Vond `t mede door de gast niet echt een top showquote:
Ook niet verkeerd, erg leuke meid, zag haar laatst in het prachtige utrecht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nu gaat Michiel met Fleur Wallenburg aankomen?
Hij werkte niet echt goed mee aan het humorniveau.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vond `t mede door de gast niet echt een top show
Ben wel benieuwd. Als ie het niet op de nederlandsche radio wil zeggen, kan ie het dan ff hier posten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nu gaat Michiel met Fleur Wallenburg aankomen?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat gevoel heb ik een hele lange tijd met mn eigen weekendprogramma ervaren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vond `t mede door de gast niet echt een top show
Ik ben er net. Maar inderdaar fijne openerquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef -Hans- het volgende:
Damn, de show alweer afgelopen.![]()
Zometeen MoveYourAss met wel een fijne uuropener.Hot Chip - Ready For The Floor
Genoeg leuke producers imho. Ik noem een Giel en een Aaaarbeidsvitaminen....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd. Als ie het niet op de nederlandsche radio wil zeggen, kan ie het dan ff hier posten?
Wie weet loopt er wel een superlekker wijf daar in de peperbus rond waarvan wij het bestaan niet weten.
Zeg dat welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij werkte niet echt goed mee aan het humorniveau.
Ik ga bijna denken dat je er werkt ;-).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:57 schreef Broekie het volgende:
Zoals ik van de week ook al zei, er werken verdomd veel leuke (jonge)dames daar bij 3FM!
Faas maar eens een bezoekje brengen als ie aan zn stage begonnen isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:57 schreef Broekie het volgende:
Zoals ik van de week ook al zei, er werken verdomd veel leuke (jonge)dames daar bij 3FM!
Oh, maar dat had ik mezelf sowieso al voorgenomen om dat ergens in z'n tweede maand eens te gaan doen. Maar dan ook echt als werkbezoek.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Faas maar eens een bezoekje brengen als ie aan zn stage begonnen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |