Vanochtend met Amber in de draagdoek tegeltjes gaan uitzoeken en boodschappen gedaan.
Ik moest tegeltjes uitzoeken in een modelwoning voor de renovatie, echter is dat een seniorenwoning met een heel smal halletje, dus dit keer maar zonder kinderwagen, en dus in de draagdoek! Nou ze vond het fijn want ze heeft de hele tijd geslapen. Ook in de winkel bleef ze gewoon doorslapen. Alleen tussendoor thuis zakte ze steeds lager en wurmde ze zich een weg naar m'n borst in een poging tot drinken

En we hadden een mooie bijpassende roze paraplu mee, want ik was weer zo slim om niet eerst op de buienradar te kijken en we zijn vandaag een beetje in noodweer terecht gekomen

(Kon vrijwel niets meer door de voorruit van de auto zien toen ik ging tanken en het was echt slecht rijden!).
Met bukken is het wel nog een beetje eng, maar het draagt prima! Zelfs met bekkenproblemen

Ik had d'r net maar weer even snel in de draagdoek gezet voor nog even een fotootje

![]()
Lovelylady; nou weet ik niet hoe het met rugproblemen is, maar ik heb zelf een gevalletje bekkeninstabiliteit wat ook last geeft oa onder in de rug. De fysio vind het geen probleem dat ik de doek gebruik, maar wel raadzaam om bijv op de buik of rug te dragen, niet bijv op 1 schouder dragen zoals de ring-slings die ik heb.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae