Jij gaat luisteren, je staat ook totlaat in de kroegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's na 04.00. Ik moet er om 09.00 uit. Reken maar uit of ik dan nog luister.
'k geloof dat het hier toch op z'n minst een paar keer besproken isquote:
Niet als ik een gierend drukke dag voor de boeg heb.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij gaat luisteren, je staat ook totlaat in de kroeg
Zou zeggen songfestival here we come.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is het fijne bandje Combichrist:
[ afbeelding ]
(gaan we niet draaien hoor, don't worry!)
zo ziet er gezellig uit! Misschien leuk voor radio 4?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is het fijne bandje Combichrist:
[ afbeelding ]
(gaan we niet draaien hoor, don't worry!)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik riep meteen dat ze al een relatie heeft en daarom af valt.
Maar ook wel zo'n beetje alleen dáárom
Is het zo bergafwaards gegaan met fritsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Frits Spits is naar schijnt groot fan van combichrist
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je kon vanmiddag al over de gothics lopen in utrecht, wat een deprimende lui heb je er tussen zitten zeg
Die man heeft een "open mind" als het gaat om muziek, dus zo raar zou het niet zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is het zo bergafwaards gegaan met frits
Nouja, 't was tijdens RabRadio tijd, dus zo vreemd was het niet. Vreemder was het om Michiel en Maricha ineens op de derde verdieping te zien. Al helemaal omdat Maricha mij zag en meteen tegen Michiel riep "Ohjee, daar zit Broekie, snel, doorlopen!" en ze meteen weg renden, m'n collega's in totale verbazing achterlatendequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig dat je haar toen zag tijdens de rondleiding. Inderdaad, erg mooie meid om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |