Niet als ik een gierend drukke dag voor de boeg heb.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij gaat luisteren, je staat ook totlaat in de kroeg
Zou zeggen songfestival here we come.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is het fijne bandje Combichrist:
[ afbeelding ]
(gaan we niet draaien hoor, don't worry!)
zo ziet er gezellig uit! Misschien leuk voor radio 4?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
dit is het fijne bandje Combichrist:
[ afbeelding ]
(gaan we niet draaien hoor, don't worry!)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik riep meteen dat ze al een relatie heeft en daarom af valt.
Maar ook wel zo'n beetje alleen dáárom
Is het zo bergafwaards gegaan met fritsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Frits Spits is naar schijnt groot fan van combichrist
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je kon vanmiddag al over de gothics lopen in utrecht, wat een deprimende lui heb je er tussen zitten zeg
Die man heeft een "open mind" als het gaat om muziek, dus zo raar zou het niet zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is het zo bergafwaards gegaan met frits
Nouja, 't was tijdens RabRadio tijd, dus zo vreemd was het niet. Vreemder was het om Michiel en Maricha ineens op de derde verdieping te zien. Al helemaal omdat Maricha mij zag en meteen tegen Michiel riep "Ohjee, daar zit Broekie, snel, doorlopen!" en ze meteen weg renden, m'n collega's in totale verbazing achterlatendequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig dat je haar toen zag tijdens de rondleiding. Inderdaad, erg mooie meid om te zien.
Zelfs met een open mind kun je dingen blokkeren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die man heeft een "open mind" als het gaat om muziek, dus zo raar zou het niet zijn.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:30 schreef Broekie het volgende:
Al helemaal omdat Maricha mij zag en meteen tegen Michiel riep "Ohjee, daar zit Broekie, snel, doorlopen!" en ze meteen weg renden, m'n collega's in totale verbazing achterlatende
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:28 schreef borisz het volgende:
OHja hoi
Ekstra weekend gemist
Ik kijk nu ajax trouwens en ik maak het niet te laat morgen staat de wekker vroeg voor het wielrennen
hahahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nouja, 't was tijdens RabRadio tijd, dus zo vreemd was het niet. Vreemder was het om Michiel en Maricha ineens op de derde verdieping te zien. Al helemaal omdat Maricha mij zag en meteen tegen Michiel riep "Ohjee, daar zit Broekie, snel, doorlopen!" en ze meteen weg renden, m'n collega's in totale verbazing achterlatende
Later kwam Maricha wel nog even langs om tegen iedereen te vertellen dat het echt een grap was en ze dus niets slechts van mij moesten denken
Vroegen ze zich daarna niet af hoe je dat wist?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik riep meteen dat ze al een relatie heeft en daarom af valt.
Maar ook wel zo'n beetje alleen dáárom
't was erg grappig inderdaad.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hahahahad de blikken van je collega's wel willen zien want dat moet toch wel heel erg komisch zijn geweest.
![]()
Trouwens wel sympathiek van Maricha dat ze het nog even ging toelichten
Ze weten denk ik dat hij de 3FM-stalker isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vroegen ze zich daarna niet af hoe je dat wist?
Een open mind impliceert dat je dus niets blokkeert. Mensen die zonder te luisteren een band verketteren zijn bekrompen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zelfs met een open mind kun je dingen blokkeren.
Ook dat is Maricha.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hahahahad de blikken van je collega's wel willen zien want dat moet toch wel heel erg komisch zijn geweest.
![]()
Trouwens wel sympathiek van Maricha dat ze het nog even ging toelichten
Toffe actie ! ken Maricha verder niet echt dus weet niet hoe ze in het echt is, maar wat je schrijft is natuurlijk wel erg sympathiek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:35 schreef Broekie het volgende:
[..]
't was erg grappig inderdaad.
En ja, zo is Maricha hè
Heeft toch ook nog zeker een kwartier met ons zitten kletsen terwijl ze het eigenlijk superdruk hadden...
Nee, niet eens. Maar ja, ik had ze ook al zo veel over een flink aantal 3FM medewerkers verteld dat dit ze dus kennelijk niet verbaasde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vroegen ze zich daarna niet af hoe je dat wist?
Uiterst sympathiek. En die stem... rrrrrrrrrr!quote:
Open mind wil niet zeggend dat je er geen mening over mag hebben. Je moet natuurlijk eerst iets ervaren voor dat je er een mening over vormen. Mening geven zonder het te ervaren isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een open mind impliceert dat je dus niets blokkeert. Mensen die zonder te luisteren een band verketteren zijn bekrompen.
Dat dusquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze weten denk ik dat hij de 3FM-stalker is
Tja ik was aan het koken om 1900 en ja beetje voor de tv gehangen, samenvatting opening spelen gezienquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kan je ekstra weekend nou missen
Het maakt me werkelijk niet uitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoop dat SR terugkomt naar de Neude
Extra leuk dus om de plaat weer eens te horen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:35 schreef muisje-eliza het volgende:
oh heb nog senitmentele dinges met Racing rats...die hebben Janne en ik aangevraagd voor 140 euri op SR in de bibberkou
Zeer, zeer kleine kans.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hoop dat SR terugkomt naar de Neude
Hoevatten ze de opening samen, is dat gewoon fastfoward afspelenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik was aan het koken om 1900 en ja beetje voor de tv gehangen, samenvatting opening spelen gezienen ja het was alweer 2200
En daarna bijna nooit meer gehoord op 3FMquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
OeeeeeeehEditors - The Racing Rats
![]()
Wat was ik blij dat die plaat Megahit werd op 3FM. Een juweel van een plaat.
zoiets jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoevatten ze de opening samen, is dat gewoon fastfoward afspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |