Dat gaat leuk wordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:10 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zondag-----------> basketball Amerika - China![]()
![]()
[..]
quote:
Nu je t zegt... misschien ga ik morgen voor het eerst in... 13 jaar? een nicht van me zien. As in familie. Dus geen homo. Tenminste, ze is laatst met een kerel getrouwd, dus gok van nietquote:
Moet ik ook nog doen. De mijne is al kapotgedraaidquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
net trouwens de dubbel cd van John Mayer "Where the light is " besteld bij bol
Wat ben je groot gewordenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nu je t zegt... misschien ga ik morgen voor het eerst in... 13 jaar? een nicht van me zien. As in familie. Dus geen homo. Tenminste, ze is laatst met een kerel getrouwd, dus gok van niet
Maar voor t eerst sinds 13 jaar dus een nicht van me weer zien..!! Hellup... Wat zeg je dan tegen zo iemand? "Hoi..."?
"hoe is `t met je"?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nu je t zegt... misschien ga ik morgen voor het eerst in... 13 jaar? een nicht van me zien. As in familie. Dus geen homo. Tenminste, ze is laatst met een kerel getrouwd, dus gok van niet
Maar voor t eerst sinds 13 jaar dus een nicht van me weer zien..!! Hellup... Wat zeg je dan tegen zo iemand? "Hoi..."?
Hoi, wat lang geleden zeg..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook al posten inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat ben je groot geworden
Misschien moet je dan eens langs gaan in de studio. Het schijnt dat ie daar nog wel eens dames oppiktquote:
Tot over 3 topics!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
ff boodschappies doen...tossow
Gelukkig is definitie kapsel erg rekbaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:19 schreef Feivel1 het volgende:
Domien heeft toch al jááren dit kapsel?
Hahaha, zij is ouder dan ik... en ik was uhm... onder de 10 jaar oud toen ik haar voor t laatst zag. Dus wss zegt zij dat van mijquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat ben je groot geworden
Lijkt er al meer opquote:
Zo moeilijk is t niet... right...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:15 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Hoi, wat lang geleden zeg..
hoe is het met je?
goede reis gehad...
zo moeilijk is het niet...
Kijk nog eens wat beter, die naam hebben we hier eerder gezien (maar dan alleen met de eerste letter en een punt)...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens langs gaan in de studio. Het schijnt dat ie daar nog wel eens dames oppikt
Goh, echt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk nog eens wat beter, die naam hebben we hier eerder gezien (maar dan alleen met de eerste letter en een punt)...
Je ziet pijpen maar je moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wijde pijpen mogen weer, mooi dat we het weten
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je ziet pijpen maar je moet er niet aan denken.
Goed idee!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
net trouwens de dubbel cd van John Mayer "Where the light is " besteld bij bol
Is voor Stenders toch weer een beetje meer op tijd komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:24 schreef Sirolf het volgende:
Er zit trouwens wel een voordeel aan dat NPS 3FM is verhuisd van de 4e naar de 1e etage... ze hoeven nu veel minder lang in de lift te staan voordat ze eindelijk boven zijn.
Stenders heeft niets met 3FM NPS te maken hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is voor Stenders toch weer een beetje meer op tijd komen.
Het zal wel aan de omslag liggen van mooi zomerweer naar buiig kutweer, dan gaan die types blijkbaar naar binnen om op internet aan hun trekken te komen ipv op terrasjes te zitten en rond te kijken...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Noujaaaa, wat hebben alle mannen (??) de laatste dagen?!!
Bericht in mn gastenboek:
Naam: Lik me aars
Bericht: Neuke?
Ps. OMG, die Mari is écht een nicht
Is toch dezelfde studio ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Stenders heeft niets met 3FM NPS te maken hoor
De studio zit nog steeds op dezelfde (derde) verdieping hoor, daar is al in geen jaren iets aan veranderd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is toch dezelfde studio ?
Alleen is hij van de Varaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is voor Stenders toch weer een beetje meer op tijd komen.
Welkom, welkom!quote:
kHeb t bericht verwijderd, even IP-adres gelokaliseerd, tis iemand uit Amsterdam, met een telfort-verbinding. Gelukkig, eindje weg, wss niemand die ik kenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het zal wel aan de omslag liggen van mooi zomerweer naar buiig kutweer, dan gaan die types blijkbaar naar binnen om op internet aan hun trekken te komen ipv op terrasjes te zitten en rond te kijken...
http://i.fokzine.net/usericons/224155/caenmickey2.jpg hier?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
[..]
Welkom, welkom!
Klein kleinigheidje: het "adres" wat je nu in je profiel hebt ingevult als webicon werkt zo niet omdat het verwijst naar een bestand op jouw computer. Je kan dat veld beter leeg maken, dan ziet iedereen de icon die je hebt geupload
Hallo! Kennen we jou al? Welkom!quote:
Dat is de usericon, niet de webicon.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/usericons/224155/caenmickey2.jpg hier?
Doen ze met invallers nooit.quote:
Probleem is alleen dat volgens die 'lokaliseer'-dingen bijna heel Nederland in Amsterdam woont (omdat daar bijna alle internet-servers staan). Aan die informatie heb je dus weinig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb t bericht verwijderd, even IP-adres gelokaliseerd, tis iemand uit Amsterdam, met een telfort-verbinding. Gelukkig, eindje weg, wss niemand die ik ken
Waarschijnlijk heb je 't adres van zijn provider gevondenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb t bericht verwijderd, even IP-adres gelokaliseerd, tis iemand uit Amsterdam, met een telfort-verbinding. Gelukkig, eindje weg, wss niemand die ik ken
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat volgens die 'lokaliseer'-dingen bijna heel Nederland in Amsterdam woont (omdat daar bijna alle internet-servers staan). Aan die informatie heb je dus weinig.
Owquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je 't adres van zijn provider gevonden
de 3FMFan research-afdeling is is waarschijnlijk druk aan het spittenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:32 schreef Broekie het volgende:
Iemand de betreffende foto van Domien al gevonden?
Nee hoor, ik denk dat ik dat bij voorbaat al niet ga vinden...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
de 3FMFan research-afdeling is is waarschijnlijk druk aan het spitten
Mij lukt het iig ook niet helaas.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat ik dat bij voorbaat al niet ga vinden...
Djeezus tering wat heeft Domien veel foto's op zn flickr staan...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:32 schreef Broekie het volgende:
Iemand de betreffende foto van Domien al gevonden?
Je bent warm.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Djeezus tering wat heeft Domien veel foto's op zn flickr staan...
Kun je ons niet even helpen lieve schat?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Je bent warm.
Ik zie net dat de meest enge foto's al weg zijn gehaald
'k kon het op je Flickr met de nodige searches iig niet vinden, en om nou alle foto's door te spitten is ook zo ietsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Je bent warm.
Ik zie net dat de meest enge foto's al weg zijn gehaald
http://www.domienverschuuren.nl/stem.php zoek zequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:36 schreef Feivel1 het volgende:
Nog niemand gevonden? Ik ben ook aan het spitten.
Ik had een vermoeden dat het op de ActionRadio site zou kunnen staan, ergens..
Misschien op z'n oude log?
DePodOp.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kun je ons niet even helpen lieve schat?
hehequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doen. De mijne is al kapotgedraaid
Lijkt me geen goed plan, dan had ik al 5 jaar aan de cremes moeten zittenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm... ik zou dus al 4 jaar aan de cremes moeten zitten.
Ik vrees dat er een aantal anderen dan allang ge-cremeerd moeten zijn...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:42 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe
morgen ook eens kijken ik de dvd voor een goede prijs kan vinden
[..]
Lijkt me geen goed plan, dan had ik al 5 jaar aan de cremes moeten zitten
Bacardi cola![]()
![]()
Passoa jus![]()
*ouwe lul meldt zich*quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees dat er een aantal anderen dan allang ge-cremeerd moeten zijn...
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah je hebt je keus gemaakt, zijn leuke firmware hacks voor kun je nog veeeeeeeeeeeel meer.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fijn, zo'n ReadyNas. Makkelijke interface om alles in te stellen. En handige alerts via de mail.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een blikje red bull had wonderen gedaan voor de fotoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
http://www.flickr.com/photos/ducsloerie/18835777/
http://www.flickr.com/photos/ducsloerie/18836222/
Wat ben je daar nog jóng(erder) Domien! *reken reken* 17??
Zijn dit de bewuste foto's, of keek je toen altijd zo duf
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah je hebt je keus gemaakt, zijn leuke firmware hacks voor kun je nog veeeeeeeeeeeel meer.
Hahahahahahaha!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:45 schreef Jannekje7 het volgende:
http://www.flickr.com/photos/ducsloerie/18835777/
http://www.flickr.com/photos/ducsloerie/18836222/
Wat ben je daar nog jóng(erder) Domien! *reken reken* 17??
Zijn dit de bewuste foto's, of keek je toen altijd zo duf
Houd rekening met 90% cpu bij torrents.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Heb 'm hier al staan. Net ff FW geüpdatet, dus nu ook o.a. torrent-mogelijkheden op het apparaat
.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:48 schreef _Caroline_ het volgende:
[..]
Hahahahahahaha!![]()
Dankjewel voor het link!
* Sirolf is ook bezig met een extra netwerk-onderdeel, maar dan met nog meer opties.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Heb 'm hier al staan. Net ff FW geüpdatet, dus nu ook o.a. torrent-mogelijkheden op het apparaat
.
Uiteraard. Maar dat kan dat wel 's nachts lopenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Houd rekening met 90% cpu bij torrents.
Volgend jaar wordt een leuk jaar, heb al leuk 107cm scherm er voor op het oogquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is ook bezig met een extra netwerk-onderdeel, maar dan met nog meer opties.
Een HTPC (Mediacenter) / servertje.
Het scherm staat al een jaartje in de huiskamer, er zit alleen nog geen HTPC aan vast.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt een leuk jaar, heb al leuk 107cm scherm er voor op het oog
Ook prettigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf is ook bezig met een extra netwerk-onderdeel, maar dan met nog meer opties.
Een HTPC (Mediacenter) / servertje.
Ik kom er niet bij.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:53 schreef Jannekje7 het volgende:
Mannennnn, hebben jullie je G-spot al gevonden?
My Godquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb nu 2x 500 GB en 1x 1 TB erin en gaan.
Vooralsnog is mijn externe harddisk van 320GB nog wel genoeg hier...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook prettig.
Wilde nu een betrouwbare oplossing voor (uitbreiding van) opslag muziek en foto's. Pallets en pallets vol inmiddels. Kwam dus bij de ReadyNas uit. Betrouwbaar en uitgebreide usercommunity (readynas.com). Heb nu 2x 500 GB en 1x 1 TB erin en gaan
.
Hulpstukken?quote:
Agreequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
My God![]()
![]()
no offense, maar wat een tamelijk waardeloze gast
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vooralsnog is mijn externe harddisk van 320GB nog wel genoeg hier...
quote:
Even mailen naar die info@nogwattus gast en vragen als je het perse weten wiltquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:58 schreef Feivel1 het volgende:
We zullen nooit weten waar die foto's precies staan.
Ik moet nog regelmatig daaraan denken, maar dat komt omdat het lokale radiostation hier gedeeltelijk hetzelfde jinglepakket gebruikt als Radio 555. Vooral de vormgeving bij het nieuws is bijna hetzelfde...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
meanwhile doet dit nummer me denken aan Radio555
Sta ik fijn voor lul.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Even mailen naar die info@nogwattus gast en vragen als je het perse weten wilt
Ouwe geilpijp, die Tjibsmaquote:
Helemaal niet, het is een kwestie van podcasting goed gevolgd hebben.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Dan was die hint van Domien dus misleidend
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:03 schreef Sirolf het volgende:
M O M O R M O R N I N G M O M O R M O R N I N G M O M O R M O R N I N G M O M O R M O R N I N G W O O D
quote:
Never gonna happen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een opener voor de vaste groep FOK!kers.
Ik was bang dat je er een badeend voor terug wildequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Seriously... als ik vraag wie er hier een opener wil hebben, reageert er niemand, en nu ineens allemaal sms'en... Jullie kunnen ook meteen zeggen dat ik hier ongewenst ben...![]()
![]()
Dan heb ik je vraag gemistquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Seriously... als ik vraag wie er hier een opener wil hebben, reageert er niemand, en nu ineens allemaal sms'en... Jullie kunnen ook meteen zeggen dat ik hier ongewenst ben...![]()
![]()
En dan geen PM aan hebben staanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
pm je adres, stuur ik je er 1tje op....en Janne heeft ook nog wat openers voor de liefhebbers
Van welk account kom die foto, toch niet iets met "Kat" of "Kathie" he? Anders ken ik die persoon ook nogquote:
Hoe komt het dat wij Michiel al 2, nee 3 keer persoonlijk hebben ontmoet, en nog steeds geen badeend hebben?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil nog een badeend...dat wel
toch maar n keer n pikante foto sturen naar Michiel
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En dan geen PM aan hebben staan
Domien is de sleutel!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat wij Michiel al 2, nee 3 keer persoonlijk hebben ontmoet, en nog steeds geen badeend hebben?
En Marc, ja, ik wil wel een badeend, maar als je er geen over hebt, krijg je die opener ook wel gratis van me hoor
Idd, PM je adres even
Elies, hoe veel postzegels moeten er op een enveloppe met opener?
Geen idee, kheb m van een ander forumquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Van welk account kom die foto, toch niet iets met "Kat" of "Kathie" he? Anders ken ik die persoon ook nog.
"De inbox "muisje-eliza" is niet beschikbaar"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je kan mij toch een pm sturen? of heb ik weer iets bijzonders
Die hebben we ook ontmoet!quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat wij Michiel al 2, nee 3 keer persoonlijk hebben ontmoet, en nog steeds geen badeend hebben?
En Marc, ja, ik wil wel een badeend, maar als je er geen over hebt, krijg je die opener ook wel gratis van me hoor
Idd, PM je adres even
3 postzegelsquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Idd, PM je adres even
Connecties hequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zwei postzegels![]()
ik vind het jammer dat ik geen badeend heb maar Janne heeft wel een t-shirt
Kom je ze niet persoonlijk afleveren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Idd, PM je adres even
Je bent absoluut niet ongewenst! Dat is althans mijn mening.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef Jannekje7 het volgende:
![]()
stuur maar naar crxspeed_2@msn.comquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
"De inbox "muisje-eliza" is niet beschikbaar"![]()
Domienfan?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, dat was mijn avatar op Domien zn scherm op de webcam.
Oké... nu word ik eng... enge fan... stoute fan!
*houdt op*
Wist ik eerlijk gezegd niet want ik dacht ook dat hij uit Friesland kwam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat wist ik al een tijdje, dat ie Groninger was ;-).
echt? ik heb er al drie verstuurd en ze zijn alledrie zonder strafport op het adres aangekomenquote:
Volgende week is EW vanaf Lowlands. Vorig jaar was dat met Michiel en Eric.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
En domien kom je nog een keer invallen volgende week
Waar woon je ookweer...?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kom je ze niet persoonlijk afleveren?
Beiden prima te combineren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm... voetbal op tv of Ekstra Weekend op de radio....
Wordt tijd dat dat hier ook eens gaat gebeurenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance Wive Me is toch ook wel een heel erg fijn liedje. Niet voor niets al weken op 1 in Engeland.
Dizzee = de meesterquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance Wive Me
Past het in een envelop die door een normale brievenbus past?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
echt? ik heb er al drie verstuurd en ze zijn alledrie zonder strafport op het adres aangekomen
Aww, lief, dank je welquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Je bent absoluut niet ongewenst! Dat is althans mijn mening.
Meer 3FM-fan... begint vreemde vormen aan te nemen...quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Past het in een envelop die door een normale brievenbus past?
1 postzegel!
Heb je mazzel meegehad dan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
1 postzegel!
hele dubbeldvd's mee verzonden
Het ligt niet aan het formaat, maar aan het gewicht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
1 postzegel!
hele dubbeldvd's mee verzonden
Het Nederlands elftal moet al spelen als ik de tv aan wil zetten voor voetbal. En ook dan niet altijd. Ik word al genoeg overspoeld met voetbal-overkill. Bij elke letter voetbalnieuws denk ik ook altijd dat daar ook iets interessanters over een andere sport had kunnen staan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beiden prima te combineren.![]()
Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance Wive Me is toch ook wel een heel erg fijn liedje. Niet voor niets al weken op 1 in Engeland.
Jupz, tijd dat die plaat hier in Nederland ook wat gaat doen. Het is toch te goed om maar zo weinig te draaien zoals het al een paar week het geval is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:18 schreef Timo20 het volgende:
Wordt tijd dat dat hier ook eens gaat gebeuren
[..]
Dizzee = de meester![]()
Officieel woon ik in Amstelveen, maar momenteel zit ik bij mn ouders in het altijd dampende Aalten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Waar woon je ookweer...?
Ben morgen trouwens in Arnhem en later in Rheden..
Ik heb zelfs bij het EK maar 1 van de 4 wedstrijden gezien... en dat was omdat Ekstra Weekend er verslag van deed...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het Nederlands elftal moet al spelen als ik de tv aan wil zetten voor voetbal. En ook dan niet altijd. Ik word al genoeg overspoeld met voetbal-overkill. Bij elke letter voetbalnieuws denk ik ook altijd dat daar ook iets interessanters over een andere sport had kunnen staan.
Ik heb 5 badeenden, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er een over hebquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:23 schreef Broekie het volgende:
Het is dat ik helaas geen badeenden meer over heb, anders was ik er van de week wel twee bij Eliza op haar werk langs komen brengen...
Wh-huh was jij de Domienfoto inzender?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
ZO. Adres is op de mail. En op de PM. Kan alleen zijn dat nu 2 mensen mijn adres hebben, ben 't even kwijt geraakt, wel zo handig om te checken want ik hoef er niet perse 2 te hebben
Aalten, geen idee waar dat weer ligt, maar iets zegt me dat dat niet in de buurt isquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Officieel woon ik in Amstelveen, maar momenteel zit ik bij mn ouders in het altijd dampende Aalten.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo zwaar zijn die dingen ook niet hoor...
2 postzegels zou wel genoeg moeten zijn idd.
Dus wie er een opener wil, pm je adres ff naar Muis of mij. De eerste... 6? (ik heb er nog 4 over, hoe veel jij Elies?) hebben prijs
Ik heb er zelf nog twee, de rest heb ik allemaal al weggegeven. Maar deze twee zijn inderdaad gewoon onderdeel van m'n collectie, één op de plank en de ander bovenop m'n monitor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb 5 badeenden, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er een over heb
Ze zijn me ook allemaal zó dierbaar.
Idd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jupz, tijd dat die plaat hier in Nederland ook wat gaat doen. Het is toch te goed om maar zo weinig te draaien zoals het al een paar week het geval is.
Kan ik me opzich wel wat bij voorstellen hoor. Het is inderdaad af en toe behoorlijk overkill. Heb zelf niet veel met het Nederlands elftal, maar naar wedstrijden van clubs (Groningen / Ajax) mag ik graag kijken. Daar heb ik wat meer mee dan met het Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
Het Nederlands elftal moet al spelen als ik de tv aan wil zetten voor voetbal. En ook dan niet altijd. Ik word al genoeg overspoeld met voetbal-overkill. Bij elke letter voetbalnieuws denk ik ook altijd dat daar ook iets interessanters over een andere sport had kunnen staan.
5?!! Hoe kom je aan 5 badeenden?? Wat moet je met 5 badeenden??quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb 5 badeenden, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er een over heb
Ze zijn me ook allemaal zó dierbaar.
Nee, van de SR07 badeendsleutelhangers heb ik er nog van elke kleur één. Althans, de nietgespikkelde, de gespikkelde was ik allemaal al kwijt voor ik bedacht dat het wel leuks was om er zelf ook nog van elke kleur een te bewaren...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
5?!! Hoe kom je aan 5 badeenden?? Wat moet je met 5 badeenden??
Hele handel in goodies hier trouwens... goudmijn mensen!
Misschien moeten we ze bewaren en dan gaan veilen voor geldopbrengst voor Glazen Huis 2008
Tof ! ga ik zo zeker even checken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Idd.
Boy In Da Corner is echt een toffe cd.
is goed maar
is briljant![]()
Popkwis, MetMichiel's 2-jaarfeestje, Nieuwjaarsreceptie, Donald Duck-actie, Infadels-concert.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
5?!! Hoe kom je aan 5 badeenden??
Opscheppen over hoeveel badeenden ik heb natuurlijk.quote:Wat moet je met 5 badeenden??
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
*doet nog even verlaat applaus voor Sandstorm....hij was weer geweeeeeldig*![]()
![]()
kan er nogsteeds niet over uit van die wijve bij Ekstra weekend die perse op de BBQ wouden zijn maar niet wisten wie Sandstorm was
Euhm... Van Marwijk speelt over het algemeen erg verdedigend en past zich altijd aan aan de tegenstander. Daar wordt het echt niet leuker van.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nu van Basten weg is wordt het NL eftal denk ik stuk leuker
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, van de SR07 badeendsleutelhangers heb ik er nog van elke kleur één. Althans, de nietgespikkelde, de gespikkelde was ik allemaal al kwijt voor ik bedacht dat het wel leuks was om er zelf ook nog van elke kleur een te bewaren...
Daar had je er wel 10 mee kunnen krijgen, nog wel meer ook. Domien gooide ons er bijna letterlijk mee doodquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Popkwis, MetMichiel's 2-jaarfeestje, Nieuwjaarsreceptie, Donald Duck-actie, Infadels-concert.
[..]
Opscheppen over hoeveel badeenden ik heb natuurlijk.
Dat waren niet de normale MetMichiel Badeend-sleutelhangers, maar een heel ander soort.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zijn daar verschillende versies van
Bitch... ik kom er nooit aan, en jij hebt er 5...:{wquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Popkwis, MetMichiel's 2-jaarfeestje, Nieuwjaarsreceptie, Donald Duck-actie, Infadels-concert.
quote:Opscheppen over hoeveel badeenden ik heb natuurlijk.
Ditto bij Infadels-concert. Toen had ik er ook 2 meegenomen, want ik zat nog steeds te wachten op mn badeend van de DD-actie. Maricha gelijk laten weten dat ze postzegels kon besparenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar had je er wel 10 mee kunnen krijgen, nog wel meer ook. Domien gooide ons er bijna letterlijk mee dood
Die luisteren gewoon nooit muziek, stelletje dappere dodosquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ze waren best aardig... een beetje vreemd, maar wel aardig
En ze kwamen enkel en alleen voor Gerard..
Ik had er toen 2 meegenomen volgens mij, heb er nu in totaal 5.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar had je er wel 10 mee kunnen krijgen, nog wel meer ook. Domien gooide ons er bijna letterlijk mee dood
quote:
niks mis metquote:Straks na 22:00 staat Amy Mcdonald op de lijst dus dat is wel even een mooi moment.
Jep, maar dat hebben we zelf geregeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ik heb tijdens SR07 elke dag op het Plein rondgelopen met badeendsleutelhangers (niet die van MetMichiel, anderen) om die uit te delen aan iedereen die 5 euro of meer doneerde in mijn collectebus (hoewel ik sommige dames ook voor minder een sleutelhanger heb gegeven omdat ze ook al in de brievenbus gedoneerd hadden).quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat waren niet de normale MetMichiel Badeend-sleutelhangers, maar een heel ander soort.
Alsjebliefffffft?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh ik dacht al......
Domien lieverd stuur Janne en mij eens een badeend
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb tijdens SR07 elke dag op het Plein rondgelopen met badeendsleutelhangers (niet die van MetMichiel, anderen) om die uit te delen aan iedereen die 5 euro of meer doneerde in mijn collectebus (hoewel ik sommige dames ook voor minder een sleutelhanger heb gegeven omdat ze ook al in de brievenbus gedoneerd hadden).
Hoop dat het weer in het noorden dan goed is en dat de wind landinwaards staat en dat het weer oke blijft, het blijven mierenneukers ballonvaarders.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:32 schreef Feivel1 het volgende:
Ohja Hans, morgen wat leuks in het Stadspark (Drafbaan): Dertig ballonnen die ze achter elkaar oplaten.
Zelfs eentje met een lipton iceblikjes model.
Hej, maar dat is leuk zeg ! Duik misschien toch nog even de stad in dus dan kan ik best even die kant oprijden met mijn cam. Beetje jammer dat het qua weer niet heel erg tof wordt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:32 schreef Feivel1 het volgende:
Ohja Hans, morgen wat leuks in het Stadspark (Drafbaan): Dertig ballonnen die ze achter elkaar oplaten.
Zelfs eentje met een lipton iceblikjes model.
van lichte zeden volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |