abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:35:43 #1
862 Arcee
Look closer
pi_60678937
GroenLinks-Kamerlid Duyvendak geeft inbraak toe
GroenLinks-Kamerlid Duyvendak geeft inbraak toe (Deel 2)

De Poll uit deel 1

Poll: Is een kamerlid met een strafblad acceptabel?
  • Ja
  • Nee
  • Geen Mening
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:37:33 #2
    120804 Yildiz
    Freedom or loyalty?
    pi_60678968
    Poll: Wat heeft Duyvendak gedaan?
  • Ingebroken
  • Thuis kopietjes gemaakt
  • Careface, hij moet hangen!
  • Geen idee...
    Tussenstand:

• Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
    pi_60678971
    Grappig, Hirsch Stasi Ballin tapt alles en iedereen af, maar ondertussen drinkt hij tijdens de lunch gewoon koffie met terroristen
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_60679149
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 10:37 schreef Yildiz het volgende:
    Poll: Wat heeft Duyvendak gedaan?
  • Ingebroken
  • Thuis kopietjes gemaakt
  • Careface, hij moet hangen!
  • Geen idee...
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
  • Je had er ook nog een paar opties mbt RaRa bij moeten zetten.
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_60679205
    Lekker makkelijk. Spijt betuigen en verder niets doen.

Sowieso moeten dit soort misdrijven niet verjaren. Inbraak okay. Maar plannen voor een kerncentrale stelen middels inbraak bij een ministerie uit politieke motieven is meer dan slechts inbraak.
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:57:22 #6
    208984 Ziggenmufter
    In permanente staat
    pi_60679210
    tvp

Ik kom later weer met commentaar over de crimineel Duyvendak.
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:57:45 #7
    208984 Ziggenmufter
    In permanente staat
    pi_60679220
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 10:37 schreef JohnDope het volgende:
    Grappig, Hirsch Stasi Ballin tapt alles en iedereen af, maar ondertussen drinkt hij tijdens de lunch gewoon koffie met terroristen
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:06:01 #8
    208984 Ziggenmufter
    In permanente staat
    pi_60679356
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 10:57 schreef nikk het volgende:

Sowieso moeten dit soort misdrijven niet verjaren. Inbraak okay. Maar plannen voor een kerncentrale stelen middels inbraak bij een ministerie uit politieke motieven is meer dan slechts inbraak.
    Wat was het doel ook al weer van die milieubeweging uit de jaren '80? Bruinkoolcentrales zijn beter voor het milieu?
    pi_60679871
    Ik hoor net bij nova dat Groenlinks Sam P wel heeft geroyeerd, terwijl hij was vrij gesproken.
    pi_60680064
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 10:57 schreef nikk het volgende:
    Waarom? Wat zou hij dan verder moeten? Hij was activist, is nu politicus en inderdaad: basta.
    quote:
    Je vindt inbraak wel okay maar sommige inbraak weer niet?

Ik kan daar wel in meegaan hoor. Ik heb niet zo heel veel moeite met dit soort inbraken - zeker in die tijd. De overheid hield stelselmatig info achter en belazerde de boel en het stond allemaal erg op scherp door die kernenergiediscussie. Als je dan toch een inbraak pleegt, dan heb ik met dit type inbraken nou weer de minste moeite. Maar jij hebt misschien meer met het inbreken in huizen bij onschuldige burgers. Dat kan
    pi_60680445
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 12:06 schreef Sickie het volgende:
    SCH is een kakelnicht die nu nog praatjes heeft maar sraks weer met een trillend bovenlipje en tranende oogjes boze mailtjes stuurt naar mods omdat ie het niet meer leuk vindt. Dat traject hebben we hier al zo vaak gade mogen slaan.
    Straks? Dat heb ik allang gedaan hoor
    Ben jij hetero? Moet dat ook in iedere post vermeld worden?
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:09:55 #12
    153070 Rock_de_Braziliaan
    Stranger than fiction
    pi_60680469
    God, god, god zitten de kinders hier te fitten. SCH zit te stangen en de rest zit zijn of haar frustratie hier in grote bewoordingen te uiten.

Als dit zo blijft dan is dit het laatste topic.
    "I think I'm in a tragedy"
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
    "In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:11:31 #13
    153070 Rock_de_Braziliaan
    Stranger than fiction
    pi_60680503
    kappen, ga elkaar maar PMen.
    "I think I'm in a tragedy"
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
    "In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
    pi_60680522
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 12:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Als dit zo blijft dan is dit het laatste topic.
    Ooit? Ga jij dan het licht uitdoen op fok? Geinig man...

Laten we inderdaad weer on topic gaan. Duijvendak, terrorist van aard, voor zo lang het nog duurt politicus van beroep...
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_60680991
    Laten we proberen nog meer feiten boven tafel te halen.
    In de vorige aflevering van dit feuilleton vroeg ik mij af of Wijnand D. en Volkert van der G. elkaar voor de moord op Fortuyn al kenden, via de kraakbeweging of milieudefensie.
    En zo ja, hoe goed kenden ze elkaar? Hebben ze gezamelijk actie gevoerd ?

Merkwaardig (opmerkelijk) is ook dat de PvdA zich beraadt op een oordeel.
    Ook hier slaat direct mijn complot theorie meter uit ( SCH) : is de PvdA bang dat er misschien belastend materiaal naar boven komt als zij Wijand D. te hard veroordelen ? (bijv. wat wist Klaas de Vries over de moord op Fortuyn)
    Exaudi orationem meam
    Requiem aeternam dona eis, Domine.
    Et lux perpetua luceat eis.
    pi_60681039
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 12:35 schreef Oud_student het volgende:
    Laten we proberen nog meer feiten boven tafel te halen.
    In de vorige aflevering van dit feuilleton vroeg ik mij af of Wijnand D. en Volkert van der G. elkaar voor de moord op Fortuyn al kenden, via de kraakbeweging of milieudefensie.
    En zo ja, hoe goed kenden ze elkaar? Hebben ze gezamelijk actie gevoerd ?
    En wat dan nog? Als ze elkaar gekend hebben.
    Wat is toch de lol van al die complotdenkers? Wil je nou de moord op Fortuin in de schoenen van Duyvendak schuiven ofzo?
    pi_60681259
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 12:37 schreef SCH het volgende:

En wat dan nog? Als ze elkaar gekend hebben.
    Wat is toch de lol van al die complotdenkers? Wil je nou de moord op Fortuin in de schoenen van Duyvendak schuiven ofzo?
    Het feit dat ze elkaar gekend hebben wil niet meteen zeggen dat ze in een complot zaten samen, maar het geeft wel aan binnen wat voor clubje iemand zich begeeft. Ik vind dat dus wel interessante info.
    pi_60681417
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 12:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het feit dat ze elkaar gekend hebben wil niet meteen zeggen dat ze in een complot zaten samen, maar het geeft wel aan binnen wat voor clubje iemand zich begeeft. Ik vind dat dus wel interessante info.
    Ja, hehe, binnen de milieubeweging. Goh, verrassend. Wat geeft dat dan aan? Wat is daar interessant aan? Als iemand van jouw kantoor zijn vrouw slaat, zegt dat dan iets over jou?
    pi_60681506
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 12:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, hehe, binnen de milieubeweging. Goh, verrassend. Wat geeft dat dan aan? Wat is daar interessant aan? Als iemand van jouw kantoor zijn vrouw slaat, zegt dat dan iets over jou?
    Een bedrijf is een ideologische onderneming?
    Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
    pi_60681536
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 12:58 schreef Apropos het volgende:

[..]

Een bedrijf is een ideologische onderneming?
    Nee natuurlijk. Maar dat Duyvendak bij Milieudefensie zat en misschien in dezelfde kringen kwam als Van der G. wordt nu ineens als voorbeeld gesteld. Dan ben je blijkbaar ineens besmet omdat iemand van zo'n club de kolder in de kop krijgt?
    pi_60681613
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 13:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee natuurlijk. Maar dat Duyvendak bij Milieudefensie zat en misschien in dezelfde kringen kwam als Van der G. wordt nu ineens als voorbeeld gesteld. Dan ben je blijkbaar ineens besmet omdat iemand van zo'n club de kolder in de kop krijgt?
    Je bent dan niet besmet, maar het is wel interessant. Niet vanwege de moord op Fortuyn of iets dergelijks, maar omdat een dergelijke groep behoorlijk radicaal is en Duyvendak weleens eerder bij een inbraak betrokken is geweest.
    Als de bezitter van een strafblad volksvertegenwoordiger mag worden, dan mag het publiek ook weten in welke kringen 'ie zich zoal ophoudt, of tenminste: ophield.
    Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
    pi_60681975
    quote:

De manier waarop je met iemand om gaat zegt natuurlijk ook wat. Een collega die kies je niet...

Anders gezegd: als ik in mijn vrije tijd met de Amsterdamse penoze aan de bar hang, dan spreekt dat niet bepaald in mijn voordeel.

Dat beiden elkaar ooit gesproken zouden hebben is dan ook niet interessant. Interessanter wordt het als beiden elkaar in het gezelschap van andere dubieuze figuren troffen.
    pi_60682019
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 13:03 schreef Apropos het volgende:

en Duyvendak weleens eerder bij een inbraak betrokken is geweest.
    Meerderen. Let maar op zijn formulering in Nova. Dat gaat niet om 1 of 2 keer...
    pi_60682104
    quote:
    Nee, dat is privé.
    Maar als naaste collega's van je bij oplichting (ik noem maar een voorbeeld) zijn betrokken en de directie stelt een onderzoek in, dan kom je automatisch aan de beurt en zullen er ook vragen aan jou gesteld worden. Zo gaat dat bij een normaal bedrijf, maar als bij Milieudefensie of een andere linkse ideologische organisatie iemand van criminele activiteiten wordt verdacht (of zelfs toegeeft het gedaan te hebben), dan wordt er geen onderzoek ingesteld, de betrokken persoon stijgt zelfs in achting binnnen de het milieu en bewijsmateriaal wordt verduisterd.
    Exaudi orationem meam
    Requiem aeternam dona eis, Domine.
    Et lux perpetua luceat eis.
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:50:41 #25
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_60684860
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 00:10 schreef Ringo het volgende:
    And there goes the little ball rolling..
    Laten we hopen met grote gevolgen. Want als dit zonder gevolgen blijft zou dat een aanfluiting voor de GL politiek zijn. Zeker omdat ze altijd vooraan staan als Moraalridders
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 09:34 schreef JohnDope het volgende:
    Het links lullen en rechts zakken vullen van Duyvendak blijkt averechts te werken.
    Dit gaat Groenlinks veel stemmen kosten.
    Dat kunnen er niet genoeg zijn zeker als je kijkt dat ze er van wisten.
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 09:40 schreef Ziggenmufter het volgende:
    Het zal niet lang duren of Duyvendak bekent dat hij de springstof tot ontploffing heeft gebracht bij het huis van Aad Kosto. Hij zal in een perscommuniqué verklaren dat hij 'niet meer achter dergelijke acties staat en dat die in de context van de jaren '80 bekeken moeten worden'.
    Idd, of er zijn andere linkse journalisten of linkse personen die dat dan graag voor hem verklaren. En die zijn er als je al in de eerdere topics kijkt zie je ook hoe zijn daden recht geluld worden
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')