quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
Susanna Kallur horden loopster![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef Sally het volgende:
Speciaal voor jullie:
Vrouwenworstelen:
[ afbeelding ]
Je ziet helaas geen koppie in beeld
Hier wel, maar of je daar nou zo blij mee moet zijn?
[ afbeelding ]
Wang Xu, 14 jaar in 2004, dus nu net 18
Hier een lekker kontje:
[ afbeelding ]
Bij deze...quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:31 schreef Stansfield het volgende:
Zo dit topic gaat hard.
Ik vind die femke van de 4x100 zwemmen ook wel wat hebben.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:11 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
posten wij zo'n mooi meid Susanna kom jij met dit aan
Dat was natuurlijk een grapje.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:48 schreef Relayer het volgende:
nee, die gewichthefster die jij had geplaatst was lekker....
Zoals ik al eerder aangaf, over smaak valt niet te twisten. Wat voor de een mooi kan zijn, is voor een ander oerlelijk. Maar om daar dan continu over door te zeiken....quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een grapje.
Maar echt mooie vrouwen?
Ik heb er maar weinig voorbij zien komen.
Misschien gaat de combinatie 'echt mooi' en sporten ook wel niet samen?
dacht dat je ranomi wel leuk vond....quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk een grapje.
Maar echt mooie vrouwen?
Ik heb er maar weinig voorbij zien komen.
Misschien gaat de combinatie 'echt mooi' en sporten ook wel niet samen?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:07 schreef Sally het volgende:
Speciaal voor jullie:
Vrouwenworstelen:
[ afbeelding ]
Je ziet helaas geen koppie in beeld
Hier wel, maar of je daar nou zo blij mee moet zijn?
[ afbeelding ]
Wang Xu, 14 jaar in 2004, dus nu net 18
Hier een lekker kontje:
[ afbeelding ]
dude bedaar eens...quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:47 schreef Relayer het volgende:
[..]
Man, pleur op en en leer lezen. Steliana Nistor en Sandra Izbasa zijn 18 en Anna Pavlova is 20.
Op mokkels.nl staan er enkele van NL (gemaakt van de streams, dus niet super). Maar staan ook andere van een programma van NL3, waaronder deze::quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:34 schreef JanJanJan het volgende:
iemand gister nog hockey screenshots gemaakt?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:45 schreef M0NTANA het volgende:
Zag gisteren een Sloveense turnster en die zag er niet verkeerd uit, naam is me ontschoten.
quote:
Beetje gevaar, zo'n chick met een dubbelloopsjachtgeweer..quote:
Ze weet dus wel raad met een wapenstokquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beetje gevaar, zo'n chick met een dubbelloopsjachtgeweer..
ik heb haar gisteren gemist, maar ziet er zeker niet verkeerd uit...quote:
Wat een tuttig wijfquote:Op maandag 11 augustus 2008 20:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
Corey Cogdell
Team USA
Sport: Trap (Bronzen medaille)
[ afbeelding ]
volgens mij valt hier nog wel over te discussieren, heb hier al heel wat babes langs zien komen die heel wat leuker zijn dan een groot deel van die top 50.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:14 schreef Colplay het volgende:
http://www.webtvhub.com/t(...)pictures-and-videos/
Denk dat we klaar zijn
Ik denk het nietquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:14 schreef Colplay het volgende:
Denk dat we klaar zijn
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:14 schreef Colplay het volgende:
Denk dat we klaar zijn
Jankovic hoger dan Ivanovic, geen Ellen Hoog?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:14 schreef Colplay het volgende:
Denk dat we klaar zijn
Edit: Toch wel wat vreemde keuzes op deze lijst hoor![]()
Charlotte Craig slechts 22e??
Tja, smaken verschillen... maar het is inderdaad een faallijst... De zusjes Williams noem ik niet bepaald.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jankovic hoger dan Ivanovic, geen Ellen Hoog?
Faallijst, we kunnen door.
Wehhhhhhhhhh das een vent!!!quote:
Staan een hoop dubieuze entries in die lijstquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:14 schreef Colplay het volgende:
Denk dat we klaar zijn
Edit: Toch wel wat vreemde keuzes op deze lijst hoor![]()
Charlotte Craig slechts 22e??
Inderdaad. Dat de zusjes Williams er überhaupt in staan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:27 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jankovic hoger dan Ivanovic, geen Ellen Hoog?
Faallijst, we kunnen door.
Stuk beter inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:32 schreef Relayer het volgende:
gauw deze lieve foto van Ana Ivanovic plaatsen (ook al heeft ze zich afgemeld voor de OS) om de braakneiging te onderdrukken die ik heb gekregen na het zien van de Williamsen in die achterlijke lijst.
[ afbeelding ]
Leuk meisje, inderdaad. Was deze al geplaatst?quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wat is in jou ogen "een typisch brits geval" ? ik kan je ook een andere britse wielrenster showen die beter uitziet maar ze doet helaas niet mee aan de OS. Haar naam Nikki Harrisquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:14 schreef DutchSL het volgende:
Pendleton is echt zo'n typisch Brits geval, niet mijn smaak.
ik vind de fiets het mooistquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:01 schreef Bartoli het volgende:
Vicky Pendleton (baanwielrennen)
[ afbeelding ]
Meisje toch, met die jurk kan je toch niet fietsen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:01 schreef Bartoli het volgende:
Vicky Pendleton (baanwielrennen)
[ afbeelding ]
Dat eiland staat nou niet bepaald bekend om de mooie vrouwen, terwijl ze zelf van wel vindenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en wat is in jou ogen "een typisch brits geval" ? ik kan je ook een andere britse wielrenster showen die beter uitziet maar ze doet helaas niet mee aan de OS. Haar naam Nikki Harris
Ja, die viel mij ook al opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:08 schreef Dos37 het volgende:
Die Pitcher van de Canadezen nu op Nederland 1
Ze heeft niet eens de bouw van een speerwerpsterquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:43 schreef oxylus11 het volgende:
Leryn Franco - speerwerpster![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moppie tochquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft schijnbaar in haar eentje de gouden medaille verloren vandaag voor Amerika, maar who cares?!
Eensch. Heeft lieve uitstraling.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:52 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Stiekem vind ik Inge Dekker ook wel leuk
Troostenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef BB-boy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft schijnbaar in haar eentje de gouden medaille verloren vandaag voor Amerika, maar who cares?!
ik snap wat je bedoelt maar nu is comedy central nu ook niet bepaald de meest geschikte zender daarvoor. Maar gelukkig verschillen smakenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat eiland staat nou niet bepaald bekend om de mooie vrouwen, terwijl ze zelf van wel vinden![]()
Dit is wel typerend
Kijk voor de lol anders maar naar die Britse comedy op Comedy Central over een paar minuten, die blonde.. typisch lompe Britse kop en dat vinden ze daar een schoonheid.![]()
De Spice Girls waren stuk voor stuk ook wel goede voorbeelden.
Natuurlijk komen er ook mooie vrouwen vandaan (die zitten overal wel in meer of mindere mate), maar Pendleton vind ik daar zeker niet bij horen.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:14 schreef sander89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wrm heeft de Playboy dat niet in NL![]()
Als eerst zou de halve vrouwen hockey ploeg in moeten staan![]()
Now we are talking business!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:43 schreef oxylus11 het volgende:
Leryn Franco - speerwerpster![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |