading binnenkregen.
Ik er vandaag naartoe, zegt hij dat het 'vanaf besteldatum 6 weken duurt' en hij donderdag pas weer iPhones binnen krijgt. Of de witte daar bij zitten weet 'ie niet.

Waarom vertellen ze me dan dat de toestellen binnen 10 dagen er zijn, als ik gewoon 6 weken moet wachten? Wat een kutservice.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:15:00 #65
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60766088
Ik had een bulk versie van het dock gekocht bij de HTR voor 10 euro. Ook een USB kabel voor 10 euro.
pi_60766394
Okey htr gevonden, nu die dock naar usb kabel nog zien te vinden in die shop

[ Bericht 98% gewijzigd door znarch op 12-08-2008 16:42:22 ]
pi_60766750
Wat is nu het meest handige om Flickr te gebruiken icm de iPhone? ik heb nu dat AirMe geinstalleerd, geinig hoor, maar sjeezus wat is dat traag. Voordat je foto nummer 2 kunt nemen ben je een minuut verder ofzo...
pi_60767029
trouwens hoe zit het met de foto's die je maakt? kun je die ook verplaatsen naar een ander mapje? Want ik heb nu alle gemaakte foto's in mijn "fotorol" staan. Keb daar foto's van contactpersonen in staan, maar die wil ik in een ander mapje hebben.

Of kan ik die foto's van de contactpersonen gewoon verwijderen? Dus dat ik ze nog wel zie als ze mij bellen, maar dat ik de foto verwijdert heb in mijn fotorol
quote:
DataCase is uit
leuk, maar ik zie het nut er nog niet van in. Als het met datakabel werkte zou het mooi zijn! Maar je moet gewoon via wifi werken. Zou veel fijner zijn als je via usb kon werken (maar dat zal met sdk wel niet mogelijk zijn).
quote:
wou laatst ook hoesje kopen via apple store. Ik dacht in de nederlandse store te zitten, maar toen ik mijn beschermhoes van 24,99 wou afrekenen moest ik nog wel ff verzendkosten + importkosten betalen. (verzendkosten is natuurlijk logisch, maar import?)
quote:
Het is wel even wennen dat de accu niet zo lang meegaat, Het is wel begrijpelijk, gezien de heavy use die het ding ondergaat, maar toch.
zoals ik al eerder zei kan ik niet snappen dat mensen problemen hebben met hun iphone batterijen. Na mijn mening gebruik ik de telefoon wel vaak, maar ik kan er zeker een paar dagen mee (en dan speel ik zo nu en dan ook een aantal spelletjes).

zo... ik ben weer helemaal bij met quote
Dit keer zonder signature
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:06:29 #70
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_60767305
TViP.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_60767393
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef znarch het volgende:
Okey htr gevonden, nu die dock naar usb kabel nog zien te vinden in die shop
Al gevonden ondertussen?
Kan de dock ook niet vinden.
pi_60767602
hoeveel data hebben jullie al ontvangen met jullie iphone?

(settings -> algemeen -> gebruik)
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:38:31 #73
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60768103
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:17 schreef Ericjuh het volgende:

Verstuurd 4,7MB
Ontvangen 72,0MB
pi_60769049
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:09 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Al gevonden ondertussen?
Kan de dock ook niet vinden.
Dock: http://www.htrnederland.n(...)RN/Products/710MB484

Dock bulk: http://www.htrnederland.n(...)roducts/710MB721BULK

Nu de kabel nog
pi_60769370
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:17 schreef Ericjuh het volgende:

Klopt het dat dit alleen geldt voor dataverbruik d.m.v. GPRS / 3G ? want volgens mij wordt het gebruik van wifi hier niet bij meegerekend. Heb namelijk pas 800-nogwat kb verzonden, en 9,6 mb ontvangen, maar heb wel superveel zitten internetten op de iPhone (maar vooral via wifi dus)
pi_60769676
Nieuwsbericht: T-mobile geeft reactie op 3G-ontvangst klachten

Hier het nieuwsbericht

Hier de reactie van T-mobile
pi_60773408
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:49 schreef sunmoonstar het volgende:

Hier het nieuwsbericht

quote:
1. “De 3G dekking niet overal goed in tegenstelling tot wat de dekkingskaart belooft.”
leuk.. probleem verschuiven naar apple! dat is eigenlijk geen antwoord op de vraag.
quote:
2 . “Wanneer een iPhone van 3G naar 2G schakelt, verlies je de verbinding bij gebruik van bepaalde applicaties.“
Ik heb serieus het gevoel dat ze de iphone niet goed kennen. Ik heb hier regelmatig last van en ik kijk niet zoveel youtube. Als je 3g aan hebt staan en je hebt zowat geen 3g bereik dan switch hij naar 2g. In die tijd heb je dus ook geen geen bereik met je iphone (no service). Ik denk trouwens dat dit wel te maken heeft met een bug in de iphone (mits het mindere 3g bereik van t-mobile in sommige gebieden waar ik ben).
pi_60773979
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:49 schreef sunmoonstar het volgende:

Hier het nieuwsbericht

Wel heel erg gemakkelijk om Apple de schuld te geven .. T-Mobile
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:46:55 #79
3185 Adelante
To let it go now
pi_60775292
Als ze nou die netwerken van Orange en T-mobile eens samenvoegen, scheelt dat ook weer in de UMTS ontvangst. Hoewel ze die netwerken volgens mij samen hebben gebouwd (RANN), dus ik vraag me af in hoeverre ze al dezelfde masten gebruikten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60776532
quote:
Hm, ik heb een 2G

Hier een kabeltje dat prima werkt, voor $2,71 (gratis verzendkosten)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.600
pi_60777132
Mijne? Wel hoor.
pi_60778845
Kut zooi, ik heb in mijn slaapkamer gewoon geen bereik, waar ik normaal 2 a 3 streepjes had.
pi_60779064
Ik moet bekennen dat ik de laatste dagen echt overal een prima 3G dekking heb

Ook nu voor station Amersfoort waar ik dankzij mijn iPhone me nooit meer hoef te vervelen tijdens het werk!
pi_60779487
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik moet bekennen dat ik de laatste dagen echt overal een prima 3G dekking heb

Ook nu voor station Amersfoort waar ik dankzij mijn iPhone me nooit meer hoef te vervelen tijdens het werk!
het ergste vind ik wel dat ik regelmatig wil pimpen met mijn iphone, maar dat er dan links boven aan staat "no service". Dat vind ik niet echt pimpen
  woensdag 13 augustus 2008 @ 01:15:09 #87
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60781791
quote:
De nieuwe infineon X-Gold 608 chip die in de iphone 3G zit zou wel eens de boosdoener kunnen zijn van de netwerk problemen. Deze uitspraak komt van financieel analist Richard Windsor werkzaam bij een grote investeringsbank Nomura Securities. Opmerkelijk want sinds wanneer hebben financiële analisten verstand van chips en techniek? Windsor denkt dat de netwerk problemen komen door de Infineon X-Gold 608 chip die in de iPhone 3G zit. Hij schrijft in een rapport dat de chip niet goed genoeg is getest samen met de radio protocol stack. Windsor schrijft ook dat het probleem waarschijnlijk niet opgelost kan worden met een firmware update. Als het "onderzoek" van Windsor klopt dan gaat dit Apple of Infineon veel geld kosten. De enige optie is dan om de defecte iPhones terug te nemen en de foute chip te vervangen. Het rapport van Windsor is in ieder geval goed nieuws voor mobiele operators.

http://www.iphonenieuwsblog.nl/
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_60782091
Ik heb net zoveel 3G-dekking als op m'n vorige telefoon met T-mobile, in ieder geval. Ben ik wel blij mee.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 01:35:35 #89
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60782164
Neemt niet weg dat onze telefoons waarschijnlijk zijn voorzien van een verkeerde/ongeteste chipset.

Die van mij gaat dan ook terug. Ondanks dat ik hier in de wijk geen last heb

Ben benieuwd of Apple het gaat erkennen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_60782463
We merken nog wel wat er gaat gebeuren
pi_60783375
Nou ik moet zeggen dat ik regelmatig weinig tot geen ontvangst heb waar iemand met de simpelste Nokia gewoon volle bak heeft. En ik heb dan de 2G.
pi_60784281
Kwam deze reactie nog tegen op iPhoneclub.nl:
quote:
Ik zelf werkende als hardware engineer bij een grote telefoon contra-manufacturer kan in igv een paar feiten stellen op SMD niveau zijn er maar 3 goede fabrikaten 3g chipset te krijgen 1 infineon 2 NXP (vroeger phillips) en 3 vishay. Dat Apple voor inf. Heeft gekozen is niet zo vreemd; veel voorraad, goedkoop en al veel door nokia getest, echter is deze 3G conductor er zonder enige aanpassing op bereik/hoogte ingezet dit vind ik ongelovelyk deze chipsets zijn naar eigen spec te flashen!! Dat dit niet goed werkt in nederland kan erg goed te maken hebben met het feit dat in nederland de lucht overvol met signaal is, de chipset moet geflashd worden op de 3g hoogte van nederlandsemasten… Wat de chip nu doet is zoeken tussen de hele range 3g freq. Die over de hele wereld hetzelfde zijn hij moet zoeken in de range waarop t-mobile 3G uitstuurd.

Het kan dus op de manier van een firmware update wel ingeregeld worden maaaaarrrr… Een SMD progameerbaar device die al geplaatst is op de pcb en al memory bevat overflashen is spelen met vuur, zeer riskant dus geloof nooit dat ze dat aan gaan passen maarja een kat in het nauw…..

Nokia flashd de modules doormiddel van waneer het device voor het eerst meer dan 88% 3G ontvangst heeft de hoogtes mee te zenden naar je device en die dus op die manier te optimaliseren….
pi_60786042
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 07:43 schreef Jarno het volgende:
Kwam deze reactie nog tegen op iPhoneclub.nl:
[..]

als dat zo is dan zal het wel goed nieuws zijn
pi_60788338
Ik heb 'm nog steeds niet binnen.
Zou het handig zijn om nog een paar weken oid te wachten met ophalen, tot deze problemen wat opgehelderd zijn?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:35:40 #95
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60788826
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:47 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

als dat zo is dan zal het wel goed nieuws zijn
Nou niet echt, want dat betekent dat we vernueckt zijn Maar vooralsnog heb ik nog niet uit betrouwbare bronnen vernomen dat er iets mis is met iPhone's 3G ondersteuning... Ik zelf ervaar betere dekking met de iPhone dan met mijn oude HTC op T-mobile's netwerk. Er zijn nog wel steeds dezelfde blind spots helaas, maar altijd en voorspelbaar op dezelfde plekken. Een T-mobile probleem dus. Wat T-mobile natuurlijk ontkent want hun netwerk is fantastisch, maar goh, toch gaan ze het nog verbeteren (zie hun blog). En zoals reeds gezegd, met de HTC was dat precies zo...
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:36:19 #96
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60788855
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:19 schreef Skv het volgende:
Ik heb 'm nog steeds niet binnen.
Zou het handig zijn om nog een paar weken oid te wachten met ophalen, tot deze problemen wat opgehelderd zijn?
Besteld is besteld, de dekking wordt niet beter door de telefoon in een doosje te laten wachten
pi_60789618
Hij is nog niet binnen en ik kan 'm annuleren, dan krijg ik 45 euro terug van mn 50. Valt wel mee.
Anyway, ik wil 'm eigenlijk gewoon hebben.
pi_60789917
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:59 schreef Skv het volgende:
Hij is nog niet binnen en ik kan 'm annuleren, dan krijg ik 45 euro terug van mn 50. Valt wel mee.
Anyway, ik wil 'm eigenlijk gewoon hebben.
Geduld is een schone zaak
pi_60789974
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:35 schreef soylent het volgende:

[..]

Nou niet echt, want dat betekent dat we vernueckt zijn
Er werd ook gezegt dat het aan de hardware lag. Jou bericht spreekt dat dus tegen. Het enige nadeel is dat je de telefoon moet flashen, wat riskant is. D'r is een kans dat die met een normale flash gewoon kan! Als dit niet het geval is zal er toch wel een workaround voor komen (hoop ik!)

dat is in iedergeval beter nieuws dan dat apple de verkeerde componenten in zijn iphone heeft gestopt.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:16:26 #100
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60790155
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:11 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Er werd ook gezegt dat het aan de hardware lag. Jou bericht spreekt dat dus tegen. Het enige nadeel is dat je de telefoon moet flashen, wat riskant is. D'r is een kans dat die met een normale flash gewoon kan! Als dit niet het geval is zal er toch wel een workaround voor komen (hoop ik!)

dat is in iedergeval beter nieuws dan dat apple de verkeerde componenten in zijn iphone heeft gestopt.
Ik weet het ook allemaal niet. Maar als zo'n flash-actie riskant is vrees ik dat ze hem niet zullen gaan aanbieden...
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:38:17 #101
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_60791138
iPhone naar schatting 2 weken kwijt om de bewegingssensor recht te laten zetten.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:55:34 #102
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60791819
hadjee. Weet iemand waar ik iPint kan scoren?
Hij schijnt in de appStore te staan. Maar stiekem niet volgens mij.

Zijn er alternatieve sources oid?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_60792368
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:55 schreef _GdR_ het volgende:
hadjee. Weet iemand waar ik iPint kan scoren?
Hij schijnt in de appStore te staan. Maar stiekem niet volgens mij.

Zijn er alternatieve sources oid?
al gezocht?

http://phobos.apple.com/W(...)wArtist?id=284856943

[edit]

ben je wel 17 jaar of ouder? want je moet wel 17 jaar of ouder zijn voordat je ipint mag downloaden
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:16:51 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60792528
Nog mensen hier die genaaid zijn door iphonehelpdesk.nl?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:23:52 #105
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60792751
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:11 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

al gezocht?

http://phobos.apple.com/W(...)wArtist?id=284856943

[edit]

ben je wel 17 jaar of ouder? want je moet wel 17 jaar of ouder zijn voordat je ipint mag downloaden
Zoek al sinds 11:30

ik krijg melding dat ik itunes 7.7 moet installen.
Maar ik heb 7.7 al.

Installeer mn nog maar eens dan. maar bedankt iig
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:34:16 #106
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60793073
nog steeds niet.
7.7.1.11 en krijg via die link alleen download 7.7 blabla.
pi_60793397
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:16 schreef Viking84 het volgende:
Zoiezo dat mensen in zulk soort dingen trappen
pi_60793434
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:34 schreef _GdR_ het volgende:
nog steeds niet.
7.7.1.11 en krijg via die link alleen download 7.7 blabla.
Dan ga je naar iTunes store, tik je rechtsbovenin iPint in, dan zou ie 'm moeten vinden.
pi_60793574
trouwens net leuke reactie op iphoneclub gelezen

ging over dat iphone niet tegen water kon:
quote:
Ik heb een Ipoud touch 8gb wel eens 1 seconde schuin ( \ ) onder de kraan gehouden om af te spoelen, er liep alleen maar een beetje water over de onderste helft van het scherm, na het droogwrijven deed mijn touchscherm het aan de bovenste helft niet meer.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:59:58 #110
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60793735
mijn iPhone is 2maanden terug in bad gevallen. En werkt nog perfect
pi_60795162
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:54 schreef Ericjuh het volgende:
trouwens net leuke reactie op iphoneclub gelezen

ging over dat iphone niet tegen water kon:
[..]
Jezus, wat een fucking mongool ben je dan. Dat je 'm laat vallen ofzo, ok, maar dit soort mensen verdienen echt anale vernedering.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:59:02 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60795300
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:45 schreef Hanstin het volgende:

[..]

Zoiezo dat mensen in zulk soort dingen trappen
Het is nog altijd 'sowieso' .
Maar het is niet zo gek dat mensen daarin trappen, want via die website werden ook 1G iPhones verkocht en die werden wel gewoon geleverd.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:00:37 #113
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60795350
Ziet ernaar uit dat de huidige chipset te updaten is wat zou moeten zorgen voor een beter bereik.

Ik gok op een update zeer binnenkort
pi_60795515
Waar haal je dat vandaan bio?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:18:47 #115
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60795847

1e item. Zij hebben vaak betrouwbare info. Ken die site ook pas een week.

Ik heb verder niets met de site te maken.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:20:06 #116
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60795891
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:28:23 #117
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60796129
ga nu updaten naar 2.0

Schijnt goed te werken enzo. iemand ervaring?
pi_60796213
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:18 schreef Biogarde het volgende:

Ah, dat klinkt wel goed zeg. Ach, laten we ook niet vergeten dat de 1.0 firmware ook niet echt tof was. Pas met 1.0.2 of eigenlijk met 1.1.1 was het pas echt bruikbaar. Begint toch een beetje een Apple trekje te worden: OS X is op een .0 versie ook nooit tof. OS X Tiger was op zijn hoogtepunt bij 10.4.9 dacht ik en Leopard begint nu met versie 10.5.5 in het vooruitzicht zijn kracht te tonen.
pi_60796346
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:28 schreef _GdR_ het volgende:
ga nu updaten naar 2.0

Schijnt goed te werken enzo. iemand ervaring?
meteen door naar 2.0.1
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:37:13 #120
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60796424
quote:
you son of a bitch how dare you destroy an ipone 3G cause i ave to wait for my contrcat to september and i derserve it more than you aslo
pi_60796988
quote:
Waarom moet nu iedereen zijn iphone kapot maken/ blenden? zie nut daar eigenlijk niet zo van in! Sterker nog, ik vind het kansloos als jij je 400 dollar iphone gaat smashen (ook al krijg je hem vergoed). Dan ben ik toch een echte nederlander die hem gaat verkopen
quote:

wow.. als dat zo is dan kunnen we nog veeeeeel meer verwachten van die chip! radio etc
  woensdag 13 augustus 2008 @ 15:54:32 #122
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60796998
kut. ik moest custom firmware installen. nu doet itunes gelijk 2.0.1
Heb ik nu een probleem?
pi_60797144
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 15:54 schreef _GdR_ het volgende:
kut. ik moest custom firmware installen. nu doet itunes gelijk 2.0.1
Heb ik nu een probleem?
nee hoor.. die is er ook gewoon.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:00:48 #124
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60797194
ik gebruik pwnageTool 2.0
maar nu wijk ik af van de handleiding van iphoneclub.nl enzo...

Dus dit gaat nog gewoon goed denk je?
pi_60797321
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:00 schreef _GdR_ het volgende:
ik gebruik pwnageTool 2.0
maar nu wijk ik af van de handleiding van iphoneclub.nl enzo...

Dus dit gaat nog gewoon goed denk je?
als itunes 2.0.1 installeerd niet!

gebruik je deze dan?

http://www.iphoneclub.nl/(...)nu-echt-beschikbaar/
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:12:12 #126
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60797581
nee deze. http://www.iphoneclub.nl/(...)iphone-10-iphone-3g/

Maar kan zometeen toch wel weer overnieuw beginnen zeker?
pi_60797845
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:12 schreef _GdR_ het volgende:
nee deze. http://www.iphoneclub.nl/(...)iphone-10-iphone-3g/

Maar kan zometeen toch wel weer overnieuw beginnen zeker?
ik weet het niet zeker. volgens mij kun je niet naar een lagere versie gaan. dus je moet nu wel naar 2.0.1.

maar ik weet het niet zeker
  woensdag 13 augustus 2008 @ 16:21:08 #128
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60797896
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 16:19 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

ik weet het niet zeker. volgens mij kun je niet naar een lagere versie gaan. dus je moet nu wel naar 2.0.1.

maar ik weet het niet zeker
Jawel, ik had per ongeluk mijn telefoon van 2.0.1 naar 2.0 gepwnd
(En weer terug)
pi_60799433
MobileChat 3
pi_60800028
zie dit op die iphonenieuwsblog.nl staan:

als plaatje niet werkt.. hier de link:

http://3.bp.blogspot.com/(...)/s1600-h/tmobile.png

wat is die E eigenlijk? is dat de 3g voor andere landen?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 17:40:02 #131
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60800040
EDGE wellicht
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:01:01 #132
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60801863
2.0 staat erop.

Alleen geen phoneZap
pi_60802913
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 17:39 schreef Ericjuh het volgende:
zie dit op die iphonenieuwsblog.nl staan:

[ afbeelding ]

als plaatje niet werkt.. hier de link:

http://3.bp.blogspot.com/(...)/s1600-h/tmobile.png

wat is die E eigenlijk? is dat de 3g voor andere landen?
Dat is edge. In (voornamelijk) amerika kennen ze geen GPRS, maar EDGE. Dat zit tussen UMTS en GPRS in qua snelheid. Dus de E van EDGE..
pi_60811201
Vreemd probleem op mijn iPhone 1st Generation: heb een standaard tmobile abo zonder internet. Data roaming staat ook standaard uit maar ik kan toch internetverbinding maken op momenten dat ik geen Wifi-verbinding heb. Dit gebeurt pas sinds 2 weken: ben pas afgelopen weekend overgestapt op 2.0.1 dus daar kan het ook niet aan liggen.

Wat kan hier aan de hand zijn? Ongevraagd internet van T-mobile waar ik wel voor moet dokken is natuurlijk niet mijn bedoeling
Calmer than you are
pi_60811594
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vreemd probleem op mijn iPhone 1st Generation: heb een standaard tmobile abo zonder internet. Data roaming staat ook standaard uit maar ik kan toch internetverbinding maken op momenten dat ik geen Wifi-verbinding heb. Dit gebeurt pas sinds 2 weken: ben pas afgelopen weekend overgestapt op 2.0.1 dus daar kan het ook niet aan liggen.

Wat kan hier aan de hand zijn? Ongevraagd internet van T-mobile waar ik wel voor moet dokken is natuurlijk niet mijn bedoeling
Ga naar Cydia --> Featured Packages --> Bossprefs
Daarmee kan je Wifi / GPRS / SSH / Bluetooth etc etc makkelijk aan en uitzetten
  woensdag 13 augustus 2008 @ 23:26:34 #136
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60812157
Betaal gewoon 10 euro per maand voor PIT, iPhone met internet is vele malen toffer dan iPhone zonder internet .
pi_60813949
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:26 schreef Merkie het volgende:
Betaal gewoon 10 euro per maand voor PIT, iPhone met internet is vele malen toffer dan iPhone zonder internet .
Sterker nog, ik zie oprecht het nut niet in van een iPhone zonder internet. Way te veel mooie functies die je dan niet kan gebruiken.
pi_60814807
Ook maar geupdate naar 2.0.1. Beste beslissing ooit.

Evenals het Orange World abonnementje waardoor ik nu overal en altijd m'n mail kan checken, lekker foto's kan mailen of nutteloos Fok kan checken
  donderdag 14 augustus 2008 @ 01:35:22 #139
53267 TC03
pi_60814848
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 01:33 schreef Bananenman het volgende:
Beste beslissing ooit.
Nou nou.
pi_60815256
Oké, op het weglaseren van de swastika-tattoo op m'n voorhoofd na dan
  donderdag 14 augustus 2008 @ 02:01:58 #141
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60815291
201 heeft niet veel verbetering gegeven

M'n foon was met 2.0 sneller
  donderdag 14 augustus 2008 @ 02:03:46 #142
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60815326
2.0.1 is beduidend sneller bij mij .
pi_60815734
Fijn, dikke barst in mn scherm...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 02:30:16 #144
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60815753
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 02:29 schreef ZigoSOS het volgende:
Fijn, dikke barst in mn scherm...
Pics? Hoe krijg je het voor elkaar
pi_60815841
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 02:30 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Pics? Hoe krijg je het voor elkaar
Gevallen

[ Bericht 10% gewijzigd door ZigoSOS op 14-08-2008 03:55:35 ]
pi_60817297
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 23:09 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Ga naar Cydia --> Featured Packages --> Bossprefs
Daarmee kan je Wifi / GPRS / SSH / Bluetooth etc etc makkelijk aan en uitzetten
Kan in Instellingen ook: wifi staat altijd aan, bluetooth en dataroaming altijd uit. Dat doet niks af ah feit dat ik via Tmobile internetdata verbruik zonder dat dat in mn abo zit.
Calmer than you are
pi_60817669
Ik wilde idd eerst ook geen internet op mijn first gen. Maar later toch maar gedaan. Zonder internet is het wel saai haha
pi_60817714
Gisteren Reel Deal Blackjack uit de store gehaald, was nog op zoek naar een leuke blackjack game en deze is echt heel leuk! Aanrader. Sowieso zijn die Reel Deal games erg okay.

Ohja, wie heeft er een link oid naar een Texas Hold'm for dummies guide ofzo? . Ik kan totaal niet pokeren maar wil graag die game kunnen spelen. .
  donderdag 14 augustus 2008 @ 08:48:34 #149
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_60817995
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 02:37 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Gevallen
Na 1 keer laten vallen een barst in een scherm. Dat wordt nog wat dan.
pi_60818023
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:48 schreef arneaux het volgende:

[..]

Na 1 keer laten vallen een barst in een scherm. Dat wordt nog wat dan.
Heb ik ook gehad hoor, met mijn 2G iPhone.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 08:54:33 #151
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_60818069
Punt is dat ik geregeld iets uit mn handen laat vallen, daarom is t n beetje vervelend.

[ Bericht 1% gewijzigd door arneaux op 14-08-2008 09:01:36 ]
pi_60818102
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:54 schreef arneaux het volgende:
Punt is dat ik geregeld is uit mn handen laat vallen, daarom is t n beetje vervelend.
pi_60818321
J., al aan de 3G iPhone...?

Lekker probleempje met T-Mobile; heb blijkbaar ineens 15Mb gedownload zonder dat ik ook maar ergens GPRS-instellingen heb ingesteld.
Calmer than you are
pi_60818620
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:15 schreef Jarno het volgende:
Gisteren Reel Deal Blackjack uit de store gehaald, was nog op zoek naar een leuke blackjack game en deze is echt heel leuk! Aanrader. Sowieso zijn die Reel Deal games erg okay.

Ohja, wie heeft er een link oid naar een Texas Hold'm for dummies guide ofzo? . Ik kan totaal niet pokeren maar wil graag die game kunnen spelen. .
*kuch*Google*kuch*

http://startpagina.pagina(...)de_basisregels_.html
pi_60818863
Ik heb iTunes geïnstalleerd en Click 'n Buy geactiveerd. Nu krijg ik ineens op mn bankrekening een storting van 1 cent met een vier-cijferige code er bij. Deze moet ik bij Click n buy invoeren, maar wáár in Godsnaam? Hij vraagt er nergens om en ik wil pas dingen gaan kopen als ik mn iPhone heb.
Handig systeem weer.
pi_60818934
Je moet je account nog activeren. Inloggen op Click&Buy en bij je betaalmethoden kijken. Als het goed is geeft hij daar aan dat hij nog niet geverifieerd is.
pi_60820494
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 09:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:

J., al aan de 3G iPhone...?
Yups! Kon me weer eens niet inhouden hoor.
pi_60820769
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 02:37 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Gevallen
zou je eens een foto willen maken? En hoe ga je het nu oplossen? Ga je de iphone repareren?

Lijkt me idd kut dat je nu al je iphone kapot hebt en 2 jaar aan je t-mobile abbo zit! ondanks je voor paar 100 euro weer een htc of nokia kunt kopen.

[edit]

trouwens: http://www.slechtedekking.nl/doe-mee/

moet je voor de gein kijken naar t-mobile dekkingskaart. In verhouding heeft, natuurlijk op die kaart, t-mobile echt stukken minder dekking dan de overige providers.

natuurlijk weet ik wel dat t-mobile icm iphone nu slecht in nieuws is. Dus ik het het gevoel dat ze nu ff hun frustratie willen laten zien over de dekking, maar toch zal er iets van waarheid in zitten!

[ Bericht 17% gewijzigd door Ericjuh op 14-08-2008 11:28:38 ]
pi_60821839
quote:
Swedish researcher claims iPhone 3G's sensitivity is poor
Posted by Tom Krazit 16 comments

A Swedish researcher said he thinks he's discovered why the iPhone 3G has a hard time connecting to 3G networks.
(Credit: Josh Lowensohn/CNET)
Updated 3:15pm with some clarifications due to language issues.

A wireless researcher in Sweden claims to have identified the issue causing iPhone 3G reception problems around the world.

Ny Teknik, a Swedish tech newspaper, has published the account of a scientist at the University of Gälve who investigated the iPhone 3G and discovered that the phone is not as sensitive to 3G signals as other phones. Claes Beckman is claiming that the iPhone 3G's nominal sensitivity is below that of published standards for 3G phones, meaning the phone drops the connection with a 3G tower more quickly than other 3G phones as it moves away from the tower and averages slower data speeds when connected.

UPDATED 3:15pm - Ny Teknik wishes to make clear that Claes Beckman was not the researcher who originally discovered the sensitivity issues. That person wishes to remain anonymous for fear of being fired for testing the iPhone 3G on his organization's equipment. Ny Teknik contacted Beckman and the university to confirm the credibility of the research, which he did "without hesitating," according to the author of the article.

Beckman The researcher told Ny Teknik that such an issue would have been easily discovered in the certification process for the iPhone 3G in the various countries in which it is now available, implying that a manufacturing problem is to blame. Foxconn, also known as Hon Hai, is believed to be the manufacturer of the iPhone 3G, and reportedly increased production of the unit at the beginning of this month.

On Wednesday, Vodafone Australia joined the ranks of carriers blaming Apple for the reception issues with the iPhone 3G. T-Mobile Netherlands is telling its customers that either a hardware or software issue is to blame, and a financial analyst has also gone on record predicting problems with the iPhone's 3G chipset. Apple has been silent on the issue, and AT&T has denied that there are widespread issues with the iPhone 3G.

I put in requests to researchers at Stanford University's Microwave Integrated Circuits Laboratory, as well as the University of California's Berkeley Wireless Research Center to see if they'd be willing to duplicate the findings. I'll let you know if they respond.
Bron

Het word tijd dat Apple gaat reageren
pi_60825373
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 11:13 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

zou je eens een foto willen maken? En hoe ga je het nu oplossen? Ga je de iphone repareren?

Lijkt me idd kut dat je nu al je iphone kapot hebt en 2 jaar aan je t-mobile abbo zit! ondanks je voor paar 100 euro weer een htc of nokia kunt kopen.

[edit]

trouwens: http://www.slechtedekking.nl/doe-mee/

moet je voor de gein kijken naar t-mobile dekkingskaart. In verhouding heeft, natuurlijk op die kaart, t-mobile echt stukken minder dekking dan de overige providers.

natuurlijk weet ik wel dat t-mobile icm iphone nu slecht in nieuws is. Dus ik het het gevoel dat ze nu ff hun frustratie willen laten zien over de dekking, maar toch zal er iets van waarheid in zitten!
Zal er straks even een maken.
Is een 2G iPhone trouwens.
Gebeurt trouwens snel hoor, de bovenste laag van het scherm is een dunne laag glas, breekt dus heel snel. Hij was niet eens echt hard gevallen, maar wel meteen een barst over heel het scherm.
Verder werken het scherm en het touchscreen nog prima.

Laat 'm denk ik wel gewoon repareren, is wel 175 euro
pi_60827081
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:33:09 #162
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60827375
Dat is echt fukking zonde.

Ik zou er 175euro tegenaan gooien...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:34:59 #163
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60827424
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:22 schreef ZigoSOS het volgende:
[ afbeelding ]
Au Au au au
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:36:08 #164
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60827455
Het schijnt dat iemand van de klantenservice van T-Mobile hoorde dat Apple bezig is met het plannen van een grootscheepse recall van alle Aaifoons

Filmpje van 2 identieke Aaifoons. Linker lijkt geen probleem te hebben terwijl de rechter constant z'n aansluiting verliest. Gefilmd in hartje Utrecht.

pi_60827503
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:36 schreef Biogarde het volgende:
Het schijnt dat iemand van de klantenservice van T-Mobile hoorde dat Apple bezig is met het plannen van een grootscheepse recall van alle Aaifoons
Dat zou echt ongekend zijn. Ten eerste Apple die iets dergelijks toe zou geven (die reputatie hebben ze zeg maar niet echt) en ten tweede de omvang van zo'n recall.

Ben benieuwd.
  Redactie Games donderdag 14 augustus 2008 @ 15:38:37 #166
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60827511
Bullshit, er komt een software-update voor uit...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_60827549
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ook bullshit, bij Apple weet je pas iets als het gebeurt. Voorlopig is het nog geeneens bekend of de gebruikte Infineon chip uberhaupt softwarematig geflashed kan worden! En nee, op Nu.nl staat het iig niet goed.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:40:38 #168
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60827574
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vergeet niet dat ze buiten die problemen ook nog een shitload aan problemen hebben met de behuizing. Wellicht pakken ze dat in één keer aan.

Het lijkt mij ook stug, maar ze zullen iets moeten want men heeft wereldwijd problemen met foons uit verschillende oplagen. Beperkt zich niet tot een bepaalde serie namelijk.

Bij Apple weet je het nooit
  Redactie Games donderdag 14 augustus 2008 @ 15:42:03 #169
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60827596
Laat ik het zo zeggen, ik wacht nog even met het kopen van zo'n ding. Volgens mij ben je nu beter uit met een 1st gen iPhone..

En een medewerker van de klantenservice van T-Mobile vertrouwen is ook zoiets...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:42:21 #170
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60827603
Leuk dat men barretjes vergelijkt maar het gaat er eigenlijk gewoon om of je kunt internetten. Als ze dat nou eens testen.
  Redactie Games donderdag 14 augustus 2008 @ 15:43:59 #171
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60827643
Die barretjes zeggen volgens mij genoeg dat internet en het belgedeelte wegvalt, als er geen barretjes te zien zijn?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:48:41 #172
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60827765
Ondertussen op de reparatieafdeling van Apple:

John: Goedemorgen!
Mark: Mogguh
John: Weet jij wat die 8000 pallets voor de deur doen?
Mark: Oh, die zullen ze wel versturen.
John: Eerst ff een bakkie

Steve: Mannen, graag alle Aaifoons voorzien van ene nieuwe chipset. Kusje.
John:
Mark:
John:
Mark:
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:52:31 #173
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60827844
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die barretjes zeggen volgens mij genoeg dat internet en het belgedeelte wegvalt, als er geen barretjes te zien zijn?
Het is een indicatie en dan nog maar eentje die een keer in de zoveel tijd wordt geupdatet... Uberhaupt haalt dat filmpje een beetje z'n eigen idee onderuit, want als er een probleem is met de iPhone in het algemeen, waarom heeft telefoon 2 dan wel alle barretjes?

Hoe dan ook, ik ben benieuwd hoe het afloopt... Het is niet te hopen voor Apple dat er een hardwareprobleem is. Recalls zijn zeer prijzig!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:57:43 #174
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60827963
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:52 schreef soylent het volgende:

[..]

Het is een indicatie en dan nog maar eentje die een keer in de zoveel tijd wordt geupdatet... Uberhaupt haalt dat filmpje een beetje z'n eigen idee onderuit, want als er een probleem is met de iPhone in het algemeen, waarom heeft telefoon 2 dan wel alle barretjes?

Hoe dan ook, ik ben benieuwd hoe het afloopt... Het is niet te hopen voor Apple dat er een hardwareprobleem is. Recalls zijn zeer prijzig!
Ik heb hier in mijn wijk ook vol bereik, alleen zodra ik mijn werk binnen wandel (hartje Utrecht), heb ik niks meer. Gisteren zelfs niets in de binnenstad.

Er lijkt dus een behoorlijk verschil te zitten in het gedrag van de chipset/antenne/you name it. Hoe je het bekijkt: Er is iets mis gegaan.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:59:12 #175
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60827973
En m'n prepaid reserve/kroeg/voetbal/bier-telefoon van niet schrikken 19 Euro (!!) gedraagt zich prima met m'n abonnementen van T-Mobile.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:09:16 #176
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60828209
quote:
'Softwareupdate moet bereik iPhone verbeteren'
Uitgegeven: 14 augustus 2008 13:12
Laatst gewijzigd: 14 augustus 2008 13:20

AMSTERDAM - Apple denkt de problemen met de ontvangst van de iPhone 3G op te lossen met een softwareupdate.
Novum

Dat zegt Businessweek van betrouwbare bronnen te hebben vernomen. Sinds de introductie van het toestel, in juli, wordt op verschillende internetsites - waaronder het supportforum van Apple - steen en been geklaagd over gebrekkige mobiele internetverbindingen.

Het snelle 3G-netwerk voor breedbandinternet zou vaak niet beschikbaar zijn, ook in gebieden waar wel dekking is. Daardoor kunnen bovendien ook reguliere telefoongesprekken wegvallen. Overigens lijken niet alle gebruikers klachten te hebben.

Chip

Dinsdag meldde een analist van technologiefonds Nomura dat de problemen volgens hem terug te voeren zijn op een chip van fabrikant Infineon, die in het toestel wordt gebruikt. Een anonieme Zweedse wetenschapper meldde later dat de iPhone volgens zijn onderzoek minder gevoelig is voor het 3G-signaal dan andere moderne telefoons.

T-Mobile

T-Mobile, de Nederlandse distributeur van het toestel, liet eerder deze week in een bericht op zijn weblog weten dat het vermoed dat niet het netwerk, maar de iPhone zelf debet is aan de problemen. Het bedrijf benadrukt echter de klachten nog in onderzoek te hebben.

Ook de Australische tak van Vodafone, een van de iPhone-operators in dat land, wees naar het toestel als vermoedelijke bron van de moeilijkheden.

Update

Volgens Businessweek zou Apple de problemen met een softwareupdate willen verhelpen. Volgens een analyse van een Nederlands weblog dat het nieuws rond het toestel volgt, zou de interne software op de chip gemakkelijk te vervangen zijn.

Als dat klopt, zou dat goed nieuws zijn voor Apple, dat nog niet officieel op de problemen heeft gereageerd. Het zou betekenen dat het bedrijf geen grootscheepse terughaalactie hoeft op te zetten.
Ik hoop het maar voor jullie
Ook fijn dat het net na dat op afstand software enzo verwijderen komt

Ook schitterend dat er zo veel mensen in iphonehelpdesk.nl getrapt zijn Dat kon je toch aan zien komen..maja bij de Apple doelgroep is het ook wel érg makkelijk scoren op deze manier

Is het nog steeds zo'n topper, die iPwn?
pi_60828274
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:36 schreef Biogarde het volgende:

Filmpje van 2 identieke Aaifoons. Linker lijkt geen probleem te hebben terwijl de rechter constant z'n aansluiting verliest. Gefilmd in hartje Utrecht.

haha.. die reactie! "Ik versta er niks van"
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:12:49 #178
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60828326
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:57 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik heb hier in mijn wijk ook vol bereik, alleen zodra ik mijn werk binnen wandel (hartje Utrecht), heb ik niks meer. Gisteren zelfs niets in de binnenstad.

Er lijkt dus een behoorlijk verschil te zitten in het gedrag van de chipset/antenne/you name it. Hoe je het bekijkt: Er is iets mis gegaan.
Da's fucked up neger!

Ik zoek nog steeds naar plekjes waar het niet goed werkt, en dan zal ik vergelijken met m'n HTC.
pi_60828439
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:09 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik hoop het maar voor jullie
Ook fijn dat het net na dat op afstand software enzo verwijderen komt

Ook schitterend dat er zo veel mensen in iphonehelpdesk.nl getrapt zijn Dat kon je toch aan zien komen..maja bij de Apple doelgroep is het ook wel érg makkelijk scoren op deze manier

Ja.
pi_60828486
Ik denk dat ik nog ff wacht met het repareren van m'n iPhone.
Accu verslijt redelijk snel, en dan laat ik over een paar weken wel het scherm vervangen en meteen ook de accu, scheelt met inbouw en reparatiekosten.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:25:22 #181
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60828490
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:21 schreef dottinator het volgende:

[..]

Ja.
Natuurlijk, ook al breekt hij nu voor je neus doormidden ofzo dan is het nog een geweldig ding
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:28:20 #182
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60828525
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:16 schreef Viking84 het volgende:
Dat is gewoon écht dom
  Redactie Games donderdag 14 augustus 2008 @ 16:36:02 #183
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_60828672
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:48 schreef Biogarde het volgende:
Ondertussen op de reparatieafdeling van Apple:

John: [ afbeelding ]
Mark: [ afbeelding ][/i]
Ha, tof nieuwe suicide-smiley..
Die kende ik nog niet..
pi_60828873
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:28 schreef leolinedance het volgende:

Dat is gewoon écht dom
jij moet niet van die domme dingen zeggen als je er niks vanaf weet. Ze moeten jou keer aannemen bij digitale recherche! dan zou er geen oplichters meer op het internet.. verdien jij veel geld en het bespaard ons die onzinnige reacties!

[ Bericht 19% gewijzigd door Ericjuh op 14-08-2008 17:26:55 ]
  donderdag 14 augustus 2008 @ 16:51:23 #185
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_60829070
Wie quote je nou?
pi_60829534
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:09 schreef leolinedance het volgende:

Oh ja hoor. Ik vind de dekking eigenlijk het enige minpunt aan de telefoon nu. De firmware mag wat beter en strakker zodat het wat sneller reageert allemaal, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Is met de vorige iPhone ook helemaal goed gekomen. Versie 1.1.4 was echt briljant snel en stabiel.

Op een normale doordeweekse dag voorziet de iPhone mij gewoon lekker van muziek, kan ik er een beetje RSS feeds op checken (dat gaat zelfs met GPRS nog als het moet), speel ik er 's avonds op de bank een spelletje op of kijk ik wat video... Prima allemaal hoor. Het gemak waarmee dat allemaal gebeurt ben ik op nog geen enkele andere telefoon tegengekomen.
pi_60830338
Ik heb 'm ook!
pi_60830374
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:41 schreef Skv het volgende:
Ik heb 'm ook!
Ik hoop dat die kapot is!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:17:56 #189
53267 TC03
pi_60832624
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Natuurlijk, ook al breekt hij nu voor je neus doormidden ofzo dan is het nog een geweldig ding
Je moet niet zo zielig doen over die details. In het dagelijks leven is het gewoon een ontzettend mooie, degelijke en functionele telefoon die erg makkelijk en efficiënt werkt. Muziek luisteren gaat prima, sms'en idem, het scherm is fantastisch en bellen lukt ook gewoon.
pi_60833539
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat is gewoon écht dom
Wat is dat verhaal eigenlijk?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:15:58 #191
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60834238
ik had met mn 1.1.4 incl fodafone chippie altijd een waardeloos bereik. (volgens de barretjes dan. het werkte altijd ok al had ik maar 1 streepje.)
Maar nu met 2.0 heb ik vrijwel altijd vol bereik. In de kroeg had ik altijd maar 1 streepie. nu gewoon helemaal vol.

Weet niet of dat een hardware update is ofdat gewoon de indicator verbeterd is. Mar het oog wel een stuk relaxter.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:28:41 #192
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_60834587
Ik krijg er eentje van m'n ouders maar ik vraag me nog 1 ding af. Als ik 'm bestel, kan ik dan ervoor kiezen het nummer dat ik nu op m'n prepaidje heb te behouden? Of lees ik er weer finaal overheen?
0 topics op naam. 14.gif
pi_60834658
Dat moet gewoon kunnen.

Hier meer informatie.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:40:59 #194
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_60834901
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat moet gewoon kunnen.

Hier meer informatie.
Dankje!
0 topics op naam. 14.gif
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:57:28 #195
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60835343
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:44 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

jij moet niet van die domme dingen zeggen als je er niks vanaf weet. Ze moeten jou keer aannemen bij digitale recherche! dan zou er geen oplichters meer op het internet.. verdien jij veel geld en het bespaard ons die onzinnige reacties!
Maat, luister. Als niemand die dingen kan leveren en een of ander louche bedrijf wel, dan vertrouw je dat toch niet? Als niemand een manier heeft om iPhones te unlocken maar dit zelfde bedrijf blijkbaar wel, dan vertrouw je dit toch niet? Als hij nieuwe iPhones aanbiedt tegen een lagere prijs dan dat ze bij marktplaats 2e hands kosten dan vertrouw je dat toch niet?

Moeilijk he..maar dat is het knappe van het inspelen op een hype. Ik hoop dat je ervan geleerd hebt voor de volgende keer
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:59:22 #196
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60835400
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:08 schreef Jarno het volgende:

[..]

Oh ja hoor. Ik vind de dekking eigenlijk het enige minpunt aan de telefoon nu. De firmware mag wat beter en strakker zodat het wat sneller reageert allemaal, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Is met de vorige iPhone ook helemaal goed gekomen. Versie 1.1.4 was echt briljant snel en stabiel.

Op een normale doordeweekse dag voorziet de iPhone mij gewoon lekker van muziek, kan ik er een beetje RSS feeds op checken (dat gaat zelfs met GPRS nog als het moet), speel ik er 's avonds op de bank een spelletje op of kijk ik wat video... Prima allemaal hoor. Het gemak waarmee dat allemaal gebeurt ben ik op nog geen enkele andere telefoon tegengekomen.
Ah dat is prima dan Zit ie nog niet zo onder de krassen? En kun je al navigeren en is er al een video mode?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 21:00:22 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60835427
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wat is dat verhaal eigenlijk?
Dit gaat over personen die ene iPhone besteld hebben bij een louche internetbedrijf maar nooit iets ontvangen hebben. Iets wat men had kunnen verwachten naar mijn mening...
  donderdag 14 augustus 2008 @ 21:10:11 #198
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60835659
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dit gaat over personen die ene iPhone besteld hebben bij een louche internetbedrijf maar nooit iets ontvangen hebben. Iets wat men had kunnen verwachten naar mijn mening...
Ten tijde van de eerste generatie iPhone bestonden ze ook al en toen was het gewoon een prima webshop. Dus ik vind het niet echt dom als je daar een iPhone 3G besteld hebt.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 21:12:26 #199
53267 TC03
pi_60835711
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ah dat is prima dan Zit ie nog niet zo onder de krassen? En kun je al navigeren en is er al een video mode?
1. Een iPhone is erg krasvast.
2. Navigatiesoftware is in ontwikkeling, komt vanzelf.
3.
pi_60836198
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Maat, luister. Als niemand die dingen kan leveren en een of ander louche bedrijf wel, dan vertrouw je dat toch niet? Als niemand een manier heeft om iPhones te unlocken maar dit zelfde bedrijf blijkbaar wel, dan vertrouw je dit toch niet? Als hij nieuwe iPhones aanbiedt tegen een lagere prijs dan dat ze bij marktplaats 2e hands kosten dan vertrouw je dat toch niet?

Moeilijk he..maar dat is het knappe van het inspelen op een hype. Ik hoop dat je ervan geleerd hebt voor de volgende keer
Ten eerste, ik ben je maat niet! Ten tweede, zulke sites zitten wel zo goed in elkaar dat het wel zo lijkt dat het echt is. Als er een iphone 3g voor 20 euro aangeboden wordt dan ruik je onraad en dat is het je eigen schuld. Als je een iphone op een, normaal uitziende, site staat dan zou je d'r maar zo in kunnen trappen. De site heb ik niet gezien, en ik betwijfel of jij het wel hebt gezien. Volgens mij stond het bedrijf ook geregistreerd bij KVK (niet dat het wat wil zeggen!). En de verhalen die ik gelezen heb kwam het bedrijf vertrouwd over en reageerde snel terug op mail.

Misschien weten jij en ik dat de iphone nog niet geunlocked kan worden, maar als nu.nl er een bericht over schrijft kan ik begrijpen dat sommige mensen dit als betrouwbaar zien.
quote:
Ik hoop dat je ervan geleerd hebt voor de volgende keer
Mijn iphone 3g heeft tot nu toe al een paar weken trouwe dienst gedraaid!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 21:40:24 #201
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60836554
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:30 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Ten eerste, ik ben je maat niet! Ten tweede, zulke sites zitten wel zo goed in elkaar dat het wel zo lijkt dat het echt is. Als er een iphone 3g voor 20 euro aangeboden wordt dan ruik je onraad en dat is het je eigen schuld. Als je een iphone op een, normaal uitziende, site staat dan zou je d'r maar zo in kunnen trappen. De site heb ik niet gezien, en ik betwijfel of jij het wel hebt gezien. Volgens mij stond het bedrijf ook geregistreerd bij KVK (niet dat het wat wil zeggen!). En de verhalen die ik gelezen heb kwam het bedrijf vertrouwd over en reageerde snel terug op mail.

Misschien weten jij en ik dat de iphone nog niet geunlocked kan worden, maar als nu.nl er een bericht over schrijft kan ik begrijpen dat sommige mensen dit als betrouwbaar zien.
[..]

Mijn iphone 3g heeft tot nu toe al een paar weken trouwe dienst gedraaid!
Je reageert dus ergens op terwijl je de betreffende website nooit gezien hebt, de prijzen niet weet, de verdere achtergrondinformatie niet. Dat is dus gewoon een dikke FAIL. Ieder weldenkend persoon had kunnen (en moeten) weten dat wat deze website aanbood niet in de haak was. Ik rook het al toen ik voor het eerst van de website hoorde.

En ja, ik heb de website natuurlijk wel gezien en ik weet wel waarover ik praat.
pi_60837003
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je reageert dus ergens op terwijl je de betreffende website nooit gezien hebt, de prijzen niet weet, de verdere achtergrondinformatie niet. Dat is dus gewoon een dikke FAIL. Ieder weldenkend persoon had kunnen (en moeten) weten dat wat deze website aanbood niet in de haak was. Ik rook het al toen ik voor het eerst van de website hoorde.

En ja, ik heb de website natuurlijk wel gezien en ik weet wel waarover ik praat.
dus meneertje zat voordat "het" nieuws al bekent was al te schreeuwen dat het nepperij was?
pi_60837262
Kinderen wees eens lief voor elkaar! Dus nu nokken met dit gezeik.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:00:46 #204
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60837363
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

dus meneertje zat voordat "het" nieuws al bekent was al te schreeuwen dat het nepperij was?
Ik ben geen meneertje en ja, dat wist ik al bijna zeker ja. Zeker genoeg om hem daar nooit te hebben besteld

je klinkt echt alsof je zelf ook opgelicht bent..
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:25:49 #205
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60838134
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 22:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik ben geen meneertje en ja, dat wist ik al bijna zeker ja. Zeker genoeg om hem daar nooit te hebben besteld

je klinkt echt alsof je zelf ook opgelicht bent..
Nogmaals, ten tijde van de vorige generatie iPhone was de site wel gewoon een betrouwbare webshop, dat is de reden waarom veel mensen toch een iPhone 3G hadden besteld bij iPhonehelpdesk.nl.
pi_60842177
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee gast, je ziet het helemaal verkeerd. Je laat je misleiden door al die opgeklopte verhalen over dat ding. Er zijn heus niet meer problemen met de iPhone dan met welke willekeurige telefoon dan ook. Het is gewoon een kwalitatief hoogstaand product. Dat weet ik, dat weet jij, dat weet iedereen. Daarom hebben mensen zulke hoge verwachtingen van dat ding. En daarom wordt elk klein negatief puntje overdreven breed uitgelicht in de media.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 02:03:27 #207
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60843123
http://www.iphoneclub.nl/(...)phone-of-ipod-touch/

Snel, want de 1e 100.000 hebben 'm gratis. Werkt echt tof

Wie me wil toevoegen? biogarde is m'n display name. Na het installeren van zowel het progsel als op de PC, de app op de aaifone ff opnieuw opstarten na installen.
pi_60843200
Wow, dat klinkt verdomd handig. Hij is aan het installeren.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 02:17:23 #209
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60843261
Het werkt echt super. Je kan gewoon middels UMTS streamen. En het schijnt dat je je pc in slaapstand kan houden terwijl je dit progje gebruikt. Niet getest nog.
pi_60843326
Meh, ik krijg de melding dat m'n screenname of password niet klopt als ik wil verbinden, maar het klopt toch echt. Even verder kloten.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 02:28:11 #211
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60843358
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 02:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, ik krijg de melding dat m'n screenname of password niet klopt als ik wil verbinden, maar het klopt toch echt. Even verder kloten.
Op je home button klikken en het programma op je telefoon opnieuw openen. Dan gaat ie zoeken..
pi_60843703
Ik ga je inviten.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 03:10:16 #213
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60843773
Nu zie je m'n hip-hop/R&B classics
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 03:12:57 #214
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60843794
Blue October

Tof he
pi_60845434
Ah, dat ga ik vanavond ook proberen!
pi_60845712
Zo...ook ff geinstalleerd. Nu even kijken wat het kan.
Calmer than you are
pi_60846148
Nou, het werkt hier nog niet: is het nadelig als je hele iTunes bibliotheek meer dan 600Gb is..?
Calmer than you are
pi_60848404
Zo, na één dag een paar conclusies:

-GSM-bereik is vreemd. Meestal 5 streepjes (binnen), maar op een paar plekken tussen gebouwen in is er opeens nog maar één streepje. Nog niet gehad dat er helemaal geen gebruik is.
-Tot nu toe overal nog 3G-ontvangst. Ben bij mezelf thuis geweest, in het centrum en bij mn vriendin thuis.
-Batterij is niet echt geweldig. Heb WiFi uitgezet, gisterenavond een aantal keer mee lopen spelen, paar keer monkeyball gedaan, 3G contstant aan, 20 keer mn mail gecheckt en Twitter gebruikt. Gisterenavond (5 uur na het opladen oid) kreeg ik de melding dat 'ie nog maar 20% had. Toen heb ik 'm op standby gezet en hij doet het nu nog steeds op die 20%..

Verder een topding! Alles werkt, internet is heerlijk snel, het oogt prachtig allemaal en het werkt prima!
pi_60848542
Ik heb trouwens het automatisch ophalen van mn email uit staan. Haal 't automatisch op..
Heeft hij dan nog wel steeds contact met 3G? Kan ik dat ook uitzetten om de accu te sparen?
pi_60848732
Ik zoek een firma die mij een 8GB 3G kan verkopen. Dus zonder abbo.
Heeft iemand hier een goed adres?

Er moet een faktuur bijzitten
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60848787
quote:
-GSM-bereik is vreemd. Meestal 5 streepjes (binnen), maar op een paar plekken tussen gebouwen in is er opeens nog maar één streepje. Nog niet gehad dat er helemaal geen gebruik is.
wees blij sommige mensen vinden 1 streepje veel!
quote:
-Batterij is niet echt geweldig. Heb WiFi uitgezet, gisterenavond een aantal keer mee lopen spelen, paar keer monkeyball gedaan, 3G contstant aan, 20 keer mn mail gecheckt en Twitter gebruikt. Gisterenavond (5 uur na het opladen oid) kreeg ik de melding dat 'ie nog maar 20% had. Toen heb ik 'm op standby gezet en hij doet het nu nog steeds op die 20%..
Ik weet zeker dat als je monkeyball op b.v. nintendo DS speelt de batterijen van een DS niet langer meegaan. Dat is dus heel normaal! monkeyball is btw wel een kut spel.. het lukt me maar niet om in de volgende "wereld" te komen. Volgens mij moet je alle bananen vinden voordat je pas met level 10 bezig mag gaan.

Ik heb gisteren trouwens een belkin beschermhoesje gekocht. softcase ipv hardcase. Maar wat zit dat ding er mooi omheen. Voelt totaal niet groter en past goed!
pi_60848840
quote:
Ik heb trouwens het automatisch ophalen van mn email uit staan. Haal 't automatisch op..
Heeft hij dan nog wel steeds contact met 3G? Kan ik dat ook uitzetten om de accu te sparen?
beetje raar zin, maar 3g kun je uitzetten bij algemeen -> netwerk

automatisch ophalen van email (fetch) kun je instellen bij nieuwe gegevens
pi_60849239
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zoek een firma die mij een 8GB 3G kan verkopen. Dus zonder abbo.
Heeft iemand hier een goed adres?

Er moet een faktuur bijzitten
België?

Lijkt me lastig om een gekraakte Nederlandse versie te gaan declaren,
So we just called him Fred too
pi_60850647
http://www.iphonehelpdesk.nl/

Wegens omstandigheden is deze website offline gezet.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60850666
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:21 schreef Cothen het volgende:

[..]

België?

Lijkt me lastig om een gekraakte Nederlandse versie te gaan declaren,
Mag ook in NL, dan laat ik hem kraken en draai ik ermee in Belgie...
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:28:51 #226
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60851099
Marktplaats:

Aangeboden:

Apple iphone 3G(16gb):.300

Ik gemaild:

Geloof je zelf dat je ze voor deze prijzen kunt verkopen?

Reactie van ibexsale2@hotmail.com :
quote:
Hallo

ja, wij verkopen voor deze prijs en we zullen graag willen weten hoeveel u graag kopen?
Ik heb gemaild dat ik er wel 3 op wil komen halen
pi_60851365
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 12:28 schreef leolinedance het volgende:
Marktplaats:

Aangeboden:

Apple iphone 3G(16gb):.300

Ik gemaild:

Geloof je zelf dat je ze voor deze prijzen kunt verkopen?

Reactie van ibexsale2@hotmail.com :
[..]

Ik heb gemaild dat ik er wel 3 op wil komen halen
pi_60851500
Maar niet ophalen en contant betalen.
300 euro voor een baksteen in een doos, of een knuppel in je nek op een parkeerplaats..
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:59:18 #229
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60851857
quote:
Hallo

ja, wij verkopen voor deze prijs en we zullen graag willen weten hoeveel u graag kopen?
die zin is zooooooo allochtoon
pi_60852610
Zo, mijn eerste post vanaf mn iPhone zelf. Tikt een stuk makkelijker dan ik had verwacht eigenlijk.

Ik heb wifi maar uitgezet, de 3G ontvangst is in Enschede uitstekend. Heb hem net aan de lader gehangen. Hoe lang duurt het laden ongeveer? Leuk speeltje iig!
pi_60855453
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 03:12 schreef Biogarde het volgende:
Blue October

Tof he
Wat, je kent Blue October? .

Het werkt echt goed idd, alleen het inladen van de muziek neemt even tijd in beslag.
pi_60858551
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:29 schreef Skv het volgende:
Zo, mijn eerste post vanaf mn iPhone zelf. Tikt een stuk makkelijker dan ik had verwacht eigenlijk.

Ik heb wifi maar uitgezet, de 3G ontvangst is in Enschede uitstekend. Heb hem net aan de lader gehangen. Hoe lang duurt het laden ongeveer? Leuk speeltje iig!
De capacitijt van je accu is ook pas na een paar volledige laadcyclusen maximaal he Dat je er even aan denkt.
pi_60859087
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 16:40 schreef znarch het volgende:

[..]

De capacitijt van je accu is ook pas na een paar volledige laadcyclusen maximaal he Dat je er even aan denkt.
Toch maar niet gedaan, zo'n batterij is niet zo duur en kan je zelf best inbouwen als je zelf handig bent of iemand kent die dat kan. Het scherm is heel stuk lastiger.
pi_60859782
http://www.vk.tv/video/embed.php?id=1055748

[ Bericht 83% gewijzigd door Ericjuh op 15-08-2008 19:40:52 ]
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:03:10 #235
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_60862812
En sjawel, ik mocht vandaag mn iPhone ophalen, dacht ik.

De T-Mobile meneer wist mij te vertellen dat totdat mijn abbo afloopt ik geen gebruik zou kunnen maken van de belfunctie van de iPhone. Toch wel een redelijk essentiele functie. Punt is dat ik een Orange klant ben en dus overstap naar T-Mobile. Het blijkt nu zo te zijn dat ik moet wachten (nog 3 maanden) tot mn Orange account ophoudt met te bestaan, ik dan T-Mobile klant moet worden en dán pas kan bellen.

Fijn.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2008 @ 13:59:49 #236
18653 crew  D.
pi_60876393
Iemand een idee hoe je Uitzending Gemist afspeelbaar krijgt?
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:03:06 #237
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60876469
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 20:03 schreef arneaux het volgende:
En sjawel, ik mocht vandaag mn iPhone ophalen, dacht ik.

De T-Mobile meneer wist mij te vertellen dat totdat mijn abbo afloopt ik geen gebruik zou kunnen maken van de belfunctie van de iPhone. Toch wel een redelijk essentiele functie. Punt is dat ik een Orange klant ben en dus overstap naar T-Mobile. Het blijkt nu zo te zijn dat ik moet wachten (nog 3 maanden) tot mn Orange account ophoudt met te bestaan, ik dan T-Mobile klant moet worden en dán pas kan bellen.

Fijn.

Wat is het toch allemaal goed geregeld he
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:03:39 #238
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60876490
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat is het toch allemaal goed geregeld he
Heeft niets met Apple te maken he.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:06:34 #239
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60876592
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:03 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Heeft niets met Apple te maken he.
Indirect wel, het zal vast iets met Apple te maken hebben. Ik heb weleens een Nokia gekocht terwijl ik nog een abo had lopen. Dat was geen probleem

En lol @ bovenstaand filmpje..
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:08:06 #240
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60876663
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Indirect wel, het zal vast iets met Apple te maken hebben. Ik heb weleens een Nokia gekocht terwijl ik nog een abo had lopen. Dat was geen probleem

En lol @ bovenstaand filmpje..
Heeft nog steeds niets met de fabrikant te maken maar met de regels/voorwaarden van een provider.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:08:27 #241
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60876684
Ik heb ook weleens een Nokia gekocht.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:11:54 #242
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_60876785
Najah ik zit zo met een iPhone waarmee ik niet kan bellen. Schijnbaar word er achter de schermen hard gewerkt aan een oplossing omdat ze zelf ook snappen dat het zo eigenlijk niet kan.
pi_60877618
Kan iemand mij (uit ervaring) vertellen hoe het nou zit met batterij van een Iphone 3G?
Ik lees toch veel dat je na een dag alweer moeten laden met een 3G.
Is het echt zo slecht?
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:47:28 #244
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60877647
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:08 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Heeft nog steeds niets met de fabrikant te maken maar met de regels/voorwaarden van een provider.
En met wie heeft uitgerekend Apple een contract? Ahaaa!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:48:20 #245
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60877668
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:08 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb ook weleens een Nokia gekocht.
Waarschijnlijk een van je betere aankopen geweest Al was mijn Sony Ericsson K750i ook prima, die heeft het ruim 2 jaar zonder probleem volgehouden (toen werd ie gestolen..)
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 14:54:26 #246
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60877824
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:45 schreef fuckbuddy het volgende:
Kan iemand mij (uit ervaring) vertellen hoe het nou zit met batterij van een Iphone 3G?
Is het echt zo slecht?
Als je gelukt hebt haal je dat misschien:

http://www.vk.tv/video/embed.php?id=1055748
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:00:39 #247
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60878004
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:47 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En met wie heeft uitgerekend Apple een contract? Ahaaa!
Dan heeft het er nog steeds niets mee te maken. Als je aan een oud contract zit welke je dient uit te dienen, dan krijg je gewoon niks. Of iig, misschien, heel misschien je toestel, maar gaat je abo pas in op het moment dat de oude afloopt. Da's al zolang we mobiele telefoons hebben.

Ergo: Het blijft vaag dat zelfs Orange klanten moeten wachten zelfs al zijn T-M en orange één bedrijf. Maar ook dat heeft niets te maken met Apple. Voorbeeld: Mijn broertje wilde de overstap ook doen met een HTC Diamond. Die kreeg ook niks.

Antwoord op Nokia vraag: Qua functies mis ik alleen wat zaken qua bluetooth. Voor de rest zijn m'n iPhones m'n beste aankoop op telecomgebied.
pi_60878082
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:45 schreef fuckbuddy het volgende:
Is het echt zo slecht?
batterijen zijn gewoon goed!

standby time van 4 dagen + 7 uur intensief (lees gamen + internet + wi-fi continue aan + kwartier mail ophalen) gebruik.
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 14:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een van je betere aankopen geweest Al was mijn Sony Ericsson K750i ook prima, die heeft het ruim 2 jaar zonder probleem volgehouden (toen werd ie gestolen..)
Nope.. iphone is veruit beste aankoop tot nu toe! apple pwned sony ericsson en nokia! niet voor niets dat nokia ook met een iphone clone komt.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:04:36 #249
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60878100
En ik haal met gemak een dag. Toen de N95 net uit was (firmware 12 en lager), mocht je ook blij zijn dat je een dag haalde. Echter, na firmware 20 kon je dit verlengen met een dag of anderhalf.

iPhone 1 was bij de release ook verre van perfect. Pas na een aantal updates liep ie als een malle.

Geen zaken bespreken waar je geen weet van hebt. Oh, en al helemaal niet afgaan op een paar filmpjes
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:06:54 #250
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60878162
En ik heb heel lang Apple verafschuwd. Ook hier op FOK!, maar daar ben ik van teruggekomen. Apple is wat betreft UI en gadget factor gewoon de leider op het gebied van PC's en gadgets.

Kwaliteit etc etc discussie daargelaten. Ik heb met andere bekende merken ook problemen zat gehad.

Ik typ dit gewoon vanaf een Windows machine hoor
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:11:57 #251
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60878305
En dat miepen op T-Mobile. Laten ze er inmiddels 40.000 hebben verkocht in Nederland.

Er zijn er 1000 personen met een probleem en die andere 39.000 hoor je niet

Maar die 1000 schreeuwen op alles wat ademt
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 15:12:34 #252
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60878316
Einde berichtgeving. Over.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:02:07 #253
53267 TC03
pi_60879529
Vind het wel jammer dat elk spelletje in de AppStore gebruik moet maken van de accelerometer. Dat is helemaal niet zo heel leuk. Ook zou ik het liefste een menubalk zien met knopjes. Tris (gratis in de AppStore) ziet er leuk uit, maar je zit constant met je vingers voor het scherm. Dat is gewoon hinderlijk.
pi_60884391
Hier echt niet. Paar uur met 3g aan en wat GPS en ik krijg een 20 procentmelding.. Heb nu mn wifi en 3g uit als ik het niet gebruik. zit dan wel elke 20 min te kloten Twitter en mn mail.
Mag hopen dat een update de standbytijd verhoogt!
Ontvangst is redelijk, binnen de stad tot nu toe nog altijd bereik gehad. Wel vaak ineens maar een streepje, terwijl je daarvoor er gewoon vijf had..
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 15:03 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

batterijen zijn gewoon goed!

standby time van 4 dagen + 7 uur intensief (lees gamen + internet + wi-fi continue aan + kwartier mail ophalen) gebruik.
[..]

Nope.. iphone is veruit beste aankoop tot nu toe! apple pwned sony ericsson en nokia! niet voor niets dat nokia ook met een iphone clone komt.
pi_60885119
Overigens een vraagje: als ik op het fokforum een bericht wil quoten op mijn iPhone, hoe zorg ik er dan voor dat ik onderaan dat bericht post? Het bericht is namelijk iets te lang voor het invulvak en er zit geen pijltje oid om omlaag te scrollen in het te quoten bericht..
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:41:54 #256
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60885184
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 19:38 schreef Skv het volgende:
Overigens een vraagje: als ik op het fokforum een bericht wil quoten op mijn iPhone, hoe zorg ik er dan voor dat ik onderaan dat bericht post? Het bericht is namelijk iets te lang voor het invulvak en er zit geen pijltje oid om omlaag te scrollen in het te quoten bericht..
Even het scherm aangeraakt houden zodat het vergrootglasje met een cursor verschijnt, en vervolgens de cursor naar onderen slepen .
pi_60885763
Zonder dat ik naar linkjes etc. wil vragen, vroeg ik me af of iemand hier weet of de iPhone 3G al te unlocken valt? Ik wil graag m'n Orange-simkaart erin doen, omdat T-mobile me genaaid heeft door me van te voren niet te vertellen dat ik over 2 maanden pas overgezet word naar T-mobile.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:17:25 #258
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_60885842
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:13 schreef Chillah.Bee het volgende:
Zonder dat ik naar linkjes etc. wil vragen, vroeg ik me af of iemand hier weet of de iPhone 3G al te unlocken valt? Ik wil graag m'n Orange-simkaart erin doen, omdat T-mobile me genaaid heeft door me van te voren niet te vertellen dat ik over 2 maanden pas overgezet word naar T-mobile.
Het schijnt dat Orange druk bezig is te zorgen dat je ook daadwerkelijk kan bellen met je iPhone, dus ik zou even wachten met dat soort dingen.
pi_60886842
quote:
pwnage
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:07:44 #260
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_60886904
Kneus.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:09:54 #261
53267 TC03
pi_60886939
quote:
Kan niet. Je kan een speciale simkaart wel proberen. Zie hier en lees even verder voor foto's en meer info. Schijnt goed te werken.
pi_60887162
Ik heb vanmiddag in Duitsland een tijdje met GPRS wat internetpagina's bezocht en daarna GPS gebruikt. Ongeveer 15 minuten, heb verder geen mail binnengehaald oid. Wat zal dit me ongeveer gaan kosten? Of kost dit verder niks extra? Op T-mobile.nl bij mijn persoonlijke pagina staat dat er geen extra kosten zijn gemaakt.

Wel vreemd: volgens de site heb ik nog 316 smsjes tegoed, terwijl ik er maar 300 per maand heb.. Het abo is eergisteren ingegaan.
Aantal belminuten dat ik nog heb is helemaal nergens terug te vinden..
pi_60887270
Nog een aanrader: www.nederland.fm. Overal radio op 3G! Werkt als een zonnetje!
pi_60888322
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:17 schreef arneaux het volgende:

[..]

Het schijnt dat Orange druk bezig is te zorgen dat je ook daadwerkelijk kan bellen met je iPhone, dus ik zou even wachten met dat soort dingen.
Hoe wilden ze dit doen? Door middel van een speciale firmware-update ofzo?
pi_60888327
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:09 schreef TC03 het volgende:

[..]

Kan niet. Je kan een speciale simkaart wel proberen. Zie hier en lees even verder voor foto's en meer info. Schijnt goed te werken.
Ik zal het even gaan lezen morgen, bedankt
pi_60889275
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:23 schreef Skv het volgende:
Ik heb vanmiddag in Duitsland een tijdje met GPRS wat internetpagina's bezocht en daarna GPS gebruikt. Ongeveer 15 minuten, heb verder geen mail binnengehaald oid. Wat zal dit me ongeveer gaan kosten? Of kost dit verder niks extra? Op T-mobile.nl bij mijn persoonlijke pagina staat dat er geen extra kosten zijn gemaakt.

Wel vreemd: volgens de site heb ik nog 316 smsjes tegoed, terwijl ik er maar 300 per maand heb.. Het abo is eergisteren ingegaan.
Geen idee hoeveel, maar het zal je wel wat kosten. De bedragen op My T-mobile zijn niet héél betrouwbaar, en worden sowieso niet live ge-update.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:15:17 #268
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60889307
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 22:24 schreef Chillah.Bee het volgende:

[..]

Hoe wilden ze dit doen? Door middel van een speciale firmware-update ofzo?
Orange is overgenomen door T-Mobile, binnenkort worden de netwerken ook samengevoegd. Misschien dat hij dat bedoelt.
  zondag 17 augustus 2008 @ 00:06:42 #269
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_60890281
Heeft iemand hier een invisible shield op z'n Iphone?
Ik wil er ook een van zagg.com bestellen maar ze accepteren alleen Creditcard en PayPal en beide heb ik niet.
0 topics op naam. 14.gif
  zondag 17 augustus 2008 @ 00:24:26 #270
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60890661
Hebbik ja.
pi_60890856
Ik ook. Het werkt best aardig, Je ziet het echt alleen bij de speaker en de homeknop bij mij, omdat ik daar met m'n nagel aan bleef hangen. Maar ik heb het idee dat ik beter de achterkant dan de voorkant had kunnen beschermen .
  zondag 17 augustus 2008 @ 00:40:38 #272
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60890922
Ik heb de oude iPhone, daar was het aanbrengen van het shield wat makkelijker .
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:17:58 #273
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_60895081
Dan zal ik toch maar is iemand met een creditcard of PayPal moeten aanspreken.
0 topics op naam. 14.gif
pi_60898954
Hé tjaps. Ik heb mijn iPhone restored en daarmee alle lag-problemen opgelost. Échter, mijn batterij draint nu supersnel. Gisterenavond nog 100% en vanmorgen 5 Iemand een idee hoe dit kan komen? 3G, GPS en Push services staan uit...
pi_60899092
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:52 schreef Blaxje het volgende:
Hé tjaps. Ik heb mijn iPhone restored en daarmee alle lag-problemen opgelost. Échter, mijn batterij draint nu supersnel. Gisterenavond nog 100% en vanmorgen 5 Iemand een idee hoe dit kan komen? 3G, GPS en Push services staan uit...
Ik ben ook enorm met dit probleem aan het stoeien geweest en kan het nu een dag uithouden door SSH handmatig af te zetten en mailfetch op 1 uur te zetten. Als ik ook gprs/Egde uitzet kom ik ineens op een dag of 2/3 dus er zitten stiekem veel datagebruikers tussen mijn apps.

Echter ik heb 1 dag nu maar geaccepteerd aangezien ik een heavy data user ben. Om mijn internet toegang te garanderen heb ik ook een dock op mijn werk en heb ik een autolader besteld.

Tja ik beschouw het maar gewoon als wisselgeld voor een mooi dun ontwerp met ongekende gebruikersmogelijkheden en -ervaringen.
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:19:25 #276
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60899508
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:23 schreef Skv het volgende:
Je T-mobile abo start vanwege de dagelijkse verwerking pas op de eerstvolgende dag oid. Die 16 smsjes zijn van "maand 0". Je zal op je eerste factuur ook een bedragje krijgen voor, say, 14-15 augustus, en de eerste maand (16 aug tot 15 sep).

Althans, ik heb nu een paar keer T-mobile genomen, en de eerste factuur ging altijd zo.
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:32:32 #277
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_60902070
Hey mensen, i need some help please!

Mijn pa heeft z'n contract verlengt bij T-mobile en krijgt daar een Iphone (3G 8GB) bij. Hij gebruikt echter liever zijn oude telefoon want hij is niet zo van al die toeters en bellen, dus je raad het al... hij is van mij . Nu is dat toestel uiteraard simlock beschermd. Ik ben een beetje aan het rond zoeken naar wat en hoe ik mijn Iphone kan hacken maar het is me nog niet geheel duidelijk. Kunnen jullie me uitleggen waar ik moet beginnen?
pi_60902365
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:32 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Hey mensen, i need some help please!

Mijn pa heeft z'n contract verlengt bij T-mobile en krijgt daar een Iphone (3G 8GB) bij. Hij gebruikt echter liever zijn oude telefoon want hij is niet zo van al die toeters en bellen, dus je raad het al... hij is van mij . Nu is dat toestel uiteraard simlock beschermd. Ik ben een beetje aan het rond zoeken naar wat en hoe ik mijn Iphone kan hacken maar het is me nog niet geheel duidelijk. Kunnen jullie me uitleggen waar ik moet beginnen?
pwnage
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:55:44 #279
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_60902533
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:47 schreef jpjedi het volgende:

[..]

pwnage
Hmm ik lees net :
quote:
Om te beginnen eerst een paar aandachtspunten:

* Het is op dit moment nog niet mogelijk om een iPhone 3G te unlocken. Je kunt het toestel al wel jailbreaken, zodat je er applicaties van derden op kunt installeren via het programma Cydia en in de toekomst via het programma Installer.
quote:
Pwnage Tool is alleen geschikt voor de Mac. Ga op zoek naar een vriend die een Mac heeft of gebruik de instructie voor Windows-gebruikers, onderaan deze pagina.
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:59:56 #280
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60902604
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:55 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

Hmm ik lees net :
[..]

[..]

Winpwn is voor windows. Je kan hem dar idd nog steeds alleen maar mee jailbreaken maar zal binnenkort ook wel mee geunlocked kunnen worden
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:03:13 #281
53267 TC03
pi_60902668
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 16:47 schreef jpjedi het volgende:

[..]

pwnage
Lees jij überhaupt wel? Een paar posts voor je werd er nog duidelijk gezegd dat een 3G nog niet simlock vrij te maken is.

Ook vind ik het dom van TheSeeker_NL dat hij een vraag stelt die een paar posts eerder ook al gesteld is, en daarop is ook al uitvoerig antwoord gegeven.

Wanneer leren mensen nou eens lezen.
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:24:17 #282
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_60903057
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:03 schreef TC03 het volgende:

[..]
Lees jij überhaupt wel? Een paar posts voor je werd er nog duidelijk gezegd dat een 3G nog niet simlock vrij te maken is.

Ook vind ik het dom van TheSeeker_NL dat hij een vraag stelt die een paar posts eerder ook al gesteld is, en daarop is ook al uitvoerig antwoord gegeven.

Wanneer leren mensen nou eens lezen.
Ja sorry. Ik ben de verschillende topics en fora wel aan het lezen maar er is zo veel om door te lezen. Ben gewoon een beetje lui en ongeduldig en wilde het gewoon even weten. Maar goed Dan nog een "domme" vraag, kijk maar of je antwoord wilt geven

Momenteel is het enige wat ik kan doen als de Iphone aangaat er een simkaart in doen en een sim code invoeren. Daarna gaat hij weer uit. Ik zou graag even de interface van het Menu etc willen bekijken en eventueel wat applicaties zien. Moet ik daarvoor de Iphone dus Jailbraken of heeft dit alleen betrekking op het installeren van nieuwe apps etc.
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:52:23 #283
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60903614
Hij is al lang en breed geunlocke. Sterker nog,deze post maak ik met een 3g op airtel netwerk.

Probeer alsjeblieft niet te bijdehand uit de hoek te komen.

[ Bericht 26% gewijzigd door jpjedi op 17-08-2008 20:10:00 ]
  zondag 17 augustus 2008 @ 18:06:38 #285
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_60903796
Ach krijg ik net te horen dat de Iphone nog niet geactiveerd is. Dit gebeurd pas halverwege oktober want dan gaat het nieuwe T-Mobile abbo pas in. Zit ik hier dus met een Iphone naast me die ik een maand lang niet kan gebruiken? Wat is het leven toch zuur!
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:34:09 #286
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_60906863
Kan je met gmail nu alleen automatisch laten ophalen om het kwartier of ook daadwerkelijk pushen?)

en als je kan pushen, hoe dan?
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:40:20 #287
53267 TC03
pi_60907060
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:56 schreef jpjedi het volgende:
Hij is al lang en breed geunlocke. Sterker nog,deze post maak ik met een 3g op airtel netwerk.

[ afbeelding ]
Dat zegt niks, er zijn ook gewoon simlock vrije iPhones te koop. De 3G is nog niet te unlocken via Pwnage of WinPwn. Het iPhone Dev Team zelf zei dit vier dagen geleden:
quote:
(we are making slow, but steady progress and we have no estimation of when, or even if we’ll be able to unlock the 3G iPhone)
Dus het lijkt me stug dat jij dan wél je 3G hebt unlocked.

[ Bericht 12% gewijzigd door TC03 op 17-08-2008 20:45:54 ]
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:40:55 #288
53267 TC03
pi_60907070
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:34 schreef BaggerUser het volgende:
Kan je met gmail nu alleen automatisch laten ophalen om het kwartier of ook daadwerkelijk pushen?)

en als je kan pushen, hoe dan?
Push werkt niet bij Gmail.
pi_60907259
quote:

[ afbeelding ]
Er is een verschil tussen de iPhone 3G en gebruik maken van een 3G netwerk.
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:51:35 #290
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_60910506
quote:

[ afbeelding ]
Dan was dat al een simlockvrije foon die je ,bv in België gekocht hebt. De nederlandse kan nog niet
pi_60911082
Mmm dat met Yessim maar eens proberen, die dingen staan voor 15 euro op Ebay. Is nog wel de moeite waard voor die 1,5 maand...
pi_60911631
Hoeveel MB is een filmpje van 700MB (standaard torrent film) geconverteerd op je iphone?

Zit namelijk te twijfelen om een 8gb of 16gb te halen
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:24:16 #293
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60911674
Ik heb films van 500 MB gemiddeld. En series zijn gemiddeld 200 MB.
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:25:26 #294
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60911709
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:38:00 #295
53267 TC03
pi_60912058
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:24 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb films van 500 MB gemiddeld. En series zijn gemiddeld 200 MB.
Waarmee converteer jij?

Ik gebruikte altijd RipBot, maar sinds 2.0.x pakt ie weinig filmpjes die het eerst wel deden. "Movie type not supported" krijg ik dan.
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:40:27 #296
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60912132
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarmee converteer jij?

Ik gebruikte altijd RipBot, maar sinds 2.0.x pakt ie weinig filmpjes die het eerst wel deden. "Movie type not supported" krijg ik dan.
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=840

Maar 99% haal ik van Usenet. Gewoon PSP films en series. En die converteren ze in bakken tegelijk.
pi_60917761
ik pak meestal dvd's en converteer met handbrake. Hele proces duurt overigens wel een uur of 5. Dan heb ik films van zo'n 7 of 800 mb
pi_60920732
Okay, ik denk, ik ga toch eens even bellen met T-Mobile mbt de dekking. Ook 2G valt hier regelmatig weg (wonen ook in een gat, maar toch) en ik denk, misschien sleep ik er nog een paar maanden korting uit. Dus 10 minuten in de wacht gehangen, hebben ze een 'systeemstoring' daar. . Echt he. "Kunt u morgen even terugbellen meneer?".

Ack.
  maandag 18 augustus 2008 @ 12:48:59 #299
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60921156
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:32 schreef Jarno het volgende:
Okay, ik denk, ik ga toch eens even bellen met T-Mobile mbt de dekking. Ook 2G valt hier regelmatig weg (wonen ook in een gat, maar toch) en ik denk, misschien sleep ik er nog een paar maanden korting uit. Dus 10 minuten in de wacht gehangen, hebben ze een 'systeemstoring' daar. . Echt he. "Kunt u morgen even terugbellen meneer?".

Ack.
Dit wil ik wel even volgen. Ik gebruik ook T-Mobile (zonder iPwn), misschien krijg ik er ook nog wat uit gesleept
  maandag 18 augustus 2008 @ 12:55:43 #300
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_60921313
3G is gewoon te unlocken jailbreaken alles.
heb gister nog een 3G gepwnt. vodafone chippie werkt gewoon. niks aan t handje.

heeft iemand nog toffe cydia sources btw?
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:10:10 #301
53267 TC03
pi_60921666
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 12:55 schreef _GdR_ het volgende:
3G is gewoon te unlocken jailbreaken alles.

[Apple iPhone #14] Waar de 3G niet unlockbaar is

[ Bericht 13% gewijzigd door TC03 op 18-08-2008 14:42:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')