Ook erg Kjoet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loes van Rabradio !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeienavond !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!
Ik vind Den Haag juist een betere locatie. Omdat ik toch al in Leiden was, had ik maar een reistijd van 13 minuten tussen Leiden CS en Den Haag CS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik hoop zo gigantisch dat ze weer vanuit utrecht komen... Den Haag is leuk, maar het was wel veeels te lang reizen, en daardoor ben ik er niet zoveel geweest als ik had willen zijn...
Of draai Silvia Swartquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:10 schreef Marc63 het volgende:
Kevin, kan Amy McDonald niet ff geskipt worden? Zit niemand meer op te wachten volgens mij.
Oeh! inderdaad.. This Is The Life kennen we wel. Is er geen remix ofzo van die plaat of gewoon een andere single.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:10 schreef Marc63 het volgende:
Kevin, kan Amy McDonald niet ff geskipt worden? Zit niemand meer op te wachten volgens mij.
Mooi moment om van desktop naar laptop te verhuizen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:13 schreef -Hans- het volgende:
Naja, even doorbijten want de tracks die na Amy komen zijn een stuk beter.
Cool komt Micheal Jackson ook naar lowlandsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
alle bands in onze playlist van vanavond spelen op Lowlands (behalve de guilty pleasure natuurlijk)
Ik krijg meteen weer een flashback naar de rondleiding over de 3FM vloer met de CrossRadio Crew...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Loes van Rabradio !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen zei je vast geen "nee"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik krijg meteen weer een flashback naar de rondleiding over de 3FM vloer met de CrossRadio Crew...
Was tussen de BZV shows 3 en 4 in en echt werkelijk iedereen riep bijna gelijktijdig "Is zij niet iets voor jou?" toen Loes voorbij kwam lopen...
Da's na 04.00. Ik moet er om 09.00 uit. Reken maar uit of ik dan nog luister.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doet Roosmarijn vannacht vast wel
Ik riep meteen dat ze al een relatie heeft en daarom af valt.quote:
Wat? Loes bezet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik riep meteen dat ze al een relatie heeft en daarom af valt.
Maar ook wel zo'n beetje alleen dáárom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |