quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie is die boze Wijnand eigenlijk? En waarom is dat zo'n boef?
Logisch dat je dat zegt want de betreffende berichten zijn terecht ge-edit. Had niks met kritiek te maken hoor, gewoon met ordinair schelden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:44 schreef Ringo het volgende:
Grappig om te zien hoe al die linksmensen dit topic het liefst voortijdig dicht willen hebben, of vinden dat het "ontspoort". Felle en aanhoudende kritiek valt toch slecht in dat soort kringen.
Zegt iemand die vindt dat Wilders wel de dood in bedreigd mag worden...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Logisch dat je dat zegt want de betreffende berichten zijn terecht ge-edit.
Als ik moet kiezen: ja. Al was het alleen maar om linksmensen zoals u te stangen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:47 schreef SCH het volgende:
En ik ben geen linksmens. Ben jij een rechtsmens dan?
Nou laat maar dan. Waarom moeten al die posts nou zo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zegt iemand die vindt dat Wilders wel de dood in bedreigd mag worden...
Wat een zielig hypocriet ventje ben je toch.
U stangt mij niet hoor. Heb je NOVA gezien?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen: ja. Al was het alleen maar om linksmensen zoals u te stangen.
Jij geen linksmens?........quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Logisch dat je dat zegt want de betreffende berichten zijn terecht ge-edit. Had niks met kritiek te maken hoor, gewoon met ordinair schelden.
En ik ben geen linksmens. Ben jij een rechtsmens dan?
En weer een overeenkomst met Wijnand D.: Eerst gladhard ontkennen, maar het dan moeten toegeven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:54 schreef SCH het volgende:
En ik vind dat Wilders niet serieus met de dood bedreigd mag worden trouwens, niemand niet.
Nee. Ik heb de docu Goud gezien, op Ned3, van Niek Koppen. Dat was al meer televisie op één dag dan het afgelopen jaar bij elkaar. Erg mooi trouwens.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
U stangt mij niet hoor. Heb je NOVA gezien?
Ja was best aardig he, had ik vorig jaar op filmfestival al gezien. Lekkere wijvenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee. Ik heb de docu Goud gezien, op Ned3, van Niek Koppen. Dat was al meer televisie op één dag dan het afgelopen jaar bij elkaar. Erg mooi trouwens.
quote:Mij gaat het overigens niet om argumenten. Ik ben gráág bevooroordeeld, voelt bijzonder fijn, hoef ik ook mijn standpunt niet aan te passen.
In dit geval moet Barbertje hangen, simpel.
wat ben je toch ook een trol..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee en het woord 'afwasmachine' en 'leguaan' ook niet. So what?
Kijk niet om het een of ander maar verreweg de meeste mensen in partijen als Groenlinks en de PVVD hebben helemaal niks met die linkse terreuracties van RARA en ONKRUID. Ja ze streven hetzelfde doel na maar daar eindigt de gelijkenis ook, ik weet zeker dat het overgrote deel van Groenklinks en de PVDD niets heeft met terreur, brandstichting en wat dan nog. Ze streven gewoon via de parlementaire weg hun idealen na en daar is niets verkeerd aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:15 schreef detlevico het volgende:
Wat mij het meest verontrust dat de linkse radicalen het op twee manieren hun zin? willen opleggen.
Ondergronds RARA,ONKRUID,enz, en bovengronds zie GROEN LINKS,PVDD ( vrinden van volkert ).
Ben ik nog wat vergeten?????????
de meeste? dus niet allemaal. vind ik al eng genoeg. zou het ook niet trekken als een vvd-er of pvv-er naar nazibijeenkomsten zou gaan. en ja, de kogel kwam van links, groenlinks.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:20 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Kijk niet om het een of ander maar verreweg de meeste mensen in partijen als Groenlinks en de PVVD hebben helemaal niks met die linkse terreuracties van RARA en ONKRUID. Ja ze streven hetzelfde doel na maar daar eindigt de gelijkenis ook, ik weet zeker dat het overgrote deel van Groenklinks en de PVDD niets heeft met terreur, brandstichting en wat dan nog. Ze streven gewoon via de parlementaire weg hun idealen na en daar is niets verkeerd aan.
Dus ga AUB ergens anders janken in plaats van hier te komen met Volkert-Groenlinks conspiracy gemekker of de kogel kwam van links gehuil.
Ja, Halsema had speciaal schietles genomenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
en ja, de kogel kwam van links, groenlinks.
Yup, ik denk dat die Duyvendak wrs ook tot het inzicht is gekomen dat je via de politiek meer bereikt dan via het soort buitenparlementaire acties als waar hij zich, toen hij jong was, schuldig aan heeft gemaakt. Nu heb ik niet naar NOVA gekeken, maar ben eigenlijk benieuwd of hij dat gezegd heeft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:20 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Kijk niet om het een of ander maar verreweg de meeste mensen in partijen als Groenlinks en de PVVD hebben helemaal niks met die linkse terreuracties van RARA en ONKRUID. Ja ze streven hetzelfde doel na maar daar eindigt de gelijkenis ook, ik weet zeker dat het overgrote deel van Groenklinks en de PVDD niets heeft met terreur, brandstichting en wat dan nog. Ze streven gewoon via de parlementaire weg hun idealen na en daar is niets verkeerd aan.
Dus ga AUB ergens anders janken in plaats van hier te komen met Volkert-Groenlinks conspiracy gemekker of de kogel kwam van links gehuil.
Ook en vooral dat. Al kon ik die horde blonde wichten op het eind niet meer uit elkaar houden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:06 schreef SCH het volgende:
Ja was best aardig he, had ik vorig jaar op filmfestival al gezien. Lekkere wijven![]()
kokhalsema is in haar eentje?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, Halsema had speciaal schietles genomen![]()
quote:Duyvendak: 'Deuk in geloofwaardigheid'
Uitgegeven: 7 augustus 2008 23:08
Laatst gewijzigd: 7 augustus 2008 23:09
HILVERSUM - GroenLinks-Tweede Kamerlid Wijnand Duyvendak zegt zijn "haren wel uit het hoofd te kunnen trekken" dat hij informatie over zijn inbraak in 1985 heeft gepubliceerd zonder daarbij de noodzakelijke context te leveren.
ANP
Duyvendak zei dat donderdagavond in het tv-programma Nova. Eerder deze week verstuurde Duyvendak een uitnodiging voor de presentatie op 20 augustus van zijn boek Klimaatactivist in de politiek.
Hij voegde daaraan toe dat in het boek de erkenning is opgenomen dat hij betrokken was bij de inbraak door milieuactivisten in het ministerie van Economische Zaken in 1985. Tot dan toe had Duyvendak zijn betrokkenheid steeds ontkend.
Bekentenis
De bekentenis heeft tot ophef in de Tweede Kamer geleid. Volgens onder meer de VVD leek het GroenLinks-Kamerlid zelfs nog met trots de inbraak te melden. Duyvendak benadrukte donderdagavond dat hij in het boek juist afstand neemt van dat soort acties uit het verleden.
De voormalige milieuactivist zegt te hebben ingezien dat de oplossingen voor problemen van de politiek moeten komen en dat "vormen van eigenrichting" niet verstandig zijn. Hij erkende dat zijn geloofwaardigheid als Kamerlid "een deuk" heeft opgelopen.
Duyvendak
Duyvendak is parlementariër sinds 2002, nadat hij jaren actief was geweest in de milieubeweging. Bij zijn sollicitatie bij GroenLinks heeft hij gesproken over zijn betrokkenheid bij inbraken in het verleden.
In 1996 heeft Duyvendak bovendien, zo benadrukte hij donderdag, toegegeven dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan heling door gestolen informatie openbaar te maken. Een daadwerkelijke bekentenis van betrokkenheid bij de inbraak in het ministerie van Economische Zaken bleef toen volgens hem uit omdat andere mensen daardoor in problemen zouden komen.
http://www.nu.nl/news/169(...)fwaardigheid%27.html
Grappig, ik zei dat letterlijk zo na afloop, dat ze allemaal zo op elkaar leken dat ik er soms geen touw aan vast kon knopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:26 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ook en vooral dat. Al kon ik die horde blonde wichten op het eind niet meer uit elkaar houden.
Er zal altijd wel een enkeling tussen zitten die het wel goedkeurt, dat valt nooit te voorkomen. Vandaar dat ik zei de meeste voordat er weer 2 gevallen uit een oud archief/minigemeente worden aangehaald de wel iets deden en ik daar weer een half uur mee bezig ben..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de meeste? dus niet allemaal. vind ik al eng genoeg. zou het ook niet trekken als een vvd-er of pvv-er naar nazibijeenkomsten zou gaan. en ja, de kogel kwam van links, groenlinks.
nee ik wacht op de dossiers van siebelt. lijkt me een stuk meer duidelijkheid geven dan het gekonkel van een fout persoon als duyvendak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:33 schreef Hexagon het volgende:
Gaat er nog iemand dat boekje kopen hier?
je vergeet "vind ik" te schrijven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:34 schreef Tizitl het volgende:
[..]
Er zal altijd wel een enkeling tussen zitten die het wel goedkeurt, dat valt nooit te voorkomen. Vandaar dat ik zei de meeste voordat er weer 2 gevallen uit een oud archief/minigemeente worden aangehaald de wel iets deden en ik daar weer een half uur mee bezig ben..
Wat betreft Fortuyn, hij viel zelf evengoed mensen verbaal hard aan en werd mede daardoor zelf ook verbaal hard aangepakt. Nu zal er echt wel een opmerking over de schreef zijn gegaan, maar hij is neergeschoten door een doorgedraaide gek en om daar een hele partij de schuld van te geven vanwege een paar opmerking gaat echt veel te ver.
1 hoe zeker ben je ervan dat zijn ontkenning met betrekking tot betrokkenheid Rara acties wel waar is? waarom geloof je dat wel terwijl hij nu bekent dat hij in 98 gelogen heeft.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:23 schreef SCH het volgende:
Ik vond het interview in NOVA in ieder geval verhelderend. Hij schetst een beeld van een activist die in de loop van de tijd tot andere inzichten is gekomen als het om de manier gaat om een doel te bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |