Ik zou voor een hele antraciete gaan

Maar wil zelf nog een antraciete doek zodat vriendlief ook kan dragen zonder het gevoel dat ie voor jan*** loopt
Gistermiddag heeft Amber weer de hele middag in de doek geslapen. Het was me woensdag zo goed bevallen, opvallend genoeg had ik voor het eerst ook die namiddag/avond geen last van stramme heupen/bekken na het lopen dat ik zoiets had van heej misschien komt dat door met de doek lopen? Dat ik toch enigzins zelf zit verpakt, en misschien er beter door in evenwicht ga lopen?
Dus gistermiddag de stad in met Amber in doek. Kassadame bij de Oilily ging al glunderen toen ik binnenkwam met knalroze doek, en verder ook aanspraak van oa, heej apart is dat, dat is toch afrikaans?
Madam heeft de hele tijd prinsesheerlijk liggen slapen. Alleen op het end bleek ik toch wel even iets teveel gelopen te hebben, en weer helaas last in me bekken/heupen. En ik kreeg wat last van me nek, maar dat kwam niet door de doek, maar door m'n kleine schoudertasje. Gek dat je van zoiets ligt dan wel last kan krijgen maar een kind in een doek niet

Overigens vind ik schoudertasje kruislings over de schouder icm doek niet zo handig buiten dat ik er last van kreeg, maar waar laat je dan je spullen zonder meteen een rugzak mee te moeten sjouwen? Misschien maar eens voor een leuk klein rugzakje kijken.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae