trouwens hoe zit het met de foto's die je maakt? kun je die ook verplaatsen naar een ander mapje? Want ik heb nu alle gemaakte foto's in mijn "fotorol" staan. Keb daar foto's van contactpersonen in staan, maar die wil ik in een ander mapje hebben.
Of kan ik die foto's van de contactpersonen gewoon verwijderen? Dus dat ik ze nog wel zie als ze mij bellen, maar dat ik de foto verwijdert heb in mijn fotorol
quote:
DataCase is uit
leuk, maar ik zie het nut er nog niet van in. Als het met datakabel werkte zou het mooi zijn! Maar je moet gewoon via wifi werken. Zou veel fijner zijn als je via usb kon werken (maar dat zal met sdk wel niet mogelijk zijn).
quote:
Via de Apple store, hij staat op 24h leveringsklaar op het moment.
wou laatst ook hoesje kopen via apple store. Ik dacht in de nederlandse store te zitten, maar toen ik mijn beschermhoes van 24,99 wou afrekenen moest ik nog wel ff verzendkosten + importkosten betalen. (verzendkosten is natuurlijk logisch, maar import?)
quote:
Het is wel even wennen dat de accu niet zo lang meegaat, Het is wel begrijpelijk, gezien de heavy use die het ding ondergaat, maar toch.
zoals ik al eerder zei kan ik niet snappen dat mensen problemen hebben met hun iphone batterijen. Na mijn mening gebruik ik de telefoon wel vaak, maar ik kan er zeker een paar dagen mee (en dan speel ik zo nu en dan ook een aantal spelletjes).
zo... ik ben weer helemaal bij met quote