quote:Het zal vast wel eens gebeuren, deze Spelen, dat er een sportster meedoet die meer de aandacht trekt dan haar sport.
Dit lijkt me een mooi topic om alle liefhebbers van vrouwelijk schoon daarvan mee te laten genieten.
Laat ik bijvoorbeeld eens
de spits afbijten met de nederlandse hockeyster Ellen Hoog
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hoop dat ze mee doet !
nog een tennister bij het sluiten van dit populaire topic
Alona Bondarenko, Oekraïne
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:44 schreef JohnDDD het volgende:
TVP voor het belangrijkste topic van de OS
quote:Naaktfoto's
Eind december liep een verbroken liefdesaffaire van Manaudou met haar voormalige partner Luca Marin uit de hand. Tijdens het EK kortebaan liep Marin verscholen onder een cape naar de kleedruimte waarin zijn ex zich aan het voorbereiden was voor de zwemfinales. Daar begon hij zijn oude liefde uit te foeteren, omdat zij eerder een ring die ze van hem had gekregen, had weggegooid. De Italiaanse zwemmer Filippo Magnini moest Marin uit de ruimte verwijderen. De Fransen dienden een klacht in bij de Europese zwembond.
Een dag na dit incident verschenen er zeer expliciete naaktfoto’s van Manaudou op het internet. Het betrof naast onschuldige exemplaren ook enkele foto's in zeer expliciete poses en van het bedrijven van orale sex. De foto's haalden overal in de wereld het nieuws, met name via vele weblogs. Manadou gaf aan zeer geschokt te zijn, en trok zich uit de publieke belangstelling terug. Haar website werd "wegens onderhoud" uit de lucht gehaald.
Mee eens, maar ja, die zijn gestopt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:35 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind Harmes ook niet knap hoor. Dan zagen Verona vd Leur en vooral Renske Endel er een stuk beter uit.
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:30 schreef Tim86 het volgende:
wel billen..
Ze doet niet meequote:
Geeft niks stats king !quote:
wel handig... kan je altijd je jasje ophangenquote:Op zondag 10 augustus 2008 08:33 schreef Denewar het volgende:
http://img24.imagevenue.c(...)cture480sd_443lo.jpg
is er ook weer bij!!
voor de liefhebberquote:Op zondag 10 augustus 2008 08:45 schreef numero_uno het volgende:
[..]
wel handig... kan je altijd je jasje ophangen
Meer schouder dan tiet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef kevin6188 het volgende:
TVP met Ranomi Kromowidjojo.
[ afbeelding ]
Die is wel schattig jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 10:34 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Stephanie Rice, zwemmen, Down Under
(goud gepakt intussen)
quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]
Verliefdheidquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:36 schreef qonmann het volgende:
En hier weer verder met dit leuke topic.
Uit het vorige topic:
Sportende chicks op de OS #1
[..]
[ afbeelding ]
Zal wel Indonesische roots hebbenquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:44 schreef BB-boy het volgende:
Mooie meid!
Wel een hele bizarre achternaam.
Sannaquote:Op zondag 10 augustus 2008 13:13 schreef Colplay het volgende:
[ afbeelding ]
Susanna Kallur maakt de 100 meter horden toch ook wel het bekijken waard.
Daar voel je niets vanquote:Op zondag 10 augustus 2008 14:44 schreef BB-boy het volgende:
Wel een hele bizarre achternaam.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Even snel een TVP!
we moeten nog een weekje geduld doen ...quote:
12 jarige meisjesquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:24 schreef Relayer het volgende:
fotootjes van vanochtend...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nou, ik heb ze even bekeken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
De Franse zwemster Laure Manaudou
De HP'tjes zijn te vinden voor wie zoekt
Heemskerk, ook wel oke.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:40 schreef kevin6188 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:05 schreef Cerubo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alica Sacramone (turnen)
Man, pleur op en en leer lezen. Steliana Nistor en Sandra Izbasa zijn 18 en Anna Pavlova is 20.quote:
Het is dat je er om vraagt....quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:57 schreef Quara het volgende:
Doen er ook nog minder mooie vrouwen mee?![]()
Nog meer vergelijkingsmateriaal:quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:42 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind haar een beetje op Sneijder lijken
damn heyquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:05 schreef Cerubo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alica Sacramone (turnen)
totaal niet, eerste foto ook al niet hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:53 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt toch niet op Sneijder man [ afbeelding ]
Ik vind haar landgenote Daria Joura leuker, lief koppie heeft ze (en ja, ze is 18!)quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:24 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lauren Mitchell, turnster
...nu je het zegt.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:05 schreef BB-boy het volgende:
Die doet me dan weer denken aan Suske of Wiske (het vrouwtje)
Plaats dan zelf eens een plaatje ...quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:10 schreef golfer het volgende:
Die kind-vrouwtjes die turnen vallen bij mij niet onder categorie chicks.
Oké, deze Olympiër is iets ouder:quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, deze Olympiër is iets ouder:
[ afbeelding ]
Precies, wat te denken van dit lekkere stuk:quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:20 schreef Relayer het volgende:
ik zal het er maar op houden dat over smaak niet te twisten valt....
Ben je 14 ofzo ??quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, wat te denken van dit lekkere stuk:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
Susanna Kallur horden loopster![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef Sally het volgende:
Speciaal voor jullie:
Vrouwenworstelen:
[ afbeelding ]
Je ziet helaas geen koppie in beeld
Hier wel, maar of je daar nou zo blij mee moet zijn?
[ afbeelding ]
Wang Xu, 14 jaar in 2004, dus nu net 18
Hier een lekker kontje:
[ afbeelding ]
Bij deze...quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:31 schreef Stansfield het volgende:
Zo dit topic gaat hard.
Ik vind die femke van de 4x100 zwemmen ook wel wat hebben.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:11 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
posten wij zo'n mooi meid Susanna kom jij met dit aan
Dat was natuurlijk een grapje.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:48 schreef Relayer het volgende:
nee, die gewichthefster die jij had geplaatst was lekker....
Zoals ik al eerder aangaf, over smaak valt niet te twisten. Wat voor de een mooi kan zijn, is voor een ander oerlelijk. Maar om daar dan continu over door te zeiken....quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een grapje.
Maar echt mooie vrouwen?
Ik heb er maar weinig voorbij zien komen.
Misschien gaat de combinatie 'echt mooi' en sporten ook wel niet samen?
dacht dat je ranomi wel leuk vond....quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een grapje.
Maar echt mooie vrouwen?
Ik heb er maar weinig voorbij zien komen.
Misschien gaat de combinatie 'echt mooi' en sporten ook wel niet samen?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef Sally het volgende:
Speciaal voor jullie:
Vrouwenworstelen:
[ afbeelding ]
Je ziet helaas geen koppie in beeld
Hier wel, maar of je daar nou zo blij mee moet zijn?
[ afbeelding ]
Wang Xu, 14 jaar in 2004, dus nu net 18
Hier een lekker kontje:
[ afbeelding ]
dude bedaar eens...quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:47 schreef Relayer het volgende:
[..]
Man, pleur op en en leer lezen. Steliana Nistor en Sandra Izbasa zijn 18 en Anna Pavlova is 20.
Op mokkels.nl staan er enkele van NL (gemaakt van de streams, dus niet super). Maar staan ook andere van een programma van NL3, waaronder deze::quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:34 schreef JanJanJan het volgende:
iemand gister nog hockey screenshots gemaakt?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:45 schreef M0NTANA het volgende:
Zag gisteren een Sloveense turnster en die zag er niet verkeerd uit, naam is me ontschoten.
quote:
Beetje gevaar, zo'n chick met een dubbelloopsjachtgeweer..quote:
Ze weet dus wel raad met een wapenstokquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beetje gevaar, zo'n chick met een dubbelloopsjachtgeweer..
ik heb haar gisteren gemist, maar ziet er zeker niet verkeerd uit...quote:
Wat een tuttig wijfquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Corey Cogdell
Team USA
Sport: Trap (Bronzen medaille)
[ afbeelding ]
volgens mij valt hier nog wel over te discussieren, heb hier al heel wat babes langs zien komen die heel wat leuker zijn dan een groot deel van die top 50.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:14 schreef Colplay het volgende:
http://www.webtvhub.com/t(...)pictures-and-videos/
Denk dat we klaar zijn
Ik denk het nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:14 schreef Colplay het volgende:
Denk dat we klaar zijn
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:14 schreef Colplay het volgende:
Denk dat we klaar zijn
Jankovic hoger dan Ivanovic, geen Ellen Hoog?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:14 schreef Colplay het volgende:
Denk dat we klaar zijn
Edit: Toch wel wat vreemde keuzes op deze lijst hoor![]()
Charlotte Craig slechts 22e??
Tja, smaken verschillen... maar het is inderdaad een faallijst... De zusjes Williams noem ik niet bepaald.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jankovic hoger dan Ivanovic, geen Ellen Hoog?
Faallijst, we kunnen door.
Wehhhhhhhhhh das een vent!!!quote:
Staan een hoop dubieuze entries in die lijstquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:14 schreef Colplay het volgende:
Denk dat we klaar zijn
Edit: Toch wel wat vreemde keuzes op deze lijst hoor![]()
Charlotte Craig slechts 22e??
Inderdaad. Dat de zusjes Williams er überhaupt in staan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jankovic hoger dan Ivanovic, geen Ellen Hoog?
Faallijst, we kunnen door.
Stuk beter inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:32 schreef Relayer het volgende:
gauw deze lieve foto van Ana Ivanovic plaatsen (ook al heeft ze zich afgemeld voor de OS) om de braakneiging te onderdrukken die ik heb gekregen na het zien van de Williamsen in die achterlijke lijst.
[ afbeelding ]
Leuk meisje, inderdaad. Was deze al geplaatst?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wat is in jou ogen "een typisch brits geval" ? ik kan je ook een andere britse wielrenster showen die beter uitziet maar ze doet helaas niet mee aan de OS. Haar naam Nikki Harrisquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:14 schreef DutchSL het volgende:
Pendleton is echt zo'n typisch Brits geval, niet mijn smaak.
ik vind de fiets het mooistquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:01 schreef Bartoli het volgende:
Vicky Pendleton (baanwielrennen)
[ afbeelding ]
Meisje toch, met die jurk kan je toch niet fietsen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:01 schreef Bartoli het volgende:
Vicky Pendleton (baanwielrennen)
[ afbeelding ]
Dat eiland staat nou niet bepaald bekend om de mooie vrouwen, terwijl ze zelf van wel vindenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en wat is in jou ogen "een typisch brits geval" ? ik kan je ook een andere britse wielrenster showen die beter uitziet maar ze doet helaas niet mee aan de OS. Haar naam Nikki Harris
Ja, die viel mij ook al opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:08 schreef Dos37 het volgende:
Die Pitcher van de Canadezen nu op Nederland 1
Ze heeft niet eens de bouw van een speerwerpsterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:43 schreef oxylus11 het volgende:
Leryn Franco - speerwerpster![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moppie tochquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft schijnbaar in haar eentje de gouden medaille verloren vandaag voor Amerika, maar who cares?!
Eensch. Heeft lieve uitstraling.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:52 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Stiekem vind ik Inge Dekker ook wel leuk
Troostenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft schijnbaar in haar eentje de gouden medaille verloren vandaag voor Amerika, maar who cares?!
ik snap wat je bedoelt maar nu is comedy central nu ook niet bepaald de meest geschikte zender daarvoor. Maar gelukkig verschillen smakenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat eiland staat nou niet bepaald bekend om de mooie vrouwen, terwijl ze zelf van wel vinden![]()
Dit is wel typerend
Kijk voor de lol anders maar naar die Britse comedy op Comedy Central over een paar minuten, die blonde.. typisch lompe Britse kop en dat vinden ze daar een schoonheid.![]()
De Spice Girls waren stuk voor stuk ook wel goede voorbeelden.
Natuurlijk komen er ook mooie vrouwen vandaan (die zitten overal wel in meer of mindere mate), maar Pendleton vind ik daar zeker niet bij horen.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:14 schreef sander89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wrm heeft de Playboy dat niet in NL![]()
Als eerst zou de halve vrouwen hockey ploeg in moeten staan![]()
Now we are talking business!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:43 schreef oxylus11 het volgende:
Leryn Franco - speerwerpster![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die wordt nu bespeeld door Enrique Iglesias..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:46 schreef iBerend het volgende:
Damn een aantal kapot knappe
Die hierboven is ook![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat valt dan weer alles behalve tegen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:23 schreef Wilskracht het volgende:
http://www.playboy.de/men(...)a_sportlerinnen_2008
Dan ook een foto van haar landgenote Jennifer Hohlquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:32 schreef jozef444 het volgende:
Nou vraag ik me af waarom is Nicole Brandli hier nog niet voorbij gekomen
[ afbeelding ]
Dan ben ik toch meer van de groentesoepquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef Colplay het volgende:
Hier nog een paar leuke (naakte) Duitse sportsters.
Met rimpels.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Welnee, Fatima is nog maagd.
Ja zou die ex tennis gozert hem werkloos in zn broek laten zitten?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Welnee, Fatima is nog maagd.
Volgens mij in deel 1 is ze wel genoemd.. Volgens mij heeft ze ooit eens in de Playboy gestaan..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef marcodej het volgende:
vreemd dat Kim Gevaert nog niet genoemd is. Absolute natuurlijke schoonheid om te zien en lijkt me een leuke vrouw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat dan??????quote:
Jammer dat die dan meteen weer zo opgemaakt moeten worden, de grootste reden dat ik sportsters mooi vind is dat ze natuurlijk zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:23 schreef Wilskracht het volgende:
Die laatste 2 kan der even wat uitleg bij?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:50 schreef Schimpie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fatima Moreira de Melo (hockey en Rabobank-reclames)quote:
George W. vroeg de USA volleybalsters wat ze van bush vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die laatste 2 kan der even wat uitleg bij?
wel genoemd hoor .was al in deel 1. mooie atletequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef marcodej het volgende:
vreemd dat Kim Gevaert nog niet genoemd is. Absolute natuurlijke schoonheid om te zien en lijkt me een leuke vrouw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten wel een paar mooie zevenkampsters tussen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:17 schreef kraakschandaal het volgende:
Jolanda Keizer ,zevenkamp.
[ afbeelding ]
Inderdaad en die Nederlandse viel me op en past wel in dit topic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zitten wel een paar mooie zevenkampsters tussen.
idd, je ziet die gozer naast Kid echt denken.........mmmmm, lets eat.quote:
Die met 't witte petje zit naar d'r tieten te kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:56 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
idd, je ziet die gozer naast Kid echt denken.........mmmmm, lets eat.
Kerri Walsh is vanaf nu mijn favoriet.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:19 schreef Relayer het volgende:
alsjeblieft dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zag haar vandaag 2 keer een valse start makenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:50 schreef BB-boy het volgende:
Ida Marcussen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja ze moeten even de adrenaline kwijt he? En het vriendje zit toch thuis, en als je niet winnen kan, kan je ze minstens neukenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:02 schreef tactic_to het volgende:
tering nou snap ik waarom er zo veel gratis condooms uitgedeeld worden aan de sporters op de OS
die fotos van die duitse chicks staan hier al irgendwo dacht ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:32 schreef TLC het volgende:
Olympisch naakt in Playboy
Pics or it didn't happen
Ook al de foto's van Playboy ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:07 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die fotos van die duitse chicks staan hier al irgendwo dacht ik
Ik vond Oksana altijd wel lekker pezig enzo, als je het met die doet voel je al haar spiertjes werken, moet best lekker zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:53 schreef Relayer het volgende:
[..]
Het is dat je er om vraagt....
[ afbeelding ]
Oksana Chusovitina is zeker niet de knapste, maar om op je 33e nog bij de turntop te horen is een knappe prestatie.
Serieus? Vond die uuhmm...blonde die won heel stukje leuker. Johnson heeft wel een prachtig stel benen overigensquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:28 schreef Loofus het volgende:
Met het Amerikaanse turnteam is echt niets mis, vooral de nummer twee Shawn Johnson die vandaag dus zilver pakte.
[ afbeelding ]
Wie is degene met de camera in haar hand? is dat Shawn Johnson?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:28 schreef Loofus het volgende:
Met het Amerikaanse turnteam is echt niets mis, vooral de nummer twee Shawn Johnson die vandaag dus zilver pakte.
Whaha idd maar volgens mij heeft iemand d'r hand gelikt en toen aan d'r poenaniequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze moet niet aan d'r doosch krabben als ze talkpoeder aan d'r handen heeft.
Sandra Izbasa!quote:
Nee, dat was Nastia Liukin.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:55 schreef sander89 het volgende:
Shawn Johnson vind beetje popperig over komen![]()
![]()
Bij turnen vind ik Alicia Sacramone een van de leukste meiden![]()
Die won vandaag trouwens goud vandaag![]()
Vandaar de smileyquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:48 schreef BogardeRules het volgende:
juk, niet zo zeiken zeg! als ze nou 14 was of zo ...
Het is duidelijk dat jij het zelfde wil zeggen, maar dat niet meer "mag", maar ik wel. ...
Lekker puh.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:17 schreef Schimpie het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen komt ze in actie.![]()
Susannaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:17 schreef Schimpie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:17 schreef Schimpie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |