abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60863469
Ik probeer Thomas volledig in te pakken als ik wat langer op pad ga PM. Anders gaat hij achterover hangen als hij in slaap valt. En zijn hoofdje kan ik met een kruisband mooi ondersteunen, maar zijn bovenrug niet.
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:43:31 #152
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_60863551
Webkim, ik vind het zo grappig dat we allebei enthousiast zijn over de Millefiori. Terwijl jij van de boterzachte Girasols bent, en ik meer van de stevige Storchenwieges. Hoe vindt Thomas 'm?

Krijtlijk, mooi stofje uitgekozen zeg! Die carrier op de Onbag foto, geen idee. 't Is in ieder geval een mei-tai en geen ssc. Dat afgeronde en gevoerde nekje is wel apart, en die banden zitten ook heel hoog. Doet me denken aan een Kozy Carrier, maar daar is het niet echt het stofje voor. Misschien is 'ie ook wel zelfgemaakt

PM, zelf dat kleinste frutje van mij wil d'r armen los als ze al dan niet slapend op de rug gedragen wordt. (In een ssc of in de korte doek met een eenvoudige rucksack)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_60863580
Oooh door die onbag site ben ik nu verliefd op een mei tai met bruine ribstof
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_60863740
Macka, ik ben ook erg fan van m'n Storch hoor. De Girasols vind ik ZO mooi dat ik een beetje gebrek aan Duitse degelijkheid op de koop toe neem. En uiteindelijk valt of staat alles met een goede knoop. Zo had ik Thomas vanavond muurvast in een bwcc in Earthy Rainbow, zo goed was het me nog niet eerder gelukt. Ik merkte met dragen net echt geen verschil meer met Anna of Millie.
Mijn Millefiori is trouwens wel heel zacht aan het worden hoor. En Anna wordt ook behoorlijk knuffelbaar ondertussen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_60863882
Ik heb even gemaild met Onbag, om te vragen wat voor een mei tai dat is, met die bruine rib.
Als ik antwoord krijg meld ik me hier meteen.
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:43:15 #156
141844 Macka66
pi_60864876
FrankenKozy patroon, om een mei-tai te maken met een bovenkant die lijkt op die met de bruine ribstof.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:55:08 #157
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_60865181
[quote]Op vrijdag 15 augustus 2008 20:44 schreef beefcake het volgende:
Oooh door die onbag site ben ik nu verliefd op een mei tai met bruine ribstof
[

Jaah deze bedoelde ik ook! Mooi he? Hij ziet er ook zo comfortabel uit.
pi_60865220
De bruine rib mei tai:
quote:
That is a custom Joey Mei Tai. Made with Organic Fair Trade cotton sourced from India by the model's sister in law!

Lovely - isn't it!?
Geen standaardmodel dus.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:08:18 #159
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_60865514
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:56 schreef Webkim het volgende:
De bruine rib mei tai:
[..]

Geen standaardmodel dus.
He wat jammer! Bedankt voor het vragen Webkim
  † In Memoriam † vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:58:07 #160
141844 Macka66
pi_60866766
Op naar de Sari voor een fair trade India stofje, naar de markt voor bruine rib, en weer aan de slag met de naaimachien. Er zit niks anders op, krijtlijk
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:08:56 #162
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_60867013
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:58 schreef Macka66 het volgende:
Op naar de Sari voor een fair trade India stofje, naar de markt voor bruine rib, en weer aan de slag met de naaimachien. Er zit niks anders op, krijtlijk
ja maar dan word ie mooi zo mooi als degene op de foto
pi_60867030
hmm..ik heb nog zo`n bruine ribstof liggen als het goed is..eens zien of ik daar wat van kan fabrieken..vind hem ook wel erg mooi
Saartje
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:11:02 #164
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_60867078
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 23:06 schreef LadyS het volgende:
ik vind jouw nick grappig, krijtlijk
dank u
pi_60867274
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 23:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
hmm..ik heb nog zo`n bruine ribstof liggen als het goed is..eens zien of ik daar wat van kan fabrieken..vind hem ook wel erg mooi
En als je hem dan verkoopt he...
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_60867380
Ghehe je weet maar nooit
Saartje
pi_60895822
We waren gister lekker naar het strand, en wat was dat heerlijk!

En een hoop bekijks en je hoort veel vaker het vertederende ahhhhwwww dan met een kinderwagen

En vriendlief is denk nu ook echt blij dat ik een doek heb, als je mensen zag ploeteren met een kinderwagen over het strand, zelfs met de stoere robuuste modellen.

Ik dacht dat ik d'r redelijk goed had ingeknoopt met in de reflectie in de achteruit van de auto kijkend, maar ze zakte steeds meer naar 1 kant Ze heeft iig weer prinsesheerlijk geslapen in de doek, ik mocht alleen niet stilstaan want dan werd ze weer wakker mer huiltjes

M'n vriend wilt wel een blauwe lange doek
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_60896283
oeh, miami blijft toch wel erg erg érg mooi roze En dan met zo'n klein frummeltje er in...
ik mag van mezelf een 4-meter-zoveel doek kopen voor de nieuwe baby maar ik kan gewoon niet meer kiezen. En nu komt Miami ook nog eens op dat lijstje
Ik denk dat ze een beetje zakte omdat ze weinig steun aan de zijkant en tussen haar beentje had. Maar correct me if I'm wrong, ik heb weinig ervaring met deze manier van knopen en een foto is natuurlijk maar een momentopname

Ik zou haar zelf nog even met de knietjes opgetrokken in de doek dragen, nog niet met de band tussen de beentjes of met de stof wat breder tussen haar beentjes en over haar heen getrokken.

Wat leuk dat je vriend ook een doek wil!
pi_60896505
Wat betreft knopen; yep; zo hoorde die te zitten:

Ik had gewoon de stof wat verder door moeten schuiven.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_60896927

Even over Miami, is het echt zo hard roze als het op de foto's lijkt?
pi_60897696
Wat een mooi kleur roze. En fijn he, zo'n doek op het strand. Met een wagen is dat echt niet te doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60898526
Ik wordt met de dag enthousiaster, en dankzij Kersjes krijg ik deze week van haar een draagdoek te leen.
Zo enthousiast dat het gewoon MOET lukken met dat geknoop en mijn onhandigheid
Ik zelf zou wel een tricot slen willen maar nu ik ook andere doeken heb bekeken vind ik die ook zoo mooi...
Ben ook helemaal op de Girasol Cocoa Almond van Webkim.

Ik wordt alleen nog niet echt wijs over de lengtes van doeken enzo. Maar als alles goed gaat kom ik naar de draagdoeken meet en dan zijn er een hoop experts die mij van alles kunnen vertellen toch?
pi_60907029
ik heb echt dringend hulp van jullie ladies (en gents? ) als het gaat om draagdoeken...

ik heb een kleintje van een week mag ik dan ook al een draagdoek gebruiken?
er zijn zoveel soorten er maten en soorten ik snap er nou echt helemaal niks meer van

wat ik wel weet is dat ik zo een draagdoek heel graag wil hebben.. wat is nou veilig voor een kleintje van een week oud???

ik heb alle stukjes zorgvuldig gelezen maar ik wordt er alleen maar meer van in de war

help???
pi_60907273
Owlet; het is echt behoorlijk roze!! Maar ik vind het zelf precies een mooi kleurtje.

Ik zal weleens kijken van de week als het mooi weer is of ik een goede foto van de kleur kan maken.

Tigermickey; draagdoek kan in principe vanaf dag 1, maar belangerijk met hele kleintjes is wel dat ze bijv in de nek goede steun krijgen omdat ze zelf die kracht nog niet hebben.
Ik heb een boekje bij m'n doek met alle manieren van knopen en daar staat ook bij voor welke leeftijd.

Ik vond het alleen wel wat enger toen Amber nog kleiner was, nu wordt ze wat groter en steviger met 6 weken oud, en nu heb ik het gevoel dat ze wat beter om mij heen past zeg maar.
Amber Mae
pi_60907301
Voor zo'n kleintje zou ik beginnen met een rekbare doek, zoals die van draagdoek.nl. Die kun je vooraf knopen en je kunt je kleintje er heel stevig instoppen. Dat rekkende vond ik wel een veilig idee toen Anna klein was, dan wist ik zeker dat ze echt geborgen was. Doeken zijn zo fijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')