Dat is inderdaad de enige vervelende factor. Vorig jaar leek het te gaan regenen terwijl ik aan het opzetten was, en dan merk je wel dat je ineens haast krijgt. Maar verder; relaaaaax.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:28 schreef MadGuy het volgende:
Zo lang het maar niet regent tijdens het opzetten.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:14 schreef AMDB het volgende:
Zijn er kluisjes op het terrein? Handig voor autopapieren enzo.
quote:Kan ik mijn spullen veilig opbergen?
Ja, op het festivalterrein zijn kluisjes van Lockerbox te vinden. Hier kun je makkelijk en veilig je spullen opbergen. Zo kun je onbezorgd genieten van Lowlands.
Hoe werken de kluisjes?
Haal een sleutel aan de balie van Lockerbox
Betaal de huur en de borg
Berg je spullen veilig op in de kluis
Heb je tussentijds nog iets nodig? Open de kluis met de sleutel
Ga je weg? Lever de sleutel in en ontvang de borg terug.
Simpel!
Ik dacht ''laat ik het eerst eens hier vragen'' .quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:43 schreef vogelkooi het volgende:
Ga naar V&A.
In 'de wandelgangen' hoorde ik al 13:00u om de druk van de weg af te halen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
herkenbaar
hoe laat gaat de camping trouwens open? op de site staat 18u, maar onze achterburen van vorig jaar waren al ver voor die tijd binnen
Ik heb nog geen verschuivingen gehoord van de ehbo-diensten ivm het eerder open gaan... dus ik vreest dat men tot 13u evt in de regen moet wachten...quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik denk eerder vanwege het onweer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook goed, wilde het als een advies laten klinken, maar het lijkt meer een bevel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik dacht ''laat ik het eerst eens hier vragen'' .
dat was toch vorig jaar?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:33 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ben benieuwd naar dat tafeltennissen op lowlands; iemand daar meer info over?
en t valt met bakken uit de luchtquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Water kan je kratis en voor niets bij de toiletgebouw en toiletgebieden op het festivalterrein krijgen.
komt bijna niet voor dat da niet zo is. of t nu een week eerder of later isquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:18 schreef kreuk050 het volgende:
Jullie weten nu al dat het regent en onweert met lowlands?
Ik denk dat ik maar kies voor Yeasayer. Ik zag ze in het voorprogramma van Beck, en ze speelden het hoofdprogramma naar huis. Al zou ik Jamie Lidell ook best willen zien, maar dat zal wel weer verpest worden door het geluid in de Bravo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Yeasayer samen met Gogol Bordello geprogrammeerd?
Ik ga naar Gogol maar dit vind ik wel erg jammer
Ja, maar ik ken ze... Van die mensen die ergens in de loop van de vrijdag aan komen kakken, en de zondagavond alweer thuis zitten. Waar doe je het dan voor, vraag ik me af? Ok, de helft van die personen krijgt een uitnodiging van MOJO. Maar dan alsnog.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef foowout het volgende:
dat klinkt goed, 1 uur de poorten open. dan gaan wij zo rond 11 uur van huis weg.
vind het altijd wel raar en vreemd om op vrijdagavond soms nog veel mensen zie aankomen met hun hele bepakking. zonde.
Die X-Ray.. is volgens mij echt te klein..quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:04 schreef On het volgende:
Ik heb zo'n zin in bong-ra. Dit filmpje moet toch zeker de beste slayer-remix ooit zijn.
Jep, 2 jaar terug wilde ik er ook heen maar de x-ray bulkte gewoon uit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Die X-Ray.. is volgens mij echt te klein..
Ik snap niet dat ze dat ding niet één keer zo groot maken, nog een keet ernaast ofzo. Gaat wel wat van de sfeer af dan, maar hij is echt te klein nu voor wat ze erin zetten..quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Die X-Ray.. is volgens mij echt te klein..
De hoeveelheid geluid die hij weet te produceren kan je denk ik ook buiten horenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:48 schreef On het volgende:
[..]
Jep, 2 jaar terug wilde ik er ook heen maar de x-ray bulkte gewoon uit.
komen zij in x-ray dit jaar?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:55 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat ding niet één keer zo groot maken, nog een keet ernaast ofzo. Gaat wel wat van de sfeer af dan, maar hij is echt te klein nu voor wat ze erin zetten..
Ik noem een Does It Offend You, Yeah?, LeLe, Scotch Egg, Crystal Castles, Slagsmalsklubben, Bong-Ra..
Edit: Heeft iemand trouwens al een foto van de Charlie? Ben benieuwd welke tent dat nou is geworden..
Weersvoorspelling over 3 dagen of meer zijn sowieso al niet serieus te nemenquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:36 schreef Irving het volgende:
Heeft iemand een goede bron voor het weer van vrijdag t/m zondag in biddinghuizen?
Je wordt voor LL gedropt. En nee het is een half uurtje hooguit (vanaf t Harde)quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:11 schreef ralfseltje het volgende:
Als je met de bus gaat vanaf het station, waar wordt je dan eigenlijk gedropt? En is het ver in de bus?
Giel die mij blij maakt met een dooie musquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:18 schreef lunko1979 het volgende:
Giel had het vanmorgen over dat Anouk niet zu komen maar kan er nergens iets over vinden?
Geintje van Giel of wat?? Op LL-site staat iig niks.
Wat erg zou dat zijnquote:Op maandag 11 augustus 2008 09:18 schreef lunko1979 het volgende:
Giel had het vanmorgen over dat Anouk niet zu komen maar kan er nergens iets over vinden?
Vond ik ook een beetje jammer. Ga toch naar Gogol Bordello.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Yeasayer samen met Gogol Bordello geprogrammeerd?
Ik ga naar Gogol maar dit vind ik wel erg jammer
Bij ons loopt het regelmatig in de urenquote:Op zondag 10 augustus 2008 18:17 schreef Breuls het volgende:
Boeie dat je tent niet in 10 minuten staat. Ik doe er bijna een half uur over om 'm op te bouwen (en iets korter over het afbouwen), en dat half uurtje maakt me niks uit.
Meen je dat?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:45 schreef De Wouzeraar het volgende:
Leuk, Lowlands. Maar eigenlijk heb ik het kaartje alleen gekocht voor Anouk. De rest vind ik niet zo leuk, dus dan ga ik maar bier drinken ofzo.
Sarcasme.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:45 schreef De Wouzeraar het volgende:
Leuk, Lowlands. Maar eigenlijk heb ik het kaartje alleen gekocht voor Anouk. De rest vind ik niet zo leuk, dus dan ga ik maar bier drinken ofzo.
Weer.nl is wel positief. Alleen de vrijdag prut. Weathernews.nl houdt het op regen voor vrijdag en zaterdag, maar wel slechts 1 of 2 mm, dat zijn buitjes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:38 schreef Luni het volgende:
Zoek de verschillen:
http://www.weeronline.nl/Nederland/Biddinghuizen.htm
[url=http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel_en_verwacht_weer.html?cityID=31X5043&tx_mgcityweatherstatic_pi1[cityIDuse]=31X5043]http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldweer/actueel_en_verwacht_weer.html?cityID=31X5043&tx_mgcityweatherstatic_pi1[cityIDuse]=31X5043[/url]
Die neem ik ook mee, lekker dik kussen erin, sjouwen valt wel mee, gooi ze in de caravan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:17 schreef Technoviking het volgende:
Wij hebben hele grote relaxte stoelen uit de opruiming bij Praxis. 't Is wel even slepen, maar dan zit je ook als een koning!
Dan kom je dus niet op de dijk terecht?quote:Op maandag 11 augustus 2008 08:17 schreef Breuls het volgende:
Afdroppunt is hier rechts op de kaart (afhankelijk van hoe je browser het toont natuurlijk, maar het is bij de rotonde naar onderen). Vervolgens loop je, nog steeds ten zuiden van de Spijkweg, naar links/west, waar de ingang direct voor het zanderige stuk is. Daarna kun je naar rechts de brug over voor campings 1 t/m 4 en het festivalterrein.
Wel leuk dat je op de foto duidelijk ziet dat dat terrein helemaal kapotgelopen wordt.
Nounou, dan heb je misschien tot vrijdag ochtend wel koud bierquote:Op maandag 11 augustus 2008 12:54 schreef vogelkooi het volgende:
Voor bier koud te houden, koop ik gewoon twee Ah koeltassen, doe ze in elkaar (dubbel zo goed ofzo) en daar het bier in![]()
![]()
Je snapt er niks van nee. Je komt inderdaad niet op de dijk, maar wel op hetzelfde veld in de rij als de mensen die met de auto komen. Zodra je uit de bus stapt, voeg je je dus bij de rest.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:05 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dan kom je dus niet op de dijk terecht?We willen namelijk zo vroeg mogelijk met de trein/bus op donderdag, maar om nou de hele ochtend op een afgelegen stukkie met alleen het OV-volk te zitten...
Of ik snap er helemaal niks van
Hoezo niet? Vrijdag een bui en zaterdag/zondag 1 of 2 mm is niet zo erg toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:23 schreef Jed1Gam het volgende:
weersvoorspelling zien er niet geweldig uit.
Ja snap dat gesleep met koelboxen enzo nooit zo goed. gewoon wat sixpacks mee, lauw bier moet dan maar.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:21 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Nounou, dan heb je misschien tot vrijdag ochtend wel koud bier
quote:Nieuwe namen / 11-8-2008
Vorige week kregen we helaas wat afzeggingen binnen. Maar goed, we bekijken het positief; er is weer ruimte voor nieuwe namen!
Eerder kondigden we Triggerfinger al aan en ter vervanging van Stephen Marley hebben we Luciano weten te stikken. We blijven dus in reggaesferen.
Op de plek van Kid Sister komt Magnetic Man. Dit wordt een show waar we erg trots op zijn omdat het een bijzondere samenwerking tussen Skream en Benga is.
Het blokkenschema is ook weer helemaal up to date.
Echte Rootsreggae dus, ipv de dancehall van Stephen Marleyquote:Luciano, een naam die klinkt naar een gangster, maar niets is minder waar. Deze bedreadlockte Jamaicaan oogt als een goeiige beer en heeft zijn leven gewijd aan het verspreiden van de spirituele boodschap, onder de bijnaam Jah MessenJah. De goede verstaander begrijpt het al: Luciano is een activistische rastafari en doet kond van het Woord op de relaxed swingende afterbeat van echte rootsreggae. Reggae met gitaren, piano, orgel en drums dus, waar geen digitale dancehallnoot aan te pas komt. Vooral die kant van Luciano’s werk zal op Lowlands gretig aftrek vinden, maar dat vindt Jah niks erg.
Volgens Piet Paulusma (die was 'net' op 3fm) valt er vrijdag genoeg regen, en zaterdag en zondag gewoon goed weer..quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:23 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Weer.nl is wel positief. Alleen de vrijdag prut. Weathernews.nl houdt het op regen voor vrijdag en zaterdag, maar wel slechts 1 of 2 mm, dat zijn buitjes.
Als het dan al niet op isquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:21 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Neeh ze zullen wel weer gewoon houtsnippers strooien.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:59 schreef kciR het volgende:
[..]
Volgens Piet Paulusma (die was 'net' op 3fm) valt er vrijdag genoeg regen, en zaterdag en zondag gewoon goed weer..
Dat is fijn, dan is vrijdag het hele terrein al een blubberbende en dan moeten we daar een heel weekend mee doen
Afgelopen jaar was ik er rond 12 uur en kon ik zo doorlopen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst pas op vrijdag misschien. Best jammer, maar het komt wel beter uit met vervoer. Even zien hoe de rest van de groep erover denkt nog. Maar ja, als we goed op tijd vertrekken, ben ik vast nog wel lekker op tijd binnen.
Hoe zijn de ervaringen hier met op vrijdag aankomen? Hoe lang is de rij bijvoorbeeld? Moet toch haast wel meevallen als je de mensenmassa op donderdag ziet.
Ik begin er nu wel eindelijk zin in te krijgen.
weer? 2 jaar geleden was het een modderpoelquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Neeh ze zullen wel weer gewoon houtsnippers strooien.
daar hebben ze dan sinds vorig jaar van geleerd.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:13 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
weer? 2 jaar geleden was het een modderpoel
Ideaal. Ik wil er wel wat eerder zijn om te proberen nog wat Henry Rollins mee te pakken, maar dat moet dan ook wel lukken. En op welke camping stond je? Of waren er al mensen donderdag die de tent hadden opgezet?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was ik er rond 12 uur en kon ik zo doorlopen...
D'r ligt nu ook meer asfalt dan de afgelopen jaren.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:17 schreef Longmen het volgende:
[..]
daar hebben ze dan sinds vorig jaar van geleerd.
Dat is goed genoeg, vrijdagochtend gewoon een tray bier halen bij de supermarkt. Ik stop er ook mee, me kapot sjouwen aan bier dat toch lauw is na de eerste avond, dan maar wat meer uitgeven en alleen voor donderdag wat mee (als ik donderdag wel al ga, de kans is nog aanwezig).quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:21 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ja welk nummer is dat ook alweer? links van de ingang, i.i.g. moet je elke keer over de loopbrug. Maar vond t een hele prettige camping.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ideaal. Ik wil er wel wat eerder zijn om te proberen nog wat Henry Rollins mee te pakken, maar dat moet dan ook wel lukken. En op welke camping stond je? Of waren er al mensen donderdag die de tent hadden opgezet?
Wij zijn er al jaren rond 8:30 op vrijdagochtend, er staat dan géén rij en er is nog genoeg plek op camping 5.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ideaal. Ik wil er wel wat eerder zijn om te proberen nog wat Henry Rollins mee te pakken, maar dat moet dan ook wel lukken. En op welke camping stond je? Of waren er al mensen donderdag die de tent hadden opgezet?
Camping 5. Heb ik ook 2 jaar gestaan (2005 en 2006) en dat is toen ook prima bevallen. Daar wilde ik sowieso gaan staan, ik ben toch nooit lekker op tijd om een leuke plek op 1 t/m 4 te krijgen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja welk nummer is dat ook alweer? links van de ingang, i.i.g. moet je elke keer over de loopbrug. Maar vond t een hele prettige camping.
Ik wil tussen 8:00 en 9:00 vertrekken, we komen uit de noordkop, met wat mazzel ben je er dan wel snel.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wij zijn er al jaren rond 8:30 op vrijdagochtend, er staat dan géén rij en er is nog genoeg plek op camping 5.
Effe gecheckd op You Tube, klinkt lekker hoor, zondag vroeg naar het Festivalterrein!quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:40 schreef Tourniquet het volgende:
Echte Rootsreggae dus, ipv de dancehall van Stephen Marley![]()
En je kan er redelijk slapen, geen last van de 24 uurs tentquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Camping 5. Heb ik ook 2 jaar gestaan (2005 en 2006) en dat is toen ook prima bevallen. Daar wilde ik sowieso gaan staan, ik ben toch nooit lekker op tijd om een leuke plek op 1 t/m 4 te krijgen.
Dat heb ik vorig jaar voor het eerst ook gedaan. Door overmatig alcoholgebruik had ik nog nooit een opener gezien van een van de dagen, maar dat beviel toch best goed. Het is wel nog vrij rustig op het terrein om die tijd trouwens.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Effe gecheckd op You Tube, klinkt lekker hoor, zondag vroeg naar het Festivalterrein!
En een eigen supermarkt, aanzienlijk minder lang wachten dan bij de supermarkt die voor de andere campings staat.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
En je kan er redelijk slapen, geen last van de 24 uurs tent
Inderdaad, deden wij ook altijd, was je zo binnen, ga sinds vorig jaar met een caravan, dan ben je helemaal zo binnen op vrijdagochtend vroeg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wij zijn er al jaren rond 8:30 op vrijdagochtend, er staat dan géén rij en er is nog genoeg plek op camping 5.
die ambitie heb ik ook regelmatig op festivals, komt er nooit vanquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:36 schreef Luni het volgende:
zondag vroeg naar het Festivalterrein!
gewoon ter plekke repareren met ducktape en evt. een vuilniszakquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik hoop wel dat mijn tent waterdicht is. Na de laatste keer dat ik 'm gebruikt heb (paar weken terug), ging ik 'm in de tuin nog even laten drogen en toen weer opruimen. Echter bij het oprollen trok ik de buitentent naar me toe waarna die achter een splinter van het houter terras bleef hangen. Voor de zekerheid even een flinke bandenplakker op gedaan en nu maar hopen (ik ben geen held met bandenplakkers).
Heb ik ook altijd moeite mee, maar ben een groot reggaeliefhebber, en dat is schaars op Lowlands, dus ik moet wel vroeg gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die ambitie heb ik ook regelmatig op festivals, komt er nooit van
Ja, ik zat al te overwegen even een zeil te kopen om onder de tent te leggen, en duct tape mee inderdaad. Alleen even kijken waar ik dat nog vandaan ga halen. Duct tape hebben ze vast bij de bouwmarkt wel? grondzeil wordt lastiger hier in de buurt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gewoon ter plekke repareren met ducktape en evt. een vuilniszak
winkels als Praxis/Gamma/Xenos/Blokker hebben toch wel grondzeil? duct tape iig welquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik zat al te overwegen even een zeil te kopen om onder de tent te leggen, en duct tape mee inderdaad. Alleen even kijken waar ik dat nog vandaan ga halen. Duct tape hebben ze vast bij de bouwmarkt wel? grondzeil wordt lastiger hier in de buurt.
ligt eraan hoeveel spullen je bij je hebt en of je het erg vind om iets verder te lopenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:53 schreef KneiterS het volgende:
Wat zijn nou precies de goede campings en waarom?
Alle campings zijn goed. 1 t/m 4 worden vaak gezien als de gezelligste campings, vooral door de ligging vlak bij het terrein en de 24-uurs tent. 5 Is wat rustiger, en verder weg, dus moet je elke dag de brug over, maar je hoeft niet 2 keer met spullen de brug over. 6 is tegenover 5 volgens mij, dus vergelijkbaar. Campercamping is ver weg, maar als je met een camper/caravan zou gaan, zou je dit niet vragen, want dan had je geen keuze.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:53 schreef KneiterS het volgende:
Wat zijn nou precies de goede campings en waarom?
met lekker weer geen probleem. bakje koffie halen, optreden pakken en daarna luieren in de zon met een biertje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd moeite mee, maar ben een groot reggaeliefhebber, en dat is schaars op Lowlands, dus ik moet wel vroeg gaan.
Gamma ga ik even kijken. Die is hier in de buurt. En Karwei, maar dat is hetzelfde, dus 1 van de 2 ga ik even heen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
winkels als Praxis/Gamma/Xenos/Blokker hebben toch wel grondzeil? duct tape iig wel
Mag ik je die afraden met dit weer? Ik was laatst aan het 'kamperen' bij een verjaardag, daar had een vriendin ook zo'n tent mee. Na een kwartiertje regen heeft ze haar spullen er drijfnat uit gehaald.quote:over tenten gesproken, iemand een idee waar die uitklapbare Quechua tenten te koop zijn (omg. Utrecht)?
ach, zeiltje erover of onder de partytent slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mag ik je die afraden met dit weer? Ik was laatst aan het 'kamperen' bij een verjaardag, daar had een vriendin ook zo'n tent mee. Na een kwartiertje regen heeft ze haar spullen er drijfnat uit gehaald.
Mogelijk stond de tent ook niet goed, aflopende tuin met de ingang naar boven, maar dat moet op Lowlands ook maar net goed zijn. Ik zou het in ieder geval niet gokken.
Voor 5 tientjes heb je een goede tent bij Perry Sport. Dus ik zou daar voor gaan. Iets meer werk en iets zwaarder (wel handiger formaat om mee te nemen), maar ook de kans dat 'ie een paar jaar mee kan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:58 schreef Longmen het volgende:
die Quechua's zijn ook nog eens duur...
yep ben ook klaar voor 4 tientjes van Bristol, prima tent en lichtgewicht.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voor 5 tientjes heb je een goede tent bij Perry Sport. Dus ik zou daar voor gaan. Iets meer werk en iets zwaarder (wel handiger formaat om mee te nemen), maar ook de kans dat 'ie een paar jaar mee kan.
Ik heb deze: tent. Was een tijdje terug nog 50 euro, was blijkbaar een aanbieding. Heerlijk tentje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
yep ben ook klaar voor 4 tientjes van Bristol, prima tent en lichtgewicht.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Op Haldern Pop is gebleken dat mijn tent lekt, het onderzeil is zo dun dat de regen er gewoon doorheen sijpelt. Heb 'm ook al 5 jaar, en heeft veel festivals overleefd. Hierdoor heb ik zojuist ruzie gemaakt met mijn moeder, die het nodig vind om met zo'n groot plastic grondzeil IN mn tent te slapen. Heel comfy. Oh, en ze vindt dat dit toch wel het laatste jaar festivals moet zijn, want ik 'word te oud'. Ik moet keuzes gaan maken, een stabiel leven hebben, niet meer dat kinderachtige muziekgedoe in die tentjes...
Ik word in oktober 24.Jaja.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Op Haldern Pop is gebleken dat mijn tent lekt, het onderzeil is zo dun dat de regen er gewoon doorheen sijpelt. Heb 'm ook al 5 jaar, en heeft veel festivals overleefd. Hierdoor heb ik zojuist ruzie gemaakt met mijn moeder, die het nodig vind om met zo'n groot plastic grondzeil IN mn tent te slapen. Heel comfy. Oh, en ze vindt dat dit toch wel het laatste jaar festivals moet zijn, want ik 'word te oud'. Ik moet keuzes gaan maken, een stabiel leven hebben, niet meer dat kinderachtige muziekgedoe in die tentjes...
Het beste kunt u uw moeder benaderen en haar de volgende letters voorleggen: B.L.O.W.M.E.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Beweren ze nu met droge ogen dat de camping (behalve de "beperkte openstelling" op donderdag) vrijdag om 10:00 open gaat?quote:Tijden:
Voorkom wachten voor een gesloten hek en print de volgende tijden in je geheugen!
De camping heeft op donderdag een beperkte openstelling en is open v.a. 18:00.
De rest van het weekend geldt vrijdag van 10:00 tot maandag 12:00.
Het festivalterrein opent deuren op vrijdag om 13:00.
lul niet man, 20 euro duur?? En dat ze niet waterdicht zijn is ook onzin. Die van mij heeft al heel wat overleefd, zonder 1 enkel druppeltje in mn tent gezien te hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:58 schreef Longmen het volgende:
die Quechua's zijn ook nog eens duur...
waar heb je 'm gekocht?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:26 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
lul niet man, 20 euro duur?? En dat ze niet waterdicht zijn is ook onzin. Die van mij heeft al heel wat overleeft, zonder 1 enkel druppeltje in mn tent gezien te hebben.
Je leest toch zelf dat het een donderdag al open gaat? En ze proberen het te spreiden dus zeggen ze "eigenlijk vrijdag" omdat anders de mensen nóg eerder gaan komen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:26 schreef Tourniquet het volgende:
Uit de laatste nieuwsbrief:
[..]
Beweren ze nu met droge ogen dat de camping (behalve de "beperkte openstelling" op donderdag) vrijdag om 10:00 open gaat?Sowieso lopen die zinnen niet echt. "Het festivalterrein opent deuren".
dat was mijn gedachte erbij, toen ergens gelezen. Prijzen zullen wel gedaald zijn dan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:26 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
lul niet man, 20 euro duur?? En dat ze niet waterdicht zijn is ook onzin. Die van mij heeft al heel wat overleeft, zonder 1 enkel druppeltje in mn tent gezien te hebben.
Bij de Decathlon (bij station Amsterdam Bijlmer-ArenA)quote:
Ze zijn in elk geval al 3 jaar ongeveer deze prijs. Decathlon is sowieso super goedkoop als je het vergelijkt met Perry ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
dat was mijn gedachte erbij, toen ergens gelezen. Prijzen zullen wel gedaald zijn dan.
Dat valt ook wel weer mee. Decathlon heeft inderdaad goedkope tenten, maar voor vergelijkbare tenten zit er niet zo veel prijsverschil in op het eerste gezicht. Bij Perry zie ik wel minder kleine tentjes.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:42 schreef WalterSobchak het volgende:
Ze zijn in elk geval al 3 jaar ongeveer deze prijs. Decathlon is sowieso super goedkoop als je het vergelijkt met Perry ofzo.
Was 2005 niet ook het laatste jaar dat ook de ingang pas om 18:00 open ging? Laatste 2 jaar steeds al in de middag volgens mij. Wat voor mij ook betekende dat ik vrij rap binnen was.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:48 schreef MOETIG het volgende:
ik heb de afgelopen 3 jaar op donderdag gewerkt en had de fantastische taak om de brandgangen op de campings (afgezet met lintjes) vrij te houden. We moesten dan rond de middag beginnen en de camping ging altijd eerder open...
....quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Jep! Ik ben meerdere keren pas op de vrijdagochtend/middag aangekomen. De ene keer moet je een kwartiertje wachten bij de ingang, de andere keer kun je zo doorlopen.Een rij als op donderdagmiddag heb ik op de vrijdag nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was ik er rond 12 uur en kon ik zo doorlopen...
ok thanks, toch eerst even in de buurt kijkenquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:42 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Bij de Decathlon (bij station Amsterdam Bijlmer-ArenA)
Wel ff je 010 shirt aan doen dan bij de Bijmer ArenAquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ok thanks, toch eerst even in de buurt kijken
tuurlijkquote:Op maandag 11 augustus 2008 16:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wel ff je 010 shirt aan doen dan bij de Bijmer ArenA
Dat is toch altijd het aspect wat me het minste bevalt eigenlijk....quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:01 schreef Sbas het volgende:
Nog 3 nachtjes goed slapen en dan 4 nachtjes nauwelijks slapen! Heb der zin an!
Dat heb je natuurlijk voor een deel zelf in de hand. Ik zorg de laatste jaren toch wel dat ik minimaal een uurtje of 5 a 6 slaap, anders ben ik op zondag helemaal kapot. Duf in het gras liggen is leuk, maar een hele dag vind ik toch wel zonde.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is toch altijd het aspect wat me het minste bevalt eigenlijk....
Ach, gelukkig bestaan er (al dan niet chemische) hulpmiddelen om je het weekend door te slepen. En de revalidatieweek die ik volgende week ingepland heb doet wonderen :-) Ik wil modddderrrrrrr!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is toch altijd het aspect wat me het minste bevalt eigenlijk....
Tips en combinaties die werken, dat willen we weten!quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:11 schreef Sbas het volgende:
[..]
Ach, gelukkig bestaan er (al dan niet chemische) hulpmiddelen om je het weekend door te slepen. En de revalidatieweek die ik volgende week ingepland heb doet wonderen :-) Ik wil modddderrrrrrr!
Ik doe het weer op bier, goed eten, koffie en misschien een jointje. Vandaar de nodige uurtjes slaap. Op mijn eerste Lowlands sliep ik in totaal 4 uur, dat was geen doorslaand succes. Daarna besloten toch maar wat meer te slapen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:26 schreef FatherJack het volgende:
[..]
Tips en combinaties die werken, dat willen we weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |