heb ook nog andere dingen te doenquote:
En dan elke keer een topic of 5 hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb ook nog andere dingen te doen
die regel moet gewoon doorbroken worden
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Foeiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is een woord van Vroequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij had Timo niet door dat 'ie sloot...
Animeermeisje... wát een woord!
Ach extra werk voor jouquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan elke keer een topic of 5 hebben
dat sowieso, maar ik was ook ff op een ander forumquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij had Timo niet door dat 'ie sloot...
En daar ligt het bier weer over mn bureauquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is een woord van Vroe [ afbeelding ] Vroeger...
beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
uiteraard heeft timo er nu pas ook een geopend
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat sowieso, maar ik was ook ff op een ander forum
Volgens mij is Maricha de badeend-beheerder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
*wil niet mailen*
Mijn eerste komt van Domien af. de 2e van Maricha, maar dat was in de studio.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is Maricha de badeend-beheerder.
Zou ook wel erg stupide zijn bedelen om een badeendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
*shakes hands*
Niet om badeenden mailen iig...
Ik heb er ook een paar die van Domien afkomstig zijn, maar dan altijd omdat Michiel en Maricha zelf de doos met badeenden niet willen ophalen. Net zoals met de EW-tshirts.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn eerste komt van Domien af. de 2e van Maricha, maar dat was in de studio.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tjibbe Houder nu voor al uw borsten
PM maar of kom naar de FOK!3FM chat.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:50 schreef Feivel1 het volgende:
@Floris: Kan ik je na de EW-uitzending even wat vragen m.b.t websites? (Heb ruzie met fonts..)
Daarom...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou ook wel erg stupide zijn bedelen om een badeend
Goeiesmorgesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Owjee, kantoorhumor...
echt té slecht voor woordenquote:
Ik sta vanmorgen bij de tramhaltequote:
Er is maar één AFC en die speelt vanavond niet...quote:
Ben er in 7 minutenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
PM maar of kom naar de FOK!3FM chat.
Vond `t mede door de gast niet echt een top showquote:
Ook niet verkeerd, erg leuke meid, zag haar laatst in het prachtige utrecht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nu gaat Michiel met Fleur Wallenburg aankomen?
Hij werkte niet echt goed mee aan het humorniveau.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vond `t mede door de gast niet echt een top show
Ben wel benieuwd. Als ie het niet op de nederlandsche radio wil zeggen, kan ie het dan ff hier posten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nu gaat Michiel met Fleur Wallenburg aankomen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat gevoel heb ik een hele lange tijd met mn eigen weekendprogramma ervaren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vond `t mede door de gast niet echt een top show
Ik ben er net. Maar inderdaar fijne openerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Damn, de show alweer afgelopen.![]()
Zometeen MoveYourAss met wel een fijne uuropener.Hot Chip - Ready For The Floor
Genoeg leuke producers imho. Ik noem een Giel en een Aaaarbeidsvitaminen....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Als ie het niet op de nederlandsche radio wil zeggen, kan ie het dan ff hier posten?
Wie weet loopt er wel een superlekker wijf daar in de peperbus rond waarvan wij het bestaan niet weten.
Zeg dat welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij werkte niet echt goed mee aan het humorniveau.
Ik ga bijna denken dat je er werkt ;-).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:57 schreef Broekie het volgende:
Zoals ik van de week ook al zei, er werken verdomd veel leuke (jonge)dames daar bij 3FM!
Faas maar eens een bezoekje brengen als ie aan zn stage begonnen isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:57 schreef Broekie het volgende:
Zoals ik van de week ook al zei, er werken verdomd veel leuke (jonge)dames daar bij 3FM!
Oh, maar dat had ik mezelf sowieso al voorgenomen om dat ergens in z'n tweede maand eens te gaan doen. Maar dan ook echt als werkbezoek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Faas maar eens een bezoekje brengen als ie aan zn stage begonnen is
quote:
Werkbezoek? Gaat de HU weer meewerken aan SR?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, maar dat had ik mezelf sowieso al voorgenomen om dat ergens in z'n tweede maand eens te gaan doen. Maar dan ook echt als werkbezoek.
Ik meende MYA te horen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
lol hoorde je het voor t nieuws instarte? *zometeen ekstra weekend*
Die fout maken ze vaker, vooral bij 3VOOR12Radio.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
lol hoorde je het voor t nieuws instarte? *zometeen ekstra weekend*
Precies het zelfde ja, waar 't vandaan komt weet ik niet, ik gok iets wat je snel fout doet door op een verkeerd knopje te drukken (of dubbel ofzo)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die fout maken ze vaker, vooral bij 3VOOR12Radio.
Doen ze niet slecht danquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:04 schreef men_in_red het volgende:
ja klopt, werd wel snel weggedraaid,
rust bij ajax (live) btw 2-0
Dat is sowieso ook wel ons plan, maar ik bedoelde meer werkbezoek alsin stage(begeleidings)bezoek. Even kijken of we misschien nog iets voor elkaar kunnen betekenen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Werkbezoek? Gaat de HU weer meewerken aan SR?
Loes van Rabradio !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Genoeg leuke producers imho. Ik noem een Giel en een Aaaarbeidsvitaminen....
Jup !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
Voorlopig de laatste MYA vanuit de stustu?
quote:MoveYourAss Met Vakantie!
Lowlands: Op 15-8 hoor je Rudy vanaf Lowlands
Strand: Op 22-8 vanaf het het strand vlak bij Scheveningen
Thuis: Op 29-8 vanuit jouw huiskamer of tuin
Club: Op 5-9 vanauit club WATT in Rotterdam (de eerste duurzame danceclub ter wereld!)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loes van Rabradio !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg lekkere playlist.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:05 schreef Sirolf het volgende:
De playlist van de voorlopig laatste MoveYourAss vanuit de studio:
22-23
Hot Chip - Ready For The Floor
Late Of The Pier - Heartbeat
Amy McDonald - This Is The Life
Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats
Junkie XL - Saturday Teenage Kicks
Digitalism - Idealism
Editors - The Racing Rats
The Wombats - Kill The Director
De Jeugd van Tegewoordig - Voorjekijkendoorlopen
N.E.R.D. - Lapdance
Laura Marling - Cross Your Fingers
23-00
The Fratellis - Henrietta
MGMT - Electric Feel
Anouk - R U Kiddin' Me
Santogold - Lights Out
The Presidents Of The USA - Lump
Foals - Balloons
Jamie Lidell - Another Day
Roisin Murphy - Movie Star
Simian Mobile Disco - Hustler
The Roots - The Seed 2.0
Sigur Ros - Inní Mér Syngur Vitleysingur
23-00
Rudy's Guilty Pleasure: Michael Jackson - Dirty Diana
Black Kids - I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You
Kraak & Smaak - Squeeze Me
Underworld - Crocodile
dEUS - SUdS & SodA
HIT ME TV - A Public Thing
Ting Tings - That's Not My Name
Hercules & Love Affair - Blind
Live Request:
1. Saybia - Angels (Lowlands 2007)
2. Kaiser Chiefs - Everyday I Love You Less And Less (Lowlands 2007)
3. Just Jack - Starz In Their Eyes (Lowlands 2007)
Flaming Lips - She Don't Use Jelly
Lykke Li - I'm Good, I'm Gone
Amen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loes van Rabradio !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook erg Kjoet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loes van Rabradio !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeienavond !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!
Ik vind Den Haag juist een betere locatie. Omdat ik toch al in Leiden was, had ik maar een reistijd van 13 minuten tussen Leiden CS en Den Haag CS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik hoop zo gigantisch dat ze weer vanuit utrecht komen... Den Haag is leuk, maar het was wel veeels te lang reizen, en daardoor ben ik er niet zoveel geweest als ik had willen zijn...
Of draai Silvia Swartquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:10 schreef Marc63 het volgende:
Kevin, kan Amy McDonald niet ff geskipt worden? Zit niemand meer op te wachten volgens mij.
Oeh! inderdaad.. This Is The Life kennen we wel. Is er geen remix ofzo van die plaat of gewoon een andere single.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:10 schreef Marc63 het volgende:
Kevin, kan Amy McDonald niet ff geskipt worden? Zit niemand meer op te wachten volgens mij.
Mooi moment om van desktop naar laptop te verhuizen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:13 schreef -Hans- het volgende:
Naja, even doorbijten want de tracks die na Amy komen zijn een stuk beter.
Cool komt Micheal Jackson ook naar lowlandsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
alle bands in onze playlist van vanavond spelen op Lowlands (behalve de guilty pleasure natuurlijk)
Ik krijg meteen weer een flashback naar de rondleiding over de 3FM vloer met de CrossRadio Crew...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loes van Rabradio !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen zei je vast geen "nee"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik krijg meteen weer een flashback naar de rondleiding over de 3FM vloer met de CrossRadio Crew...
Was tussen de BZV shows 3 en 4 in en echt werkelijk iedereen riep bijna gelijktijdig "Is zij niet iets voor jou?" toen Loes voorbij kwam lopen...
Da's na 04.00. Ik moet er om 09.00 uit. Reken maar uit of ik dan nog luister.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doet Roosmarijn vannacht vast wel
Ik riep meteen dat ze al een relatie heeft en daarom af valt.quote:
Wat? Loes bezet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik riep meteen dat ze al een relatie heeft en daarom af valt.
Maar ook wel zo'n beetje alleen dáárom
Wist je dat niet dan?quote:
Jij gaat luisteren, je staat ook totlaat in de kroegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's na 04.00. Ik moet er om 09.00 uit. Reken maar uit of ik dan nog luister.
'k geloof dat het hier toch op z'n minst een paar keer besproken isquote:
Niet als ik een gierend drukke dag voor de boeg heb.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij gaat luisteren, je staat ook totlaat in de kroeg
Zou zeggen songfestival here we come.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is het fijne bandje Combichrist:
[ afbeelding ]
(gaan we niet draaien hoor, don't worry!)
zo ziet er gezellig uit! Misschien leuk voor radio 4?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is het fijne bandje Combichrist:
[ afbeelding ]
(gaan we niet draaien hoor, don't worry!)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Is het zo bergafwaards gegaan met fritsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Frits Spits is naar schijnt groot fan van combichrist
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je kon vanmiddag al over de gothics lopen in utrecht, wat een deprimende lui heb je er tussen zitten zeg
Die man heeft een "open mind" als het gaat om muziek, dus zo raar zou het niet zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is het zo bergafwaards gegaan met frits
Nouja, 't was tijdens RabRadio tijd, dus zo vreemd was het niet. Vreemder was het om Michiel en Maricha ineens op de derde verdieping te zien. Al helemaal omdat Maricha mij zag en meteen tegen Michiel riep "Ohjee, daar zit Broekie, snel, doorlopen!" en ze meteen weg renden, m'n collega's in totale verbazing achterlatendequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig dat je haar toen zag tijdens de rondleiding. Inderdaad, erg mooie meid om te zien.
Zelfs met een open mind kun je dingen blokkeren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die man heeft een "open mind" als het gaat om muziek, dus zo raar zou het niet zijn.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:30 schreef Broekie het volgende:
Al helemaal omdat Maricha mij zag en meteen tegen Michiel riep "Ohjee, daar zit Broekie, snel, doorlopen!" en ze meteen weg renden, m'n collega's in totale verbazing achterlatende
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:28 schreef borisz het volgende:
OHja hoi
Ekstra weekend gemist
Ik kijk nu ajax trouwens en ik maak het niet te laat morgen staat de wekker vroeg voor het wielrennen
hahahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nouja, 't was tijdens RabRadio tijd, dus zo vreemd was het niet. Vreemder was het om Michiel en Maricha ineens op de derde verdieping te zien. Al helemaal omdat Maricha mij zag en meteen tegen Michiel riep "Ohjee, daar zit Broekie, snel, doorlopen!" en ze meteen weg renden, m'n collega's in totale verbazing achterlatende
Later kwam Maricha wel nog even langs om tegen iedereen te vertellen dat het echt een grap was en ze dus niets slechts van mij moesten denken
Vroegen ze zich daarna niet af hoe je dat wist?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
't was erg grappig inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hahahahad de blikken van je collega's wel willen zien want dat moet toch wel heel erg komisch zijn geweest.
![]()
Trouwens wel sympathiek van Maricha dat ze het nog even ging toelichten
Ze weten denk ik dat hij de 3FM-stalker isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vroegen ze zich daarna niet af hoe je dat wist?
Een open mind impliceert dat je dus niets blokkeert. Mensen die zonder te luisteren een band verketteren zijn bekrompen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zelfs met een open mind kun je dingen blokkeren.
Ook dat is Maricha.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hahahahad de blikken van je collega's wel willen zien want dat moet toch wel heel erg komisch zijn geweest.
![]()
Trouwens wel sympathiek van Maricha dat ze het nog even ging toelichten
Toffe actie ! ken Maricha verder niet echt dus weet niet hoe ze in het echt is, maar wat je schrijft is natuurlijk wel erg sympathiek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
't was erg grappig inderdaad.
En ja, zo is Maricha hè
Heeft toch ook nog zeker een kwartier met ons zitten kletsen terwijl ze het eigenlijk superdruk hadden...
Nee, niet eens. Maar ja, ik had ze ook al zo veel over een flink aantal 3FM medewerkers verteld dat dit ze dus kennelijk niet verbaasde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vroegen ze zich daarna niet af hoe je dat wist?
Uiterst sympathiek. En die stem... rrrrrrrrrr!quote:
Open mind wil niet zeggend dat je er geen mening over mag hebben. Je moet natuurlijk eerst iets ervaren voor dat je er een mening over vormen. Mening geven zonder het te ervaren isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een open mind impliceert dat je dus niets blokkeert. Mensen die zonder te luisteren een band verketteren zijn bekrompen.
Dat dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze weten denk ik dat hij de 3FM-stalker is
Tja ik was aan het koken om 1900 en ja beetje voor de tv gehangen, samenvatting opening spelen gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kan je ekstra weekend nou missen
Het maakt me werkelijk niet uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoop dat SR terugkomt naar de Neude
Extra leuk dus om de plaat weer eens te horen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:35 schreef muisje-eliza het volgende:
oh heb nog senitmentele dinges met Racing rats...die hebben Janne en ik aangevraagd voor 140 euri op SR in de bibberkou
Zeer, zeer kleine kans.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoop dat SR terugkomt naar de Neude
Hoevatten ze de opening samen, is dat gewoon fastfoward afspelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik was aan het koken om 1900 en ja beetje voor de tv gehangen, samenvatting opening spelen gezienen ja het was alweer 2200
En daarna bijna nooit meer gehoord op 3FMquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
OeeeeeeehEditors - The Racing Rats
![]()
Wat was ik blij dat die plaat Megahit werd op 3FM. Een juweel van een plaat.
zoiets jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoevatten ze de opening samen, is dat gewoon fastfoward afspelen
Op het Museumplein in Amsterdam is ruimte zat. En het is maar een klein stukje bij mij vandaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zeer, zeer kleine kans.
Er is daar gewoon te weinig ruimte voor het hele mediadorp wat ze er eigenlijk omheen moeten bouwen en dat paste op het Plein dus wel.
't wordt dus hoogst waarschijnlijk of weer het Plein of een soortgelijke locatie.
Of, ze moeten (nog kleinere kans, dat snap ik zelf wel) het mediacircus wat inkrimpen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zeer, zeer kleine kans.
Er is daar gewoon te weinig ruimte voor het hele mediadorp wat ze er eigenlijk omheen moeten bouwen en dat paste op het Plein dus wel.
't wordt dus hoogst waarschijnlijk of weer het Plein of een soortgelijke locatie.
Komt ook wel omdat die gasten gewoon singles blijven uitbrengen want anders was het wel anders gelopen. Misschien maar goed ook dat het daarna wat minder is geworden want anders draai je de plaat kapot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:42 schreef Timo20 het volgende:
En daarna bijna nooit meer gehoord op 3FM
Heb nog maar een pilsje open getrokken
Moet ik mijn paraplu al gaan pakken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
O jee , rusland heeft wat leuke raketten op scherp gezet. Alarmfase gaat stapje hoger.
Als de wind verkeerd staat en hij waait 3500 km te ver dan welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Moet ik mijn paraplu al gaan pakken?
Was het ook niet, maar kwa voorzieningen voor 3FM zelf was het wel wat beter.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga weer voor Utrecht of Amsterdam......ik vond Den Haag echt niet grappig
Kerkplein te Arnhem zou puur technisch heeeel misschienkunnen... ze kunnen daar een hoop techniek kwijt achter de kerk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik riep al het Jaarbeursplein in Utrecht, maar ik moest ze daarna inderdaad gelijk geven dat daar dus geen cafe's en/of andere bedrijvigheid omheen zit en het daarom helaas af valt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kerkplein te Arnhem zou kunnen... ze kunnen daar een hoop techniek kwijt achter de kerk.
Oh, maar dat is nagenoeg iedereen bij 3FM het ook wel met je eens hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Utrecht was gewoon bere gezellig
In Den Haag stonden de boxen op het plein inderdaad veel te zacht, zoals Broekie hierboven al vermeld heeft. En door de temperatuur was het natuurlijk ook wat rustiger.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
Op het Museumplein staat vrij weinig waar het geluid uit de boxen tegenaan kan galmen. Ik ga heus niet voor Amsterdam lobbyen, maar ik vind er wel een paar voordelen aan zitten. Als iemand mij een soortgelijk plein op een betere locatie kan noemen dan ben ik voor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Was het ook niet, maar kwa voorzieningen voor 3FM zelf was het wel wat beter.
Slechter was bijvoorbeeld dat de boxen buiten op het plein niet zo hard mochten als ze in Utrecht wel mochten, waardoor je dus bijna niets meemaakte van wat er zich in het huis afspeelde.
Heb er dus elke dag gelopen maar uiteindelijk maar weinig van de heren in het huis meegemaakt
In arhem zit je op 100 meter van de korenmarkt af, de drukste gelegenheid. Alleen aan het kerkplein zelf zit maar 1 cafe, dus dat zal 'm niet echt worden. Korenmarkt zou kunnen als ze het theater even platgooien, en dan nog wordt het heeeel krapquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik riep al het Jaarbeursplein in Utrecht, maar ik moest ze daarna inderdaad gelijk geven dat daar dus geen cafe's en/of andere bedrijvigheid omheen zit en het daarom helaas af valt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Den Bosch en Nijmegen zijn ook kanshebbers. Van Nijmegen weet ik alleen niet hoe het is qua ruimtevoorziening.
Veel plezier !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:52 schreef muisje-eliza het volgende:
ha! we gaan die nieuwe mummy film kijke...toedeledokie
![]()
Proost!quote:
Second that! misschien op De Dam??quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
Ze willen het graag leuk hebben, dus Almere wordt sowieso niks.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:49 schreef muisje-eliza het volgende:
Almere kan ook......die heeft giga pleinen en die dikke doos vind het vast heel leuk om burgemeester van zo een bijzondere stad te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
De Dam is iets meer open dan het Plein, dus daar zullen de boxen wel iets harder kunnen. Probleem is denk ik een beetje dat er trams en auto's midden over de Dam rijden wat de ruimte beperkt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Proost! [ afbeelding ]
[..]
Second that! misschien op De Dam??
De binnenstad is 2 meter van het station?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mn slotwoord voor vandaag: nijmegen is echt kut met openbaar vervoer
doei iedereen
quote:23-00
The Fratellis - Henrietta
MGMT - Electric Feel
Anouk - R U Kiddin' Me
Santogold - Lights Out![]()
The Presidents Of The USA - Lump
Foals - Balloons
Jamie Lidell - Another Day
Roisin Murphy - Movie Star
Simian Mobile Disco - Hustler
The Roots - The Seed 2.0
Sigur Ros - Inní Mér Syngur Vitleysingur
Is er al wel een besluit genomen? En zo ja, wanneer wordt het bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
spannend he waar het huis gaat komen?
Defensie van Ajax zit in Pekingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
wtf?! vage tussenstand zeg.. net stond Ajax nog met 2 - 0 voor![]()
Zometeen uur nummer 2 van MoveYourAss
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:57 schreef Timo20 het volgende:TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee dankjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:49 schreef muisje-eliza het volgende:
Almere kan ook......die heeft giga pleinen en die dikke doos vind het vast heel leuk om burgemeester van zo een bijzondere stad te zijn
Ik vrees dat het krap is in Nijmegen. Maar altijd als ik er ben is het daar gezellig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nijmegen kan heel gezellig worden, kom wel een dagje dan
Zijn plekken zat, waar ze de kermis normaal neerzetten bv.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vrees dat het krap is in Nijmegen. Maar altijd als ik er ben is het daar gezellig.
Kan ook aan mij liggen natuurlijk
Nijmegen zelf is vooral slecht bereikbaar, vaak problemen met de NS op dat traject.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De binnenstad is 2 meter van het station?
welke grote stad heeft daar nou geen last van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nijmegen zelf is vooral slecht bereikbaar, vaak problemen met de NS op dat traject.
Idd, genoeg intercities die naar Nijmegen gaan, maar ze komen er alleen niet altijd aan. Dan draaien ze in Arnhem bijvoorbeeld alweer om.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nijmegen zelf is vooral slecht bereikbaar, vaak problemen met de NS op dat traject.
Geloof dat hier ook iemand het album heeft en die is er ook enthousiast over. Weet even niet wie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hele MGMT album is super!
Zou wel willen, maar de accu van m'n telefoon is leeg en de oplader ligt bij m'n broerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we geven zo de CD van black kids weg, dus mail ons ff als je mee wil doen met llinko (hij is makkelijk vandaag)
>> moveyourass@3fm.nl
Mjah, ik quote hier zowel Maricha als Domien nagenoeg letterlijk: "Utrecht is en blijft de perfecte stad voor Serious Request, er is alleen zo weinig ruimte..."quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welke grote stad heeft daar nou geen last van.
Utrecht is gewoon lekker centraal.
Eens. heb `m afgelopen week voor het eerst beluisterd. Klinkt erg goed! Morgen wellicht ff halen. Iemand anders nog tips voor goede cd`s? hoef absoluut niet per se recent materiaal te zijnquote:
Pak je toch jaarbeursterrein.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, ik quote hier zowel Maricha als Domien nagenoeg letterlijk: "Utrecht is en blijft de perfecte stad voor Serious Request, er is alleen zo weinig ruimte..."
In Enschede heb je ook nog een mooi groot plein, met veel uitgaansgelegenheden in de omgeving.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, ik quote hier zowel Maricha als Domien nagenoeg letterlijk: "Utrecht is en blijft de perfecte stad voor Serious Request, er is alleen zo weinig ruimte..."
Precies mijn antwoord dus, maar zoals ik hierboven al zei zit daar geen gezelligheid (café's en dergelijke) omheen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pak je toch jaarbeursterrein.
Kan er natuurlijk tijdelijk omheen geregeld worden, ze schijnen toch een strand over te hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Precies mijn antwoord dus, maar zoals ik hierboven al zei zit daar geen gezelligheid (café's en dergelijke) omheen...
Probeerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eens. heb `m afgelopen week voor het eerst beluisterd. Klinkt erg goed! Morgen wellicht ff halen. Iemand anders nog tips voor goede cd`s? hoef absoluut niet per se recent materiaal te zijn
Ik had de 2e vraag niet gehoord en ik vond em nog vrij makkelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:22 schreef Sersjee het volgende:
Llinko was idd. vrij makkelrijk...
Die heb ik gekregen van 3FM, topcd!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roisin Murphy - Overpowered
misschien wel, maar 'k beloof nietsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:26 schreef Marc63 het volgende:
Kevin, is er dit uur nog tijd over om wat van Infadels te draaien?
Of andersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die heb ik gekregen van 3FM, topcd!
Je maakt er meer dan 1 gelukkig meequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
misschien wel, maar 'k beloof niets
Volgende uur mag natuurlijk ook, maar wel Amy McDonald draaien maar geen Infadels kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
misschien wel, maar 'k beloof niets
Fleet Foxes (sfeervol!)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eens. heb `m afgelopen week voor het eerst beluisterd. Klinkt erg goed! Morgen wellicht ff halen. Iemand anders nog tips voor goede cd`s? hoef absoluut niet per se recent materiaal te zijn
Die is idd. erg goed, maar die heb ik alquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Probeer
Roisin Murphy - Overpowered is
niet mijn dingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of anders
ONE REPUBLIC - DREAMING OUT LOUD
Die plaat niet, maar BSP is wel tof.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die is idd. erg goed, maar die heb ik al
Ben ook nu "Do You Like Rock Music? " van British Sea Power aan `t![]()
binnenhalen
![]()
Iemand die al gehoord?
is de nieuwe single, de 4e van het album!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Ken Roisin Murphy - Movie Star niet, maar klinkt wel leuk zeg !
Vind 'm echt een stuk toffer dan haar vorige single.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
is de nieuwe single, de 4e van het album!
Oh zo schrijf je hetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:44 schreef Sersjee het volgende:
Whigfield!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
alstublieft, de infadels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |