En een eigen supermarkt, aanzienlijk minder lang wachten dan bij de supermarkt die voor de andere campings staat.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
En je kan er redelijk slapen, geen last van de 24 uurs tent
Inderdaad, deden wij ook altijd, was je zo binnen, ga sinds vorig jaar met een caravan, dan ben je helemaal zo binnen op vrijdagochtend vroeg.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wij zijn er al jaren rond 8:30 op vrijdagochtend, er staat dan géén rij en er is nog genoeg plek op camping 5.
die ambitie heb ik ook regelmatig op festivals, komt er nooit vanquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:36 schreef Luni het volgende:
zondag vroeg naar het Festivalterrein!
gewoon ter plekke repareren met ducktape en evt. een vuilniszakquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik hoop wel dat mijn tent waterdicht is. Na de laatste keer dat ik 'm gebruikt heb (paar weken terug), ging ik 'm in de tuin nog even laten drogen en toen weer opruimen. Echter bij het oprollen trok ik de buitentent naar me toe waarna die achter een splinter van het houter terras bleef hangen. Voor de zekerheid even een flinke bandenplakker op gedaan en nu maar hopen (ik ben geen held met bandenplakkers).
Heb ik ook altijd moeite mee, maar ben een groot reggaeliefhebber, en dat is schaars op Lowlands, dus ik moet wel vroeg gaan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die ambitie heb ik ook regelmatig op festivals, komt er nooit van
Ja, ik zat al te overwegen even een zeil te kopen om onder de tent te leggen, en duct tape mee inderdaad. Alleen even kijken waar ik dat nog vandaan ga halen. Duct tape hebben ze vast bij de bouwmarkt wel? grondzeil wordt lastiger hier in de buurt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gewoon ter plekke repareren met ducktape en evt. een vuilniszak
winkels als Praxis/Gamma/Xenos/Blokker hebben toch wel grondzeil? duct tape iig welquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, ik zat al te overwegen even een zeil te kopen om onder de tent te leggen, en duct tape mee inderdaad. Alleen even kijken waar ik dat nog vandaan ga halen. Duct tape hebben ze vast bij de bouwmarkt wel? grondzeil wordt lastiger hier in de buurt.
ligt eraan hoeveel spullen je bij je hebt en of je het erg vind om iets verder te lopenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:53 schreef KneiterS het volgende:
Wat zijn nou precies de goede campings en waarom?
Alle campings zijn goed. 1 t/m 4 worden vaak gezien als de gezelligste campings, vooral door de ligging vlak bij het terrein en de 24-uurs tent. 5 Is wat rustiger, en verder weg, dus moet je elke dag de brug over, maar je hoeft niet 2 keer met spullen de brug over. 6 is tegenover 5 volgens mij, dus vergelijkbaar. Campercamping is ver weg, maar als je met een camper/caravan zou gaan, zou je dit niet vragen, want dan had je geen keuze.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:53 schreef KneiterS het volgende:
Wat zijn nou precies de goede campings en waarom?
met lekker weer geen probleem. bakje koffie halen, optreden pakken en daarna luieren in de zon met een biertje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:49 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd moeite mee, maar ben een groot reggaeliefhebber, en dat is schaars op Lowlands, dus ik moet wel vroeg gaan.
Gamma ga ik even kijken. Die is hier in de buurt. En Karwei, maar dat is hetzelfde, dus 1 van de 2 ga ik even heen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
winkels als Praxis/Gamma/Xenos/Blokker hebben toch wel grondzeil? duct tape iig wel
Mag ik je die afraden met dit weer? Ik was laatst aan het 'kamperen' bij een verjaardag, daar had een vriendin ook zo'n tent mee. Na een kwartiertje regen heeft ze haar spullen er drijfnat uit gehaald.quote:over tenten gesproken, iemand een idee waar die uitklapbare Quechua tenten te koop zijn (omg. Utrecht)?
ach, zeiltje erover of onder de partytent slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mag ik je die afraden met dit weer? Ik was laatst aan het 'kamperen' bij een verjaardag, daar had een vriendin ook zo'n tent mee. Na een kwartiertje regen heeft ze haar spullen er drijfnat uit gehaald.
Mogelijk stond de tent ook niet goed, aflopende tuin met de ingang naar boven, maar dat moet op Lowlands ook maar net goed zijn. Ik zou het in ieder geval niet gokken.
Voor 5 tientjes heb je een goede tent bij Perry Sport. Dus ik zou daar voor gaan. Iets meer werk en iets zwaarder (wel handiger formaat om mee te nemen), maar ook de kans dat 'ie een paar jaar mee kan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:58 schreef Longmen het volgende:
die Quechua's zijn ook nog eens duur...
yep ben ook klaar voor 4 tientjes van Bristol, prima tent en lichtgewicht.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Voor 5 tientjes heb je een goede tent bij Perry Sport. Dus ik zou daar voor gaan. Iets meer werk en iets zwaarder (wel handiger formaat om mee te nemen), maar ook de kans dat 'ie een paar jaar mee kan.
Ik heb deze: tent. Was een tijdje terug nog 50 euro, was blijkbaar een aanbieding. Heerlijk tentje.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
yep ben ook klaar voor 4 tientjes van Bristol, prima tent en lichtgewicht.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Op Haldern Pop is gebleken dat mijn tent lekt, het onderzeil is zo dun dat de regen er gewoon doorheen sijpelt. Heb 'm ook al 5 jaar, en heeft veel festivals overleefd. Hierdoor heb ik zojuist ruzie gemaakt met mijn moeder, die het nodig vind om met zo'n groot plastic grondzeil IN mn tent te slapen. Heel comfy. Oh, en ze vindt dat dit toch wel het laatste jaar festivals moet zijn, want ik 'word te oud'. Ik moet keuzes gaan maken, een stabiel leven hebben, niet meer dat kinderachtige muziekgedoe in die tentjes...
Ik word in oktober 24.Jaja.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Op Haldern Pop is gebleken dat mijn tent lekt, het onderzeil is zo dun dat de regen er gewoon doorheen sijpelt. Heb 'm ook al 5 jaar, en heeft veel festivals overleefd. Hierdoor heb ik zojuist ruzie gemaakt met mijn moeder, die het nodig vind om met zo'n groot plastic grondzeil IN mn tent te slapen. Heel comfy. Oh, en ze vindt dat dit toch wel het laatste jaar festivals moet zijn, want ik 'word te oud'. Ik moet keuzes gaan maken, een stabiel leven hebben, niet meer dat kinderachtige muziekgedoe in die tentjes...
Ik word in oktober 24.Jaja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |