Wat een eikels bij T-mobile, 2 dagen voordat die van mij binnen kwam zeiden ze dat ik gewoon rekening moest houden met 6 weken!quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:05 schreef Skv het volgende:
Het mannetje van de T-Mobile zei dat 'ie morgen misschien binnen komt.
De lul.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:51 schreef soylent het volgende:
Collega van me die hem woensdag had besteld bij T-mobile had vandaag al de phone binnen
En fatsoenlijke 3G dekking.quote:
Via de Apple store, hij staat op 24h leveringsklaar op het moment.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef znarch het volgende:
Hoe kom je trouwens het snelst aan een dock voor de iphone ?
¤ 25,00quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Via de Apple store, hij staat op 24h leveringsklaar op het moment.
leuk, maar ik zie het nut er nog niet van in. Als het met datakabel werkte zou het mooi zijn! Maar je moet gewoon via wifi werken. Zou veel fijner zijn als je via usb kon werken (maar dat zal met sdk wel niet mogelijk zijn).quote:DataCase is uit
wou laatst ook hoesje kopen via apple store. Ik dacht in de nederlandse store te zitten, maar toen ik mijn beschermhoes van 24,99 wou afrekenen moest ik nog wel ff verzendkosten + importkosten betalen. (verzendkosten is natuurlijk logisch, maar import?)quote:Via de Apple store, hij staat op 24h leveringsklaar op het moment.
zoals ik al eerder zei kan ik niet snappen dat mensen problemen hebben met hun iphone batterijen. Na mijn mening gebruik ik de telefoon wel vaak, maar ik kan er zeker een paar dagen mee (en dan speel ik zo nu en dan ook een aantal spelletjes).quote:Het is wel even wennen dat de accu niet zo lang meegaat, Het is wel begrijpelijk, gezien de heavy use die het ding ondergaat, maar toch.
Al gevonden ondertussen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:33 schreef znarch het volgende:
Okey htr gevonden, nu die dock naar usb kabel nog zien te vinden in die shop![]()
Verstuurd 4,7MBquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:17 schreef Ericjuh het volgende:
hoeveel data hebben jullie al ontvangen met jullie iphone?
(settings -> algemeen -> gebruik)
Dock: http://www.htrnederland.n(...)RN/Products/710MB484quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:09 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Al gevonden ondertussen?
Kan de dock ook niet vinden.
Klopt het dat dit alleen geldt voor dataverbruik d.m.v. GPRS / 3G ? want volgens mij wordt het gebruik van wifi hier niet bij meegerekend. Heb namelijk pas 800-nogwat kb verzonden, en 9,6 mb ontvangen, maar heb wel superveel zitten internetten op de iPhone (maar vooral via wifi dus)quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:17 schreef Ericjuh het volgende:
hoeveel data hebben jullie al ontvangen met jullie iphone?
(settings -> algemeen -> gebruik)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:49 schreef sunmoonstar het volgende:
Nieuwsbericht: T-mobile geeft reactie op 3G-ontvangst klachten
Hier het nieuwsbericht
Hier de reactie van T-mobile
leuk.. probleem verschuiven naar apple! dat is eigenlijk geen antwoord op de vraag.quote:1. “De 3G dekking niet overal goed in tegenstelling tot wat de dekkingskaart belooft.”
Ik heb serieus het gevoel dat ze de iphone niet goed kennen. Ik heb hier regelmatig last van en ik kijk niet zoveel youtube. Als je 3g aan hebt staan en je hebt zowat geen 3g bereik dan switch hij naar 2g. In die tijd heb je dus ook geen geen bereik met je iphone (no service). Ik denk trouwens dat dit wel te maken heeft met een bug in de iphone (mits het mindere 3g bereik van t-mobile in sommige gebieden waar ik ben).quote:2 . “Wanneer een iPhone van 3G naar 2G schakelt, verlies je de verbinding bij gebruik van bepaalde applicaties.“
Wel heel erg gemakkelijk om Apple de schuld te geven .. T-Mobilequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:49 schreef sunmoonstar het volgende:
Nieuwsbericht: T-mobile geeft reactie op 3G-ontvangst klachten
Hier het nieuwsbericht
Hier de reactie van T-mobile
Hm, ik heb een 2Gquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:24 schreef znarch het volgende:
[..]
Dock: http://www.htrnederland.n(...)RN/Products/710MB484
Dock bulk: http://www.htrnederland.n(...)roducts/710MB721BULK
Nu de kabel nog
nu wel ja. Net nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:31 schreef ZigoSOS het volgende:
Mijne? Wel hoor.
het ergste vind ik wel dat ik regelmatig wil pimpen met mijn iphone, maar dat er dan links boven aan staat "no service". Dat vind ik niet echt pimpenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik moet bekennen dat ik de laatste dagen echt overal een prima 3G dekking heb
Ook nu voor station Amersfoort waar ik dankzij mijn iPhone me nooit meer hoef te vervelen tijdens het werk!
quote:De nieuwe infineon X-Gold 608 chip die in de iphone 3G zit zou wel eens de boosdoener kunnen zijn van de netwerk problemen. Deze uitspraak komt van financieel analist Richard Windsor werkzaam bij een grote investeringsbank Nomura Securities. Opmerkelijk want sinds wanneer hebben financiële analisten verstand van chips en techniek? Windsor denkt dat de netwerk problemen komen door de Infineon X-Gold 608 chip die in de iPhone 3G zit. Hij schrijft in een rapport dat de chip niet goed genoeg is getest samen met de radio protocol stack. Windsor schrijft ook dat het probleem waarschijnlijk niet opgelost kan worden met een firmware update. Als het "onderzoek" van Windsor klopt dan gaat dit Apple of Infineon veel geld kosten. De enige optie is dan om de defecte iPhones terug te nemen en de foute chip te vervangen. Het rapport van Windsor is in ieder geval goed nieuws voor mobiele operators.
quote:Ik zelf werkende als hardware engineer bij een grote telefoon contra-manufacturer kan in igv een paar feiten stellen op SMD niveau zijn er maar 3 goede fabrikaten 3g chipset te krijgen 1 infineon 2 NXP (vroeger phillips) en 3 vishay. Dat Apple voor inf. Heeft gekozen is niet zo vreemd; veel voorraad, goedkoop en al veel door nokia getest, echter is deze 3G conductor er zonder enige aanpassing op bereik/hoogte ingezet dit vind ik ongelovelyk deze chipsets zijn naar eigen spec te flashen!! Dat dit niet goed werkt in nederland kan erg goed te maken hebben met het feit dat in nederland de lucht overvol met signaal is, de chipset moet geflashd worden op de 3g hoogte van nederlandsemasten… Wat de chip nu doet is zoeken tussen de hele range 3g freq. Die over de hele wereld hetzelfde zijn hij moet zoeken in de range waarop t-mobile 3G uitstuurd.
Het kan dus op de manier van een firmware update wel ingeregeld worden maaaaarrrr… Een SMD progameerbaar device die al geplaatst is op de pcb en al memory bevat overflashen is spelen met vuur, zeer riskant dus geloof nooit dat ze dat aan gaan passen maarja een kat in het nauw…..
Nokia flashd de modules doormiddel van waneer het device voor het eerst meer dan 88% 3G ontvangst heeft de hoogtes mee te zenden naar je device en die dus op die manier te optimaliseren….
als dat zo is dan zal het wel goed nieuws zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:43 schreef Jarno het volgende:
Kwam deze reactie nog tegen op iPhoneclub.nl:
[..]
Nou niet echt, want dat betekent dat we vernueckt zijnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:47 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
als dat zo is dan zal het wel goed nieuws zijn
Besteld is besteld, de dekking wordt niet beter door de telefoon in een doosje te laten wachtenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:19 schreef Skv het volgende:
Ik heb 'm nog steeds niet binnen.
Zou het handig zijn om nog een paar weken oid te wachten met ophalen, tot deze problemen wat opgehelderd zijn?
Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:59 schreef Skv het volgende:
Hij is nog niet binnen en ik kan 'm annuleren, dan krijg ik 45 euro terug van mn 50. Valt wel mee.
Anyway, ik wil 'm eigenlijk gewoon hebben.
Er werd ook gezegt dat het aan de hardware lag. Jou bericht spreekt dat dus tegen. Het enige nadeel is dat je de telefoon moet flashen, wat riskant is. D'r is een kans dat die met een normale flash gewoon kan! Als dit niet het geval is zal er toch wel een workaround voor komen (hoop ik!)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:35 schreef soylent het volgende:
[..]
Nou niet echt, want dat betekent dat we vernueckt zijn![]()
Ik weet het ook allemaal niet. Maar als zo'n flash-actie riskant is vrees ik dat ze hem niet zullen gaan aanbieden...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Er werd ook gezegt dat het aan de hardware lag. Jou bericht spreekt dat dus tegen. Het enige nadeel is dat je de telefoon moet flashen, wat riskant is. D'r is een kans dat die met een normale flash gewoon kan! Als dit niet het geval is zal er toch wel een workaround voor komen (hoop ik!)
dat is in iedergeval beter nieuws dan dat apple de verkeerde componenten in zijn iphone heeft gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |