abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60740708
tvp
pi_60741212
Het mannetje van de T-Mobile zei dat 'ie morgen misschien binnen komt.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_60744918
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Skv het volgende:
Het mannetje van de T-Mobile zei dat 'ie morgen misschien binnen komt.
Wat een eikels bij T-mobile, 2 dagen voordat die van mij binnen kwam zeiden ze dat ik gewoon rekening moest houden met 6 weken!
PS4 online: micro_nl
  maandag 11 augustus 2008 @ 21:51:14 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60745051
Collega van me die hem woensdag had besteld bij T-mobile had vandaag al de phone binnen
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60745094
tvp-tje
pi_60751949
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 21:51 schreef soylent het volgende:
Collega van me die hem woensdag had besteld bij T-mobile had vandaag al de phone binnen
De lul.
Welke versie?
pi_60752170
Pfrt, ik kan Papijump niet meer wegleggen .

Het is wel even wennen dat de accu niet zo lang meegaat, Het is wel begrijpelijk, gezien de heavy use die het ding ondergaat, maar toch.
pi_60752550
Vreemd genoeg slurpt mijn toestel de batterij ook leeg sinds ik van 1.1.4 naar 2.0.1 gegaan ben

Voorheen deed ik met EDGE "uit" ongeveer 3 dagen met de batterij en met EDGE "aan" een dag. (e-mail ophalen elk uur)

Nu is hij met EDGE aan leeg aan het einde van de middag maar ik heb het nog niet geprobeerd met een dag "uit"
pi_60755700
Whoew, op My T-mobile kun je eindelijk het juiste telefoontype (iphone 3G) aangeven!!!
Nu nog de tegoeden weergeven, en het komt allemaal goed!
pi_60756038
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:33 schreef sunmoonstar het volgende:
!!
Nu nog de tegoeden weergeven
En fatsoenlijke 3G dekking.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_60765235
Hoe kom je trouwens het snelst aan een dock voor de iphone ?

edit: liefst een online shop dus
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_60765262
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef znarch het volgende:
Hoe kom je trouwens het snelst aan een dock voor de iphone ?
Via de Apple store, hij staat op 24h leveringsklaar op het moment.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_60765412
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

¤ 25,00

Verzenddatum: 4-6 werkdagen

+ dat hij daar redelijk duur is ntuuk
pi_60765645
Godverdomme, die eikels zeiden gisteren dat ze vandaag een lading binnenkregen.
Ik er vandaag naartoe, zegt hij dat het 'vanaf besteldatum 6 weken duurt' en hij donderdag pas weer iPhones binnen krijgt. Of de witte daar bij zitten weet 'ie niet.

Waarom vertellen ze me dan dat de toestellen binnen 10 dagen er zijn, als ik gewoon 6 weken moet wachten? Wat een kutservice.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:15:00 #65
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60766088
Ik had een bulk versie van het dock gekocht bij de HTR voor 10 euro. Ook een USB kabel voor 10 euro.
pi_60766394
Okey htr gevonden, nu die dock naar usb kabel nog zien te vinden in die shop

[ Bericht 98% gewijzigd door znarch op 12-08-2008 16:42:22 ]
pi_60766750
Wat is nu het meest handige om Flickr te gebruiken icm de iPhone? ik heb nu dat AirMe geinstalleerd, geinig hoor, maar sjeezus wat is dat traag. Voordat je foto nummer 2 kunt nemen ben je een minuut verder ofzo...
pi_60767029
trouwens hoe zit het met de foto's die je maakt? kun je die ook verplaatsen naar een ander mapje? Want ik heb nu alle gemaakte foto's in mijn "fotorol" staan. Keb daar foto's van contactpersonen in staan, maar die wil ik in een ander mapje hebben.

Of kan ik die foto's van de contactpersonen gewoon verwijderen? Dus dat ik ze nog wel zie als ze mij bellen, maar dat ik de foto verwijdert heb in mijn fotorol
quote:
DataCase is uit
leuk, maar ik zie het nut er nog niet van in. Als het met datakabel werkte zou het mooi zijn! Maar je moet gewoon via wifi werken. Zou veel fijner zijn als je via usb kon werken (maar dat zal met sdk wel niet mogelijk zijn).
quote:
wou laatst ook hoesje kopen via apple store. Ik dacht in de nederlandse store te zitten, maar toen ik mijn beschermhoes van 24,99 wou afrekenen moest ik nog wel ff verzendkosten + importkosten betalen. (verzendkosten is natuurlijk logisch, maar import?)
quote:
Het is wel even wennen dat de accu niet zo lang meegaat, Het is wel begrijpelijk, gezien de heavy use die het ding ondergaat, maar toch.
zoals ik al eerder zei kan ik niet snappen dat mensen problemen hebben met hun iphone batterijen. Na mijn mening gebruik ik de telefoon wel vaak, maar ik kan er zeker een paar dagen mee (en dan speel ik zo nu en dan ook een aantal spelletjes).

zo... ik ben weer helemaal bij met quote
Dit keer zonder signature
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:06:29 #70
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_60767305
TViP.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_60767393
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef znarch het volgende:
Okey htr gevonden, nu die dock naar usb kabel nog zien te vinden in die shop
Al gevonden ondertussen?
Kan de dock ook niet vinden.
pi_60767602
hoeveel data hebben jullie al ontvangen met jullie iphone?

(settings -> algemeen -> gebruik)
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:38:31 #73
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_60768103
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:17 schreef Ericjuh het volgende:

Verstuurd 4,7MB
Ontvangen 72,0MB
pi_60769049
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:09 schreef ZigoSOS het volgende:

[..]

Al gevonden ondertussen?
Kan de dock ook niet vinden.
Dock: http://www.htrnederland.n(...)RN/Products/710MB484

Dock bulk: http://www.htrnederland.n(...)roducts/710MB721BULK

Nu de kabel nog
pi_60769370
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:17 schreef Ericjuh het volgende:

Klopt het dat dit alleen geldt voor dataverbruik d.m.v. GPRS / 3G ? want volgens mij wordt het gebruik van wifi hier niet bij meegerekend. Heb namelijk pas 800-nogwat kb verzonden, en 9,6 mb ontvangen, maar heb wel superveel zitten internetten op de iPhone (maar vooral via wifi dus)
pi_60769676
Nieuwsbericht: T-mobile geeft reactie op 3G-ontvangst klachten

Hier het nieuwsbericht

Hier de reactie van T-mobile
pi_60773408
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:49 schreef sunmoonstar het volgende:

Hier het nieuwsbericht

quote:
1. “De 3G dekking niet overal goed in tegenstelling tot wat de dekkingskaart belooft.”
leuk.. probleem verschuiven naar apple! dat is eigenlijk geen antwoord op de vraag.
quote:
2 . “Wanneer een iPhone van 3G naar 2G schakelt, verlies je de verbinding bij gebruik van bepaalde applicaties.“
Ik heb serieus het gevoel dat ze de iphone niet goed kennen. Ik heb hier regelmatig last van en ik kijk niet zoveel youtube. Als je 3g aan hebt staan en je hebt zowat geen 3g bereik dan switch hij naar 2g. In die tijd heb je dus ook geen geen bereik met je iphone (no service). Ik denk trouwens dat dit wel te maken heeft met een bug in de iphone (mits het mindere 3g bereik van t-mobile in sommige gebieden waar ik ben).
pi_60773979
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:49 schreef sunmoonstar het volgende:

Hier het nieuwsbericht

Wel heel erg gemakkelijk om Apple de schuld te geven .. T-Mobile
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:46:55 #79
3185 Adelante
To let it go now
pi_60775292
Als ze nou die netwerken van Orange en T-mobile eens samenvoegen, scheelt dat ook weer in de UMTS ontvangst. Hoewel ze die netwerken volgens mij samen hebben gebouwd (RANN), dus ik vraag me af in hoeverre ze al dezelfde masten gebruikten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60776532
quote:
Hm, ik heb een 2G

Hier een kabeltje dat prima werkt, voor $2,71 (gratis verzendkosten)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.600
pi_60777132
Mijne? Wel hoor.
pi_60778845
Kut zooi, ik heb in mijn slaapkamer gewoon geen bereik, waar ik normaal 2 a 3 streepjes had.
PS4 online: micro_nl
pi_60779064
Ik moet bekennen dat ik de laatste dagen echt overal een prima 3G dekking heb

Ook nu voor station Amersfoort waar ik dankzij mijn iPhone me nooit meer hoef te vervelen tijdens het werk!
pi_60779487
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik moet bekennen dat ik de laatste dagen echt overal een prima 3G dekking heb

Ook nu voor station Amersfoort waar ik dankzij mijn iPhone me nooit meer hoef te vervelen tijdens het werk!
het ergste vind ik wel dat ik regelmatig wil pimpen met mijn iphone, maar dat er dan links boven aan staat "no service". Dat vind ik niet echt pimpen
  woensdag 13 augustus 2008 @ 01:15:09 #87
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60781791
quote:
De nieuwe infineon X-Gold 608 chip die in de iphone 3G zit zou wel eens de boosdoener kunnen zijn van de netwerk problemen. Deze uitspraak komt van financieel analist Richard Windsor werkzaam bij een grote investeringsbank Nomura Securities. Opmerkelijk want sinds wanneer hebben financiële analisten verstand van chips en techniek? Windsor denkt dat de netwerk problemen komen door de Infineon X-Gold 608 chip die in de iPhone 3G zit. Hij schrijft in een rapport dat de chip niet goed genoeg is getest samen met de radio protocol stack. Windsor schrijft ook dat het probleem waarschijnlijk niet opgelost kan worden met een firmware update. Als het "onderzoek" van Windsor klopt dan gaat dit Apple of Infineon veel geld kosten. De enige optie is dan om de defecte iPhones terug te nemen en de foute chip te vervangen. Het rapport van Windsor is in ieder geval goed nieuws voor mobiele operators.

http://www.iphonenieuwsblog.nl/
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_60782091
Ik heb net zoveel 3G-dekking als op m'n vorige telefoon met T-mobile, in ieder geval. Ben ik wel blij mee.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 01:35:35 #89
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60782164
Neemt niet weg dat onze telefoons waarschijnlijk zijn voorzien van een verkeerde/ongeteste chipset.

Die van mij gaat dan ook terug. Ondanks dat ik hier in de wijk geen last heb

Ben benieuwd of Apple het gaat erkennen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_60782463
We merken nog wel wat er gaat gebeuren
pi_60783375
Nou ik moet zeggen dat ik regelmatig weinig tot geen ontvangst heb waar iemand met de simpelste Nokia gewoon volle bak heeft. En ik heb dan de 2G.
pi_60784281
Kwam deze reactie nog tegen op iPhoneclub.nl:
quote:
Ik zelf werkende als hardware engineer bij een grote telefoon contra-manufacturer kan in igv een paar feiten stellen op SMD niveau zijn er maar 3 goede fabrikaten 3g chipset te krijgen 1 infineon 2 NXP (vroeger phillips) en 3 vishay. Dat Apple voor inf. Heeft gekozen is niet zo vreemd; veel voorraad, goedkoop en al veel door nokia getest, echter is deze 3G conductor er zonder enige aanpassing op bereik/hoogte ingezet dit vind ik ongelovelyk deze chipsets zijn naar eigen spec te flashen!! Dat dit niet goed werkt in nederland kan erg goed te maken hebben met het feit dat in nederland de lucht overvol met signaal is, de chipset moet geflashd worden op de 3g hoogte van nederlandsemasten… Wat de chip nu doet is zoeken tussen de hele range 3g freq. Die over de hele wereld hetzelfde zijn hij moet zoeken in de range waarop t-mobile 3G uitstuurd.

Het kan dus op de manier van een firmware update wel ingeregeld worden maaaaarrrr… Een SMD progameerbaar device die al geplaatst is op de pcb en al memory bevat overflashen is spelen met vuur, zeer riskant dus geloof nooit dat ze dat aan gaan passen maarja een kat in het nauw…..

Nokia flashd de modules doormiddel van waneer het device voor het eerst meer dan 88% 3G ontvangst heeft de hoogtes mee te zenden naar je device en die dus op die manier te optimaliseren….
pi_60786042
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 07:43 schreef Jarno het volgende:
Kwam deze reactie nog tegen op iPhoneclub.nl:
[..]

als dat zo is dan zal het wel goed nieuws zijn
pi_60788338
Ik heb 'm nog steeds niet binnen.
Zou het handig zijn om nog een paar weken oid te wachten met ophalen, tot deze problemen wat opgehelderd zijn?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:35:40 #95
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60788826
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:47 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

als dat zo is dan zal het wel goed nieuws zijn
Nou niet echt, want dat betekent dat we vernueckt zijn Maar vooralsnog heb ik nog niet uit betrouwbare bronnen vernomen dat er iets mis is met iPhone's 3G ondersteuning... Ik zelf ervaar betere dekking met de iPhone dan met mijn oude HTC op T-mobile's netwerk. Er zijn nog wel steeds dezelfde blind spots helaas, maar altijd en voorspelbaar op dezelfde plekken. Een T-mobile probleem dus. Wat T-mobile natuurlijk ontkent want hun netwerk is fantastisch, maar goh, toch gaan ze het nog verbeteren (zie hun blog). En zoals reeds gezegd, met de HTC was dat precies zo...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:36:19 #96
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60788855
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:19 schreef Skv het volgende:
Ik heb 'm nog steeds niet binnen.
Zou het handig zijn om nog een paar weken oid te wachten met ophalen, tot deze problemen wat opgehelderd zijn?
Besteld is besteld, de dekking wordt niet beter door de telefoon in een doosje te laten wachten
pi_60789618
Hij is nog niet binnen en ik kan 'm annuleren, dan krijg ik 45 euro terug van mn 50. Valt wel mee.
Anyway, ik wil 'm eigenlijk gewoon hebben.
pi_60789917
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:59 schreef Skv het volgende:
Hij is nog niet binnen en ik kan 'm annuleren, dan krijg ik 45 euro terug van mn 50. Valt wel mee.
Anyway, ik wil 'm eigenlijk gewoon hebben.
Geduld is een schone zaak
pi_60789974
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:35 schreef soylent het volgende:

[..]

Nou niet echt, want dat betekent dat we vernueckt zijn
Er werd ook gezegt dat het aan de hardware lag. Jou bericht spreekt dat dus tegen. Het enige nadeel is dat je de telefoon moet flashen, wat riskant is. D'r is een kans dat die met een normale flash gewoon kan! Als dit niet het geval is zal er toch wel een workaround voor komen (hoop ik!)

dat is in iedergeval beter nieuws dan dat apple de verkeerde componenten in zijn iphone heeft gestopt.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:16:26 #100
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60790155
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:11 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Er werd ook gezegt dat het aan de hardware lag. Jou bericht spreekt dat dus tegen. Het enige nadeel is dat je de telefoon moet flashen, wat riskant is. D'r is een kans dat die met een normale flash gewoon kan! Als dit niet het geval is zal er toch wel een workaround voor komen (hoop ik!)

dat is in iedergeval beter nieuws dan dat apple de verkeerde componenten in zijn iphone heeft gestopt.
Ik weet het ook allemaal niet. Maar als zo'n flash-actie riskant is vrees ik dat ze hem niet zullen gaan aanbieden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')