abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60642225
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee ik wacht op de dossiers van siebelt. lijkt me een stuk meer duidelijkheid geven dan het gekonkel van een fout persoon als duyvendak.
Je bent wel weer gaan drinken he
pi_60642243
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:30 schreef Ringo het volgende:
Nog eentje dan, ontopic, voor het slapen gaan:
[..]

Ja, bij bepaalde rechtsjes zal hij idd een deuk in zijn geloofwaardigheid hebben opgelopen, eens een dief, altijd een dief of zoals ik eerder al opmerkte tegen Martijn_77, die mensen hoeven niet eens een bevestiging of iets wat er in hun ogen op lijkt te zien.
Voor mensen die links zijn, en niet geloven in dergelijke buitenparlementaire acties - en dat lijkt me de meerderheid van links te zijn - is hij dus tot inkeer gekomen. Da's mooi.
I´m back.
pi_60642296
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:33 schreef Hexagon het volgende:
Gaat er nog iemand dat boekje kopen hier?
Ik jat het wel uit het GroenLinks kantoor op de Oude Gracht in Utreg.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:43:09 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60642316
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent wel weer gaan drinken he
geen druppel beste man, geen druppel. en het gaat me prima af. kan jij nog steeds van de taartjes afblijven?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:43:24 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60642321
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:45:15 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60642363
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, bij bepaalde rechtsjes zal hij idd een deuk in zijn geloofwaardigheid hebben opgelopen, eens een dief, altijd een dief of zoals ik eerder al opmerkte tegen Martijn_77, die mensen hoeven niet eens een bevestiging of iets wat er in hun ogen op lijkt te zien.
Voor mensen die links zijn, en niet geloven in dergelijke buitenparlementaire acties - en dat lijkt me de meerderheid van links te zijn - is hij dus tot inkeer gekomen. Da's mooi.
hi ha hypocriet. eigenlijk verdient hij een medaille voor zijn 'eerlijkheid'...
pi_60642405
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hi ha hypocriet. eigenlijk verdient hij een medaille voor zijn 'eerlijkheid'...
Tot inkeer komen is volgens jou hypocriet?
Want eenmaal een weg ingeslagen, mag je die volgens jou nooit meer verlaten, want dan toon je pas karakter?
I´m back.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:48:12 #108
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60642426
quote:

[..]

neem dan gelijk die munitie mee die bij de jongeren afdeling lag....
wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:48:45 #109
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_60642436
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je vergeet "vind ik" te schrijven.
Als je met cijfers danwel betrouwbare informatie hebt (en niet je grote duim) ben je vrij mijn stelling over GL en de PvdD te weerleggen hoor (maak overigens niet het misverstand dat ik een van deze twe partijen mijn stem waardig acht).

En ik vind dat in verkiezingstijd en debatten veel gezegd mag worden ja, van beide kanten overigens dus voor mij het is/was ook het goed recht van wilders/foruyn/Ali/Janmaat (onterecht veroordeeld naar mijn mening) om te zeggen wat zij vinden. Nu heeft bij mijn weten Rosenmöller niet opgeroepen tot geweld tegen Foruyn, hij heeft enkel gezegd dat Fortuyn extreem rechts was. Nu mag Rosenmöller fortuyn gerust extreem rechts vinden, net zoals Wilders vindt dat de regering het land naar de afgrond brengt of vind dat Vogelaar knettergek is.

Het staat je vrij de vrijheid van meningsuiting beperkter te achten, ik ben daar geen voorstander van en de rechtse politici die ik aanhaalde waarschijnlijk ook niet. Dat hoort gewoon bij politiek en als je een rustig baantje wilt waar je niet verbaal aangepakt wordt is verzorger in een bejaardencentrum meer je roeping en moet je niet de politiek ingaan.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:49:07 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60642447
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Want eenmaal een weg ingeslagen, mag je die volgens jou nooit meer verlaten, want dan toon je pas karakter?
nee, ik ben niet zo van de machocultuur, je mag best veranderen. maar hoe erg is hij veranderd dan? sinds hij in de politiek zit is hij zich politek gaan gedragen, hij laat het nu anderen uitvoeren. die man is gewoon heel erg fout.
pi_60642451
Uiteraard toon je karakter als je inziet dat je, een ingeslagen weg die tot geen heil leidt, durft te verlaten.
Volgens mij dan.
I´m back.
pi_60642461
quote:

[..]

Jij gelooft die smerige Duijvendak op zijn blauwe oogjes? Als ie werkelijk ballen had gehad, had hij spijt betuigd op een moment dat de zaak aan de orde kwam, en niet verjaard was. Nu, nu hij weet dat hij geen veroordeling meer als risico loopt, komt meneer goeie sier maken.

Ik hoop dat ie alsnog door een BVD'er het zwijgen opgelegd wordt.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:50:56 #113
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60642484
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
Uiteraard toon je karakter als je inziet dat je, een ingeslagen weg die tot geen heil leidt, durft te verlaten.
Volgens mij dan.
mee eens, maar ik geloof hem niet.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:56:45 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60642598
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:48 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Als je met cijfers danwel betrouwbare informatie hebt (en niet je grote duim) ben je vrij mijn stelling over GL en de PvdD te weerleggen hoor (maak overigens niet het misverstand dat ik een van deze twe partijen mijn stem waardig acht).

En ik vind dat in verkiezingstijd en debatten veel gezegd mag worden ja, van beide kanten overigens dus voor mij het is/was ook het goed recht van wilders/foruyn/Ali/Janmaat (onterecht veroordeeld naar mijn mening) om te zeggen wat zij vinden. Nu heeft bij mijn weten Rosenmöller niet opgeroepen tot geweld tegen Foruyn, hij heeft enkel gezegd dat Fortuyn extreem rechts was. Nu mag Rosenmöller fortuyn gerust extreem rechts vinden, net zoals Wilders vindt dat de regering het land naar de afgrond brengt of vind dat Vogelaar knettergek is.

Het staat je vrij de vrijheid van meningsuiting beperkter te achten, ik ben daar geen voorstander van en de rechtse politici die ik aanhaalde waarschijnlijk ook niet. Dat hoort gewoon bij politiek en als je een rustig baantje wilt waar je niet verbaal aangepakt wordt is verzorger in een bejaardencentrum meer je roeping en moet je niet de politiek ingaan.
vind je siebelt ook een grote duim? misschien moet je zijn dossier maar eens lezen.
pi_60642708
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee, ik ben niet zo van de machocultuur, je mag best veranderen. maar hoe erg is hij veranderd dan? sinds hij in de politiek zit is hij zich politek gaan gedragen, hij laat het nu anderen uitvoeren. die man is gewoon heel erg fout.
Hij zal niet meer staan achter wat hij 23 jaar (niet bijna 30 jaar Rocky) geleden deed. Voor zover ik begrijp biecht hij ook op wat hij gedaan heeft. Dat is dan tevens een boodschap aan jongeren in dat milieu die nog steeds bereid zijn tot het nemen van buitenparlementaire acties die het daglicht niet kunnen velen.

En verder, weet ik dat jij iedereen die links is 'sort of' onderkruipsel vindt, dus de discussie is dan sws niet zinvol. Wat ik al eerder zei gelovigen zitten niet alleen bij Groen-Links. .
Wmb een storm in een glas water; de zoveelste. Die deuren op die ministeries waren in de jaren 80 sws amper beveiligd.

En nu ga ik nog ene keer naar het sovjet volkslied luisteren, gevolgd door yerusalayim shel zahav, en dan slapen.
Toedels.
I´m back.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:04:23 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60642782
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij zal niet meer staan achter wat hij 23 jaar (niet bijna 30 jaar Rocky) geleden deed. Voor zover ik begrijp biecht hij ook op wat hij gedaan heeft. Dat is dan tevens een boodschap aan jongeren in dat milieu die nog steeds bereid zijn tot het nemen van buitenparlementaire acties die het daglicht niet kunnen velen.

En verder, weet ik dat jij iedereen die links is 'sort of' onderkruipsel vindt, dus de discussie is dan sws niet zinvol. Wat ik al eerder zei gelovigen zitten niet alleen bij Groen-Links. .
Wmb een storm in een glas water; de zoveelste. Die deuren op die ministeries waren in de jaren 80 sws amper beveiligd.

En nu ga ik nog ene keer naar het sovjet volkslied luisteren, gevolgd door yerusalayim shel zahav, en dan slapen.
Toedels.
welterusten kerel. dat je fijn mag wegzwijmelen bij zahav.
pi_60642847
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:01 schreef Ryan3 het volgende:

...het sovjet volkslied luisteren, ...
Niet om het een of ander, maar zowel De Internationale als het Russische Volkslied zijn wel staaltjes van muziek hoor.

vrijdag 8 augustus 2008 @ 01:11:27 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60642936
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 01:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar zowel De Internationale als het Russische Volkslied zijn wel staaltjes van muziek hoor.
en lekker nationalistisch. daar houd ik van.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 02:05:00 #119
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60643891
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een gejank hier zeg. Huichelig gedoe. Ik zeg niet dat het een scheet is, maar het is wel zoeken om het zoeken. Het is ondertussen 30 jaar geleden en uit het perspectief van GL en duivendak totaal logisch om dit niet van de daken te schreeuwen. Dat is niet hypocriet, dat is politiek. Wanneer een partijgenoot een misstap heeft gedaan is het normaal hem of haar te steunen. Zie het hele gekneus met Verdonk.

Er mist elke juridische rechtvaardiging om deze man uit z'n ambt te zetten. De woede van 'het volk" is al helemaal geen rede.

Het is wel lichtelijk kenmerkend dat er met hele grote kammen wordt gewerkt. Ik heb al in tijden niet zulke ongenuanceerde opmerkingen gehoord.
Waarom moest Bijlhout (LPF) aftreden? Juist, omdat zij een terroriste bleek te zijn, een crimineel. Maar ja, Duyvendak is links, en dan mag het wel.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 02:11:45 #120
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60643996
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef SCH het volgende:
Precies wat ik zei: niemand had het boek nog gelezen. Elsevier is gewoon veel te voorbarig geweest.

Prima uitleg.
Wat een loser. De ongekende gotspe om over eerlijkheid te spreken. Het enige waar hij spijt over heeft is dat zijn criminele verleden nu alom bekend is en het enige dat hij met zijn zogenaamde spijtbetuiging beoogt is dat zijn boek goed verkocht wordt.

Indien Duyvendak het allemaal zo spijt en zo berouwvol is, laat hij dan de namen noemen van zijn companen uit zijn tijd bij RARA, Onkruit e.d.

Het is allemaal uiterlijk vertoon. Hij was volwassen genoeg toen hij deze ernstige misdrijven beging, zijn verstandelijke vermogens waren in orde, kon het verschil tussen goed en fout maken. Dus moet hij nu niet met smoesjes aankomen en gewoon zijn verantwoording nemen voor beslissingen en daden nemen die hij in verleden genomen en begaan heeft.

Misschien kan iemand even bij hem inbreken om te kijken of er nog bewijzen te vinden zijn van z'n andere misdaden. Vind ie vast niet erg, is immers voor de goede zaak he?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ziggenmufter op 08-08-2008 03:31:27 ]
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 04:03:26 #121
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60645053
quote:

[..]

Deze crimineel rechtvaardigt zichzelf, voelt zich intellectueel boven alles en iedereen verheven en zal gewoon doorgaan. Hij is een rat. Ik denk dat in een klimaat met linkse rechters en advocaten het OM niets zal ondernemen. Gezagsgetrouwe burgers zijn de dupe van dit soort gewetenloze lieden en kunnen zelfs niet onder een lichte bekeuring uitkomen, maar zulke landverraders menen in een volksvertegenwoordiging te kunnen gaan zitten en moeten ons nu wetten gaan voorschrijven. Nederland gaat ten onder niet aan tolerantie, maar aan onverschilligheid. Er uit met die man!
pi_60645442
Ik vind eigenlijk dat hier nogal overdreven over gedaan wordt. Ik ben geen fan van duyvendak, groenlinks, danwel links in het algemeen (ik vind ze oha nogal naiëf). Alleen; een volksvertegenwoordiger vertegenwoordigd het volk (of is tenminste geacht dat te doen), en als een deel van het volk gerepresenteerd wenst te worden door iemand met een strafrechterlijk verleden, dan zij het zo. Kamerleden zouden dus niet meteen afgezet moeten worden op grond van zulke zaken (echt ernstige dingen daargelaten). Hij zou pas wegmoeten als het GL electoraat zegt "die vent moeten we niet meer".
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:28:32 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60645561
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 02:05 schreef Ziggenmufter het volgende:

[..]

Waarom moest Bijlhout (LPF) aftreden? Juist, omdat zij een terroriste bleek te zijn, een crimineel. Maar ja, Duyvendak is links, en dan mag het wel.
Snap je echt het verschil niet tussen een kamerlid en een staatssecretaris?
pi_60645707
De mensen die op JA hebben gestemd in de OP denken niet na, want dan heeft het establishment weer een wapen om een eventuele goede politicus van het Volk te royeren.

En laten we eerlijk wezen dat kopstuk van de RaRa zit precies op de goede plek, want de grootste boeven van het land zitten nou eenmaal op het binnenhof.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_60646014
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 06:41 schreef hersenchirurg het volgende:

als een deel van het volk gerepresenteerd wenst te worden door iemand met een strafrechterlijk verleden, dan zij het zo. Kamerleden zouden dus niet meteen afgezet moeten worden op grond van zulke zaken (echt ernstige dingen daargelaten). Hij zou pas wegmoeten als het GL electoraat zegt "die vent moeten we niet meer".
Het zegt dus meer over Groen Links dan over Duijvendak.
pi_60646098
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:34 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het zegt dus meer over Groen Links dan over Duijvendak.
Inderdaad, ik denk dat de GroenLinks kiezer juist blij is dat er niet alleen klerken en ambtenaren in de fractie zitten maar ook mensen met een activistisch verleden. Dat spreekt aan en dit is dan een bijkomend effect. Maar ik denk ook dat de gemiddelde GL-kiezer de inhoud van de gestolen rapporten schokkender vond dan de inbraak zelf.

Duyvendak is trouwens niet zelf in het ministerie van EZ geweest destijds. Hij zat in een cafe te wachten en heeft de stukken gekopieerd e.d.
pi_60646125
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:42 schreef SCH het volgende:

Duyvendak is trouwens niet zelf in het ministerie van EZ geweest destijds. Hij zat in een cafe te wachten en heeft de stukken gekopieerd e.d.
Volgens wie ?
pi_60646187
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Volgens wie ?
Oh, even opzoeken, dat staat overal. Maar wil het best voor je opzoeken.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:55:30 #129
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60646251
quote:
Hij zat in een cafe te wachten en heeft de stukken gekopieerd e.d.
Hij heeft dus ook een drankprobleem?
pi_60646267
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:50 schreef SCH het volgende:

Oh, even opzoeken, dat staat overal. Maar wil het best voor je opzoeken.
Ja doe 's even.

Eerst 'stond overal' dat hij helemaal niet bij de inbraak betrokken was namelijk .
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:58:27 #131
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60646289
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 06:41 schreef hersenchirurg het volgende:
Hij zou pas wegmoeten als het GL electoraat zegt "die vent moeten we niet meer".
Dat gebeurt dus niet want deze crimineel is een held in hun ogen.
pi_60646410
Correctie, hij zat niet in een cafe maar in een huis maar het klopt dat hij niet in het ministerie was. Onder andere dit stuk in de Volkskrant
quote:
Zelf is hij die nacht van de inbraak niet in het ministerie geweest. Hij wachtte in een huis. Zijn medeactivisten haalden de buit. ‘Zij zijn met een autootje naar mij toe gereden. Ik heb de documenten in ontvangst genomen en kopieerde ze.’ Die kopietjes, die dus op straat lagen, veroorzaakten politieke beroering.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:07:37 #133
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60646414
quote:
Karakter?

Duijvendak heeft spijt.
En als het mogelijk was geweest had hij ook die andere, ergere misdaden allang opgebiecht.
Maar tot zijn grote spijt kan dat nu nog niet.
Want dat moeten we echt van hem aannemen.
Hij moet nog even wachten,
Tot die ergere misdaden ook verjaard zijn.
pi_60646438
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 08:58 schreef Ziggenmufter het volgende:

[..]

Dat gebeurt dus niet want deze crimineel is een held in hun ogen.
De GL kiezer wilt die gewelddadige RaRa terrorist ook lozen....

http://forum.groenlinks.nl/viewtopic.php?id=2037&p=1
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:10:08 #135
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60646457
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:07 schreef SCH het volgende:
Correctie, hij zat niet in een cafe maar in een huis maar het klopt dat hij niet in het ministerie was. Onder andere dit stuk in de Volkskrant
[..]
En jij naïeve engel, gelooft hem nu wel?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:14:20 #136
66825 Reya
Fier Wallon
pi_60646519
quote:

[..]

Inderdaad, ik denk dat de GroenLinks kiezer juist blij is dat er niet alleen klerken en ambtenaren in de fractie zitten maar ook mensen met een activistisch verleden. Dat spreekt aan en dit is dan een bijkomend effect. Maar ik denk ook dat de gemiddelde GL-kiezer de inhoud van de gestolen rapporten schokkender vond dan de inbraak zelf.
Dit kan ik wel bevestigen, zeker at betreft de oudere generatie. De vraag is natuurlijk wel of dit nieuwe generaties niet wat afschrikt; het is toch echt iets uit de jaren tachtig, en het wordt nu ook veel minder acceptabel geacht.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:15:45 #137
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60646539
President Nixon moest in 1974 aftreden omdat de Republikeinen hadden ingebroken bij de Democraten met als doel de Democraten in diskrediet te brengen.

Maar ja, in dit land heerst de arrogantie van de linkse macht. De wet geldt voor hen niet. "All animals are equal, but some animals are more equal than others"
pi_60646563
Je had in Duitsland een soortgelijk iets met Joschka Fischer, ook bij de Grünen.
Ging ook over dat hij in vroegere jaren dingen gedaan had die niet konden.

Maar er is een verschil: Fischer vertrouw ik
Duijvendak niet.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60646623
quote:

Pas je wel op voor de explosieven?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:25:32 #140
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_60646653
Nou ja, ik hoop echt dat wij niet meer getrakteerd worden op geklets en geouwehoer van deze Duyvendak. Totaal niet meer serieus te nemen, zeker als het om morele zaken gaat. Als de pers verstandig is, moeten ze telkens na een verklaring van Duyvendak zeggen: "meneer Duyvendak, u kunt dit nou wel zeggen maar hoe zit het nou met RaRa en Onkruit?

Die loopt gillend weg uit Den Haag, mark my words. Of hij wordt een schuw vogeltje dat zijn bek niet meer open durft te doen. Ik vind het allebei goed.
pi_60646674
quote:

Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen. Ik hoor inmiddels wat andere geluiden. Vergis je niet, GL haalt ook veel stemmen op bij mensen die helemaal niets met het activisme hebben. En als GL hier electoraal schade van op dreigt te lopen... dan moet ik nog zien dat GL deze vrij enge terrorist man (ja, mijn mening) de hand boven het hoofd blijft houden.
pi_60646700
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:25 schreef Ziggenmufter het volgende:
Als de pers verstandig is, moeten ze telkens na een verklaring van Duyvendak zeggen: "meneer Duyvendak, u kunt dit nou wel zeggen maar hoe zit het nou met RaRa en Onkruit?
Als ik journalist zou zijn (godbeterehet) dan zou ik aan de GL fractie vragen of ze op de hoogte zijn van andere misdrijven die Wijnand D. gepleegd zou hebben. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Wijnand ook openheid heeft gegeven over zijn betrokkenheid bij RaRa (ja, niet bewezen enzo...).
pi_60646810
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat zou nog wel eens tegen kunnen vallen. Ik hoor inmiddels wat andere geluiden.
Mogguh

http://forum.groenlinks.nl/viewtopic.php?id=2037&p=1

Jullie laten je helemaal gek maken door SCH.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:49:26 #144
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60647062
Apart ook dat dit de hele partij aangerekend wordt. Wat is er met verantwoordelijkheid voor het individu gebeurd...

Of, is héél GroenLinks op de één of andere manier schuldig omdát ze Duyvendak in de partij hebben?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:51:23 #145
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_60647096
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Eens een leugenaar, nooit meer betrouwbaar. Lijkt me veel relevanter.
Say your prayers
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:52:43 #146
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_60647113
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:51 schreef Sickie het volgende:

[..]

Eens een leugenaar, nooit meer betrouwbaar. Lijkt me veel relevanter.
Dat telt voor iedereen?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_60647115
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:49 schreef Yildiz het volgende:
Apart ook dat dit de hele partij aangerekend wordt. Wat is er met verantwoordelijkheid voor het individu gebeurd...

Of, is héél GroenLinks op de één of andere manier schuldig omdát ze Duyvendak in de partij hebben?
Nee, GL wist ervan en was dus onderdeel van het verzwijgen van zaken die de potentiële kiezer had willen weten.

Zo werkt het in een groep. Als je iemand de hand boven het hoofd houdt en hem in staat stelt om iets te verzwijgen wordt je deelgenoot. Als je van niets wist en bij het uitkomen je er van distantieert... dan niet.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:55:39 #148
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60647175
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:49 schreef Yildiz het volgende:

Maar de partij schaart zich in dit geval achter Duyvendak en heeft bovendien altijd hiervan geweten en het nooit openbaar gemaakt.

Dat kun je de partijorganisatie op zich verwijten. Maar dan ligt de verantwoordelijkheid meer bij het partijbestuur dan bij Femke.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:56:32 #149
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_60647193
quote:
Volgens mij dan.
Hij had karakter getoond als hij bereid was verantwoording af te leggen voor zijn daden op een moment dat deze nog niet verjaard waren. Dan had ik er respect voor kunnen hebben. Nu is het een geval van cashen op zijn eigen lafheid. Een ruggegraatloze lul is het. Benieuwd wanneer zijn RaRa verleden boven water komt.
Say your prayers
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:00:13 #150
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60647262
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef evert het volgende:

[..]

1 hoe zeker ben je ervan dat zijn ontkenning met betrekking tot betrokkenheid Rara acties wel waar is? waarom geloof je dat wel terwijl hij nu bekent dat hij in 98 gelogen heeft.
2 hoe geloofwaardig ben je als vertegenwoordiger van de parlementaire democratie als je in het verleden geen geloof had in de parlementaire democratie
sch, graag zou ik ook jouw reactie op bovenstaande horen
wat moet ik hier nu neerzetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')