quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:01 schreef pinquit het volgende:
een daagdoekmeet helemaal in zandvoort![]()
Ja, maar wie gaat er nou in zandvoort wonen?!?!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:35 schreef Ynske het volgende:
oeps Tearsong en nu?
moet je hem toch betalen of hoe gaat dat
@ticootje, helaas zijn er altijd mensen die verder moeten reizen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:56 schreef LadyS het volgende:
Ik woonde eerst in lelystad. dus het is al een vooruitgang
nah happenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:00 schreef Kersjes het volgende:
Ik ken er trouwens nog wel een die graag zand hapt, jij toevallig ook, P_iglet?
Draagdoekenmeet Zandvoort!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:18 schreef Ynske het volgende:
misschien slimmer om dit in een apart topic te zetten?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:27 schreef Macka66 het volgende:
Nou... het zijn soms wel kleine terroristjes die verscholen zitten in de draagdoeken
Heel nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:56 schreef LadyS het volgende:
Ik woonde eerst in lelystad. dus het is al een vooruitgang
Er is een mevrouw die daar over nagedacht heeft en zij heeft de Onbag ontworpen. Ze heeft er zelfs een gratis patroon van op haar blog gezet. Ik denk dat jij daar met je naaikunsten iets heel moois mee kan makenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:51 schreef Llewella het volgende:
Overigens vind ik schoudertasje kruislings over de schouder icm doek niet zo handig buiten dat ik er last van kreeg, maar waar laat je dan je spullen zonder meteen een rugzak mee te moeten sjouwen? Misschien maar eens voor een leuk klein rugzakje kijken.
Ik persoonlijk vind de tas een beetje te groot, zo ben je helemaal een pak-ezel. Maarja je moet als vrouw-zijnde toch van alles kwijt....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Er is een mevrouw die daar over nagedacht heeft en zij heeft de Onbag ontworpen. Ze heeft er zelfs een gratis patroon van op haar blog gezet. Ik denk dat jij daar met je naaikunsten iets heel moois mee kan maken![]()
[ afbeelding ]
Bij action shots staat een dame met een mooie draagzak op de foto (6e foto, vrouw met groen vest) heb je enig idee hoe dat model heet en waar het te krijgen is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Er is een mevrouw die daar over nagedacht heeft en zij heeft de Onbag ontworpen. Ze heeft er zelfs een gratis patroon van op haar blog gezet. Ik denk dat jij daar met je naaikunsten iets heel moois mee kan maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |