Ik dacht ''laat ik het eerst eens hier vragen'' .quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:43 schreef vogelkooi het volgende:
Ga naar V&A.
In 'de wandelgangen' hoorde ik al 13:00u om de druk van de weg af te halen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
herkenbaar
hoe laat gaat de camping trouwens open? op de site staat 18u, maar onze achterburen van vorig jaar waren al ver voor die tijd binnen
Ik heb nog geen verschuivingen gehoord van de ehbo-diensten ivm het eerder open gaan... dus ik vreest dat men tot 13u evt in de regen moet wachten...quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik denk eerder vanwege het onweer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook goed, wilde het als een advies laten klinken, maar het lijkt meer een bevel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik dacht ''laat ik het eerst eens hier vragen'' .
dat was toch vorig jaar?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:33 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ben benieuwd naar dat tafeltennissen op lowlands; iemand daar meer info over?
en t valt met bakken uit de luchtquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Water kan je kratis en voor niets bij de toiletgebouw en toiletgebieden op het festivalterrein krijgen.
komt bijna niet voor dat da niet zo is. of t nu een week eerder of later isquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:18 schreef kreuk050 het volgende:
Jullie weten nu al dat het regent en onweert met lowlands?
Ik denk dat ik maar kies voor Yeasayer. Ik zag ze in het voorprogramma van Beck, en ze speelden het hoofdprogramma naar huis. Al zou ik Jamie Lidell ook best willen zien, maar dat zal wel weer verpest worden door het geluid in de Bravo.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Yeasayer samen met Gogol Bordello geprogrammeerd?
Ik ga naar Gogol maar dit vind ik wel erg jammer
Ja, maar ik ken ze... Van die mensen die ergens in de loop van de vrijdag aan komen kakken, en de zondagavond alweer thuis zitten. Waar doe je het dan voor, vraag ik me af? Ok, de helft van die personen krijgt een uitnodiging van MOJO. Maar dan alsnog.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:21 schreef foowout het volgende:
dat klinkt goed, 1 uur de poorten open. dan gaan wij zo rond 11 uur van huis weg.
vind het altijd wel raar en vreemd om op vrijdagavond soms nog veel mensen zie aankomen met hun hele bepakking. zonde.
Die X-Ray.. is volgens mij echt te klein..quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:04 schreef On het volgende:
Ik heb zo'n zin in bong-ra. Dit filmpje moet toch zeker de beste slayer-remix ooit zijn.
Jep, 2 jaar terug wilde ik er ook heen maar de x-ray bulkte gewoon uit.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Die X-Ray.. is volgens mij echt te klein..
Ik snap niet dat ze dat ding niet één keer zo groot maken, nog een keet ernaast ofzo. Gaat wel wat van de sfeer af dan, maar hij is echt te klein nu voor wat ze erin zetten..quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:38 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Die X-Ray.. is volgens mij echt te klein..
De hoeveelheid geluid die hij weet te produceren kan je denk ik ook buiten horenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:48 schreef On het volgende:
[..]
Jep, 2 jaar terug wilde ik er ook heen maar de x-ray bulkte gewoon uit.
komen zij in x-ray dit jaar?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:55 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dat ding niet één keer zo groot maken, nog een keet ernaast ofzo. Gaat wel wat van de sfeer af dan, maar hij is echt te klein nu voor wat ze erin zetten..
Ik noem een Does It Offend You, Yeah?, LeLe, Scotch Egg, Crystal Castles, Slagsmalsklubben, Bong-Ra..
Edit: Heeft iemand trouwens al een foto van de Charlie? Ben benieuwd welke tent dat nou is geworden..
Weersvoorspelling over 3 dagen of meer zijn sowieso al niet serieus te nemenquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:36 schreef Irving het volgende:
Heeft iemand een goede bron voor het weer van vrijdag t/m zondag in biddinghuizen?
Je wordt voor LL gedropt. En nee het is een half uurtje hooguit (vanaf t Harde)quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:11 schreef ralfseltje het volgende:
Als je met de bus gaat vanaf het station, waar wordt je dan eigenlijk gedropt? En is het ver in de bus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |