Volgens mij in deel 1 is ze wel genoemd.. Volgens mij heeft ze ooit eens in de Playboy gestaan..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef marcodej het volgende:
vreemd dat Kim Gevaert nog niet genoemd is. Absolute natuurlijke schoonheid om te zien en lijkt me een leuke vrouw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is dat dan??????quote:
Jammer dat die dan meteen weer zo opgemaakt moeten worden, de grootste reden dat ik sportsters mooi vind is dat ze natuurlijk zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:23 schreef Wilskracht het volgende:
http://www.playboy.de/men(...)a_sportlerinnen_2008
Die laatste 2 kan der even wat uitleg bij?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:50 schreef Schimpie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fatima Moreira de Melo (hockey en Rabobank-reclames)quote:
George W. vroeg de USA volleybalsters wat ze van bush vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die laatste 2 kan der even wat uitleg bij?
wel genoemd hoor .was al in deel 1. mooie atletequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:10 schreef marcodej het volgende:
vreemd dat Kim Gevaert nog niet genoemd is. Absolute natuurlijke schoonheid om te zien en lijkt me een leuke vrouw.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zitten wel een paar mooie zevenkampsters tussen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:17 schreef kraakschandaal het volgende:
Jolanda Keizer ,zevenkamp.
[ afbeelding ]
Inderdaad en die Nederlandse viel me op en past wel in dit topic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zitten wel een paar mooie zevenkampsters tussen.
idd, je ziet die gozer naast Kid echt denken.........mmmmm, lets eat.quote:
Die met 't witte petje zit naar d'r tieten te kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:56 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
idd, je ziet die gozer naast Kid echt denken.........mmmmm, lets eat.
Kerri Walsh is vanaf nu mijn favoriet.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:19 schreef Relayer het volgende:
alsjeblieft dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]