En daarna bijna nooit meer gehoord op 3FMquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
OeeeeeeehEditors - The Racing Rats
![]()
Wat was ik blij dat die plaat Megahit werd op 3FM. Een juweel van een plaat.
zoiets jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoevatten ze de opening samen, is dat gewoon fastfoward afspelen
Op het Museumplein in Amsterdam is ruimte zat. En het is maar een klein stukje bij mij vandaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zeer, zeer kleine kans.
Er is daar gewoon te weinig ruimte voor het hele mediadorp wat ze er eigenlijk omheen moeten bouwen en dat paste op het Plein dus wel.
't wordt dus hoogst waarschijnlijk of weer het Plein of een soortgelijke locatie.
Of, ze moeten (nog kleinere kans, dat snap ik zelf wel) het mediacircus wat inkrimpen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zeer, zeer kleine kans.
Er is daar gewoon te weinig ruimte voor het hele mediadorp wat ze er eigenlijk omheen moeten bouwen en dat paste op het Plein dus wel.
't wordt dus hoogst waarschijnlijk of weer het Plein of een soortgelijke locatie.
Komt ook wel omdat die gasten gewoon singles blijven uitbrengen want anders was het wel anders gelopen. Misschien maar goed ook dat het daarna wat minder is geworden want anders draai je de plaat kapot.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:42 schreef Timo20 het volgende:
En daarna bijna nooit meer gehoord op 3FM
Heb nog maar een pilsje open getrokken
Moet ik mijn paraplu al gaan pakken?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
O jee , rusland heeft wat leuke raketten op scherp gezet. Alarmfase gaat stapje hoger.
Als de wind verkeerd staat en hij waait 3500 km te ver dan welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Moet ik mijn paraplu al gaan pakken?
Was het ook niet, maar kwa voorzieningen voor 3FM zelf was het wel wat beter.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga weer voor Utrecht of Amsterdam......ik vond Den Haag echt niet grappig
Kerkplein te Arnhem zou puur technisch heeeel misschienkunnen... ze kunnen daar een hoop techniek kwijt achter de kerk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
Ik riep al het Jaarbeursplein in Utrecht, maar ik moest ze daarna inderdaad gelijk geven dat daar dus geen cafe's en/of andere bedrijvigheid omheen zit en het daarom helaas af valt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kerkplein te Arnhem zou kunnen... ze kunnen daar een hoop techniek kwijt achter de kerk.
Oh, maar dat is nagenoeg iedereen bij 3FM het ook wel met je eens hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Utrecht was gewoon bere gezellig
In Den Haag stonden de boxen op het plein inderdaad veel te zacht, zoals Broekie hierboven al vermeld heeft. En door de temperatuur was het natuurlijk ook wat rustiger.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
Op het Museumplein staat vrij weinig waar het geluid uit de boxen tegenaan kan galmen. Ik ga heus niet voor Amsterdam lobbyen, maar ik vind er wel een paar voordelen aan zitten. Als iemand mij een soortgelijk plein op een betere locatie kan noemen dan ben ik voor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Was het ook niet, maar kwa voorzieningen voor 3FM zelf was het wel wat beter.
Slechter was bijvoorbeeld dat de boxen buiten op het plein niet zo hard mochten als ze in Utrecht wel mochten, waardoor je dus bijna niets meemaakte van wat er zich in het huis afspeelde.
Heb er dus elke dag gelopen maar uiteindelijk maar weinig van de heren in het huis meegemaakt
In arhem zit je op 100 meter van de korenmarkt af, de drukste gelegenheid. Alleen aan het kerkplein zelf zit maar 1 cafe, dus dat zal 'm niet echt worden. Korenmarkt zou kunnen als ze het theater even platgooien, en dan nog wordt het heeeel krapquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik riep al het Jaarbeursplein in Utrecht, maar ik moest ze daarna inderdaad gelijk geven dat daar dus geen cafe's en/of andere bedrijvigheid omheen zit en het daarom helaas af valt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Den Bosch en Nijmegen zijn ook kanshebbers. Van Nijmegen weet ik alleen niet hoe het is qua ruimtevoorziening.
Veel plezier !quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:52 schreef muisje-eliza het volgende:
ha! we gaan die nieuwe mummy film kijke...toedeledokie
![]()
Proost!quote:
Second that! misschien op De Dam??quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
Ze willen het graag leuk hebben, dus Almere wordt sowieso niks.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:49 schreef muisje-eliza het volgende:
Almere kan ook......die heeft giga pleinen en die dikke doos vind het vast heel leuk om burgemeester van zo een bijzondere stad te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
De Dam is iets meer open dan het Plein, dus daar zullen de boxen wel iets harder kunnen. Probleem is denk ik een beetje dat er trams en auto's midden over de Dam rijden wat de ruimte beperkt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Proost! [ afbeelding ]
[..]
Second that! misschien op De Dam??
De binnenstad is 2 meter van het station?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mn slotwoord voor vandaag: nijmegen is echt kut met openbaar vervoer
doei iedereen
quote:23-00
The Fratellis - Henrietta
MGMT - Electric Feel
Anouk - R U Kiddin' Me
Santogold - Lights Out![]()
The Presidents Of The USA - Lump
Foals - Balloons
Jamie Lidell - Another Day
Roisin Murphy - Movie Star
Simian Mobile Disco - Hustler
The Roots - The Seed 2.0
Sigur Ros - Inní Mér Syngur Vitleysingur
Is er al wel een besluit genomen? En zo ja, wanneer wordt het bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:58 schreef moveyourass-kevin het volgende:
spannend he waar het huis gaat komen?
Defensie van Ajax zit in Pekingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
wtf?! vage tussenstand zeg.. net stond Ajax nog met 2 - 0 voor![]()
Zometeen uur nummer 2 van MoveYourAss
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:57 schreef Timo20 het volgende:TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee dankjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:49 schreef muisje-eliza het volgende:
Almere kan ook......die heeft giga pleinen en die dikke doos vind het vast heel leuk om burgemeester van zo een bijzondere stad te zijn
Ik vrees dat het krap is in Nijmegen. Maar altijd als ik er ben is het daar gezellig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nijmegen kan heel gezellig worden, kom wel een dagje dan
Zijn plekken zat, waar ze de kermis normaal neerzetten bv.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vrees dat het krap is in Nijmegen. Maar altijd als ik er ben is het daar gezellig.
Kan ook aan mij liggen natuurlijk
Nijmegen zelf is vooral slecht bereikbaar, vaak problemen met de NS op dat traject.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De binnenstad is 2 meter van het station?
welke grote stad heeft daar nou geen last van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nijmegen zelf is vooral slecht bereikbaar, vaak problemen met de NS op dat traject.
Idd, genoeg intercities die naar Nijmegen gaan, maar ze komen er alleen niet altijd aan. Dan draaien ze in Arnhem bijvoorbeeld alweer om.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nijmegen zelf is vooral slecht bereikbaar, vaak problemen met de NS op dat traject.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |