Wat een eikels bij T-mobile, 2 dagen voordat die van mij binnen kwam zeiden ze dat ik gewoon rekening moest houden met 6 weken!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Skv het volgende:
Het mannetje van de T-Mobile zei dat 'ie morgen misschien binnen komt.
De lul.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:51 schreef soylent het volgende:
Collega van me die hem woensdag had besteld bij T-mobile had vandaag al de phone binnen
En fatsoenlijke 3G dekking.quote:
Via de Apple store, hij staat op 24h leveringsklaar op het moment.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef znarch het volgende:
Hoe kom je trouwens het snelst aan een dock voor de iphone ?
¤ 25,00quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Via de Apple store, hij staat op 24h leveringsklaar op het moment.
leuk, maar ik zie het nut er nog niet van in. Als het met datakabel werkte zou het mooi zijn! Maar je moet gewoon via wifi werken. Zou veel fijner zijn als je via usb kon werken (maar dat zal met sdk wel niet mogelijk zijn).quote:DataCase is uit
wou laatst ook hoesje kopen via apple store. Ik dacht in de nederlandse store te zitten, maar toen ik mijn beschermhoes van 24,99 wou afrekenen moest ik nog wel ff verzendkosten + importkosten betalen. (verzendkosten is natuurlijk logisch, maar import?)quote:Via de Apple store, hij staat op 24h leveringsklaar op het moment.
zoals ik al eerder zei kan ik niet snappen dat mensen problemen hebben met hun iphone batterijen. Na mijn mening gebruik ik de telefoon wel vaak, maar ik kan er zeker een paar dagen mee (en dan speel ik zo nu en dan ook een aantal spelletjes).quote:Het is wel even wennen dat de accu niet zo lang meegaat, Het is wel begrijpelijk, gezien de heavy use die het ding ondergaat, maar toch.
Al gevonden ondertussen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef znarch het volgende:
Okey htr gevonden, nu die dock naar usb kabel nog zien te vinden in die shop![]()
Verstuurd 4,7MBquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:17 schreef Ericjuh het volgende:
hoeveel data hebben jullie al ontvangen met jullie iphone?
(settings -> algemeen -> gebruik)
Dock: http://www.htrnederland.n(...)RN/Products/710MB484quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:09 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Al gevonden ondertussen?
Kan de dock ook niet vinden.
Klopt het dat dit alleen geldt voor dataverbruik d.m.v. GPRS / 3G ? want volgens mij wordt het gebruik van wifi hier niet bij meegerekend. Heb namelijk pas 800-nogwat kb verzonden, en 9,6 mb ontvangen, maar heb wel superveel zitten internetten op de iPhone (maar vooral via wifi dus)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:17 schreef Ericjuh het volgende:
hoeveel data hebben jullie al ontvangen met jullie iphone?
(settings -> algemeen -> gebruik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |