Never gonna happen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een opener voor de vaste groep FOK!kers.
Ik was bang dat je er een badeend voor terug wildequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Seriously... als ik vraag wie er hier een opener wil hebben, reageert er niemand, en nu ineens allemaal sms'en... Jullie kunnen ook meteen zeggen dat ik hier ongewenst ben...![]()
![]()
Dan heb ik je vraag gemistquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:07 schreef Jannekje7 het volgende:
Seriously... als ik vraag wie er hier een opener wil hebben, reageert er niemand, en nu ineens allemaal sms'en... Jullie kunnen ook meteen zeggen dat ik hier ongewenst ben...![]()
![]()
En dan geen PM aan hebben staanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
pm je adres, stuur ik je er 1tje op....en Janne heeft ook nog wat openers voor de liefhebbers
Van welk account kom die foto, toch niet iets met "Kat" of "Kathie" he? Anders ken ik die persoon ook nogquote:
Hoe komt het dat wij Michiel al 2, nee 3 keer persoonlijk hebben ontmoet, en nog steeds geen badeend hebben?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil nog een badeend...dat wel
toch maar n keer n pikante foto sturen naar Michiel
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En dan geen PM aan hebben staan
Domien is de sleutel!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoe komt het dat wij Michiel al 2, nee 3 keer persoonlijk hebben ontmoet, en nog steeds geen badeend hebben?
En Marc, ja, ik wil wel een badeend, maar als je er geen over hebt, krijg je die opener ook wel gratis van me hoor
Idd, PM je adres even
Elies, hoe veel postzegels moeten er op een enveloppe met opener?
Geen idee, kheb m van een ander forumquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Van welk account kom die foto, toch niet iets met "Kat" of "Kathie" he? Anders ken ik die persoon ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |