heb ook nog andere dingen te doenquote:
En dan elke keer een topic of 5 hebbenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb ook nog andere dingen te doen
die regel moet gewoon doorbroken worden
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Foeiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat is een woord van Vroequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij had Timo niet door dat 'ie sloot...
Animeermeisje... wát een woord!
Ach extra werk voor jouquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan elke keer een topic of 5 hebben
dat sowieso, maar ik was ook ff op een ander forumquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:41 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij had Timo niet door dat 'ie sloot...
En daar ligt het bier weer over mn bureauquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is een woord van Vroe [ afbeelding ] Vroeger...
beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
uiteraard heeft timo er nu pas ook een geopend
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat sowieso, maar ik was ook ff op een ander forum
Volgens mij is Maricha de badeend-beheerder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
*wil niet mailen*
Mijn eerste komt van Domien af. de 2e van Maricha, maar dat was in de studio.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij is Maricha de badeend-beheerder.
Zou ook wel erg stupide zijn bedelen om een badeendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
*shakes hands*
Niet om badeenden mailen iig...
Ik heb er ook een paar die van Domien afkomstig zijn, maar dan altijd omdat Michiel en Maricha zelf de doos met badeenden niet willen ophalen. Net zoals met de EW-tshirts.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn eerste komt van Domien af. de 2e van Maricha, maar dat was in de studio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |