Dat is inderdaad de enige vervelende factor. Vorig jaar leek het te gaan regenen terwijl ik aan het opzetten was, en dan merk je wel dat je ineens haast krijgt. Maar verder; relaaaaax.quote:Op zondag 10 augustus 2008 18:28 schreef MadGuy het volgende:
Zo lang het maar niet regent tijdens het opzetten.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:14 schreef AMDB het volgende:
Zijn er kluisjes op het terrein? Handig voor autopapieren enzo.
quote:Kan ik mijn spullen veilig opbergen?
Ja, op het festivalterrein zijn kluisjes van Lockerbox te vinden. Hier kun je makkelijk en veilig je spullen opbergen. Zo kun je onbezorgd genieten van Lowlands.
Hoe werken de kluisjes?
Haal een sleutel aan de balie van Lockerbox
Betaal de huur en de borg
Berg je spullen veilig op in de kluis
Heb je tussentijds nog iets nodig? Open de kluis met de sleutel
Ga je weg? Lever de sleutel in en ontvang de borg terug.
Simpel!
Ik dacht ''laat ik het eerst eens hier vragen'' .quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:43 schreef vogelkooi het volgende:
Ga naar V&A.
In 'de wandelgangen' hoorde ik al 13:00u om de druk van de weg af te halen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:31 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
herkenbaar
hoe laat gaat de camping trouwens open? op de site staat 18u, maar onze achterburen van vorig jaar waren al ver voor die tijd binnen
Ik heb nog geen verschuivingen gehoord van de ehbo-diensten ivm het eerder open gaan... dus ik vreest dat men tot 13u evt in de regen moet wachten...quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik denk eerder vanwege het onweer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook goed, wilde het als een advies laten klinken, maar het lijkt meer een bevel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik dacht ''laat ik het eerst eens hier vragen'' .
dat was toch vorig jaar?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:33 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ben benieuwd naar dat tafeltennissen op lowlands; iemand daar meer info over?
en t valt met bakken uit de luchtquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Water kan je kratis en voor niets bij de toiletgebouw en toiletgebieden op het festivalterrein krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |