Geloof dat hier ook iemand het album heeft en die is er ook enthousiast over. Weet even niet wie.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:08 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hele MGMT album is super!
Zou wel willen, maar de accu van m'n telefoon is leeg en de oplader ligt bij m'n broerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:11 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we geven zo de CD van black kids weg, dus mail ons ff als je mee wil doen met llinko (hij is makkelijk vandaag)
>> moveyourass@3fm.nl
Mjah, ik quote hier zowel Maricha als Domien nagenoeg letterlijk: "Utrecht is en blijft de perfecte stad voor Serious Request, er is alleen zo weinig ruimte..."quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
welke grote stad heeft daar nou geen last van.
Utrecht is gewoon lekker centraal.
Eens. heb `m afgelopen week voor het eerst beluisterd. Klinkt erg goed! Morgen wellicht ff halen. Iemand anders nog tips voor goede cd`s? hoef absoluut niet per se recent materiaal te zijnquote:
Pak je toch jaarbeursterrein.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, ik quote hier zowel Maricha als Domien nagenoeg letterlijk: "Utrecht is en blijft de perfecte stad voor Serious Request, er is alleen zo weinig ruimte..."
In Enschede heb je ook nog een mooi groot plein, met veel uitgaansgelegenheden in de omgeving.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, ik quote hier zowel Maricha als Domien nagenoeg letterlijk: "Utrecht is en blijft de perfecte stad voor Serious Request, er is alleen zo weinig ruimte..."
Precies mijn antwoord dus, maar zoals ik hierboven al zei zit daar geen gezelligheid (café's en dergelijke) omheen...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pak je toch jaarbeursterrein.
Kan er natuurlijk tijdelijk omheen geregeld worden, ze schijnen toch een strand over te hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Precies mijn antwoord dus, maar zoals ik hierboven al zei zit daar geen gezelligheid (café's en dergelijke) omheen...
Probeerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eens. heb `m afgelopen week voor het eerst beluisterd. Klinkt erg goed! Morgen wellicht ff halen. Iemand anders nog tips voor goede cd`s? hoef absoluut niet per se recent materiaal te zijn
Ik had de 2e vraag niet gehoord en ik vond em nog vrij makkelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:22 schreef Sersjee het volgende:
Llinko was idd. vrij makkelrijk...
Die heb ik gekregen van 3FM, topcd!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roisin Murphy - Overpowered
misschien wel, maar 'k beloof nietsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:26 schreef Marc63 het volgende:
Kevin, is er dit uur nog tijd over om wat van Infadels te draaien?
Of andersquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die heb ik gekregen van 3FM, topcd!
Je maakt er meer dan 1 gelukkig meequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
misschien wel, maar 'k beloof niets
Volgende uur mag natuurlijk ook, maar wel Amy McDonald draaien maar geen Infadels kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
misschien wel, maar 'k beloof niets
Fleet Foxes (sfeervol!)quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eens. heb `m afgelopen week voor het eerst beluisterd. Klinkt erg goed! Morgen wellicht ff halen. Iemand anders nog tips voor goede cd`s? hoef absoluut niet per se recent materiaal te zijn
Die is idd. erg goed, maar die heb ik alquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Probeer
Roisin Murphy - Overpowered is
niet mijn dingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of anders
ONE REPUBLIC - DREAMING OUT LOUD
Die plaat niet, maar BSP is wel tof.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die is idd. erg goed, maar die heb ik al
Ben ook nu "Do You Like Rock Music? " van British Sea Power aan `t![]()
binnenhalen
![]()
Iemand die al gehoord?
is de nieuwe single, de 4e van het album!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Ken Roisin Murphy - Movie Star niet, maar klinkt wel leuk zeg !
Vind 'm echt een stuk toffer dan haar vorige single.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
is de nieuwe single, de 4e van het album!
Oh zo schrijf je hetquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:44 schreef Sersjee het volgende:
Whigfield!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |