abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60704018
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Kopieerder vooral.

Het maakt mij niet uit welk oordeel je er aan geeft. Het valt alleen op hoe weinig mensen zich er echt in verdiepen. Zo'n Martijn die zich hier suf post maar dus niet eens de hoofdlijnen kent. Treurig toch? Dat moet jij als feitenneuker ook genant vinden.
http://www.elsevier.nl/we(...)aak-toe.htm?rss=true
quote:
In zijn boek ‘Klimaatactivist in de politiek’ dat woensdag 20 augustus verschijnt, schrijft Duyvendak dat zijn eerste milieuactie uit 1985 stamt. ‘[Dat] was een inbraak in het ministerie van Economische Zaken.’ De buit bestond uit de plannen om kerncentrales te bouwen
Gewoon ontkennen dus.
pi_60704021
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen. Jij claimt nu dat duijvendak een ongelovelijke sukkel is met het IQ van een schoenveter die verstandelijk beperkt is. Dat mag hoor. Maar ik kan mij niet voorstellen dat je die weg wil bewandelen.
En hij was ook niet bepaald de afgetrainde atleet die als uitvoerder kon functioneren. Dus dat hij het meesterbrein is, is dan een stuk geloofwaardiger.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_60704033
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:35 schreef Reya het volgende:

Je zou kunnen zeggen dat hij er dichtbij moet hebben gezeten, maar dat impliceert niet dat hij (volledige) kennis ervan had, laat staan dat hij deel heeft genomen aan enige acties.
Mijn vermoedens... Punt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_60704034
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen. Jij claimt nu dat duijvendak een ongelovelijke sukkel is met het IQ van een schoenveter die verstandelijk beperkt is. Dat mag hoor. Maar ik kan mij niet voorstellen dat je die weg wil bewandelen.

Iemand die werkelijk niets anders heeft gedaan dan uit het niets een leuk document onder de neus geschoven te krijgen en dat op een kopieerapparaat leggen, op 1, 0, 0, start drukken en dat was het dan, die moet echt helemaal idioot zijn om zichzelf aan te wijzen als betrokken bij de inbraak en als heler.

Duijvendak is berekenend en allesbehalve dom. Dus jouw kwalificaties zijn te zot voor woorden. Alleen maar wat kopietjes maken... Jaap Grimm....
Dat claim ik helemaal niet. Feit is dat we niet meer weten dan dat hij het kopieerde. Hij zal vast meer gedaan hebben maar het is ook nerges op gebaseerd om te zeggen dat hij het brein was.
pi_60704051
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:48 schreef yyentle het volgende:

[..]

http://www.elsevier.nl/we(...)aak-toe.htm?rss=true
[..]

Gewoon ontkennen dus.
Wie ontkent wat?
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:49:54 #156
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60704058
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:16 schreef SCH het volgende:
Veel partijen hebben nog niet gereageerd. Alleen de VVD en de PVV waren nogal hysterisch.
Even een nieuwsbericht over de reacties:
quote:
Partijen boos over onthulling Duyvendak

UPDATE2: Duyvendak distantieert zich van zijn inbraak.
De ontboezeming van GroenLinks-Kamerlid Wijnand Duyvendak over zijn inbraak bij het ministerie van Economische Zaken heeft bij andere Kamerfracties tot boze reacties geleid. Duyvendak zou ermee koketteren en trots zijn op de strafbare feiten uit zijn activistische verleden, vinden de meeste partijen. Dinsdag verscheen de vooraankondiging van zijn boek 'Klimaatactivist in de politiek', waarin hij bekent in 1985 bij Economische Zaken te hebben ingebroken.

Verbazing
CDA-Kamerlid Eddy van Hijum is verbaasd over de manier waarop Duyvendak het nieuws naar buiten brengt. Van Hijum vraagt zich af of Duyvendak dit soort illegale acties nu wel afwijst. "Hij lijkt er trots op te zijn dat hij nooit gepakt is en heeft geen enkele spijt van zijn misdrijf." GroenLinks mag zelf bepalen of dit goede reclame is voor de partij, vindt Van Hijum.

Ook de PvdA hekelt de toon waarop Duyvendak zijn verleden openbaar maakt. "De schijnbaar trotse toon is misplaatst", aldus een woordvoerder.

VVD: 'Bang voor aanzien politek'
De VVD vreest voor het aanzien van de politiek. Vicefractievoorzitter Edith Schippers zegt er 'geen woorden voor' te hebben. "Na zes jaar Kamerlid te zijn geweest verontschuldigt hij zich niet, maar komt hij met een stoer jongensboek op de proppen. Het is nu aan GroenLinks om de gelederen te zuiveren."

"De Tweede Kamer heeft een ordinaire inbreker in haar midden. Zo'n recidiverende inbreker hoort niet in de Kamer, maar in de gevangenis." Dit zei PVV-Kamerlid Raymond de Roon, die het boek een 'goedkope en schandelijke publiciteitsstunt' noemt.
Wijnand Duyvendak (archieffoto). 'Geloofwaardigheid in het geding'
De SP vindt dat de geloofwaardigheid van Duyvendak in het geding is. Kamerlid Jan de Wit onderstreept wel dat de zaak verjaard is en Duyvendak de inbraak in een andere hoedanigheid dan die van Kamerlid pleegde. Ook D66 vindt dat de bekentenis van Duyvendak zijn geloofwaardigheid niet ten goede komt.

Reactie GroenLinks
De fractie van GroenLinks blijft echter achter Duyvendak staan. Dat heeft een woordvoerder van de fractie woensdag laten weten aan persbureau ANP. 'Wij hebben geen behoefte om afstand te nemen van de woorden van Duyvendak’, reageert de zegsman. Volgens hem is de fractie eerder al door Duyvendak op de hoogte was gesteld van zijn actie. 'Er zijn geen nieuwe dingen naar buiten gekomen.'

Het hebben van een strafblad vormt juridisch gezien overigens geen belemmering voor het Kamerlidmaatschap. Het is aan politieke partijen zelf om te bepalen wie wel en wie niet op hun kandidatenlijst staan. Volgens een woordvoerder van GroenLinks was het bij de kandidatencommissie van de partij bekend dat Duyvendak eerder veroordeeld was voor inbraak. In 1984 kreeg hij zes weken celstraf voor het binnendringen van een militair complex in het Zuid-Hollandse Dubbeldam. Duyvendak heeft de kandidatencommissie destijds ook ingelicht over zijn inbraak bij het ministerie van Economische Zaken.
Duyvendak distantieert zich
Duyvendak distantieert zich wel van zijn inbraak bij het ministerie van Economische Zaken. Hij is naar eigen zeggen tot het inzicht gekomen dat acties zich moeten richten op 'de parlementaire besluitvorming' en binnen de grenzen van de wet moeten blijven. Dat meldt tv-programma EénVandaag op basis van een schriftelijke verklaring van het GroenLinks-Kamerlid aan de programmamakers.

"De keuzes die ik twintig jaar geleden maakte zijn op geen enkele manier de keuzes die ik nu zou maken", verdedigt Duyvendak zich. Zijn verklaring volgt op een dinsdag verschenen vooraankondiging van zijn boek waarin hij zijn activisme uit de doeken doet. Hij onthult daarin onder meer in 1985 betrokken te zijn geweest bij een inbraak bij Economische Zaken.
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60704087
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:44 schreef SCH het volgende:

Ik moest alleen lachen omdat jij hem nu ineens tot brein bombardeert.
Nee, je klimt in een organisatie altijd op omdat je slechts uitvoerder bent... Kom op.
pi_60704145
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:48 schreef SCH het volgende:

Feit is dat we niet meer weten dan dat hij het kopieerde. Hij zal vast meer gedaan hebben maar het is ook nerges op gebaseerd om te zeggen dat hij het brein was.
Nogmaals, uit wat hij zegt blijkt zonneklaar dat hij veel meer heeft gedaan dan gekopiëerd. En hij was indertijd niet een slaafse volgeling.

Echt, SCH, je bent nu aan het betogen dat iemand die gezien is buigend over het lijk, met een rokend pistool in de hand, slechts 5 seconden nadat het schot te horen was misschien wel een voorbijganger was, immers niemand heeft hem zien schieten...
pi_60704528
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie ontkent wat?
quote:
Bovendien heeft hij zelf niet eens mee ingebroken.
Jij, in deze reactie. Wat een kinderachtigheid.

Duyventak heeft zijn kiezers niets verteld. Bedrog, punt.
Iemand die bij de overheid inbreekt (of laat inbreken) en vervolgens
zelf in een politieke partij gaat zitten en nu door de partij wordt beschermd.

Ik heb trouwens gelezen dat het een familiebedrijf is daar binnen Groen Links.

Klopt dat?
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:09:56 #160
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60704577
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:53 schreef DS4 het volgende:
Echt, SCH, je bent nu aan het betogen dat iemand die gezien is buigend over het lijk, met een rokend pistool in de hand, slechts 5 seconden nadat het schot te horen was misschien wel een voorbijganger was, immers niemand heeft hem zien schieten...
De spijker op zijn kop. Maar dat doet hij de hele tijd al. Probeert alles recht te lullen.

Terwijl de man heeft:
1) Iedereen voorgelogen over zijn verleden, de kiezers incluis
2) Heeft geen achting voor de wet getoond (vind dat hij legitiem gehandeld heeft), dat terwijl hij wetgever is
3) Heeft een staatsgevaarlijke misdaad gepleegd door papieren over kernenergie uit een ministerie te jatten.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60704606
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:50 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Kritiek op Balkenende is meestal onterecht, kritiek op Duyvendak geheel terecht.
QFT.
pi_60704642
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:07 schreef yyentle het volgende:

Jij, in deze reactie. Wat een kinderachtigheid.
Hij heeft niet mee ingebroken inderdaad, wat snap je daar niet aan? Daar kan ik toch ook niks aan doen
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:14:14 #163
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60704688
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij heeft niet mee ingebroken inderdaad, wat snap je daar niet aan? Daar kan ik toch ook niks aan doen
Kun je dit onderbouwen door middel van een bron en linkje om deze discussie voor altijd te stoppen?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60704710
quote:

[..]

Duyvendak is gewoon betrokken bij inbraak en nu journalistiek Nederland als ratten aan het graven zijn is het een kwestie van tijd voor dat het ook bewezen wordt dat hij een RaRa kopstuk was (of misschien nogsteeds is).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_60704759
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Kun je dit onderbouwen door middel van een bron en linkje om deze discussie voor altijd te stoppen?
Is daar discussie over? Hij is niet in het ministerie geweest, zie de berichten in de vorige topics, ga ik echt niet weer voor je opzoeken. Niet alleen maar Elsevier lezen Martijntje
pi_60704797
quote:

[..]

Het feit dat hij bij de inbraak niet fysiek aanwezig was zegt niet zoveel of snap je dat niet.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:20:01 #167
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60704828
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:15 schreef JohnDope het volgende:
Duyvendak is gewoon betrokken bij inbraak en nu journalistiek Nederland als ratten aan het graven zijn is het een kwestie van tijd voor dat het ook bewezen wordt dat hij een RaRa kopstuk was (of misschien nogsteeds is).
Idd, ik denk dat er nog wel eens meer bagger naar boven kan komen rondom Duyvendak of misschien wel GL
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:17 schreef SCH het volgende:
Is daar discussie over? Hij is niet in het ministerie geweest, zie de berichten in de vorige topics, ga ik echt niet weer voor je opzoeken.
Of wel die link is er niet. Jij beweert dat hij niet binnen is geweest als enige dus jij toont maar aan dat het niet zo is. Maar dat kun je niet dus ga je maar weer zo laag op de man spelen.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60704883
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef yyentle het volgende:

[..]

Het feit dat hij bij de inbraak niet fysiek aanwezig was zegt niet zoveel of snap je dat niet.
Klopt want toen Duyvendaks medeklimaathippie Charles Manson, die moorden liet plegen was hij er ook niet bij, maar hij moet er wel voor zitten.

Maar ik denk dat Duyvendak een stuk meer betrokken is geweest bij die inbraak en andere RaRa activiteiten dan Charles Manson betrokken was bij die moorden.
pi_60704904
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 10:46 schreef Ziggenmufter het volgende:
Rechts Nederland beleeft momenteel zijn finest hour ..... het boegbeeld van de linkse terreur wordt de politiek uitgeschreeuwd.
"Finest hour" vanwege het feit dat een links kamerlid een inbraak opbiecht? Daar ben ik het niet mee eens. Rechts beleeft pas zijn finest hour als alle progressieve CDA'ers uit de partij worden getrapt en het CDA vervolgens 76+ zetels bij de verkiezingen haalt.
pi_60704976
quote:

Hij heeft niet mee ingebroken inderdaad
Dat is ook te ruim van tekst. Hij is niet binnen geweest. Maar was wel deelgenoot. Ook de man die in de vluchtauto zit te wachten heeft een bank overvallen als dat de actie is waar de vluchtauto voor bedoeld is.
pi_60704989
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:20 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd, ik denk dat er nog wel eens meer bagger naar boven kan komen rondom Duyvendak of misschien wel GL
[..]

Of wel die link is er niet. Jij beweert dat hij niet binnen is geweest als enige dus jij toont maar aan dat het niet zo is. Maar dat kun je niet dus ga je maar weer zo laag op de man spelen.
Wat ben je toch een min mannetje - maar vooruit omdat je zo blijft trollen GroenLinks-Kamerlid Duyvendak geeft inbraak toe (Deel 2)
pi_60705018
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat is ook te ruim van tekst. Hij is niet binnen geweest. Maar was wel deelgenoot. Ook de man die in de vluchtauto zit te wachten heeft een bank overvallen als dat de actie is waar de vluchtauto voor bedoeld is.
Je kunt lullen wat je wilt. Hij is niet in het ministerie geweest. Wat ie precies wel heeft gedaan, weten we niet.
pi_60705035
quote:

Jij beweert dat hij niet binnen is geweest als enige
Nee, dat is niet iets wat alleen SCH beweert. Alleen is het niet zo relevant als SCH wil doen voorkomen.
pi_60705048
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:19 schreef yyentle het volgende:

[..]

Het zegt zeker wel iets. Het maakt wel iets uit wie de trekker overhaalt.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:29:11 #175
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60705093
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:25 schreef SCH het volgende:
Wat ben je toch een min mannetje - maar vooruit omdat je zo blijft trollen GroenLinks-Kamerlid Duyvendak geeft inbraak toe (Deel 2)
Oke, hij heeft de stukken niet ontvreemd maar heeft ze wel in ontvangst genomen, gekopieerd en verder verspreid. Dat is heling en het openbaar maken van staatsgeheim en dat is volgens mij noig iets strafbaarder dan alleen een inbraakje
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60705106
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:26 schreef SCH het volgende:

Je kunt lullen wat je wilt. Hij is niet in het ministerie geweest. Wat ie precies wel heeft gedaan, weten we niet.
Strikt genomen weten we ook niet zeker dat hij niet in het ministerie is geweest, want we zijn gewoon afhankelijk van wat deze goede man ons heeft verteld over de inbraak.

Hij was deelgenoot. Zoveel staat vast. Of hij dan Zwarte Piet heeft gespeeld of Sinterklaas zal mij dan werkelijk jeuken.
pi_60705153
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:27 schreef SCH het volgende:

Het zegt zeker wel iets. Het maakt wel iets uit wie de trekker overhaalt.
Nee hoor. Verdiep je eens in het begrip medepleger.
pi_60705190
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee hoor. Verdiep je eens in het begrip medepleger.
Er is wel degelijk verschil. Dat weet jij ook wel. Verder weet jij net als ik niet wat zijn rol verder is geweest en hoe de rechter daarover geoordeeld zou hebben.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:33:10 #179
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60705211
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:29 schreef DS4 het volgende:
Strikt genomen weten we ook niet zeker dat hij niet in het ministerie is geweest, want we zijn gewoon afhankelijk van wat deze goede man ons heeft verteld over de inbraak.
Idd, ook dat klopt nog eens een keer. Ik ben benieuwd of binnenkort de andere medenplichtigen ook uit de school gaan klappen en misschien het verhaal van Duyvendak in een heel andere (mogelijk slechter) daglicht gaan stellen.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60705246
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:29 schreef Martijn_77 het volgende:

Oke, hij heeft de stukken niet ontvreemd maar heeft ze wel in ontvangst genomen, gekopieerd en verder verspreid. Dat is heling en het openbaar maken van staatsgeheim en dat is volgens mij noig iets strafbaarder dan alleen een inbraakje
Hoho, hij was op zijn minst medeplichtig aan de inbraak. Anders zou hij dat nu ook niet hebben bekend. De heling had hij wel al eens toegegeven.

(overigens, onze overheid doet ook aan heling als het gaat om het vangen van Nederlanders die het wagen om spaarcentjes bij KB-Lux te vergeten bij het doen van aangifte)
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:34:49 #181
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60705279
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:47 schreef Jurgen21 het volgende:
De Telegraaf is momenteel bezig Duyvendak helemaal kapot te maken. Geheel terecht natuurlijk. Onderstaand hoofdredactioneel commentaar slaat de spijker op z'n kop!
[..]

Het net sluit zich rond de linkse terrorist Duyvendak. Ik hoop dat hij in zijn val Halsema meesleurt.

Ziijn de laatste peilingen al bekend?
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:37:02 #182
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60705348
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Ziggenmufter het volgende:

[..]

Het net sluit zich rond de linkse terrorist Duyvendak. Ik hoop dat hij in zijn val Halsema meesleurt.

Ja, een zetel verlies voor GL
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60705482
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:32 schreef SCH het volgende:

Er is wel degelijk verschil. Dat weet jij ook wel. Verder weet jij net als ik niet wat zijn rol verder is geweest en hoe de rechter daarover geoordeeld zou hebben.
MEDEPLEGEN
Bij medeplegen is er sprake van twee daders. Een medepleger is iemand die met een ander rechtstreekd aan een strafbaar feit deelneemt. Er moet altijd sprake zijn van een bewuste samenwerking en een gezamenlijke uitvoering.

Voorbeeld:
A en B besluiten samen in te breken in een kantoorgebouw. A forceert de voordeur, terwijl B enkele computers wegneemt uit het kantoorgebouw. Samen verdwijnen ze met de buit. Beiden zullen worden gestraft voor diefstal.

En de bron.

En verder raad ik je eens aan niet zo eigenwijs te doen. Hij had heling al lang toegegeven. Dus het draait nu niet om die kopietjes. Er vanuit gaande dat hij niet zo'n malloot is om iets te bekennen wat hij niet heeft gedaan, staat vast dat hij minimaal medeplichtig is geweest aan de inbraak.

En het oordeel van de rechter in deze kan ik je ook geven, aangezien de zaak is verjaard.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:42:23 #184
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_60705497
Als jullie nu gewoon overeenkomen dat jullie het niet eens zijn....
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_60705670
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als jullie nu gewoon overeenkomen dat jullie het niet eens zijn....
SCH heeft gewoon feitelijk ongelijk. Hij doet nu net alsof het om een paar kopietjes maken gaat, terwijl een kleuter kan bedenken dat dat voor duijvendak geen enkele reden was om betrokkenheid bij die inbraak te erkennen, aangezien hij al lang en breed had toegegeven dat hij die documenten had verspreid. Zie ook uitzending NOVA. Uit de mond van duijvendak.
  zondag 10 augustus 2008 @ 14:52:50 #186
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_60705800
In ben deze rel nu al weer moe. Er is een vuile oorlog aan de gang in Georgië, Rusland staat op het punt zich tot supermacht uit te roepen. Laat die polderse papierdief toch lekker aanklojen in de marge.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_60706168
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:34 schreef Ziggenmufter het volgende:

Ja, GL staat nog steeds op 2 zetels winst!
pi_60706280
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

SCH heeft gewoon feitelijk ongelijk. Hij doet nu net alsof het om een paar kopietjes maken gaat, terwijl een kleuter kan bedenken dat dat voor duijvendak geen enkele reden was om betrokkenheid bij die inbraak te erkennen, aangezien hij al lang en breed had toegegeven dat hij die documenten had verspreid. Zie ook uitzending NOVA. Uit de mond van duijvendak.
Je begint met feitelijk en vervolgens zeg je "kan bedenken". Grotere drogredenering zie je zelden.
Ik constateer dat we niet precies weten wat zijn rol is maar dat het in ieder geval onzinnig is om op basis van de huidige beschikbare informate te stellen dat hij zoiets als 'het brein' zou zijn. Als er al een brein zou zijn.

DS4 lult maar wat, geeft niet hoor maar het valt me wat tegen dat hij zich een beetje gaat meten met Martijn77 qua niveau. Dacht toch dat hij iets slimmer is.
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:12:00 #189
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60706410
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:14 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

quote:
[..] Of wel die link is er niet. Jij beweert dat hij niet binnen is geweest als enige dus jij toont maar aan dat het niet zo is. Maar dat kun je niet dus ga je maar weer zo laag op de man spelen.
Wil je nu met droge ogen beweren dat je al 3 deeltjes mee zit te praten maar niet eens weet waar het over gaat? Ik hoopte dat je een uitzondering was.
quote:
[..] Zelf is hij die nacht van de inbraak niet in het ministerie geweest. Hij wachtte in een huis. Zijn medeactivisten haalden de buit. ‘Zij zijn met een autootje naar mij toe gereden. Ik heb de documenten in ontvangst genomen en kopieerde ze.’ Die kopietjes, die dus op straat lagen, veroorzaakten politieke beroering. [..]
Bron: Volkskrant

Inderdaad, het lijkt erop dat echt bijna niemand het een bal interesseert. In het begin dacht ik dat er 2à3 grappenmakers voor de gein op de optie 'careface' klikten, maar als ik al zie dat het 17 tegen 3 is, is dit gewoon een ordinaire heksenjacht geworden.

Link

Wow.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_60706513
Die beste man is mijn held, hij mag blijven, GL mag blijven. Jammer dat het kabinet toendertijd niet gevallen is!
pi_60706585
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 20:33 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Slordig? De man heeft
1) Iedereen voorgelogen over zijn verleden, de kiezers incluis
2) Heeft geen achting voor de wet getoond (vind dat hij legitiem gehandeld heeft), dat terwijl hij wetgever is
3) Heeft een staatsgevaarlijke misdaad gepleegd door papieren over kernenergie uit een ministerie te jatten.
1) Kiezers voorliegen is meer regel dan uitzondering in de politiek. Als dat een reden is om de kamer uitgeschopt te worden houden we geen Tweede Kamer over.
2) TWINTIG jaar geleden ja en toen was hij nog geen mede-wetgever. Ben jij nog precies dezeflde als twintig jaar geleden? Eigenlijk juist mooi dat een actievoerder zijn wilde haren verliest en nu via het daarvoor bestemde instituut z'n idealen probeert te bereiken.
3) Staatsgevaarlijk....door een paar papiertjes weg te nemen? Voor zover ik weet hadden ze geen plannen om een kerncentrale op te blazen ofzo.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:17:39 #192
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60706597
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:12 schreef Yildiz het volgende:
Bron: Volkskrant
Volgens mij beweerde Duyvendak in Nova toch iets anders
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:20:35 #193
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60706686
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:17 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Volgens mij beweerde Duyvendak in Nova toch iets anders
Ik ben benieuwd, doe maar een bron. Er zal vast wel over geschreven zijn als het mijn bron zo direct tegenspreekt.
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:28:57 #194
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60706906
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:20 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd, doe maar een bron. Er zal vast wel over geschreven zijn als het mijn bron zo direct tegenspreekt.
Duyvendak zelf in Nova geeft herhaaldelijk toe doet hij inbraken gepleegd heefd
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:33:31 #195
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60707052
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:28 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Duyvendak zelf in Nova geeft herhaaldelijk toe doet hij inbraken gepleegd heefd
Moet ik nu 17 minuten naar een video gaan kijken? Sorry? Is het nergens geschreven?
pi_60707240
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:33 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Moet ik nu 17 minuten naar een video gaan kijken? Sorry? Is het nergens geschreven?
Wat is er mooier dan het uit de mond van de betrokkene zelf te kunnen horen?
pi_60707251
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:07 schreef SCH het volgende:

Je begint met feitelijk en vervolgens zeg je "kan bedenken". Grotere drogredenering zie je zelden.
Voor een journalist beheers je de Nederlandse taal slecht. En dat derde woord stond er niet als aanbeveling!
quote:
Ik constateer dat we niet precies weten wat zijn rol is maar dat het in ieder geval onzinnig is om op basis van de huidige beschikbare informate te stellen dat hij zoiets als 'het brein' zou zijn. Als er al een brein zou zijn.
De discussie ging nu niet meer over "brein", maar over het feit dat hij betrokken was bij de inbraak zelf ipv slechts de vruchten heeft vermenigvuldigd. Over de "brein" opmerking: daar mag jij stellen dat dat niet keihard is, want dat is niet zo. Dat neemt niet weg dat het wel ernstig in de rede ligt als je gewoon naar de feiten kijkt.
quote:
DS4 lult maar wat, geeft niet hoor maar het valt me wat tegen dat hij zich een beetje gaat meten met Martijn77 qua niveau. Dacht toch dat hij iets slimmer is.
Als jij nu eens het niveau van Martijn77 zou gaan benaderen, want zelfs een linkdump van elsevier van zijn hand zit boven jouw gemiddelde niveau. Dag hoor!
pi_60707325
quote:

Je hoeft geen 17 minuten te kijken. Maar hij zegt het wel.
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:39:01 #199
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60707344
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:36 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Wat is er mooier dan het uit de mond van de betrokkene zelf te kunnen horen?
Het lijkt me, als het mijn bron zou tegenspreken, dat dat dan wel ergens beschreven zou worden. Nu zit ik al 5 en een halve minuut te kijken zonder resultaat.
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:39:56 #200
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60707385
quote:

[..]

He, jij vraagt een bron. Het staat niet geschreven maar is een verklaring van Duyvendak op TV niet voldoende?
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')