Ja, maar wie gaat er nou in zandvoort wonen?!?!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:35 schreef Ynske het volgende:
oeps Tearsong en nu?
moet je hem toch betalen of hoe gaat dat
@ticootje, helaas zijn er altijd mensen die verder moeten reizen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:56 schreef LadyS het volgende:
Ik woonde eerst in lelystad. dus het is al een vooruitgang
nah happenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:00 schreef Kersjes het volgende:
Ik ken er trouwens nog wel een die graag zand hapt, jij toevallig ook, P_iglet?
Draagdoekenmeet Zandvoort!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:18 schreef Ynske het volgende:
misschien slimmer om dit in een apart topic te zetten?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:27 schreef Macka66 het volgende:
Nou... het zijn soms wel kleine terroristjes die verscholen zitten in de draagdoeken
Heel nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:56 schreef LadyS het volgende:
Ik woonde eerst in lelystad. dus het is al een vooruitgang
Er is een mevrouw die daar over nagedacht heeft en zij heeft de Onbag ontworpen. Ze heeft er zelfs een gratis patroon van op haar blog gezet. Ik denk dat jij daar met je naaikunsten iets heel moois mee kan makenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:51 schreef Llewella het volgende:
Overigens vind ik schoudertasje kruislings over de schouder icm doek niet zo handig buiten dat ik er last van kreeg, maar waar laat je dan je spullen zonder meteen een rugzak mee te moeten sjouwen? Misschien maar eens voor een leuk klein rugzakje kijken.
Ik persoonlijk vind de tas een beetje te groot, zo ben je helemaal een pak-ezel. Maarja je moet als vrouw-zijnde toch van alles kwijt....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Er is een mevrouw die daar over nagedacht heeft en zij heeft de Onbag ontworpen. Ze heeft er zelfs een gratis patroon van op haar blog gezet. Ik denk dat jij daar met je naaikunsten iets heel moois mee kan maken![]()
[ afbeelding ]
Bij action shots staat een dame met een mooie draagzak op de foto (6e foto, vrouw met groen vest) heb je enig idee hoe dat model heet en waar het te krijgen is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Er is een mevrouw die daar over nagedacht heeft en zij heeft de Onbag ontworpen. Ze heeft er zelfs een gratis patroon van op haar blog gezet. Ik denk dat jij daar met je naaikunsten iets heel moois mee kan maken![]()
Geen standaardmodel dus.quote:That is a custom Joey Mei Tai. Made with Organic Fair Trade cotton sourced from India by the model's sister in law!
Lovely - isn't it!?
He wat jammer!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:56 schreef Webkim het volgende:
De bruine rib mei tai:
[..]
Geen standaardmodel dus.
ja maar dan word ie mooi zo mooi als degene op de fotoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:58 schreef Macka66 het volgende:
Op naar de Sari voor een fair trade India stofje, naar de markt voor bruine rib, en weer aan de slag met de naaimachien. Er zit niks anders op, krijtlijk
En als je hem dan verkoopt he...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
hmm..ik heb nog zo`n bruine ribstof liggen als het goed is..eens zien of ik daar wat van kan fabrieken..vind hem ook wel erg mooi
hmm oh dan is dat dus ook niet echt een succesquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:09 schreef YPPY het volgende:
Wij hebben die geleend van schoonzusje en precies anderhalve seconde gebruikt.
Volgens mij is dat net zo'n onding als die babybag van premaxx, waarvan ik me al jaren afvraag waarom ze die krengen blijven maken (en waarom mensen ze blijven kopen trouwens ook)quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:01 schreef tigermickey het volgende:
Hi Ladies!
Ik heb ook gehoord (en gelezen) over een mini monkey is dat wat; heeft iemand daar ervaringen mee??
Voor je kindje zijn die dingen lang niet zo slecht als een BabyBjorn, want hij/zij ligt er lekker in wieghouding in.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:42 schreef anneja het volgende:
[..]
Volgens mij is dat net zo'n onding als die babybag van premaxx, waarvan ik me al jaren afvraag waarom ze die krengen blijven maken (en waarom mensen ze blijven kopen trouwens ook)
zal ik doen!!!! ik vraag me af of ik slim genoeg ben voor het knopenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:10 schreef YPPY het volgende:
Leuk! Wel veel foto's maken he, als hij er is?
De kat vond hem wel erg leuk om aan te hangen, dat moet ik er wel bijzeggen.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:07 schreef Kersjes het volgende:
Llewella, wat lief!
En wat een haar heeft ze, da's al meer dan Devin heeft![]()
Zo, het is 12 uur geweest dus het postkantoor is open. Zo maar even een draagdoek.nl gaan opsturen naar huize LovelyLady. Alvast veel plezier ermee en laat ons daar vooral in delen door foto's te posten
nou ja ik vind hem er ook niet echt goed uitzien. daarom heb ik hem ook maar niet gekochtquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:42 schreef anneja het volgende:
[..]
Volgens mij is dat net zo'n onding als die babybag van premaxx, waarvan ik me al jaren afvraag waarom ze die krengen blijven maken (en waarom mensen ze blijven kopen trouwens ook)
ik zie die dingen dus echt bijna nooit he. een keertje toen ik een ijsje ging halen. dat was wel schatiig trouwens die vrouw had die kleine in de 'buikstand' rechtop en elke keer probeerde hij haar ijsje af te pakken. kennen jullie die reklame van pijnenburg koek in het vliegtuig nou zoiets dus, zzoooooooooooooo schatiig!!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:18 schreef DaviniaHR het volgende:Ik heb vandaag een babietje in een draagdoek "in het wild" gezien!
Sorry, dat moest even
Ik ben superblij met mijn doekkie, en heb een tweede bij macka besteld!
trouwens, wat ik gister merkte, die rucksack krijg ik veel strakker door die tibetan gebeurens te doen erbij. dan hangt hij al en kan ik echt even grondig sjorren, zeg maar. mss een tip voor andere hopeloze rucksack-knopers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |